Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První den sněží

25. 10. 2003
8
8
5008
Autor
Milly

Čau lidičkové!Máte rádi sníh?Já ho millyju!Jestli vy taky-radujte se se mnou!Včera byl první letošní podzimní den, kdy tady sněžilo.

První den sněží,

zamrzly kaluže.

Je přece pitomost

trápit se pro muže!

 

Vždyť zázrak znamená

každá bílá vločka,

která se spatření

Zemičky dočká.

 

Ony honí se

ve vzduchu,

po sobě šílí...

jen lidi ten sex

ve všem hned vidí.

 

Vždyť i ty můžeš

vesele

běhati za nimi

s vyplazeným jazykem,

s radostí ze zimy.

 

Nebo jen tiše stát,

kochat se při pohledu

na bílý snížek

tančící ve větru-

na to, jak pomalu

ulpívá na svetru.

 

Sníh nikdy nepřipraví

pražádné zklamání,

kterým cit lásky

nám kolikrát zavání.

 

 

 

 

 

 

 


8 názorů

j_i_r_i_k
14. 12. 2007
Dát tip
Milly: Ale ano, ovšem pro sebe si mysli třeba, že to jsou zbytky po přejetých rojích zfetovaných much či památky na prostatické výfuky... Mno, mělas pravdu, už v listopadu, bohužel :)

Milly
13. 12. 2007
Dát tip
Jiříku, ty fleky snad ne.....?? :-(( Asi zas Vánoce na blátě, no... Já to říkala už v listopadu..- když sněžilo....

j_i_r_i_k
13. 12. 2007
Dát tip
Milly: No jo, jsem to nějak zakřik, Martin odněkud přitáhl bílého valacha, jenže mu v půli cesty chcíp, zas nás čeká jen černý vánoční asfalt a fleky po přejetých kočkách...

Mysha
13. 12. 2007
Dát tip
Snad nejen na chvíli, já díky, že je co číst, tak to cítím!:-)

Milly
13. 12. 2007
Dát tip
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-) Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)

Milly
13. 12. 2007
Dát tip
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-) Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)

Milly
13. 12. 2007
Dát tip
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-) Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)

Mysha
13. 12. 2007
Dát tip
*--* Pěkné verše

Milly
21. 12. 2005
Dát tip
Už jsi vysvětlil?

Vihar
06. 12. 2005
Dát tip
:o) Na Tebe nezvykle dlouhá T

Milly
06. 12. 2005
Dát tip
Ani mi nepřijde. Dík! :o) Ty ses do mě nějak pustil...

Vihar
06. 12. 2005
Dát tip
ani ne, omáčku jsem ještě nerozdejchal... se mi zdáš asik :-) Jediná svého druhu na netu, blíž vysvětlím do pošty, aby jsi tu zas nevrčela, jako na svojí autorské stránce, a neškrábala vztekle sklo monitoru svými drápky ve snaze mi vytrhat vševidoucí oční duhovky a chuťové pohárky z prostořekého jazyka :o)

Milly
15. 12. 2003
Dát tip
Hurá!!! Sněžííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))) * ** ** * ** * ** **

j_i_r_i_k
15. 12. 2003
Dát tip
:))) No, sice dost váhavě, ale sněží, třeba budou bílé Vánoce...

Milly
15. 12. 2003
Dát tip
Kéž by... :-)))

Aristopulos
11. 12. 2003
Dát tip
Jó snížek...jak málo stačí k dětské radosti:-)

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Málo....jak se to vezme...Kdy zase začne konečně sněžit???Já chci sníh!!!!! :´-((( ( jak málo stačí k dětskému pláči...a vzteku ) :-)))

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
Já byl v sobotu na výletě, mělo prý sněžit... A padaly kroupy a fičelo, to byl zážitek :)...

sníh mám ráda a tadle byla fakt pro radost. Stačí toho šíleného filozofování a jdeme vypláznout jazyk a lízat rampouchy...

Milly
27. 11. 2003
Dát tip
Tady uz taky nesněží-to bylo jen ten 1 den... Díky za milé kritiky! :-)))

WiruZ
02. 11. 2003
Dát tip
Ony honí se ve vzduchu, po sobě šílí... jen lidi ten sex ve všem hned vidí.!!!!!!*/*

Sunmoon
01. 11. 2003
Dát tip
Milly: příjemně radostné...vážně hezké..:o))

KayTee
30. 10. 2003
Dát tip
No, já bydlím v praze, ale sníh jsem ještě nepotkala....asi jsme se minuli ;o)))*

Milly
29. 10. 2003
Dát tip
Tohle jsem psala v Táboře-ale prej sněžilo i v Praze.

geper
29. 10. 2003
Dát tip
S krásným jenocitem psané...dokonce se i umím představit s tím vyplaženým jazykem...

Andulka
25. 10. 2003
Dát tip
libi se mi tvuj smysl pro humor...:-)*...ja ten snih sice nevidela...ale taky nemusim videt vsechno....boze to to leti...ja jeste nezaregistrovala, ze uz neni leto...:-)

mperdik
25. 10. 2003
Dát tip
zajímavé

KayTee
25. 10. 2003
Dát tip
Kde bydlíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru