Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kristův zlý den

17. 07. 2000
1
0
2403
Autor
Motl

Bouře češe Krista bleskem, files z těla požírá, plní jeho mysl steskem a brzkou smrtí vydírá. Proč jen Kristus bouři azyl ve své zemi nabízí? Snad je dobrý, možná debil, k útoku ji vybízí. Draví koně s mužskou hlavou dobro v blesky obrátí. Proč teď v moři špíny plavou? Snad Bůh pohromu odvrátí! Po silnici jede auto, žertem Syna přejíždí. Na kříži se houpe proto, že kopali mu do hýždí. Tři ptáčci si povzdychli, žádný lidský prst se nehnul. Pláč i stesky utichly den poté, co Kristus lehnul. Pak ho v Praze spatřili. Byl to přízrak, nebo zázrak? Legendy se šířily a Synův svědek přišel o zrak. Tisíciletí dvě dlouhá o duši Krista přeli se. Zda byla boží, nebo pouhá chlapská, často sekli se. Myslíte, že Syn vás spasí? Nespasí, vždyť mrtev jest! Příště, až zlo nůž vytasí, nastavte mu svoji pěst! Či raději úsměv, lásku proti kudle vyšlete. Vyhrajte tak svoji sázku, že dobrem mnohé svedete.
Miroslawek
19. 07. 2000
Dát tip
Tohle dejte přečíst Chrjacovi ;o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru