Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láskyplný podzim

01. 11. 2003
7
0
3452
Autor
Wemi

dějou se s náma divný věci... a tohle neni žádnej pokus o horor.

podzimní listí

spoutává lidi v dokonalý

šílenství.

probouzí vlkodlaky,

skrytý vášně.

 

roznítí oheň v krvi

vyhladovělejch oblud.

toužej po smrti.

 

divoký touhy znásilnit

všechno, co se hejbe

i listí na stromech...

 

nastane hrobový ticho

zhasnou světla

..... teď už se vážně brzo stmívá


Semeno
25. 01. 2004
Dát tip
Já mám hroznou chuť si vyčistit zuby

Wemi
25. 01. 2004
Dát tip
do toho!!!! držim ti palce!!!!!

ch_34
25. 01. 2004
Dát tip
já mám hroznej hlad!

Wemi
25. 01. 2004
Dát tip
to je písníčka od audioslave I AM HUNGRY!!!!! slyšim chrise... ten jeho šílenej hlas.... ouííííí semeno, neseď u počítače a poď ke mě....

turandot
24. 01. 2004
Dát tip
nene nebyla sem opilá, abyste věděli... ŠMARJÁ? Jasnovidče! ...to bych si nepamatovala, že zrovna tuhle písničku nám ten zasr---- džůboks hrál asi čtyřikrát, toznamená skoro vždycky, když sme tam naházeli ňáký drobný. Nou vomn nou kráj! Bylo to navýsost trapný, protože za náma pak přišel jeden kluk...že nám jako zahraje píseň na přání..hodil tam příslušnej obnos, my namačkali číslo a ..VYLEZLO TODLE! Museli si myslet, že sme nepříčetný! Schlíple sme tu krabici opuštěli!

Wemi
24. 01. 2004
Dát tip
chmmm... ty vaďo! vy ste bezva... nevim, nevim:) i když mi reage nevadí, můžu jít příště s váma, někoho pořádně zbít????

ch_34
24. 01. 2004
Dát tip
heleďte... šel jsem tak... potkal jsem Vlaďku s Kristinou... Ibl nepřišel... byl jsem chvilku tam... šli jsme do Devítky... pak zpět... pak jsem dopsal novej text na čtení... pak jsme šli na maturiťák StředníUměleckoPrůmyslovéŠkoly a VyššíOdbornéŠkoly... bavil jsem se sledováním lidí... došel jsem domů a odepsal jsem Fenclovi... za chvíli jdu za Jirkou do Janova na zkoušku (teda ne tu předsvatební)... divný časy

Wemi
24. 01. 2004
Dát tip
no a zbili jste někoho? že jo, neřikej že ne... to nechci slyšet...

ch_34
24. 01. 2004
Dát tip
byli jsme střízliví, nikoho jsme nezblili a koho jsme zbili? jo, Vlaďka mě zbila... ale taky jich pár dostala...

Wemi
24. 01. 2004
Dát tip
to je suchý... tekla krev????

turandot
23. 01. 2004
Dát tip
nene!

Wemi
23. 01. 2004
Dát tip
a JO a JO a JO!!!!!!!!

ch_34
23. 01. 2004
Dát tip
Michalo, ty notore! Přemešlim, kam pudu večer... přijede Jiřík.... a když mi dá vědět.... což musí.... půjdeme rozmlátit reage setkání na Rampě.... a vítězně se napijem... Michalo, ty notore. Jó, v rodině u Notorů pijou Becherovku přímo ze džberu....

Semeno
23. 01. 2004
Dát tip
Co máš proti reage? Všichni jste se spikli!

ch_34
23. 01. 2004
Dát tip
reage je přiblblý! ale abych nebyl za někoho... ... hmmm, ne! in Metal gibt es Warheit!

Semeno
23. 01. 2004
Dát tip
A proč ne všechno? Skvělý, můj lehký inteligenční podprůměr se projevuje, ..gruummm, buď se zabiju samo, nebo mě zabijou moje hlavový dutiny. Bolí mě hlava a je globální oteplování, ..umřu!

ch_34
23. 01. 2004
Dát tip
všechno přiblblý? nebo sis zareagivalo na sebe? ??? reage si mi stojí jako disco a house.... atd. prostě se mi drtivá většina z toho nelíbí.. příjde mi to moc jednoduchý... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč... žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...

Semeno
22. 01. 2004
Dát tip
Týýýývoe, dík za to, ..jako za souhlas a tak. Chachá, neumim se vyjadřovat, hladina různorodosti slov mi klesá v krvi. Umřu.

turandot
22. 01. 2004
Dát tip
nevnímám tadyhjlencty vašre písnemka...néééé! Nemám voči asi pardon sem matematikofyzik¨..chci bhjt jako ten bělovladsej chlap, co mluvil o gmuách ve slipech..perej když se napijete horjkýho tak se vám ohčřeje břihco a guma ve spodmním prádle se smršztí a vás to tlačí nebo co...ale byl fajnb a rozuměěěla sem mu! Tak a ¨požírala sem s Dejvbem zelený gumový medfvídkýy. HOHJOIHO!

Wemi
22. 01. 2004
Dát tip
chmmm a my ti s pavlem zatancujem tanec MNOHOJEDINNÉHO na počest tvýho triumfu:))) souhlas???

Wemi
22. 01. 2004
Dát tip
michala je MIMO!!!!!! MICHALA JE mimo!!!!!!

Semeno
21. 01. 2004
Dát tip
Jak můžeš psát slovo šílenství do tvojí kulaťoučký básně? Víš o tom, že tvoje básničky jsou kulatý? Normální boubelky. A když do nich takhle násilně narveš šílenství, tak je to hnusný, kazíš boubelce náladu, najednou neví, co sama se sebou počít. Neubližuj jim. Jsou -li silná slova zbytečná, je to jako pěst na ....volský voko, nebo něco takovýho.Páni já mám hlad. Dalo bych si ňákej kus masa, ..čerstvý, křehounký mladý maso, ...ňákou mařeskou školku, nebo tak. Haha, a víš co? Dneska jsem mělo válečný barvy. Na obličeji. A vůbec nechápu ty divný lidi, denně potkávaj čtrnáct tisíc deset holëk s nánosy makeupu a tak, a já když vyrazim s válečnejma barvama, tak čuměj jak vyjevejený. Taky je mám na vobličeji. Včerea mi totiž jen tak dala jedna dívka, setrvávájíc v internátním zařízení, taktéž kupodivu jako já, ..tak mi dala úplně nejčervenější barvičku na světě. tak sem se s ní pomalovalo. Včera večer na mě hleděli se soucitem, dneska zle až opět soucitně. zabiju je všechny. tak.

turandot
21. 01. 2004
Dát tip
ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE! ZABIJ JE!

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
vem si válečný barvy a JAna Tleskače do podpaždí.... hned budou blbě roztomilý.... (taková válečná lest... přiblížej se, pak je můžeš umlátit tím Tleskačem)

Wemi
21. 01. 2004
Dát tip
hepčík.... che, napadla mě jedna věc s boubelkama, ale asi budu radši mlčeti, to abych nepoškodila pověst.... sobě nééé a do pusy si strč mrkew... a až budou ležet na zemi ajen budou bezmocně zvedat hlavičky, tak je triumfálně pomoč!!!!!!!!!!

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
Wem i broskve a povečeř ne nich.

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
do takových pocitů se nějak nemůžu... dostat :)

supizmus
14. 11. 2003
Dát tip
nemám slov.jako kritiku vem to co jsem napsal k předchozí básni

Wemi
14. 11. 2003
Dát tip
ehmmmm.... vy mi lichotíte:)

ch_34
09. 11. 2003
Dát tip
hele, jsem první neděvče, píšící ti sem něco což třeba toto?: každej list je jinej a takovej každej ti něco dá, zatavíš-li se nad ním nesbírej je, utrhnou ti ruce, nechceš-li bacha na listí, občas se protrhne

Wemi
09. 11. 2003
Dát tip
ne-e já vim, že ses nepřestěhovala a tvůj krk poznám spolehlivě kdekoliv ( i v tom největším davu hlavonožců.... jež krky nemají, což je dosti matoucí...)... dneska je úplněk... už se setmělo, tak uvidíme, co z toho bude.... ehmmm, pavlee, tlesktlesk.... výýýborně

Wemi
06. 11. 2003
Dát tip
ehmmm.... turandot.... vim, kde bydlíš... potřebuju s tebou probrat jeden problém... totiž...ehmmm.... vždycky, když se setmí nějak divně mi povyrostou zoubky a celý tělo se mi obalí chlupama..... někdy se stavim a ukážu ti to....

turandot
06. 11. 2003
Dát tip
(výkřik hrůzy) A co když sem se přestěhovala, co..? (bojácně)

turandot
04. 11. 2003
Dát tip
Tyvado, ocitla ses na šikmý ploše? Nemáš náhodou dva nenápadný kousance na krku? Vidíš se v zrcadle? Teda Mary, sem ráda, že sem v izolaci, nechtěla bych tě potkat kolem šestý (to už je tma!!)

Nicollette
03. 11. 2003
Dát tip
souhlas..

Wemi
03. 11. 2003
Dát tip
já mám teďka nějaký divný období.... takový násilnický.... chutě všechno rozmlátit a zničit.... zároveň mám strach z těch oblud, co se skrejvaj ve skříni.... bacha na ně....

Inian
02. 11. 2003
Dát tip
Podzim je bezva, to je jen tim, že si něco vsugerováváme.Hele já přesně vim o co tady jde, pusťe si Pixies-Where's my mind a vlezou na vás prapodivný stavy a hlavně vám to sevře i ty vnitřnosti, o kterejch jste si mysleli, že je ani nemáte.¨.. Takže:Where's my mind?

ABCI
02. 11. 2003
Dát tip
poddzim je fajn...ale jinak asi jo

ABCI
01. 11. 2003
Dát tip
je,to je krásný,vystihuje to mou momentální náladu

Wemi
01. 11. 2003
Dát tip
mojí, bohužel, taky.... něco se děje...

Nicollette
01. 11. 2003
Dát tip
je to docela milý ....... mile napsaný :) u mě ta báseň spíš vyjadřuje pocity, které mám momentálně vůči světu......že bych chtěla někoho/něco znásilňovat,to ne ...tip

ABCI
01. 11. 2003
Dát tip
jo,u mě se taky něco děje,něco divnýho a zoufalýho

Nicollette
01. 11. 2003
Dát tip
možná je to přicházejícím podzimem.........možná je to postupným zjišťováním, že svět neni takovej jakej sme ho chtěli..... je to divný......

myrinda
01. 11. 2003
Dát tip
rozhodne zajimavy - a tak davam tip

Spadnuta2
01. 11. 2003
Dát tip
nie je to horor, ale mrzne pri tom krv v zilach, a ten ohen lasky akoby zhasinal..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru