Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen já a noc V.

23. 10. 2003
5
0
4599
Autor
Kandelabr

čtete to vůbec ještě někdo?

Slyšel jsem někoho ječet. Zamrkal jsem a zvedl hlavu. Bloudil jsem pohledem po svém těle. Díry v hrudníku a břiše. Cár masa visící z ramene. Levá noha ležící v nepřirozeném úhlu. Otevřená zlomenina levého lokte. A ani kapka krve. Nic mě nebolelo.

Opřel jsem se o pravou ruku a pomalu, mechanicky se zvedal. Někdo poblíž stále ječel. Nevěnoval jsem tomu pozornost. Pomalu jsem se šoural pryč, zraněnou nohu vlekl za sebou. Kdosi ke mně doběhl a snažil se mě zastavit. Snad mi chtěl pomoct. Bylo mi to protivné. Praštil jsem ho do obličeje, jen zlehka, bez zájmu. Krev vystříkla a člověk se svalil k zemi a já se tiše šoural dál.

K silnici.

Mohlo být tak kolem třetí hodiny ráno, takže mnoho aut nejezdilo. Vlezl jsem do silnice a čekal. Z nemocnice konečně vyběhli policajti. Šli o něco pomalejší cestou než já, napadlo mě a usmál jsem se. Křičeli na mě, abych zůstal stát.

Stál jsem nehnutě.

V zatáčce se objevilo auto a hodně rychle se přibližovalo. Řidič mě uviděl, trochu zpomalil a chtěl se mi vyhnout. Vlezl jsem mu rovnou pod kola. Brzdy zaskřípěly a já se octl na kapotě auta. Téměř to ubrzdil.

Koutkem oka jsem viděl policajty, jak se přibližují s pistolemi v rukou.

Řidič vyskočil z auta: “Málem jsem tě přejel, ty kreténe vožralej!” zařval na mě. Podíval se na mě a zašeptal: “Panebože...”

“Jdětě od něho!” slyšel jsem křičet policajty.

“Já ho zabil...” zašeptal muž a sklonil se nade mnou.

Prudce jsem se zvedl a chytil ho za paži. Muž vyjekl. A policajti začali pálit.

Schytal jsem další dvě střely. Ta třetí se zavrtala muži do břicha. Chytil se za ránu a mezi prsty mu protékala krev.

Žduchnul jsem ho směrem k policajtům a skočil do auta.

Motor pořád běžel.

Prudce jsem sešlápl plyn a odjížděl pryč, kolem mě létaly kulky a rozbíjely okna.

Jedna mě trefila do hlavy. Nevěnoval jsem tomu pozornost.

Jel jsem domů.

Nebylo to daleko. Rozstřílené auto jsem nechal před domem, vybelhal se do třetího patra, vyrazil dveře svého bytu, vzal si všechny peníze, co jsem doma měl, pistoli a krabici nábojů, vyšel na chodbu a zazvonil na sousední byt. Bydlí tam mladá a docela hezká ženská s malým klukem. Zazvonil jsem jednou, dvakrát, třikrát. Nikdo neotvíral. Asi nejsou doma. Tak jsem zazvonil na druhé sousedy, starší manželský pár bez dětí. Byli doma.

Zabil jsem je, snědl a pak se uložil ke spánku. Byl jsem už hodně unavený.

Na přemýšlení bude dost času zítra.

(pokračování)


Heulwen
16. 11. 2003
Dát tip
tak teď už vůbec nevím,co je zač, těším se na pokračování :-)

Kodynie
30. 10. 2003
Dát tip
To víš, že to někdo čte. Je to napínavý jako kšandy a kde je pokračování? ;-)

alina
27. 10. 2003
Dát tip
...

katugiro
27. 10. 2003
Dát tip
aha, já o vlku a koze a chlívek je plný, nebo jak se to říká... ale pořád to není ono :)

StvN
25. 10. 2003
Dát tip
Ale jo, stále čtu.

myrinda
24. 10. 2003
Dát tip
ja to ctu ..a s chutiiii...zase tip blackadder - upir lidi neji, jen pije krev.....tohel by moh byt spis ghul...tusim

Trochu slabší než minulé díly, snad si dáváš jen trochu oraz ;-)

fungus2
23. 10. 2003
Dát tip
Dobře akční!! TIP

Kytiii
23. 10. 2003
Dát tip
čte... ale nedočkavě čekáme na konec

Witch
23. 10. 2003
Dát tip
jůů teda musim si přečíst i to ostatní ***

Witch
23. 10. 2003
Dát tip
jak jsem slíbila, tak jsem taky udělala a všechno je to super... tak a teď honem pokračování... :o))

Blackadder
23. 10. 2003
Dát tip
Hezké. Trochu mi to připomíná Kulhánka, ale on je přece jen o něco větší puberťák a píše víc "brakověji." Dám Ti jednu radu. Ukončuj to vždycky v tom nejnapínavějším, ať jsme víc zvědaví, jak to bude pokračovat. Koukal jsem, že čteš komiksy, takže určitě víš, jak to myslím. Možná jsem trochu úchyl, ale mohl jsi popsat, jak zdlábnul sousedy. Ňam, ňam. Také mi tam chybí motiv, proč je sežral. Je to upír a má hlad? Ale proč by najednou zabíjel svoje sousedy? Zřejmě je čerstvě narozený, ale potom zase nemá žádné výčitky svědomí a bere to jako samozřejmost. Nikde není nic vysvětleno. Každopádně se těším na pokračování.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru