Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenutý cit

08. 11. 2003
6
0
3674
Autor
Beezer

Ten název se mi vůbec nelíbí, ale chtěl jsem nějak usnadnit vžití do dílka. Snad pro lepší pochopení.

 

Mé city klečí,

potichu brečí,

zatímco zpívám,

skrývaje,

 

že duše něčí,

menší než větší,

nad kterou zívám

z partaje,

 

trochu mi schází!

Zatímco mlází,

coby má duše,

zarůstá.

 

Kdo nerad vchází,

do hloupých frází,

věří dost suše

na ústa.


Babetka
21. 10. 2004
Dát tip
Tak skoro všichni. :-) A ve všem ne, já mám co jíst, narozdíl od milionů jiných lidí a střechu nad hlavou a skvělou rodinu atd., zkrátka v něčem mám docela štěstí, takže si vlastně nemám na co stěžovat - jen na tu svoji zapomnětlivost. :-) Jojo, nemá to cenu. Přátelé a rodina mě stejně znají, takže mi to většinou někdo připomene. :-)

Babetka
11. 10. 2004
Dát tip
Jojo, všichni jsou na tom líp než já. :-) To máš asi pravdu, že kdybych si to napsala, tak se na to stejně zapomenu podívat, takže ani to nemá cenu. :-)

Beezer
11. 10. 2004
Dát tip
No, všichni snad ne :-) a určitě ne ve všem :-) Tak je to správný. Nemá to cenu, tak proč se tím zatěžovat. Ostatně, když nám to někdy připomene... :-)

Beezer
09. 10. 2004
Dát tip
Aha. Tak to sem na tom, jak tak koukám, ještě dobře :-)) Taky sem si to chtěl napsat, ale stejně bych se na to v ikriminovanejch chvílích nekouk, takže... :-)

Babetka
08. 10. 2004
Dát tip
Já si ze známejch nepamatuju nikoho. :-) Vždycky mě musí někdo kopnout a připomenout, že ten a ten má narozeniny. :-) Už jsem si říkala, že si to vše někam napíšu, ale jsem na to moc líná. :-)) Snad jednou...

Babetka
06. 10. 2004
Dát tip
:-) U mě taky ne. :-) Zapomněla jsem i na mámim nedávný svátek - jsem fakt ostuda! :-) Ale lepší to už asi nebude... :-))

Beezer
06. 10. 2004
Dát tip
To já na oslavy zapomínám pravidelně. Ze všech mejch známejch si pamatuju dva datumy! Dobrý ne? :-))) A že jich je celkem požehnaně :-))

Beezer
02. 08. 2004
Dát tip
:-))) Stane se :-) U mě to nebylo jedenkrát :-)

Babetka
26. 06. 2004
Dát tip
Jojo, to by se utopili asi všichni! Ta příroda věděla co dělá, když nám dala zapomínání... I když někdy to moc výhoda není - já letos třeba zapomněla na máminy narozky. :-)

Beezer
22. 06. 2004
Dát tip
Souhlasím. Taky ty špatný věci rychle zapomínám. A je to fakt moc dobře. Jinak bysme se v těch vzpomínkách utopili... alespoň já určitě

Babetka
20. 06. 2004
Dát tip
Já na ty špatný chvíle taky radši moc nevzpomínám. Tohle nám vlastně usnadňuje i naše paměť - špatné věci se snáz zapomínají.Ještěže tak...

gradanrel
20. 06. 2004
Dát tip
je to hezký. Ať přemýšlím jak přemýšlím, stejně ti dám TIPajse.

Beezer
15. 06. 2004
Dát tip
Jo. Jasně. Máš pravdu. I ty špatný chvíle. Ale vždycky spíš vzpomínám na ty hezký.

Beezer
11. 06. 2004
Dát tip
Díky. S tím smutkem. Myslím, že musím (opět) souhlasit. Ale nejde jenom o zkušenost. Ale myslím, že hlavně o vzpomínku. Smutek v nás paradoxně zanechává ty nejmilejší vzpomínky na to období. Díky smutku si pamatuju ty nejkrásnější chvíle. Proto jsme vlastně smutní ne?

Babetka
11. 06. 2004
Dát tip
No, v tomhle s tebou musím trošku nesouhlasit. Já si díky smutku pamatuju i na docela špatné chvíle mého života... Ale se zbytkem souhlasím. :-)

Babetka
07. 06. 2004
Dát tip
Já si myslím, že aspoň kousek smutku musí v člověku zůstat, protože každý smutek člověka aspoň trošku změní, posune ho jinam, než byl předtím. Je bohatší o tu zkušenost. A když na smutek úplně zapomene, zbaví se i zkušenosti a zůstane pořád na jednom místě a nebude se rozvíjet. A to je podle mě škoda... Ale k dílu - líbí se mi. Ta forma je zajímavá a vnesla do toho trošku osvěžení. Super! ***

andromeda
28. 04. 2004
Dát tip
Tahle se mi líbí.

Beezer
20. 12. 2003
Dát tip
Básně skládám díky pocitům. Když mě něco bolí na duši, léčím se psaním. Zvracím myšlenky na papír. Jediný problém je v tom, že se nikdy nevyléčím. Všechno zůstane jako malinké vzpomínky někde tam uvnitř. Otázkou zůstává... ji li to dobře nebo špatně Na lova už jsem se koukal a to dílko se mi opravdu líbí. a pokud ti můžu alespoň nadhodit styl písní... (ono je toho zhudebněno víc, jen to není nadepsaný jako text písně) tak se jedná o takový zvláštní modrý folk, jinak taky snad blues folk.

Windsong
19. 12. 2003
Dát tip
Básně vycházejí zevnitř člověka. Pokud píšeš takové věci, je vidět, že asi nejsi úplně šťastný. (ostatně kdo je?!). Jinak nějaké tvé dílka jsou nadepsány jako text písně. Docela rád bych ty písně slyšel, obzvlášť Rozchod. ... Koukal jsem, že se znáš dobře s Lovecraftem, mrkni na jeho nový dílko, docela zajímavý.

Beezer
18. 12. 2003
Dát tip
Díkyx zas kritiku. Musaím uznat, že máš prasvdu. Hodně dě+l, která jsaem doteď zpracovasl jsou velmi podobně zpracované a takové... stejné.Možná je to tím, že jsem příoiš ovlivněn podobnými díly a neumím se ještě tak nějak rozšířit do více obzorů. O báseň z jiného soudku už se nějakou dobu snažím...ale vždycky zvítězí něco ve mě. Jakoby strach, že umře kousek z toho, co mám tam uvnitř. Ještě jsem asi nenašel tu správnou inspiraci... a odvahu. Díky.

Beezer
18. 12. 2003
Dát tip
Ježiši Marjá! Já jsem snad úplně zapomněl psát!!!

Windsong
17. 12. 2003
Dát tip
Pěkné dílko. Sice to nejde tak lehce číst jako hodně tvých dalších básní, ale je to pěkný. I když je to trochu podobné tvým jiným básním. Zkus třeba napsat něco z úplně jiného soudku. Stejně ti dám ale tip. *

BuddyO
17. 11. 2003
Dát tip
I přesto, že to mohlo být delší tak si myslím, že je tohle dílo moc hezký...

Mishulda
11. 11. 2003
Dát tip
Fajn:)............

Quinn
08. 11. 2003
Dát tip
Líbí se mi styl, to rýmování, ale trošičku to zadrhává tím, že jsou jednotlivé verše moc krátké, takže ta zvukomalba se mění do něčeho uplně jinýho, jestli mě chápeš :o) Ale líbí :o)

Beezer
08. 11. 2003
Dát tip
Mám pocit, že rozumím. Je pravda, že když si to přečítám, tak je to opravdu tak jak říkáš. Nějak to odchází. Možná by se to takhle napsaný hodilo k jinému tématu.

Beezer
08. 11. 2003
Dát tip
Mám pocit, že rozumím. Je pravda, že když si to přečítám, tak je to opravdu tak jak říkáš. Nějak to odchází. Možná by se to takhle napsaný hodilo k jinému tématu.

Beezer
08. 11. 2003
Dát tip
Diky

rabako
08. 11. 2003
Dát tip
jsem nevedela, ze mame rymovaciho basnika ve meste! :o)))

Beezer
08. 11. 2003
Dát tip
Tak to doufám, že nakazím pověst

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru