Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Najmilsiemu....

30. 10. 2003
1
0
790

tomu, ktorému venujem každý deň života...

Otče drahý ty si láskou získal srdce moje,

pre moju veľkú hriešnosť nie som toho hodná,

ty však veľkou láskou miluješ dietky svoje,

svoje srdce láskavé by si im rozdal do dna.

 

Takou láskou otecko milujem aj ja Teba,

na tvoj obraz podobať sa túžim,

ty a tvoje slovo ste môj každodenný chleba,

v každej chvíli Pane, nie len keď sa súžim.

 

Po Tvojom slove chcem na srdci túžbu mať,

veď v ňom sú všetky odpovede a pravda jediná,

Bože teraz keď som s Tebou, už nemusím hľadať,

Pán môj jediný dušou i srdcom chcem ti vždy byť verná.


Myshak
10. 11. 2003
Dát tip
Drahá Zuzi, máme obrovské štěstí, že jsme nalezli TOHO pravého. Nemyslím partnera/-ku pro život, nemyslím nejlepšího přítele, nemyslím perfektního profesora ani rodiče; myslím právě TOHO, který nám VŽDY pomůže, když nás někdo z výše uvedených zradí... Láska je pomíjivá, přátelství zrádné, školství vratké až chabé a rodiče tu s námi také bohužel nebudou navždy. Ale vstřícnost, věrnost, soudnost, spravedlivost, opora a nefalšovaná láska, to je jen začátek výčtu vlastností našeho životadárce, který je s námi (a nejen s námi) na každém kroku a směruje naše nohy sice kam se mu zachce, ale možem si být jisti, že nikdy ne do propasti... ĎAKUJEM TI VELICE.

Bizkitfreak
30. 10. 2003
Dát tip
Jestli ještě někdo získá něčí srdce, tak ho umlátím slanečkem, a myslím to smrrrrrrrrtelně váááážně!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru