Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jeden z pokusov

11. 11. 2003
4
0
1843
Autor
zvedavec

jeden z pokusov

 

 

 

citová priekopa nenaplnenia,

            ilúzia  možnosti  vykonať

                        čosi pre odstránenie krátera

 

                        keď

                        úsilím vyplniť

                        rozmery netvora rastú

 

snáď vedome nehľadať, neskúšať, zabudnúť a "nechať to už plávať"

tak dosiahnuť úľavu,  bremeno snímajúci obrat

 

ak má to byť, tak aj tak!, ktovie?

možno

.


des_te_meer
12. 01. 2004
Dát tip
zvedavec > Tak takoveho cloveka bych taky moc rada nasla! A pak bych si od nej vsechno svoje psani nechala vysvetlit ;))

zvedavec
12. 01. 2004
Dát tip
:-)

zvedavec
12. 01. 2004
Dát tip
:-)

zvedavec
11. 01. 2004
Dát tip
ktože to z nás bude vedieť? ;-) Ty najlepšie chápeš tú svoju, ja zase tú moju, kde je ten tretí, kto vie, na čo sme mysleli obidve?

des_te_meer
07. 01. 2004
Dát tip
tohle mi pripomina tu jednu moji, tu s tim "staje o samosobebyti", takovou tou naladu. Ale treba jsem uplne mimo:)

řekla bych, že cé je správně. :) Co je to "rastú"? První strofu chápu, druhou ne a konec ano, ale mám tu jen střípky, který ne a ne složit, ale jak vidím, kritizující přede mnou mají mozaiku úplnou, takže chyba je někde ve mně. Píšeš srozumitelně, ale slovensky... :)

Díky Ti, potěšilo mne to. Co dodávat? S vysvětlením - Ano!*

zvedavec
23. 11. 2003
Dát tip
:-) rastú - zväčšujú sa , netvor je tá nenaplnenosť

Liso
22. 11. 2003
Dát tip
Vypozorovat v diani smer, ktory urcuje niekto iny? :-)

Nemám slov, protože nerozumím. Vrátím se. Snad.

zvedavec
22. 11. 2003
Dát tip
to som strááášne RADA, že nerozumieš. Môže to mať aspoŇ dve príčiny - že si (takmer vždy) citovo naplnená, dostáva sa toľko lásky, koľko sa Ti zdá byť pre Teba potrebné (prajem Ti to) alebo, že píšem nezrozumiteľne ;-) Alebo aj oboje;-)) alebo niečo iné...napr. niečo také - že je to napísané v Slovenčine, ..., ;-)))

Liso
18. 11. 2003
Dát tip
Ktovie. Mozno cim vacsiu nenaplnenu priekopu mas, tym viac lasky nakoniec pojme! :-) Co ked je tretia cesta? Neskusat veci vybrat a neskusat nechat ich plavat... Co skusit plavat s nimi? :-)

zvedavec
18. 11. 2003
Dát tip
spolupracovať, LEN TAK, nech je výsledok akýkoľvek?

Mishulda
11. 11. 2003
Dát tip
Nemám slov... *

beda
11. 11. 2003
Dát tip
"nechať to už plávať" k Bohu ... . :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru