Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

klubová diskuse...

13. 11. 2003
2
0
4781
Autor
ch_34

Jednoduše sem napište, co máte na srdci, co vložit, co řešit a samozřejmě své radosti i blbosti...
Madlen
18. 12. 2005
Dát tip
Píšeš moc dobře !!!

Semeno
25. 01. 2004
Dát tip
Nikdy! Mel Gibson se nevzdává! Prohnilotino!

ch_34
25. 01. 2004
Dát tip
Vilém Dobivatel!!!! Nevzdávej se tedy, vzdám se já tobě...

ch_34
24. 01. 2004
Dát tip
kytky a pláč a smích a smutek a zápach lučních květů a vlhko tvých slz a vrásky tvého smíchu a sdílnost tvého smutku.... mír?

Semeno
22. 01. 2004
Dát tip
Jak to děláš, že ta třetí je správně? :o)) VVVVVVVÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLKKKKKKKKKKAAAAAAAAAA

Semeno
21. 01. 2004
Dát tip
Ty jo, ale prej neni její tip, ale podle mýho se to podle tý fotky nedá soudit, ty tam totiž taky nevypadáš jako Fiflenführer.

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
dokážeš si představit, jak by to vypadalo, kdyby se všichni projevili ze svýho morku? to by byl škandál! třeba po mne by furt (Hurt) někdo chtěl poradit... samá bezradná děvčata by mě obskakovala svými hloupými dotazy o oblékání, líčení, etiketě, nonšalantnosti... je toho spousta... to bych se nedostal k ničemu jinýmu... a pak, pak by mě začali obletovat i hoši...! proto se skrýváme...

Semeno
21. 01. 2004
Dát tip
ChaCHÁ, já už vim proč seš ch. CHACHÁ :o) To je jako křemílek. Sakra máš pravdu, asi bych zmodralo a pak by mě sežral Garganel. Nemám rád volání o pomoc!

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
i výkladů Bible je sposta...

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
i výkladů Bible je sposta...

ch_34
21. 01. 2004
Dát tip
i výkladů Bible je spousta...

Semeno
20. 01. 2004
Dát tip
Mastrubátor? Dává maso do troby tipuju, ne? Vytrrubuje masturbaci do světa? Do Gréty? Do Kréty? tak jsme všici nahraný, už nemáme žádné zákony.. Ty , chroupale, ..Sem si ten dopis přečetlo tuto neděli, což je dle mého soudu celkem pozdě. (honzovi?) ale možná!!, a možná zatim anï radši ne, ..můžeš vzkázat, že mi možná bude Růženka dělat umělecký doprovod 27.1. od osmi kdesi na rampě..

ch_34
20. 01. 2004
Dát tip
bude mít radost... příště budu seznamovat za penízky... nebo rovnou za pivka... :)))) já chci ještě spát

ch_34
11. 01. 2004
Dát tip
asi ten obraz vyměmim, protože by si někdo mohl myslet jen to, že oko můžeš mít i na zadnici- zadnicohlavě za jakej ho mám vyměnit?

turandot
11. 01. 2004
Dát tip
nech ho tam..je fajn..fakt..

Semeno
28. 12. 2003
Dát tip
Naco?

turandot
28. 12. 2003
Dát tip
no přece co má greťáckej mastrubátor společnýho s klubem...

ch_34
26. 12. 2003
Dát tip
líbí se vám obrázek na stránce klubu? nebo myslíte, že se sem nehodí?

turandot
26. 12. 2003
Dát tip
hu tam je nějakej obrázek- du se mrknout..

turandot
26. 12. 2003
Dát tip
chachachaCHACHA- neuhodneš! Tenhlencten Dalí nám visel celej únor v kuchyni! Neboť táta miluje Dalího a tak dostává ty kalendáře s reprodukcema. Když sem byla malá, tak sem nikdy nechápala takovou tu Spáčku, koně a neviditelnýho lva... Ale úplně nejlepší je ten s tim hubenym slonem na tenoučkejch dlouhejch nohách s drápama, jak jde pod nim ta hořící žirafa. A Kolem se plíží malinkatej člověk se síťkou na motýly. Moment...jak se to menuje...vždycky se na to ptám...Faberges en feu!!! Jo. A potom eště Kanibalismus podzimu! Ten je výbornej. Mno, ten obrázej je výtečnej..he, ale moc nechápu jak to s tim souvisí...ale to je fuč...

ch_34
26. 12. 2003
Dát tip
jo, ty sou hezký... jmenuje se to Hořící žirafa, ale to je jedno... jak to s tim souvisí? to se vás ptám

turandot
26. 12. 2003
Dát tip
Fakt hořící žirafa? Vim že táta to, co sem tam napsala umí i vyslovit. Já sem se to jenom nabiflovala z takový knížky... hehe-Semeno poď sem!- to my se tě ptáme:-)))))

ch_34
23. 12. 2003
Dát tip
čpí/nečpí?čpí/nepčí?hepčí! pitomý Vánoce, kdy že 'sou? zejtra! Jo!!!aspoň to bude za mnou... nevíte milá slečno, co je s Jirkou? asi ne, že? jak byste mohla mám doma totiž láhev stopanginu, on má láhev stopanginu... dneska jsem chtěl udělat stopanginový večírek, dýchanek... prostě jablonecko-janovské pití stopanginu, a on tu není_

Semeno
22. 12. 2003
Dát tip
:o)) Karel přece nezpívá koledy! Karel na takový kraviny nemá čas, ...Karel balí.. :o)) Zmocňuje se mě děsivé veselí. Kyselí...

ch_34
22. 12. 2003
Dát tip
...chceš něco hnusnýho? ...HNISELÍ!!!! (v podstatě je to nechutně rychle vyslovená pobídka na Leeho, aby se hnul...)

Semeno
22. 12. 2003
Dát tip
Jó Vánoční nálada v tobě jenom....čpí, ..že ? :o))

Semeno
21. 12. 2003
Dát tip
A já na ně mám lék! Zpívám si velikonoční koledy. :o))

ch_34
21. 12. 2003
Dát tip
...a to se tě nezmocňujě usedavá bolest...? nebo, že by.... ...Karle?

ch_34
19. 12. 2003
Dát tip
tak jo, 'sou pitomý Vánoce... chci se jen zeptat, kdo se na ně těšil? (nebo ještě těší?)

Semeno
19. 12. 2003
Dát tip
Vánoce nejsou pitomý! Lidi sou pitomý, sou pitomý tim ,co z nich dělaj. Vánoce jsou zamknutý ve vězení, a venku si na ně hraje jejich zlej, namyšlenej brácha....

ch_34
19. 12. 2003
Dát tip
no, tak tomu já samozřejmě nerozumim já, jako konzument, je nemám rád proto, že jsou moc konzumní (tak tomuhle by rozuměl asi jen Jirka)) víte, co je dobrý na tom, že jsem hluchej? že numusim poslouchat ty přiblblý koledy když slišívám koledy, chtívám vraždit malé a neviné děti... proto jsem si propích tepnu, aby ze mě vyprchala nenávist... aby odtekl ten kysličník...

Semeno
19. 12. 2003
Dát tip
Proč seš hluchej?

ch_34
19. 12. 2003
Dát tip
protože jsem nemocnej a někdo mě zalehl! asi vánoční pohoda, protože prej je všude!!! zasraný Vánoce (promiňte)

Semeno
10. 12. 2003
Dát tip
Hm, no dobře.

Semeno
09. 12. 2003
Dát tip
Já nevim jak se vkládaj díla

ch_34
09. 12. 2003
Dát tip
tak to ti vysvětlím, páč to není tak složitý.... na svý úvodní obrazovce máš vypsaný kluby do kterejch ses přihlásila.... ->najdeš třeba tenhle, kde máš v závorce napsanou možnost vkládat díla (nebo úprava odkazů či tak nějak)...->klikneš na to... ->a teď na stránce úplně dole je takovej formulář... ->vybereš klubovou kategorii, která je již utvořená (nebo napřed stvoříš zcela novou) a vyplníš číslo díla ->potvrdíš číslo díla je vedle data (zcela nahoře) [v takovýhlech závorkách] číslo téhle diskuse je třeba 99519

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
Na srdci: Rychlé šípy, Rychlé šípy, vezmete mě do klubu???(hehe sem si vzpomněla na Bohouše z Bratrstva kočičí pracky)

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
Ty jo, Bouhouš! Bohouš byl divnej pes.

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
Bohouš/pes??? Ten s tou zelenou kapucou? Spíš krysa...ne? Uh...hehe..myslíš toho slintacího bernardýna? Souhlasim, ten BYL DIVNEJ! Prej jak žral ty chleby...filmaři potřebovali, aby tam jeden nechal, tak mu jich předtim dali asi dvacet...ale on ten poslední stejně zblajz...nakonec ho museli polejt benzínem. Ten chleba.

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
:) ne, Bohouš byl jako pes! Myslel jsem Bohouše. ale on nebyl tak špatnej, jenom blbej Rychlý šípy byli eugenici, proto nemohli vzít retarda... prostě chtěl mít jenom kámoše si myslim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru