Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

+13 neviditelných
Miroslawek
JménoAntonio Cerruti
SexMuž
PovoláníEl Mariachi
Městonekropole jménem Praha
Oblíbení autořiBezruč, Blatný, Deml, Mallarmé, Reynek, Skácel, Šalda, Šiktanc, Vladislav, Zábrana
Vztah k literatuře
Na Písmáku od08.11.1999 11:42:45
Poslední přihlášení07.08.2018 20:41:24
Členství v klubechFekalistický klub,
Funkce na Písmáku
Věk45 jar
Statistika Publikovaných děl: 84
Obdržených tipů: 1638
Obdržených výběrů: 98
Napsaných kritik: 19269

Sbírky

DatumNázevKategoriePřečtenoTip
05.09.2014Sešit v tvrdé vazbě (2002 / 2005)Vázané verše65564
19.04.2016Za ZuzanouVázané verše14881

Doporučená díla

Díla

DatumNázevKategoriePřečtenoTip
10.10.2007The Ecstasy Of Saint ThereseVolné verše478516
16.10.2007VeřejeVázané verše579420
22.10.2007TvářVázané verše513815
06.11.2007Z doslechuVázané verše436423
12.11.2007OdcizeníVázané verše380916
20.11.2007VýtlukyVázané verše503735
22.11.2007VýkrutyVázané verše398714
27.11.2007Diesel PowerVázané verše508818
04.12.2007EcholotVázané verše348614
06.12.2007Modřanské postsynchronyVázané verše530113
18.12.2007NedopalkyVázané verše379614
20.12.2007PřístavištěVázané verše533324
30.01.2008NarkolepsieVázané verše441318
08.01.2009ErozeVázané verše421112
20.01.2009Věčná sezónaVázané verše344316
27.04.2009AfázieVázané verše488121
09.06.2009DuněníVázané verše414522
16.06.2009OstinatoVázané verše374327
08.09.2009HyperventilaceVázané verše402520
21.09.2009Instantní poezie Julese Ferneta aneb Nautilus v dobrých rukou písmáckýchMedailonky lit. osobností1122926
19.10.2009BenjamimVázané verše435728
22.02.2010Paměť meduVázané verše5443110
02.08.2010PowerPointVázané verše458345
21.12.2010Malý vzduchoplavecVázané verše283427
23.12.2010Literatura frakturBlbůstky341121
18.10.2011OčistaVázané verše304938
25.09.2012Krize střevního plkuVázané verše389020
15.05.201480% nemocí způsobuje špatné dýcháníVázané verše191024
20.05.2014TexturyVázané verše205931
01.07.2014NepokojVázané verše155019
07.04.2015Úvod do teorie skvrnVázané verše142821
03.08.2015Konec výmluvVázané verše137318
04.11.2015FreestylerVázané verše107517
12.01.2016Ponorná řekaVázané verše256131
19.04.2016MoraněVázané verše162829
07.03.2018ProjektBlbůstky57915



Názory čtenářů

31.08.2017 13:54:59Lilie

Ahoj.

Předem děkuji za rozbor básně, ale vůbec nechápu, jak se to dělá. Nemáš nějaký odkaz, kde je to srozumitelně a jednoduše popsané. Jak jsem psal, tak se tomu docela bráním, ale možná by nebylo na škodu znát alespoň základy ... :o)

Předem děkuji

22.07.2017 09:55:27Radovan Jiří Voříšek

Tak jsem toho přečetl už víc. No a můj obrázek o tvé tvorbě se tím pádem posunul od mlžného akvarelu blížeji k realitě.

Proto už vím, že tohleto víš:

 

Čekat múzu, prosit v kleče?Pak se klepat, neuteče?

Múza je jak hrdá žena.Touží býti poražena.

03.10.2016 18:58:05hnědokošiláč
Vzpomínka na Zuzanu ;-) https://www.youtube.com/watch?v=JoRTfIR6avU
13.06.2016 10:21:44RUZIGEL

Miroslawku, mám chápat přiloženou báseŇ  k mému výplodu Slovo tak, že slova nejsou moc potřeba, že  lépe je mlZdraví čet, že přemíra slov je vždy na závadu? Zdraví ruzigel

10.05.2016 17:13:15agáta5

chodím se dívat na ty tvoje vteřinovky... tohle je fakt dobrý, inspirovalo mě to :)))

02.05.2016 14:06:26RUZIGEL

Kritika není ničím vázána. Napsala jsem to o sobě.Ale je totajné! ruzigel.Dík za zájem.

03.06.2014 19:33:08řiditel

Napověz? Já bych tě za tu fotku smazal, tvoje kritiky bily vždycky tak trochu buzi, chvilku se mi to i líbilo, ale ta fotka je pedo..., věř tomu, že fotkám rozumím...

03.06.2014 16:39:40Miroslawek

řiditel: inu, chytrému napověz...

03.06.2014 15:45:03řiditel

zkus psát smysluplné kritiky ouchyle

23.05.2011 20:44:18Marcela.K.
Je to krásná fotka, jsem chtěla ještě dodat. Máš od pohledu milou paní...a Benjamínek je nádhernej.
23.05.2011 00:54:36Miroslawek
mylenka: nečte, nezná... ale děkuji ;)))

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=338071
21.05.2011 23:49:22Marcela.K.
Máš se čím chlubit...to malé je holčička, nebo kluk?
07.04.2011 11:23:29Kornelius Udalov
Tvé psaní oceňuji. Nebudu se snažit o žádnou hlubokou kritiku, neb to nemá při Tvé povaze smysl. Psát verše umíš "tak nějak" universálně srozumitelné a racionální. To je na Písmáku vzácné.
08.03.2011 10:55:55Nicollette
:)
07.03.2011 12:23:26Miroslawek
Nicollette: plním tvé přání alespoň virtuálně ;)

Image00014.jpg
22.02.2011 09:11:24Nicollette
Kvůli tobě rozhodně nic měnit nehodlám :) Vyjádřil ses jasně. Děkuji.

21.02.2011 23:51:50Miroslawek
Nicollette: tak jsem se podíval do pošty a bylo to přesně 5.11.2007. Mimochodem, tebe před tím jasnozřivým výrokem nenapadlo podívat se na dasslerovu autorskou stránku, odkdy tady je? Nebo nám lže už i server? To by tedy bylo na pováženou.

Co se týče srazu, máš zřejmě na mysli akci tuto http://www.doodle.com/9yepdvcf2vc46cey. Chápu, že jsi zoufalá ;o) Když odhlédneme od faktu, že ty z tebou jmenovaných, resp. přihlášených, s nimiž se alespoň občas nevídám, nemám příliš důvod toužit vidět, bar Kulovna, přes své intelektuální zaměření, nevypadá jako prostředí vhodné pro patnáctiměsíční batole. A tak nám vzniká otázka, kam s ním? Pokud se ti podaří ono personální obsazení alespoň trochu zpestřit, možná ji budu řešit. A pak bychom samozřejmě přišli oba. Mé koule má totiž v držení manželka.
19.02.2011 18:00:14Nicollette
Konkrétní informace soukromě samozřejmě.
19.02.2011 17:57:32Nicollette
kecáš, v roce 2007 tady dassler ještě nebyl...

Miroslawku, ráda bych Tě pozvala na literrácký sraz - resp. na setkání kdysi aktivních Písmáků... bude tam Wopi, Humblík, bříza, předpokládám i kalais, Armand, Albireo, mé krásné Já atd. Jestli máš koule, tak přijď. Já osobně bych ráda viděla tvoji ženu, tak jí můžeš přibalit sebou...

Olé.
10.02.2011 14:25:48Miroslawek
A jéje, další psychoanalytik amatér, který by rád vydával své pobloudilé tužby a lži za skutečnost. Jediné na čem se shodneme je, že i mne má póza jakéhosi "rádobykritika" opravdu baví. Nebavit se tu jsem si definitivně zakázal cca koncem roku 2003.

Mimochodem, nepřijde Ti nápadné, že když zde působím od 8.11.1999, že už nějaké ty frčky dávno nemám, když po nich a po zviditelnění údajně tolik toužím? ;D Naposledy se mě snažil zlomit dassler tuším v roce 2007.
10.02.2011 11:29:28Cirda
Miroslawek: Nevím odkud pramení Tvá zarputilost, pravděpodobně jsi prožil poněkud traumatické dětství, asi tě kluci v ulici bili nebo spolužáci ve škole pěkně dusuli, ale to byl, je a bohužel zůstane pouze Tvůj problém. Jinak co dodat k Tvé maličkosti, abych Ti pomohl pochopit Tvé pozérství co nejstručněji. Opravdu vynechám hodnocení Tvého veršetepectví, ať se tím každý prokouše sám, pokud bude mít chuť, sílu a čas, ale Tvá póza jakéhosi "rádobykritika" mě opravdu baví... Pokud to myslíš opravdu vážně, tak Ti vřele doporučuji pokusit se využít Tvého fenoménu v nějakém literárním časopise (volbu již nechám na tobě), třeba Ti pomůže nastavit zrcadlo a jednou mi možná poděkuješ. Zatím čekám pouze Tvou klasicky zahořklou a obhroublou odpověď, kterými zde zcela účelově zahlcuješ Písmák v touze se zviditelnit. Pokud to považuješ za cestu k získání písmáckých frček "Kritika", tak obdivuji Tvou naivitu, ale budiž Ti to přáno!

Co dodat závěrem. Lituji dne, kdy jsem přistoupil na tu Tvou hru a tímto uzavírám komunikaci s Tebou. Ostatním Tvým terčům, radím udělat to samé: "Ignorovat Tě!", a pokud se to povede, budiž Ti to poučením.
07.02.2011 23:06:22Miroslawek
Ziriael: A proč mi to vlastně říkáš? ;D
05.02.2011 15:10:18Ziriael
Tvoje kritiky mi většinou dávají smysl a občas mi pomůžou, ale myslím, že by mohly být psány i méně krutě a hrubě, vím, že většina jich je na místě, ale vyznívají jako urážky což asi není úplně nezbytné. Tvé básně mi bohužel ve většině smysl nedávají.
02.06.2010 20:30:48Adrianne
Tak koukám, že ne tvoji kritiku jsou spíš negativní ohlasy....Je fakt, že teď už ani nezkouším dát něco do kategorie vázané verše(co vím, tak o nic jiného nemáš zájem, což je možná škoda), ale zas mě tvoji kritiky donutily se na to mrknout. Mě osobně spíš nakopnou, když tak čtu ten zbytek, tak to jsou dvě skupiny...ti, které štveš, ale unesou to, a ty, které taky štveš a pěkně z tebe kvetou...=)
13.05.2010 16:44:41Miroslawek
Ludagazza: zato takoví rozkošní milánci jako jsi ty se smazat dají, ale neleží mi to ani v patě. No nic, bylo to krásné a bylo toho dost.
13.05.2010 16:27:03Ludagazza
Škoda, že se nadají takoví kreténi jako seš ty smazat, ale věř, že umístění mé fotky tě příjde draho...
13.05.2010 16:02:35Miroslawek
Ludagazza: nejsem homofob, ale už jen ta představa ve mně vyvolala odpor, přeci jen jsem heterosexuál, takže buď v klidu ;)
13.05.2010 15:48:05Ludagazza
No ty voel super, takže máš i fotečku, ty jsi opravdu asi velká kurva že?? Doporučuju ti, aby jsi mýho otce nechal na pokoji, vůbec nevím proč si ho bereš do úst...
13.05.2010 10:10:31Miroslawek
Ludagazza: milý Luďku, po shlédnutí tohoto fota s podtitulem Básník jsem nad tvým prohlášením upřímně zaslzel

PC030160.JPG

Omlouvá tě snad nerozvážnost tvých 19 let, ale nepřej si, abych byl někdy nucen dohnat to, co pádná ruka tvého otce zanedbala.
13.05.2010 08:35:21Ludagazza
Miroslawek: Jak je vidět opravdu se nudíš že? Není ti hanba ty kreténe? Ty vole já tě potkat někde, tak ti zašlapu tvůj hnusnej rypák do země.
12.05.2010 22:05:09Miroslawek
Ludagazza: K protikladu kauzálních motivací vzniku díla a intencionálních vztahů v uměleckém textu viz. Červenka 1971/1996:215-218. Přímo k aktu zveřejnění díla, „přechodu od kauzálních motivací k motivacím intencionálním“, kdy „kterákoli vlastnost textu vnímaného jako text zveřejněný přestává být motivována na základě svých příčinných souvislostí s osobou autora, konkrétních okolností vzniku, a je naopak motivována svou úlohou při plnění úhrnné významové intence díla“, viz dále Červenka 1978/1996:23
12.05.2010 14:50:09Ludagazza
Ty jedna zkurvená pičo, už jsem ti několikrát říkal, abys mě nechal na pokoji jasný?? je vidět, že asi nemáš nic lepšího na práci než se tady navážet do lidí, kteří třeba s psaním začínají.Už tě mám vážně pokrk...
11.05.2010 20:56:10Miroslawek
No a já mám za to, že jsi právě projevil trestuhodný nedostatek respektu a pokory, námět k zamyšlení nalezneš oplátkou zase na své autorské stránce. Pomedituj a zase někdy pohovoříme.
11.05.2010 17:14:50rostaprchlik
Ahoj,

nemám nic proti Tobě - a to, co Ti napíšu, není tím, že by se mi nelíbilo kritizování mých výtvorů. Rád bych jenom podotknul, že každý z nás, co jsme tady, jsme tady proto, protože nás psaní baví. Každý z nás má jiný styl a ne každý umí psát stylem druhých, z čehož jednoznačně plyne, že se i každému z nás všech líbí jiný styl básnění. Já osobně zastávám názor, že v každé básni musí být rým, přičemž u rytmu mi nevadí občasná jiná délka verše, pokud se nehádá sudá s lichou. Stejně jako Tebe zvedá ze židle moje "nedokonalé" rytmování, mně - odpusť- absolutně pohoršuje Tvoje dílko "Dunění". Já však, odpusť podruhé, nemám potřebu psát Ti, že to je brak, nedá se to číst, a ať se naučíš poádně psát tak, jak si psaní představuji já. Mně neomalená slova moc nejdou. Raději napíšu, že je Tvoje báseň zajímavá, a i když není vyloženě mým šálkem kávy, jistě si najde své příznivce. No jo, takový už je svět. A i v dnešním světě se najdou básníci. Troufáš-li se Ty považovat za básníka, respektuj druhé a vyjadřuj se k jejich osobám nebo pracím s patřičnou úctou. Nikdo, a to ani Ty, totiž není dokonalý...
28.01.2010 18:24:48Marcela.K.
fakt hnusný :-(
27.01.2010 23:11:33Miroslawek
Vio: asi takhle? viz. update profilu ;o)
27.01.2010 23:10:37Miroslawek
talk_to_the_hand-300x267.jpg
27.01.2010 14:56:24Vio
Řekni to mé ruce, zapšklý autore ;-)
22.01.2010 14:51:12Merxanta
Ta fotka na Tvém profilu rozhodně klišé není, ale je hnusná :o)) doufám, že tak nevypadáš :o)
21.01.2010 20:28:09Tangens_Omega36
Lali - já bych řekl, že hodně. A hlavně moc ukecanej. Ani nepustí spolustolující ke slovu. :->
21.01.2010 16:49:32Lalinka
Takový 'trochu' zapšklý autor. Nic ve zlém, ale když už jsme oba tak upřímní. Ale proč ne? Tady je to pravé misto pro ty, co si léčí své komplexy! ;)
08.01.2010 16:59:45Ludagazza
už jsem ti několikrát říkal, aby ses do mě svými rádoby chytrými kritikami nenavážel, já na to nejsem zvědavej, tak si to laskavě zkoušej na někoho jinýho. Děkuji
07.01.2010 20:50:58AyudaHumanidad
Tohle nemyslím až tak ve zlém:

Jsi pyšný a namyšlený (zřejmě) češtinář. Kritizuješ básnické amatéry, pro které (viz nadpis: Amatérská literární tvorba) je tento web určený. Já proti kritikám nemám nic, jsou víc než potřeba, ale tvůj způsob "kritizování" je jaksi neprofesionální (kritika na mojí básničku je výjimkou). Říct o výtvoru někoho, že je to, cituji: "agitačně nudné" dokáže básníka-amatéra odradit od psaní víc než cokoliv jiného. Věř mi, sem zatracenej amatér a ten pocit znám. Proto na tebe jen apeluji, abys vůči očividným amatérům trochu zvolnil a strčil svoje češtinářské vzdělání k ledu. Ty chudáky (myslím tím i sebe) to potěší a možná se i postupně zlepší.

Nelze ti upřít, že píšeš krásně - tvoje básně mě nechávají s hubou dokořán. Tak jen piš, ale zdrž se těch, promiň mi to slovo, hnusných komentářů (protože za kritiky už to často považovat nejde).

Pokorně tě prosím o trošku té pokory. Možná je to pošetilé, ale i tak...
Díky.
14.12.2009 11:02:24snake_01
korektor, redaktor poezie
Vím, že si tě tady váží, ale jednak dodnes žiju v domnění, že slavní autoři žrali za svého života spíš hlínu; a také, nemyslíš, že by bylo přinejmenším znakem pokory, kdybys věnoval mladým začínajícím autorům trochu toho, co jsi nabyl, přívětivějším způsobem. Přinejmenším se alespoň nezmiňoval o tom, že jejich verše nestojí za kritiku. Přijde mi to totiž jako samoúčelný protimluv, spíš snaha upozornit na SEBE jako kritika, čož jinak nesouzní s tvými literárními plány, ne? Protože, jestli verše nestojí za kritiku, proč ji vůbec začínáš psát? Tuším v tom jistou míru narcismu. A nelíbí se mi to, přiznávám.
31.10.2009 17:56:44Ludagazza
Prosím tě zdrž se svých komentářu na moje dílo...ty vole, vím co je to rytmus..nejsem debil....Vyber si jinej objekt, kterej budeš kritizovat..Děkuji s pozdravem Luděk
23.06.2009 17:08:01Miroslawek
papouch: buď mě to může otravovat a srát a přestanu sem chodit - nebo si z toho můžu udělat sport. Co myslíš, že jsem si vybral? Vím, že jsem divný, ale mě to baví - a tohle mi přišlo zábavné i pro širší okruh obecenstva, než je moje vypečená domácnost ;o)
23.06.2009 16:57:01papouch
admin
že se s těma vypatlanejma kreténkama vůbec bavíš, Míwo.. blb zůstane blbem, i kdybys mu 100000x řekl, že je blb
:)
23.06.2009 16:48:33Miroslawek
OffTheLip: mě by spíš zajímalo, v čem se nemýlíš? Tak mi připadá, že ve střetu s realitou pravidelně narážíš hlavou do zdi a podle toho to s ní a jejím obsahem vypadá ;o) Pokud to okolnosti dovolí, snažím se ke každému chovat způsobem odpovídajícím tomu, jak si podle svého chování ke mně i ostatním zaslouží - ke své ženě s ohleduplností a láskou... no a k idiotům jako k idiotům. Na tom nevidím nic absurdního. Naopak absurdní se mi jeví "jistota" tvých spekulací, kterou sám sebe obluzuješ. Mne tu za těch bezmála deset let leckdo zná; dobře ví, kdo jsem; jak a s kým jsem žil dříve... a s kým žiji teď, koho jsem si vzal. A jen má žena může vědět, jestli je se mnou šťastná. Dovol mi otázku: kdo zná tebe? Jsi vůbec? A víš co? Právě jsem rozhodl, že nejsi ;D
22.06.2009 13:29:35OffTheLip
prostě jen narážím na to, že vzhledem k tvému (ne)vychování, jaké jsem měl možnost zde na písmáku poznat, považuji za dost absurdní, že by jsi byl ženat s nějakou ženou a ona s tebou čekala dítě. mohu se mýlit, jenže v tom případě nemohu říci než: chudák holka.
20.06.2009 16:03:24Miroslawek
OTL: Ouha, jak trapně jsi mi neodpověděl, chlapče ;o)
20.06.2009 11:04:54OffTheLip
vzhledem k tomu, že v současné době nenavštěvuji žádnou školu, těžko mě v nějaké mohou pouštět k počítačí. snažíš se asi "vtipně" narážet na můj věk, jenže s přihlédnutím k výše uvedenému faktu jsi pouze nevýslovně trapný.
18.06.2009 11:33:37Miroslawek
OffTheLip: to je sice všechno pěkné, jsem nevýslovně obohacen, že vím, co bys řekl, ale mohl bys mi (až tě zase ve škole připustí k počítači) ještě dovysvětlit, jak se to mé údajné pohádkářství projevuje?
17.06.2009 08:46:32OffTheLip
no řekl bych, že jsi zdatný pohádkář. lyrik už horší...
15.06.2009 16:27:49Miroslawek
OffTheLip: jinak bych se neptal a rovnou tě recipročně diskvalifikoval, hrdino ;o)
15.06.2009 16:21:29OffTheLip
chceš to opravdu vědět, píčku?
15.06.2009 12:43:51Miroslawek
OffTheLip: a smím vědět, copak tě pobavilo, pupíčku?
13.06.2009 16:17:35OffTheLip
šťastně ženat s písmačkou? v očekávání potomka? n prosím, už mě nebav tímto debilním prvoplánovým humorem.....
08.06.2009 22:36:37Miroslawek
Ne, ne, kamaráde, jako arogantní vocas se chováš ty, až na to přijdeš, budeme třeba diskuzi pokračovat... a do té doby - Roma locuta, causa finita.
08.06.2009 22:05:57Vašek88
Kámo jde o to, že jsi třeba dobrej, ale nechápu proč se každýmu vysmíváš, ty to jistě děláš pár let já se plácám v začátcích, ty si dobrej já třeba budu, ale nemusíš psát ke káždý věci a povyšovat se o to jde, každej začatečník je špatnej a ty se chováš jak arogantní vocas, aby ti náhodou nevznikla konkurence
08.06.2009 20:57:28Miroslawek
Milý Vašíku, jsem šťastně ženat (s Písmačkou) a v očekávání potomka. A o pestrosti mého života se ti ani nezdá. Nic proti tvé jasnozřivosti, ale jsi blb ;D
08.06.2009 17:46:45Vašek88
Dík za kritiky, ale řikám si co si zač, že komentuješ každou věc, asi nemáš moc pestrej život když žiješ jen komentama, v 35 by sis měl najít ženskou, jinak nic proti tvý literatuře, ale seš hnidopich
08.06.2009 17:42:28Vašek88
Dík za kritiky, ale řikám si co si zač, že komentuješ každou věc, asi nemáš moc pestrej život když žiješ jen komentama, v 35 by sis měl najít ženskou, jinak nic proti tvý literatuře, ale seš hnidopich
08.06.2009 16:01:36joylis
píšeš velice zajímavým stylem *
02.01.2009 18:13:37Puzzle
Koukám s otevřenou pusou...What the fuck is it?!
Velmi specifická a řekla bych inteligentní poezie, která dle mého názoru rozhodně není určena pro každého...

Skvělé vyjádření nálady, pocitů...

Ty novější věci působí tak trochu neuspořádaně a zdánlivě beze smyslu…jenomže ten smysl tam je…musí tam být…a i kdyby tam nebyl, tak si ho každý najde…:-)

Více se mi líbí ty starší věci…pak mě hodně oslovují básně jako je třeba Z doslechu; Výtluky; Modřanské postsynchrony…Je možné vnímat barvu, melodii i chuť těch básní...
14.12.2008 15:23:04OREL
Miroslawku promin ale to co píšeš to není poezie ale pozérie.
19.10.2008 01:02:12Miroslawek
OREL: to se ptá ten pravý ;o)
18.10.2008 23:51:52OREL
A ty jsi kdo??????
15.10.2008 04:45:14nevím,neznám
Teď?
15.10.2008 04:40:43nevím,neznám
chtěla jsem říct:že souhlasím s tím,že ještě že jsi:Telepat a taky ještě že jsi sem odněkud spad...jinak by nebyl asi nikdo,kdo by spasil mou duši nezdárnou,aritmickou
15.10.2008 04:32:14nevím,neznám
jelikož nevím a neznám,jenom zkouším.......
31.08.2008 17:22:57Safián
Nevím, jestli moje odpověď došla.NAPLKAL JSEM TOHO SPOUSTU.
18.12.2007 01:13:03ROMAN_L
Pamatuji se zcela zřetelně, jak ve filmu Cesta do Ameriky, Eddie Murphy se vrací od své ještě nic netušící budoucí z Mekáče a u jednoho domu se zastaví, vyleze na schody, drží se zabradlí a vykřikne do noci: "Já jsem tak zamilovaný..." A z nějakého okna poblíž se ozve: "Vyliž si prdel..." Bacha, aby tomu tak nebylo i s tou POEZIÍ...
08.11.2007 18:42:32Tangens_Omega36
A hele, 8. 11. ´99, gratuluji k 8. narozeninám (jako písmáckým)! ;-)
26.10.2007 17:54:40diketak
Děkuji za všechny kritiky, plně s Vámi souhlasím (mimochodem dívka spřadlá z přeludů se mi líbila jen pro to nepříjemné zvukové drnčení, nedokážu posoudit, jestli je to archaismus). Možná se k těm kritikám pro zajímavost vrátím ještě později, až budu mít více času, abych se na něco optal zkušenějšího, jestli mě neodmítnete.
Naštěstí jsem si napsal těch pár básniček jen pro sebe, formální stránce vůbec nerozumím a v tvorbě nechci pokračovat, nicméně si myslím, že byste měl vždy s vaším neúprosným kritizováním aspoň naznačit něco kladného, něco třeba i vcelku nevýznamného, co však autorovi rozsvítí malou optimistickou žárovčičku na další cestě dřiny. Zejména mladí autoři to potřebují. Pokud ovšem volíte taktiku zarazit netalentované začátečníky hned na začátku, dokud tvorbou neztratily zbytečně příliš mnoho času, tak se omlouvám, protože to je taky dobré řešení, pokud tomu skutečně rozumíte. Nečetl jsem Vaše kritiky na díla ostatních autorů, takže nevím.
Děkuji za pochopení.
01.10.2007 10:57:20Nicollette
Kéžby byl tak nadšený i ten chlapec :)
01.10.2007 10:51:54Miroslawek
Ale to přece není o tom, že by se mne dotýkala "hlava seříznutá cirkulárkou" a podobně nádherné plody ducha, nýbrž právě naopak... "vítám to a podporuji", jen houšť a větší kapky ;o)))
01.10.2007 10:29:52Nicollette
Nó to pozór, já jsem taky zlá a ošklivá.

Podle mě "mít sebevědomí" znamená, že jeho řeči nebudu reflektovat, protože je mu právě sedmnáct a tudíž jím hýbou spíš emoce než rozum.

Každopádně, kdyby mě někdo nazval "hlavo seříznutá cirkulárkou" asi bych taky reagovala.

:o)
01.10.2007 10:10:37Miroslawek
A to jsi ještě neviděla naši vzájemnou poštu :-DDD
01.10.2007 10:09:00Miroslawek
Mít sebevědomí vůči sedmnáctiletému utřinosovi, který nedá dohromady kloudnou holou větu a neunáší trpkou pachuť otřeseného ega, není při mém věku a zkušenostech příliš těžké. Na tom nic úžasného nevidím. Úžasná je ta zábava. Ano, jsem zlý, ošklivý, nepěkná věc ;o)
01.10.2007 09:54:47Nicollette
:)) máš úžasný sebevědomí, vážně.. na jednu stranu je to velmi dobře :))
01.10.2007 09:51:47Miroslawek
jako vždy, jsme si někteří rovnější... princeps inter pares ;o)))
01.10.2007 09:48:20Nicollette
no tak v tom jste si oba svým způsobem rovni :o)
01.10.2007 07:28:46Miroslawek
Nicollete: Debaty? Ale dialog není jen prosté střídání řečových aktů intencionálně subjektivního významu - nýbrž k sobě protiběžné dění.
30.09.2007 21:12:03Nicollette
Mi zaskočilo z té debaty.
30.09.2007 21:03:45Miroslawek
Whassup!?
30.09.2007 20:55:26Nicollette
no teda .. !
26.09.2007 16:24:21Miroslawek
Nemám potřebu se s tebou bavit o ekonomii, já ji mám vyštudovanou. Sice nepochybuji, že bys mě dokázal v tomto směru určitě nějak významně obohatit, ale on mi k tomu stačí tvůj písemný projev ;-D
26.09.2007 15:24:55Cr@sh BD'c
Chceš se bavit o ekonomii honikládku?
25.09.2007 20:49:50Miroslawek
Tak mi spíš přijde, že jsi příliš nemyslel... ale každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb, že? ;-D
25.09.2007 17:27:09Cr@sh BD'c
Jj, já si už myslel, že to všechno myslíš vážně. Že jseš opravdovej kritik a opravdovej básník. Uff - tak se měj a uctívej Mildu, blbe.
25.09.2007 17:18:04Miroslawek
Rád vidím, že se seměješ, až se za vykřičník popadáš. Inu, dobrá zábava asi bude můj cíl.
25.09.2007 17:15:32Cr@sh BD'c
To je vše ty lamo? Piš prosím tě dál, fakt mě bavíš. Jseš takovej opičí kritik. Pro smích!
25.09.2007 17:03:48Miroslawek
Omyl, já si vytírám anál Tebou. Sametově hebké zajíčky mám nejraději ;o)))
25.09.2007 14:42:26Cr@sh BD'c
Jméno ti sedí. Koukám, napsal jsi hodně kritik. Máš ale někde napsáno, že jsi kritik? I kdyby, tak ti to upřímně napíšu - ty nejseš kritik. Jestli každýmu do díla píšeš, že jeho dílo nestojí ani za kritiku, tak si s tím rovnou vytři anál. A s tím, že to do událostí nepatří, zrovna tak. Ty hlavo seříznutá cirkulárkou. Poroučím se!
21.12.2005 00:00:00swandrow
HADE
16.06.2005 00:00:00Davoušek
Jé, dobrý den, pane Velký Jirko! Jak je u Vás na kožním? :o) Doufám, že máte dost pacientů. Teď zrovna mám nějaké potíže s popraskanou kůží mezi prsty na nohách, takže se k Vám asi brzo stavím. Co pan primář? Pozdravujte ho!!!
No, to by stačilo. Na Googlu jsem zjistil, že ten borec byl nějaký hlavní hrdina z knih Karla Maye. Toho jsem vážně neznal. Když jsem měl tak 8 nebo 10 let, tak jsem si od Maye četl Pouští a prérií, ale přečetl jsem jen tak první tři povídky a pak jsem toho nechal, protože už v té době se mi zdálo, že je to pěkná kravina. Ale zato bin Ládina znám moc dobře. Nedávno jsem si přes FBI zjistil jeho číslo a zavolal mu. Nabídl jsem mu, že ho pozvu do hospy na pivo. Ale on mi řekl, že nemá čas, že má moc práce. Prý, že dokud s Al Kaidou nesbourá všechny mrakodrapy na světě, tak s nikým chlastat nepůjde. A já mu na to odpověděl, že jeho omluvu uznávám, ale ať si teda pohne. Pár let ještě počkám, ale tak nanejvýš do mých čtyřiceti. :o))))))))))))
15.06.2005 00:00:00Davoušek
Jméno: prase lesní z města
Povolání: Věrná láska, sáňkování a lov na ptáky netrvá nikdy dlouho
Věk: 32.00 roku
Město: Ostrava/Praha
Oblíbení autoři:
hadži Halef Omar ben Hadži Abdul Abbas ibn Hadži Dawud al Gossarrah
Teda, Mirku, vzhledem k výše napsanému textu (Tvé osobní údaje), mám docela pochybnosti, jestli to máš v hlavě v pořádku (sám to musíš uznat, když jsi to tam napsal). Nejsi náhodou nějaký blízký příbuzný Usámy bin Ládina? :-DDD Tvoje díla jsou zajímavá, to jo, ale nemyslím si, že jsou tak dokonalá, aby Tě opravňovala k tomu, abys mohl jiné autory tak přísně soudit, jak to děláš. Jestli Ty jsi mi dával dobře myšlené rady, já Ti taky jednu dám: Snaž se to psát jednodušeji a prostěji. Pomůžeš tak sobě i čtenářům. Myslím to dobře - neplýtvej energií svou i jiných lidí. Všechny mé připomínky a názory máš samozřejmě právo ignorovat. Nemusíš na ně brát ohled. Stejně tak mám ale i já právo nezabývat se Tvými kritikami a myšlenkami pod mými díly. Ber to, prosím, na vědomí. Hvězdy na obloze jsou krásné, ale povrch zemský taky. S vlažným pozdravem David
15.06.2005 00:00:00Big_George
Davoušku, božínku, víš, kdo to byl Hadži Halef Omar???
Málem jsem si kvůli Tobě rozbil makovici o klávesnici.....
22.04.2005 00:00:00Modrá_kočka
qui bono...qui bono...qui bono? No protože - ruku na srdce - když mě Loboblb tak nádherně vy.....l, měla jsem radost, že mu to taky někdo hezky natřel. A navíc způsobem a slovem mně velice se líbícím (uf -to je věta:-). Nehledej postranní úmysly, je v tom opravdu jen obdiv k tvému stylu vyjadřování se (či jak to říct). Nic víc, nic míň. Tak :-)
19.04.2005 00:00:00Miroslawek
Wuzzy: tak zkus jinou e-mailovou schránku ;o)))
19.04.2005 00:00:00Modrá_kočka
no mě by to asi došlo...:-)
hele, Miroslawek, musím tě pochválit za včerejší brilantní diskuzi s Lobocopem (lobotomikem...?:). Musím říct, že tak dlouho jsem se už nezasmála a za to ti dík :-)
19.04.2005 00:00:00Miroslawek
Modrá kočka: bohužel, vzhledem k jeho slabým mentálním schopnostem a slovní nedostatečnosti je to až příliš snadné, a tak to už, alespoň pro mne, není taková zábava, jak by mohla.
19.04.2005 00:00:00Modrá_kočka
musím uznat - bylo evidentně zřejmé, že jsi na výši. A bodat zlatými šípy ;) do vylobotomované literární mrtvolky není - pravda - asi zábava nic moc. Ale stejně mě tvoje slovní formace pobavily :-)
19.04.2005 00:00:00Miroslawek
Modrá kočka: sice jsem jako asi každý chlap drobátko ješitný, nicméně ty tvé lichotky jsou mi spíš podezřelé, než že bych si je užíval... takže jich není potřeba, díky ;o)))
19.04.2005 00:00:00Modrá_kočka
jéžiš..tak to jsem nechtěla v tobě vzbudit nějaká podezření. Chtěla jsem tě jen pochválit, no ale když se ti to nelíbí, tak neboj, už nebudu :-)
19.04.2005 00:00:00LOBOCOP
Vy dva pitomci ste se hledali.
19.04.2005 00:00:00Modrá_kočka
ježišmarja von je tu zas! von je tu zas a ještě mi pošle avízo!
19.04.2005 00:00:00Miroslawek
Lobobob: no, pravda... tebe evidentně nikdo hledat nepotřebuje, zápach užité ústní vody poskytuje signalizaci více než dostatečnou i přes sedmero moří a devatero hor, takže nám svou inkontinenci žlutou barvou vlastně ani naznačovat nemusíš. Jestli jsou tvé potíže trvalejšího rázu, doporučuji vyzkoušet spíše výrobky firmy TENA, většina pojišťoven to hradí. Jen si nejsem zcela jist, zda lze tyto prostředky s úspěchem aplikovat nitrolebně.

MK: nejde ani o to, zda se mi to líbí nebo ne... mně se jen vždycky u takových, z mého pohledu nadnesených věcí vkrádá otázka - qui bono?
18.04.2005 00:00:00Wuzzy
Brilantní dedukce, mě by to asi nedošlo.
18.04.2005 00:00:00Wuzzy
Teda chtěl jsem říct "mně", samozřejmě :)
05.04.2005 00:00:00Paranoid_Hemeroid
Pár z tvých básní se mi celkem líbilo. Protiví se mi ale tvoje nadutost a urážky jinejch děl. Jen ty seš dokonalej. Nebo je to tím, že jsi masochista, kterýmu dělá dobře vyplazovat jazyk za plotem a pak dostat pár přes hubu. Dožene tě velkej chlap a zmlátí tě. Tohle ti dělá dobře? Je mi tě vážně líto. Ale víc je mi líto těch, kterým kazíš Písmáka ve jménu vlastního zviditelnění.
05.04.2005 00:00:00Miroslawek
HEMEROIDCOP: to bys musel chlapče změnit i sloh... a ani pak ne ;o)))
31.03.2005 00:00:00Miroslawek
LOBOCYP: Milerád. A kam to chceš?
30.03.2005 00:00:00LOBOCOP
Tak co ty chcáči, ty si ale kus debila!!!

NASRáááááááááááááááátttttttt
15.02.2005 00:00:00mel
:-)

PF2005.jpg
17.11.2004 00:00:00child
papouch rúluje
09.11.2004 00:00:00Cinky_se_vrací
Miroslawek je prdeloid! A homosexuální pedofil! Prostě prase lesní z města!
09.11.2004 00:00:00Miroslawek
Cinky: a mám se tu i vykakat... nebo je to jasné?
26.10.2004 00:00:00swandrow
:))ale no tak...kazíš malé děvče
26.10.2004 00:00:00Miroslawek
swandrow: ale které? Mám dvě nevlastní dcery (aneb schovanky) momentálně ve věku 15 a 16 jar, tak si vyber...
26.10.2004 00:00:00swandrow
ty?ty zrovna..tobě bych nesvěřila ani...
26.10.2004 00:00:00Miroslawek
klíče od sklepa?
26.10.2004 00:00:00chroustjazz
jestli jsem si to přeložil správně, pak znám spoustu básníků, kteří nevzali ani tužku do ruky.. 8¨-))
26.10.2004 00:00:00Miroslawek
a to je neodhalený princip mé tvorby
25.10.2004 00:00:00swandrow
tys to vytáhnul?jééééjej:)
25.10.2004 00:00:00Miroslawek
ano, tenkrát i to...
23.10.2004 00:00:00chroustjazz
tak si říkám - je ožralejší papouš, nebo ty? 8¨-))))))))
23.10.2004 00:00:00Miroslawek
chroust: to jsme byli ještě střízliví, opilé fotky nechtěj vidět ;o))))
23.10.2004 00:00:00chroustjazz
chcííí...bůůů..8¨-))
19.10.2004 00:00:00Kid_A
dekuju za precteni a kritiky. surrealni ale mile.......:o)
10.10.2004 00:00:00Lecomte
No taky to není skutecnej Lautreamont. Rika ti neco Vysoká hra?
18.04.2004 00:00:00hippiesanda
míwo, pročsi smazal všechny dílka?? my sme si zrovna s ¨Tejčou chtěly přečíst největšího básníka páč se nám děsně líbí, a on nikde:c(
18.04.2004 00:00:00Miroslawek
nic jsem nesmazal, to jen písmáč blbne... taky teď nemáš ani dílko ;o)
18.04.2004 00:00:00hippiesanda
Tak jo aspoň že tak..:c) nechtělo se mi zrovna tohle mý nej tvý dílko hledat v bezedné paměti mého compu:c) Zdraví tě Tejča:c)
13.04.2004 00:00:00Wilda
Ježišmarjá, zase jeden nabubřelej magor...
30.12.2003 00:00:00Karel_Letoun
Proč se ty pako píšeš s dvojitým V? Chceš být zajímavější?
30.12.2003 00:00:00Miroslawek
Karel: přesně tak
27.11.2003 00:00:00mel
OK.

Jinak - už na Kampě jsi mi připomněl mého ex-manžela, jste si podobní - nejen vzhledem, ale i ješitností a arogancí. Faktem je, že ho po třech letech rozvod mrzí. Druhým faktem je, že jsme teď fajn přátelé, ale vedle sebe jsme nemohli existovat.

Takže se Tě pokusím ignorovat, jak si přeješ. Snad někde jinde, a někdy jindy...

... nashledanou :-)
26.11.2003 00:00:00mel
čau, prosim Tě proč jsou Ti avíza ode mne tak odporná? a nebudu Ti tedy posílat avi od tohoto tvého výroku pod básní někoho jiného, poněvadž mi připadá smutné mu takovým rozhovorem jeho báseň kazit. a zeptám se tedy přímo tady.

jistě mi řekneš pravý důvod, abych se mohla zamyslet nad svou černou duší...

můj důvod (že ti občas nějaká pošlu) je ten, že Tě považuju za pečlivého, schopného a občas i vtipného básníka, se kterým stojí za to navázat spolupráci či se občas nad něčím společně zamyslet nebo se něčemu zasmát...

četla jsem některé Tvoje rozbory a kritky dřívějších děl ostatních na písmáku a vím, že jsi měl v mnohém pravdu....

jestli stojíš spíš o kritiky než o avíza, pak bych chápala tvoje rozhořčení, ale pochybuju o tom, že bys o moje kritiky stál... nejsem natolik zkušená jako ty a nemyslím si, že bych tě v tvorbě posunula někam dál... snad proto jsou ti moje avíza protivná, že tě zdržuji od smysluplnějších záležitostí?

pokud je tomu takhle, už Tě nebudu nikdy více avizovat.

S přátelským pozdravem

rebecca13

(i já mám své dny.... tj. případnou náladovost, která způsobila onu reakci Ti předem odpouštím)
26.11.2003 00:00:00Miroslawek
Nemám zájem ani o blátivé kritiky na mé autorské straně, prostě si mne nevšímej, mě to zkrátka nebaví... tvá osoba ani její projevy, ani nějaké vysvětlování. A není to nálada, je to trvalý stav.

Sbohem
23.09.2003 00:00:00slonovina
- "Muzikanti z Moravy".
12.06.2003 00:00:00Katčenka
Naprosto souhlasim s Ulitou..tolik del...nevim z jakeho konce to vzit :-)

28.02.2003 00:00:00Jarodějka
Miroslawku, děkuji za to, že mi teď roste proutek, splašené mělké bystřině! :-)
Bojím se, že teď když tady máš pořádek, že něco zmizelo. Budu po tom pátrat, důkladně ! pak ti dám vědět :o)
24.02.2003 00:00:00Vio
Hezky sis to rozškatulkoval ;-)
30.12.2002 00:00:00
ahoj Šmíwo:-)
nějak se mi scházíte.....
28.12.2002 00:00:00houba
ahoj,děkuju za všechny kritiky....zase jsem schopná se na svoje věci podívat trochu s odstupem...stáhla jsem si tvoje dílka v Písmáku domů,abych je mohla v klidu pročíst,popřípadě se něčemu přiučit...je jich požehnaně....ještě jednou dík za kritiky:o)
19.10.2002 00:00:00galaxy
Chtěla jsem s Tebou polemizovat, jestli jsi vážně básník, jak jsem si někde přečetla. Nelze. Vážně jsi. Píšeš nádherně a já sem budu s dovolením chodit. Díky :-)
21.08.2002 00:00:00Stanislav_Vašina
Если господь с тобой, то кто против тебя

18.07.2002 00:00:00Schlange
díky za kritiku Vodního Plamene.
22.04.2002 00:00:00ulita
Máš tady toho strašně moc, úplně mě to odrazuje...:))
05.03.2002 00:00:00hubertxy
na kokotu.com tě neznaj, co to?
05.03.2002 00:00:00Miroslawek
ale znaj huberte... to jen ty si hlúpy
18.02.2002 00:00:00JarekSlintal
TY SI ALE KOKOT!
18.02.2002 00:00:00Miroslawek
jo, trefa... mám i takový email... miroslawek@kokot.com ;-D*
18.02.2002 00:00:00Wopi
:o)))))))))))
18.02.2002 00:00:00hubertxy
Míro, fakt si pako
18.02.2002 00:00:00Miroslawek
jo, tu adresu mám taky ;-D
02.12.2001 00:00:00adamour
Az přijedes do metropole ozvi se bude o tebe nalezite postarano.
30.11.2001 00:00:00
Pises moc pekne. Petr
15.11.2001 00:00:00MirosIawek
Ano, mám své druhé já.
12.11.2001 00:00:00Marossi de Rohau
Ty máš dvojníka? Myslím tím toho Miroslawka obřádek" v seznamu autorů nad Tebou?
17.10.2001 00:00:00Daemonica
Promiň má zbrklá slova a piš pořád tak pěkně. M.D.
30.07.2001 00:00:00

11.07.2001 00:00:00
Nádhera! Děkuji
06.07.2001 00:00:00
promin priteli
05.06.2001 00:00:00
Líbí se mi jak píšeš!
01.12.2000 00:00:00Vyjan
Dík za kritiky, budu je zvažovat.
06.06.2000 00:00:00Marossi de Rohau
Miro, zdraví Marossi. Tak jsem založil aspoň svoji galerii. Je to tam ale nějaké dopletené. Správná je ta s [Marossi]. Stejnak, ukládal jsem tam fotky dle návodu a je v tom nakonec humbuk. Bohužel, nejde tam dodatečně upravovat text apod.
Tak tě vítám! Je tam jen torzo z cesty po SINGAPURU. Možná příště bude víc.
18.04.2000 00:00:00Miroslawek
Teď netuším, zda se to, Amadee, týká mne nebo Archy. No, jak ses mohl na vlastní kůži přesvědčit, nepsal jsem nikdy kritiku jako pomstu, takže Ti asi nejde o mne.
17.04.2000 00:00:00Amadeus
Nejsem povaha mstivá, jde o to - jestli zde jsem teprve chvíli, nevím co je to Morálka.
Ale psát Kritiku jako Pomstu, k tomu už nepotřebuji další obraz.
Hodni bych ti přál, aby ti ta afektovanost vydržela, neboť tím jde každá lidská snaživot k hovnu. To ty ale zatím netušíš, tedy velikážsky: nedospěl jsi dost!!!!
Wolfi

10.04.2000 00:00:00Miroslawek
Nechápu proč bych se měl zajíkat smíchy? Asi nechápu víc věcí.
07.04.2000 00:00:00Archa
Ano, sice jsem nezažil protektorát Čechy a Morava,
ale chtěl jsem říci, že mí rodiče byli svědky
a zároveň prožili zahájení střelby Sovětských tanků
ve Šmeralové ulici na letné 1968,když čekali frontu
na chléb. 3. mladí lidé z té fronty tehdy zahynuli.
Tímto na Vaši otázku reaguji a odpovídám.
( i přes to, že se teď možná zajíkáte smíchy.)
V tom případě je mi Vás líto
30.03.2000 00:00:00Archa
Mý rodiče to ale prožili
16.01.2000 00:00:00Krytyk
Sám s fotkou na zdi – „Svou duši do vzduchu maluju“ – jediný originální verš. Víc než jednou jsou očička docela nesnesitelná, je to hodně dlouhé a hodně osobní, i když se snažíš zlehčovat není to příliš vtipné, ale trochu hrubé.
Představy osamělého čmeláčka – „Na Tvé louce u všech kvítků se zastavím“ – všiml sis síly téhle metafory?? V ostatním textu na sebe náročný nejsi..
Světlé chvíle tmavé noci – vůbec nelíbí..
Pan Smutek – „rozloučení číhá“ – pěkné. „Projíždí po něm vlak, co nestaví. / A v něm průvodčí nesmírně zvědavý“ bych upravil: Na něm vlak co nestaví / V něm průvodčí zvědavý.. Někdy stojí za to zvláště dobré básně s dobrým nápadem dotáhnout až do konce.
Smutek II. – podruhé se to nepodaří vždycky..
Branky, body, peříčko – bez výhrad skvělé..
Čas je relativní pojem – dost relativní báseň, víc než poezie jen sdělení..
Miluju své Sluníčko – napůl skvělé ale také neumělé, napsat takovou báseň a dlouhou je skoro nemožné, já bych to prošrtal, příliš si vážíš každého svého nápadu, a ten rytmus, kdepak ten zatím nefunguje zcela
Óda na mobilní komunikaci – dobrý nápad, který by zasloužil dopilovat, zvláště ten konec se příliš nepovedl
Pátek ve tvých očích – úplně rozložená báseň..
Nádraží – neosloven..
DELI – není moje krevní skupina..
A náhle tu nejsi –
Smrt – skvělá báseň, úplně bez výhrad..
Návštěva – nekritizovatelné..
Zas je mi neděle – tohle je nejblíž stylu, který mi k tobě sedí, tohle už poezie je..
Zordonovo morfující – tomu bohužel nerozumím..
Pornoman – ocenil jsem, že navzdory tématu není text hrubý, proč ne..
Návrat domů – příjemně vážnější, delší než by mělo..
BIBŠE – věnované básně nelze posoudit )
eSeMeS – dobrá báseň ve tvém stylu..
Omyl – myslím, že tahle báseň především o tobě vypovídá )

Dokumentární poezie o tvých citech, prostá poezie faktů, minimum vynalézavých metafor, ale jistý jemnocit střídaný určitou neobhroublou otevřeností, která může v budoucnu (až získá lepší prostředky) ozvláštnit básně, jež si to zaslouží. Přeju ti úspěch a udržení zájmu..



Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře.