Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

+2 neviditelných
Dero
JménoJaroslav Polakovič
SexMuž
PovoláníAnd you can laugh a spineless laugh, we hope your rules and wisdom choke you.
Město
Oblíbení autoři
Vztah k literatuře
Na Písmáku od16.06.2003 19:25:41
Poslední přihlášení25.04.2018 16:46:15
Členství v klubech, Administrace Písmáka, Čajoví filosofové v Brně a okolí, Chraňme ji!, Cinkyho klub sprostých slov, Klub čítačů povídek, Klub korektorů, Klub přátel šachu, Klub přátel Terryho Pratchetta, Klub vlastníků klubů, Pírko doutnat, Sekce kritiků, Spolčení hlupců, Test klub, testklub1, test_klub_1, Tři tečky ..., Údolí radosti a smutku,
Funkce na Písmáku ADMIN, korektor
Věk30 jar
Statistika Publikovaných děl: 31
Obdržených tipů: 637
Obdržených výběrů: 23
Napsaných kritik: 12538

Sbírky

DatumNázevKategoriePřečtenoTip
05.08.2008sedm masekSmíšené verše40337
10.11.2011Administrativní věci aneb neuměníOstatní nezařaditelné53253

Díla

DatumNázevKategoriePřečtenoTip
20.02.2007Pásmo o noční nehodě...Vázané verše14326152
19.07.2007Silver MahlerPovídky1085736
21.08.2007Pekařská /večerní Brno/Volné verše11251101
14.01.2008"hraničím"Smíšené verše855663
05.05.2008Kristýna Sedláková: Černý čaj a vlčí mákyKritiky (lit. kritiky díla)824224
20.11.2008na rtech mi ulpěl malý alžírVázané verše687573
07.10.2010Nepodporovaný internetový prohlížečOstatní nezařaditelné18393
02.10.2012[11. 10. 2012] Slam Poetry Exhibice v Rock CaféUdálosti19803



Názory čtenářů

12.12.2015 22:55:41Jesse H.

Dobrý den!Můj účet byl, zdá se, smazán a předpokládám, že až se teď odhlásím, už se mi nepodaří na něj přihlásit.Prosila bych administrátory, aby mi jej zase obnovili, jistě to nějak jde.Jinak nevím, co s tím mám dělat.Děkuji - Jesse H. (teď jsem přihlášená a jde mi vložit dílo, ovšem jako autor už nejsem k nalezení, což je sice zajímavý paradox, ale jinak je to jenom k vzteku)

06.06.2015 21:20:34Áda116

:)

02.03.2015 09:38:40blacksabbath

Dero....děkujeme.....za Tvou práci...za starosti, které jsi měl s Písmákem....funguje a to je super.......JEŠTĚ JEDNOU ....VELKÉ DÍKY.....

05.09.2013 17:24:08koloušek
Nezobrazují se mi doručené ani odeslané zprávy asi půl roku. Jsem přesvědčena, že to není mojí vinou. Mohl by s tím, prosím, někdo něco udělat?
Děkuji.
09.01.2013 23:18:51Dero
ADMIN, korektor

LadyLoba, samozřejmě, stalo se. Překvapilo mě a velmi nepříjemně zaskočilo, jak ubozí tu někteří lidé dokážou být.

09.01.2013 02:09:38LadyLoba

Ahoj Dero

Bylo by prosím možné zablokovat tyto nové loginy -  zesměšňují nedávno zesnulé autory.

http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=44322http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=44323http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=44321

a smazat klubhttp://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69381

Děkuji

Romana

 

 

25.11.2012 19:01:19Jollo

ahoj poslal jsem do konceptů povídku, od které jsem si vymazal kopii ale neuvedl jsem žánr,takže se to neuložilo. Dá se to nějak na písmáku najít? jmenovalo se to auto Dík Jollo

29.07.2012 15:43:27Dero
ADMIN, korektor
LiJ: Prosím, použijte hlavní menu: Moje > Osobní údaje > Smazání autora
22.07.2012 15:52:40LiJ
Tento ubohý web plný namyšlených kryplů mi neumožní ani zrušit vlastní účet???
06.07.2012 12:01:16LiJ
Ráda bych zrušila svůj účet a netuším jak, prosím učiňte tak za mne, děkuji.
LiJ
05.05.2012 00:25:37Tea n Coffey
Dobrý den Dero, obracím se na Vás tady, protože i tady jsou napadáni lidé pro nic za nic. Naštěstí Vy aspoň tady neužíváte hrubých slov.

Co je špatně na ALT ???

Já jsem tu pouze dva dny a jsem znechucenej, otrávenej z toho jak se tady spolu lidi baví. Od reakcí po chat. Měl jsem zato, že tohle je místo pro začínající amatéry s profesionální podporou a místo, kde se člověk seznámí s lidmi s podobným zájmem.

Nikoliv, je tu celkem pěknej binec a to chci mluvit slušně. Jinak bych měl mnohem víc slov, které nemám v úmyslu vyslovit.
Opravdu, jsem zklamanej ... chtěl jsem se něco naučit od inteligentních, mnohem vypsanějších lidí, ale ufff ... až příliš špatného za pouhé dva dny.

A nakonec jedna technická, nešel mi uložit vůbec první koncept a ztratil tak něco rozepsaného. Přitom jsem dodržel postup. Nevím, na chat se už s otázkou neobrátím :( přeju hezký zbytek dne ...
10.03.2012 06:21:56Podměsíc
Jo jo, Písmák je napořád. Já sám sem s přestávkami chodím sedm let. Díky, Dero. Je to pořád báječný web. Oáza klidu v dnešní uspěchané době.
17.01.2012 00:06:30tibbaR_etihW
po tolika letech se vracím a nestačím se divit...ono tostále běží.... lidé přicházejí a odcházejí,ale ti co se jednou vrátí už na vždy zůstanou....
23.12.2011 22:43:23Danielane
20.05.2011 00:24:25pozorovatel
zasloužíš si to
19.05.2011 18:38:45Dero
ADMIN, korektor
mrkví
19.05.2011 18:14:22pozorovatel
dero, přiznej se, čím jsi dasslera vydíral?
17.04.2011 08:26:20moorgaan
pridavam se k Markete...kazda zmena by mela byt k lepsimu, takze se tesim na nektera vylepseni i kdyz jsem strasnej konzervativec a vlastne mne to vyhovuje takovy, jaky to tady je-))

... a nenech se otravit ruznonazorovosti vsech tech milacku co tady na Pismaku davaji sva moudra k dispozici !
16.04.2011 09:38:50Markéta
přeji novému majiteli Písmáka, jenž má moji plnou důvěru, především hodně trpělivosti a pokud možno čistou hlavu ;) těším se na spolupráci

příjemné dny
m.
01.06.2010 17:59:39Dave9562
Jardo,dáváš si hodně na čas,snad příští dílko bude stejně dobrý jako Alžír :)
04.02.2010 14:11:29Dero
ADMIN, korektor
Prosecký: Autor díla musí stát o hlubší kritiku a zároveň žádný z autorů mu k tomuto dílu žádnou kritiku označenou jako "Vážná kritika" neposkytne (tyto jsou podbarveny žlutě, respektive modře v případě kritiků).
04.02.2010 13:09:52Prosecký
Dero, zaujalo mě, že moje dílko "Dvořáček" se dostalo mezi díla, která neobdržela hlubší kritiku, ačkoli už má asi deset kritik. Jakým způsobem se to vybírá?
21.12.2009 20:24:16vinca minor
Škoda, chtěla znát jeho výsledek
21.12.2009 20:09:10Dero
ADMIN, korektor
Ále, takový test. :)
21.12.2009 20:08:15vinca minor
Smazal "test"..., co v něm asi bylo?
17.11.2009 13:29:53Lucík
XD
30.10.2009 14:35:50divka odjezdu
ahoj dero, já píšu mocinky vážné básničky, ale ješte tu nejsem 30 dní, budu moct publikovat na hlavní stránce příští měsíc? aby si em mohli všichni přečíst :-* <3
kujikuju za odpoved
16.08.2009 23:22:40Pišta_Hufnágl
A já se tak těšil, že adonis konečně utrousil moudro...
15.08.2009 20:58:28Armin Tamzarrian
myslel jsem si, že to byl nějaký jeho inteligentní počin
15.08.2009 20:57:39Dero
ADMIN, korektor
Armin: adonis mi zaspamoval stránku, jeho příspěvky jsem smazal.
15.08.2009 20:55:04Armin Tamzarrian
Jak je možný, že jsem dostal od adonise avízo, ale žádný adonisův příspěvek zde nevidím ?
12.08.2009 10:32:35jazmínka
12.08.2009 10:30:46 Teta Jozef: (skopírujte mu to niekto)
12.08.2009 10:30:39 Teta Jozef: dero je zasran, čo vie hovno o živote... :-P
12.08.2009 10:30:15 starej šutr: dero je génius:)
07.08.2009 18:15:38bezpocitově
radiohead forever
14.07.2009 19:44:36Armin Tamzarrian
pilgr024.JPG
12.07.2009 21:23:54vinca minor
Tak co, mistře, kdy nás zase poctíte básní? Půlroční prodleva uplynula...:)
03.07.2009 12:49:54Pišta_Hufnágl
Zprávy furt nicht :(
29.05.2009 00:13:32Pišta_Hufnágl
Dero, co s těma zprávama? Stěžovali si mi i další uživatelé.
Nedáme alespoň echo na hlavní stranu?
19.01.2009 21:43:15Onsoff
hele já si ani nikdy neuvědomil že ty jsi vlastně dero...co? co?:) seš?!
29.12.2008 17:24:29jt
22.12.2008 02:05:58cerna_lovkyne
...místo eko prstýnku:)

jediný obrázek, který mi na deviantartu připomínal náboženskou tematiku vánoc:)


T_H_E___E_N_D_by_SevenHeptagons.jpg
10.12.2008 23:41:12papouch
admin
kritika na hlavně stranické žlucení těsta na2
10.12.2008 23:39:34papouch
admin
test na žlucení kritik na autorské stránce 1
29.11.2008 18:53:41Vaud
nadhernej design - ses pochlapil, kamo :-))
28.11.2008 17:21:45D4N
HM klub se jmenuje GEN y a vlstníkem je smazaný autor. Otázka zní - smazat klub, nebo ho můžeš -jako admin- převést na někoho jiného ...
27.11.2008 17:52:59D4N
Zdravím Dero !!! Potřeboval bych převést ten klub (GENy) na někoho jiného ... nebo alespoň info, jestli je to možné .... dík
04.11.2008 17:31:26pupin
ahoj - myslim, že seš to ty, kdo tady o to trochu pečuje - svíti mi tam 2 kritiky a nejdou otevřít - ani na aut.strábnce - poradíš,prosím?
03.11.2008 20:44:47KarolkoKoralko
Ahoj ,kamarát mi poradil že ti mám napísať,mal som tu účet a ke´d som napísal dielo nezobrazilo sa ,bolo len v mojom profile,na hlavnej stránke bolo,ale bolo pred dielami čo už som predtým napísal,pritom dátum som mal aktuálny,žiadny starý
nevieš či mi pomôže nový účet?starý som zmazal
09.10.2008 19:15:38hana kupčíková
Dero,prosím Tě,kdybys měl někdy na to čas,svítí mi žlutě stále Nové kritiky 4. Takže od skutečného počtu kritik musím vždy 4 odečíst.No zatím mi to odečítání jde,takže žádný spěch.Přesto předem díky.
15.09.2008 19:09:22Pohádkářka z pomerančových květů
I wish I was special... Hmm, přátelé Radiohead jsou i mými přáteli :D
13.08.2008 20:11:26hana kupčíková
Ještě jednou díky za opravu , ještě že Tě máme.Začínám být závislačkou na Písmáku.Tím snad ale nikomu neškodím,leda Tobě,když chci opravy.Budu si dávat pozor,abych nic nemazala.
11.08.2008 09:26:54mampichnutekolo
prší-prší,všem květinkám to sluší
maceškám a taky maceškám...
11.08.2008 03:54:22hana kupčíková
Děkuju moc,on se mi dnes dopoledne neustála odpojoval a zapojoval internet,tím seto asi stalo. Jsme tady na vesnici a signálu prý občas vadí stromy.
11.08.2008 03:47:57Dero
ADMIN, korektor
ahoj hanko, opravím jako minule.
11.08.2008 03:46:56hana kupčíková
Milý Dero,zas se mi stalo totéž.smazáváním jsem ztratila možnost otištění3 básní v dílech. Ale neméš-li na to čas,nevadí,budu psát do dílny.Teď už vím,že je to technika a ne zlobení se.
23.06.2008 06:34:57hana kupčíková
Děkuji Ti mockrát.Hanka
23.06.2008 00:34:15Dero
ADMIN, korektor
Hano, nemusíš se bát. Takové praktiky tady i přes občasné excesy předchozích majitelů a správců nepraktikujeme. :o)

Díval jsem se do databáze a věc se má tak, že jako jedno z doporučených děl se počítá původně smazané či upravené dílo Ritornely III. Onu smazanou verzi z databáze odstraním, abys mohla publikovat ještě jedno dílo v hlavním seznamu.
23.06.2008 00:28:07hana kupčíková
Díky ,hlavně,že se nezlobíš,myslela jsem,¨že jsen Tě něčím naštvala a už mi nedovolíš publikovat.
23.06.2008 00:22:54Dero
ADMIN, korektor
hana kupčíková: Jsem si naprosto jistý, že jsi mi ani sem, ani do písmácké pošty nikdy nepsala. Tohle je poprvé, co se s tvou identitou na serveru aktivně setkávám.

K žádnému omezení tvého účtu nedošlo a měla bys tedy mít možnost jako každý jiný publikovat měsíčně pět děl do hlavního seznamu děl. Podívám se do databáze, jak se věci mají a ozvu se.
23.06.2008 00:09:39hana kupčíková
Milý Dero,psala jsem Ti,ale teď to tady nevidím, tak nevím, kam jsem to napsala.Nehněvej se na mne,na Písmáku jsem od února a moc se mi tam líbí.Dnes jsem se však chtěla zeptat,co jsem Ti provedla,že jsi mi zakázal publikovat veřejně,ale jen v dílně.Nic proti dílně,ale tam si to nemůžou přečíst moji synové a moje 4 vnoučata.Ještě jsem mohla mít1 bás. v červnu,ale nesměla jsem.Třeba je to jen omyl.Jestliže ne,řekni mi vše na rovinu.
03.06.2008 18:25:48alternative4
tu máš, ty vírdo...
98743fKmj_w.jpg



ale jsem kríp
a jsem vírda
30.05.2008 04:04:08Klíčová dirka
Fňuk...jen o dva roky starší a takové úspěchy. Budu taky tak dobrá, až vyrostu?
20.05.2008 22:40:48Dero
ADMIN, korektor
Jsem citově zastydlý, snažit se cokoliv z toho, co dělám, interpretovat v citové rovině, je holý nerozum.

Aneb that feels so warm in my hollow tin chest! Znalci vědí. ;o)
20.05.2008 22:33:23sk8ergirl
jé, dero má rád ;) občas si toho jde i všimnout :)
20.05.2008 19:16:33tekonecna
jé, dero má rád radiohead:) toho jsem si všimla až teď:))
09.05.2008 03:08:30nepřekonatelné klišé
Díky díky moc.Už přes půl roku přihlížím dění na písmáku, pokusům některých nenadějných i nadějných autorů. Teď jsem to prubla taky, spíš z legrace. Poezii umím vnímat ale nevím jak na tom budu s psaním. Zajímalo by mne, jak (a jestli) se mohu stát kritičkou. Jsem ambiciozní, možná příliš, když mě setřeš, nevadí. Já občas taky potřebuji mokrým hadrem přes hřbet. ale budu ráda, když mi odpovíš.
08.05.2008 22:13:02Dero
ADMIN, korektor
Ahoj, je to hiragana a katakana, japonská slabičná písma.

Po jednotlivách slabikách to je "wa-ta-shi-wa-DE-RO-de-ru" (verzálkami katakana). Ale jak už podotkl Michael Alexa, je tam jedna hrubka. ;o)
08.05.2008 21:35:36nepřekonatelné klišé
わたしわデロです, můžu se zeptat, co to je znaky? zají mají mne různá písma...
06.05.2008 21:08:20jclv
Psal jsi něco o zkouškách ? Držím ti pěsti...
24.04.2008 07:30:24archie
ahoj Dero, jsi geniální, viz "nechci odsud dostávat žádná avíza". myslím, že ocení spousta, spousta uživatelů :)

měj se
archie
20.04.2008 21:12:53dítě_na_skleníku
fuglar.jpg
20.04.2008 15:23:30ThatGuy
sakra napiš zas jednou povídku, silver mahler je dokonalej...
18.03.2008 19:52:37Javorovy_listecek
NO AVI PLS
18.03.2008 17:08:35Stevenson
Proc mi tohle chodi jako AVIZO .. nechapu a nechci .
18.03.2008 12:16:54avox
nezatahuj mne do svých sporů, přikurtovaný, prosím, mne to nezajímá! děkuji předem.
18.03.2008 12:09:36Usmáty_autor
tiež sa pridávam k tomu bez avíz :)
18.03.2008 11:19:01jt
( jeden podpis pod to, co napsala martinez )
18.03.2008 11:09:28martinez
kurte, já bych za sebe a mořskýho koníka prosila bez avíz - nějak to de mimo nás... díky :o)
18.03.2008 11:01:20Dero
ADMIN, korektor
Tak to zkus zjistit, když se dá všechno. Hodně štěstí!

Tohle je konec diskuse, jakýkoliv další příspěvek od tebe na moji autorskou stránku vymažu.

Krok dva bude, že ti zakážu posílat avíza, pokud se nezklidníš. A pokud ani to nepomůže, tak bude následovat IP ban. Zvykej si.
18.03.2008 10:52:41prikurtovat k topeni a osukat
si myslis, ze jsem tak blbej a nevim, ze se da zjistit vsechno ? to je jasna odpoved z ci kuchyne tohle prislo :-))) nedelej ze sebe debila covece
18.03.2008 10:50:19jt
slow down, guys .. and no more avi for me, pleas .. :§)
18.03.2008 10:48:03Dero
ADMIN, korektor
"tos byl ty, policejni pse" je obvinění bez ohledu na tázací formu. To bys mohlo vědět, velké literární zvíře.

Zjistit to nelze, v databázi se neukládá, který z adminů ten konkrétní krok provedl.
18.03.2008 10:47:18prikurtovat k topeni a osukat
ja vim, ze nepatrim do vasi party, proc ale kdo smazal pismackej prototyp ? proc ? jediny vysvetleni mi dej a ser na vyhruzky !!!
18.03.2008 10:45:15prikurtovat k topeni a osukat
ja se te jen ptal a nikoho neobvinoval !!!!
18.03.2008 10:44:04prikurtovat k topeni a osukat
a muzes to zjistit ? myslim, ze se to stalo nepravem !!!
18.03.2008 10:40:32Dero
ADMIN, korektor
prikurtovat: Ne.

Ale ještě jedno takové oslovení nebo křivé obvinění a zablokuju ti přístup na písmáka. Tohle je soukromé místo, hraje se tu podle jasně daných pravidel a ty je nedodržuješ.

Tak se připrav na následky. Těšilo mě. Vůle a trpělivost z naší strany tu byla.
18.03.2008 10:37:39prikurtovat k topeni a osukat
:-)))
18.03.2008 10:36:47prikurtovat k topeni a osukat
ale ja to tak chtel :-), ale sorry jesli te to obtezuje
18.03.2008 10:36:30mořský koník
...páč esi sem budu muset se všema nickama svejma, tak mě naštveš :o)
18.03.2008 10:35:21martinez
kurte - víš že pokud chceš položit dotaz Derovi, nemusíš avízovat všechny co se tu kdy mihli?
18.03.2008 10:33:14prikurtovat k topeni a osukat
Dero, tos byl ty, policejni pse, kdo mi smazal dilo Pismackej prototyp ?
05.03.2008 00:17:20Usmáty_autor
ja ti aspoň ako vďaku vložím nejaký obr. :)
leaf_07-0929-002_w.jpg
26.02.2008 13:47:04Honzyk
---cau, Deraku,

jen zase otazka: ja napsal medailonek lit, osobnosti ...cca dve stranky....jsme konspirovali s Eileen... dal do konceptu jen zacatek, pac musel jsem out, a vono mi to ty dve vety "vyhodilo" z | konceptu ven....a kdyz pisu jako "hotovku", odhlasi me to...prosim, dela se s tim neco..? nechapu...vzdyt povidky jsou taky dlouhy, a JSOU TU...?.))


diky za odpoved

honzyk...)
24.02.2008 00:36:26Alú
Páni, Dero, jseš vážně třída!
19.02.2008 22:03:11Dero
ADMIN, korektor
Vidíš, zase jsem o něco chtřejší, díky!

Měj se dobře.
19.02.2008 22:00:39Michael.Alexa
nevím, jak moc se v tom vyznáš, máš tam však (v přepisu) watashi wa dero desu, což je foneticky sice správně, ale to "wa" se tady píše "ha" (ale čte se to wa, nikoliv ha, stejně jako se he někdy čte jako e, wo jako o atp. :) ).

Uznávám však, že jde pro zdejší poměry naprosto nepodstatnou ptákovinu... tvá díla jsou však na můj vkus přespříliš dlouhá, a tak jsem zatvrdl u tohoto...

Ať se ti daří!
19.02.2008 21:56:35Dero
ADMIN, korektor
Je to možné. :o)

Jakou?
19.02.2008 21:53:49Michael.Alexa
Ahoj Dero, chystám se na tebe už docela dlouho, ale rád bych tě upozornil, že máš ve jméně hrubku jak prase...
19.02.2008 21:53:11Michael.Alexa
Ahoj Dero, chystám se na tebe už docela dlouho, ale rád bych tě upozornil, že máš ve jméně hrubku jak prase...
18.02.2008 13:46:59JiKo
Ataši a Dero su? :-)
17.02.2008 16:19:12Grainee
napiš zase něco. už se těším, až to budu zase moct číst :o)
14.02.2008 22:38:38leenai
korektor
(všichni si tu umíme tak pěkně stěžovat)
14.02.2008 22:36:12leenai
korektor
škandááááál! tobě dvacet nenííííí !
pchá!
do lochu s tebou!
09.02.2008 15:01:12Pismakova krvava stolice
Dero policejni pes písmáka, tyhle veci s Háberem se mají probírat veřejně, ne soukromně !!! A nejses jedinej !!!
06.02.2008 08:01:24Háber
Včera mi blbol počítač, nedala sa mi rozbaliť celá diskusia a chytil som pocit, že je to teda zmazané, veľmi sa ospravedlňujem papouchovi a aj Tebe...
05.02.2008 23:20:10Dero
ADMIN, korektor
Především, nemáme. Chápu, že můžeš být rozčilený, ale proto snad není třeba takových odsudků.

Dále: Tohle patří spíše do soukromých zpráv než na moji autorskou (!) stránku. Avizuj mi prosím od daného díla, podívám se.
05.02.2008 23:17:05Háber
Dero - ako je možné, že mi papouch ako admin zmaže niekoľko mojich príspevkov pod jeho dielom, hoci som nikoho v nich nenapádal, nepoužíval žiadne vulgarizmi ani nič podobné? Vy tu máte totalitu?
02.02.2008 18:30:46Honzyk
..Dero,

prosim te...da se nejak zjistit -pokud nekdo pouziva alternick - o koho jde, prosim te...?
Ne ze bych po tom az tak touzil, ale nekdy mi ty skrejvaci virtualni tance pripadaji "presprilis".

Diky za odpoved.
honzyk
26.01.2008 22:43:00tibbaR_etihW
co na tom nechápeš - já čtu velice rád asimova, Kinga, Fulghama a Wericha sem tam si dotoho pustim Armstronga, Rammsteiny, Sepulturu, Systemy, Smetanu a pak pořádnýho Carla Coxe - myslím, že jsem větší magor než Dero - i když literárně je na tom mnohem lépe - myslím v tvorbě.
23.12.2007 00:14:54Javorovy_listecek
546297878_f34e32fe82.jpg
19.12.2007 21:38:14tekonecna
Ahoj ahoj ahoj!!! Derousku! Strasne bych s tebou ted potrebovala mluvit! Prosim te, muzes se mi ozvat na icq? Moje icq je 493475404! Diky moc Vlasticka:)
21.11.2007 18:11:15Rychlý šíp_5
:-)
08.11.2007 18:30:16dítě_na_skleníku
pakocka.jpg
01.11.2007 16:15:27Markéta
omlouvat? není za co... ledaže bys měl špatné svědomí :-))

měj se dobře, rovněž dík
01.11.2007 01:18:09Laura Eleonora
nevěřila bych jak jsi kontroverzní.....Jako autora tě mohu ohodnotit kladně, a jako ke kritikovi se k tobě nebudu vyjadřovat.Líbí se mi nálady tvé tvorby a příliš nechápu proč její tady tak málo???
31.10.2007 21:30:31Dero
ADMIN, korektor
Markéto, můžu jenom omluvně pokrčit rameny. :o)

Vlastně bych ještě mohl promazat ty tuny idealistního balastu, které jsem tu kdy vypotil... ale co naplat, ten idealista jsem taky já. Zpětně se bavím stejně jako ty - vlastně, občas se mi zasteskne.

Díky za návštěvu a krásný večer přeju.
31.10.2007 21:24:02Markéta
Dobře jsem se zde pobavila, vskutku :-)). Díky, protože máš na tom nemalý podíl (chápej v tom nejlepším slova smyslu). Kvituji tvou duchapřítomnost, místy až obdivuhodnou... třeba jen s ohledem na tvůj věk... Jen zde chtě nechtě musím připomenout - zvláště takovým těm "děsivejm neupřímnejm intelektuálům z Prahy" :-)), že jíme chleba o dvou kůrkách...

Příjemný večer přeji
zdraví
m.
30.10.2007 01:23:17Milly
Tak už vim, jak vypadá takovej Dero. :-)
13.10.2007 12:08:26ALoDIRuK
Dero, rád jsem Tě potkal

ahoj
11.10.2007 11:15:52Print
ano, mám radost*
11.10.2007 11:11:04Dero
ADMIN, korektor
Norsko, kdo je dassler zjistis v menu, Pismak -> Kontakt. Poveril me technickou spravou Pismaka, je to v novinkach, proto mam takove pravomoci. O vyjadreni zadejte prednostne dasslera.

avi i Printovi
11.10.2007 11:07:09Norsko
dero, stejně je v té nové situaci kolem písmáka spousta nevyjasněných okolností
jak to,že máš takové pravomoce (ty ti přeju)
a kdo je doopravdy dassler
06.10.2007 16:48:12Dolente
Zdravim 8)
30.09.2007 17:15:06jablkům
škodit pod alternickem je zbabělé
škodit pod cizím nickem je podlé
a nejzbabělejší je škodit pod cizím alternickem svého alternicku cizího alternicku

jen se nevymlouvej, mlíčňáku! máš se ještě moc co učit! už umíš do pěti počítat?
mimochodem, tuhle jsem potkal v Dejvicích tvé zraněné ego a vážně nevypadlo dobře. bylo takové... takové... celé zelené.

haha, Bazi, konečně mě zas jednou někdo pobavil :)))
30.09.2007 15:42:15Dero
ADMIN, korektor
Baziliška: Prosím? Netuším, o čem mluvíš.
28.09.2007 23:03:23Baziliška
škodit pod alternickem je zbabělé
škodit pod cizím nickem je podlé
nejsi dobrý stratég, máš se ještě hodně co učit, mládě
pozdravuj ode mne svoje zraněné ego
žalovat si môžeš komu chceš:)

PS: zelená je také barvou závisti, pravděpodobně podvědomá reakce...;)
25.09.2007 21:28:37corso
Ahoj Dero, dík za názor, ovšem že je něco absurdní se dá tvrdit až po vlastní zkušenosti a v tomhle případě to pak přestává být absurdní . . . .Stojí li ti to a to vysvětli mi prosím ty cihlové konečky prstů. to mě zaujalo
21.08.2007 23:29:58jt
papoucha jsem za poslední měsíc viděl víc jak za poslední dva roky bez toho měsíce a .. nevypadá nebezpečně .. ;-))

bylo by super, kdyby to vyšlo třeba na nějaký to pondělí + úterý nebo středu & čtvrtek .. ale - to záleží na martince, jak to teda jako že vymyslí. nechám se překvapit - každopádně mi už pobíhání kolem stolu dost chybí - teď chodim běhat kolem rybníka a i když s sebou mívám dvě slečny, tak se to tomu brněnskýmu skotačení nevyrovná .. ;-)
21.08.2007 23:10:16Dero
ADMIN, korektor
nikdo neříká, že to bude o víkendu - všichni jsme čerství maturanti, máme víceméně volno až do října; však uvidíme

jinak ano, v pze se potkávat budeme, ale teda z města jako takového nadšením půl metru do vzduchu neskáču :o) (nesmím, papouch mi to zakázal)
21.08.2007 23:03:33jt
já myslel, že se tam budem od října nějako potkávat ? :-)

( v pha )

s chaloupkou mám letos už předem moc nejvíc obavu - ten poslední víkend o "prázdninách" ( 31.8.-2.9. ) pořádám menší akci u žďáru, ten další jsem v práci a ten pak jsem nejspíš na ortenovi, takže to je celý špatně letos .. :-/

mno - ještě se ale uvidí *
21.08.2007 22:57:59Dero
ADMIN, korektor
Peťo, na Prahu řvát "vivat" nebudu, ale bude zase někdy začátkem září chaloupka. Pokud bys měl čas a Martinka Tě pozvala (což myslím, že jistě udělá), doufám, že přijedeš. :o)
21.08.2007 22:49:23jt
koukám, žes změnil povolání .. :-)

ať žije praha *
13.08.2007 01:06:03tehotnej_hroch
hej derousi ja zjistila ze tve cislo proste nemam noo:*((tak mi napis smsku at nestradam :*)))
17.07.2007 14:38:21leenai
korektor
normal_Image0311-1357%28CVBS%29%5B7%5D.j

ehm.. =)
29.06.2007 23:35:57jt
tibbar> potom Ti ale neni ani kousek smutno, když jsi bučel se samejma ů .. :-))
12.06.2007 23:57:42tibbaR_etihW
A Deroušku ty nepřijedeš????? Bůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů

počet ú značí mé smutné úpjení
06.06.2007 11:04:12tekonecna
vlastička zdraví derouška....přijď zase někdy pokecat:D pa
25.04.2007 19:47:34parmenides
Celou diskusi nahoře jako bych neviděl, Dero:-)

někteří autoři mají takový zvláštní a pro mě neuchopitelný kořínek, z kterého vzcházejí takovéto ostré diskuse, ničemu platné, upovídané, trapné, přecitlivělé...

máte to zapotřebí?!

neznám ani Tvé kritiky ani básně, ať už jsou jakékoli, dřívější, dnešní nebo budoucí, vidím, že publikovals jedno dílko a dobré, inu pokračuj

budu se těšit:-)
25.04.2007 14:38:44Dáša
proč nepíšeš, talente? ;o) necháváš nás čekat? škoda, rozšiřuj naše obzory, per to do nás! :o))
16.04.2007 20:59:37tekonecna
hoj! jen tak naprosto mimo (všem ostatním se omlouvám, kritizovat nebudu):
dlouho jsem si s tebou nepsala, ale je mi blbý na tebe zapomenout. Takže: chtěla bych tě pozvat na jeden koncert v Brně:-)
Tak snad si tě někdy na písmáku chytnu a vysvětlím. Kdybych nechytla tak ti přeju ať se ti povede matura:-)
pac a pusu vlasta:-)
03.04.2007 15:13:01Zuzulinka
Ahoj,

nedá mi to, tak ještě jednou. Málokdo se u mně zastaví na takovou dobu, málokdo kritizuje s taktem a grácií. Většinou se kritiky skoulí k osobním narážkám a hodnocení básníka jakožto člověka. Ty věci chtě nechtě prolínají. Málo lidí umí oddělit vnitřní světy. Právě do těch já lidi tahám jen skrze básně. Jinak to neumím.

Takže jsem vesměs protivná ženská...smích.

S těmi čísly ses trefil. Tvá slova vydají za většinu rádoby tipů, co jsem tady posbírala. Mně jde o pochopení, protože co píšu, jsem já. Tam někde uvnitř...příliš fantazie nepoužívám, nepotřebuji celou paletu, abych něco vybarvila ve všech odstínech, které k tomu patří.

Poslední dobou jsem zvolnila a píšu velmi málo. Ale poezie se docela nevytratí, nemyslím si...jde o to ji umět především vnímat.

Krásně dny a zastav se zase

Zu
03.04.2007 13:27:37Dero
ADMIN, korektor
Zuzi, děkuji. Pokud se podíváš na počet mnou napsaných kritik, bude Ti dačo jasné. Podobně jsem tu kritizoval (a server administroval a redachtoroval a programoval a to už je ale dávno...) už před třemi lety, než jsem byl odejit.

Takže proroctví "něco z Tebe bude" mi stále stojí v patách, ale já ho nenechám, aby mě předešlo. :o) Nechci se literaturou nijak vážněji zabývat, je to jen jeden z mnoha koníčků. Mé místo je jinde, v oblasti maličko techničtější. Za ta slova však děkuji.

Pokud jde o přiklánění hlavy k ženám, snažím se o to. Ta poznámka o kopretinách v kontextu snad jako výtka klišé nevyzněla. Naopak - říkal jsem, že ses klišé buď nesmírně umně nebo nesmírně šťastně vyhnula. Na těsno, ale vyhnula.

Rád Tě čtu, přestože ke mně Tvá díla pravděpodobně nepromlouvají s takovou silou a naléhavostí jako k druhým. Rozumím jim povětšinou, tu zkušenost občas mívám a občas ne, ale něco mi úplně nedoléhá. To byl také důvod, proč jsem se odhodlal k obšírnějšímu názoru. Doufal jsem, že z něj něco vyplyne a jsem rád, že jsem se nezklamal.

Více Ti nechám přímo u díla.

Zdraví Tě a krásný den přeje
-- Dero
03.04.2007 09:22:08Zuzulinka
Zdravím!

Moc děkuji za tu kritiku, klobouk dolů, pokud je Ti 19náct, něco z tebe bude.
jen malinkou výhradu, trochu přiklonit hlavu k ženám, víš, ono ten ženský svět se z pozice muže vnímá dost špatně, stejně tak, jak to platí i naopak.
Vím sama, že sklouzávám do klišé, někdy, ale ty kopretiny jsem si nemohla odpustit. vždycky jsem je chtěla za svatební kytku. Dnes by to problém nebyl, ale tehdá prostě nebyly.

Zuz

kopretina.gif
23.03.2007 18:38:03dítě_na_skleníku
%C3%A9ro
08.03.2007 14:42:41Noro
obrazy k emóciám sa majú ako pojmy k významom?
06.03.2007 22:50:51tibbaR_etihW
uctiváý poklona bohužel odcházím, byl jsem se jen zeptat Velly na Lyrika................ ahojky
20.02.2007 20:06:49mořský koník
tak ti teda napíšu eště sem bo ve zprávách to včil bude asi smršť... :o))
20.02.2007 20:00:28Dero
ADMIN, korektor
Tak už mi můžete psát zprávy normálně. Technická správa serveru mi nick zase opravila.
19.02.2007 15:07:24avox
Když jsem šla napsat "díky, Dero" našla jsem přístup k dalším tvým dílkům... a zase jsem nepoděkovala. Jsi nesporně složitá osobnost, dík, že jsi mne nechal nakouknout
18.02.2007 01:05:39Dero
ADMIN, korektor
Měl bych pořád být zablokovanej. Musíš odsud se zatrhnutým "soukromě".
18.02.2007 01:04:52Repulsion
Ahoj, jak to, že Ti nejde poslat zpráva? Máš pořád nějak omezený účet, nebo co?
17.02.2007 21:09:30Usmáty_autor
hm, každý vidí, čo chce vidieť;))))) mám taký pocit;)):DDDD
ale pokočovaná od množstva Derov ešte nie je, lebo sa na ňu len idú vrhnúť...si to nepochopila:DDDD
17.02.2007 19:21:17mořský koník
myšlenkový pochody co začal smíšek jsou logický ale mně ta poušť přijde víc erotická jak prokočovávaná národama Derů... :o)
17.02.2007 00:55:52Usmáty_autor
hm, tak som zase späť;)
a niečo ti sem hodím;)
240px-Sahara_desert.jpg
ak sa pýtaš, prečo púšť...čítam, že si kočovný filozof...takže kočovný...takže kočovný národ a takže napríklad kočovný národ na púšti...to bol sled mojich myšlienok:DDDD
13.02.2007 17:41:50jt
fajn Tě tu vidět *
12.02.2007 22:38:59Usmáty_autor
dnes na prózu nemám náladu, ale hento bola krásna vec plná obrazov a skrytých zákutí...prečo to tu nemáš?
aspoň pošlem avi;)
12.02.2007 22:36:19Dero
ADMIN, korektor
Koukni o pár kritik níž, na nějaké věci jsem odkázal. :o)
12.02.2007 22:32:00Usmáty_autor
teraz som si spomenula, že už som ťa raz išla pozrieť...tvoje veci a nič...;)
prečo tu nič nemáš?;)
už 2x som zmätená:DDDD
12.02.2007 20:49:48LaMouette
jako mi Ti nende posla zprava.. skandal!!.. cili sim pjekne.. nejak se mi wohlas.. negde..:-))
08.02.2007 20:21:21martinez
Dero, ty nejseš brňák ale skot!!! :o)
dík aspoň za tohle... i kritiky byly poučné...
hezký zbytek večera!

rails.jpg
08.02.2007 20:05:38Dero
ADMIN, korektor
martinez: Ve zprávě jsi mě žádala o další díla. Nezlob se, ale nechám si většinu z nich pro sebe. Ale ještě dvě hodně stará odkážu:

Poezie: Klid kolejiště za svítání ...
Próza: ZOO - Muž, který (tam) nebyl ...

Doufám, že Tě aspoň trochu potěší.
08.02.2007 19:36:20martinez
tak vzorek jsem si přečetla... je to síla... co se někomu honí v hlavě... co se v někom dozraje v takový krátký lhůtě životní...
07.02.2007 15:05:03Dero
ADMIN, korektor
avox: Jsou pryč. Před tím, než jsem byl odejit, jsem je smazal. Pokud sem někdy nějaké dílo přibude, tak rozhodně žádné z těch starých.

Ale snad jedna ochutnávka ze starých časů, bylo mi šestnáct a tohle jsem spolu s dalšími dílky ve sbírce napsal těsně před odchodem: Chlapec

Alespoň pro představu, jak jsem psal tehdy. Moje současná tvorba je buď nulová nebo soukromá.
07.02.2007 11:35:52avox
Kde si přečtu něco tvého? Četla jsem si ty vzkazy co tu byly, až mne písmák shodil, ale kde jsou tvá dílka teď jsem se nedočetla. Prosím
06.02.2007 02:34:41domin.go
...že tady toho máš:))))
04.02.2007 22:03:17StvN
To už je lepší.
Všiml jsem si, žes četl díla autora gr_4you. Ty povídky bys měl spíš slyšet. Nechceš přijet do Prahy někdy na čtení? Jindřišská věž.
04.02.2007 21:48:51Dero
ADMIN, korektor
Stývne, já taky ne, je mi totiž osmnáct.
04.02.2007 21:39:43StvN
Tobě už je 19? Nechápu.
04.02.2007 18:06:38Dero
ADMIN, korektor
Já tu zase jsem jen tak, neangažovaně, na pozorování a na povídání. Koukám, co tu. Tak ať se daří v hibernaci.
04.02.2007 17:55:53katugiro
Pořád, i když napůl v hibernaci. Pořád věřím, že ta velliká zima jednou skončí. Trpělivost.
04.02.2007 17:46:11Dero
ADMIN, korektor
Pořád? Nevěřím svým očím! :o)
04.02.2007 17:42:25katugiro
Zase? Ty ses zbláznil? Nebo jen pomátl? :)
04.02.2007 00:30:29Dero
ADMIN, korektor
Ahoj, Lojzo. Taky vzpomínám. :o)
04.02.2007 00:20:07martinez
po tvé úderné kritice jsem si chtěla přečíst něco u tebe, abych viděla jak píšeš a jak nazíráš na svět... a kde nic tu nic... su zklamaná a odpadám asi teda do lože... a zdravím tě z Řečkovic :o)
04.02.2007 00:16:34Alojs
jdu jen okolo a vzpomínám na staré časy s písmákem. a tebe mám s těmito časy spojeného. ahoj derouši! :)
09.12.2006 20:53:30xavíček
precti si Undset..dekuji za hoya. goya od Feuchta wangra je asi taky dobrej. cio rikas na Sally Salminen? a cets slovnik svet literarnich del?: ja jo a Bibli furt a furt
12.03.2006 14:18:09Nicollette

ahoj Dero :-)
01.06.2005 00:00:00malej_blazen
vse nejlepci k narozeninam
26.05.2005 00:00:00dítě_na_skleníku

126.jpg

tenhle den stál fakt za hovno
o to větší je radost, která by jinak nebyla nijak malá,
že Tě tu zase*

25.04.2005 00:00:00sk8ergirl
ona je vážně hodná, no fakt :)
tak se jí neboj

2781Ko_ka-med.jpg

:o)*
06.04.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
image004.jpg

(je mi po tobě smůtno)
26.03.2005 00:00:00Eileen
za to,žes mě to naučil.. :)
1110127291.jpg
20.03.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
Lee--mirror.jpg
18.03.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Nejenže mě urguje, že nepíšu, ale pak se navíc ani nepřijde podívat, když něco vyplodím, tsss ... :o)
17.03.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
achjo, nejspíš budu brečet
když dismorphia už to tak nepočítá, já jsem si říkalo, že první kritiku s třema nulama místo vagónů za vlakem - že dostaneš Ty, znovu, (pamatuješ?)

no a protože jsem hrrr a praštěná a protože jsem hrrr a nekontroluju, tak tady máš mou první tisícovku se čtverkou na konci (vlaku)

ahoj*
17.03.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
jó a to nejdůležitější jsem zapomněla
jsem totiž hrr, věděls to?
málokdo to ví

rtm* (huf:)
14.03.2005 00:00:00kaktusak
achachacha :)))) tak tohle je zlaty hreb :)) kdyby byl dero agent stb, tak ma jiste kryci prezdivku "avizo" :)) zacinam se vyborne bavit :)))
13.03.2005 00:00:00Empty
Dero, proč nepíšeš? Tvoje tvůrčí impotence je děsivá Celou třetinu roku ani ťuk, co se děje?
01.03.2005 00:00:00inlajn
Dero,
proč se tak katíš, probůh. ..
Vy tady vůbec máváte dost silnejma praporama n(Lyryk na mě, že sem nečestnej, když hodim upozornění na film vo náckách v den, kdy šel v tývý dokument vo holejch a tady debata nad básničkou, jak by si chtěl Yezus kopnout do Žida).), ty do mě srabáctvím - já v tom nevidim rozdíl, navíc, věř-nevěř, avíza(asi) posílat neumim, fakt že ne, nic srabskýho v tom nevidim. No, chytám se každýho slova - proto sem taky "chodim". To, že ke mně choděj právě jen ti dva (12, 13) ,napsal jsem jako reakci nešikovně - děti bych nepodceňoval ani náhodou, a na prvním stupni(2. a 3.třída) jsem vydržel akorát jen ty dva roky - ale : JAK MŮŽEŠ, PROSIM PĚKNĚ ŘÍCT(NAPSAT) "TOMU BY DĚTI NEROZUMĚLY?" Víš, mě serou lidi, který maj ve všem tak úžasně jasno - já k nim nepatřim, vim už dýl...vod toho je pak jen krůček tomu, že se poserou sami ze sebe... podhoubí v český kotlině ideální a hnojiva až až.
S úctou in., vb.
01.03.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
inlajn: Postupně.

1) Napsal jsi přes třináct set kritik. Já sám jsem Tě minimálně třikrát upozorňoval, že neposíláš avíza. Proč ses tedy nezeptal, jak na to?

2) Ty se chytáš každého slova, ale ne každý je na to zvyklý. Někdo sem chodí napsat svůj názor k několika dílům, snaží se ukázat autorovi, jak to vidí on. Nemá příliš zájem na tom, aby ho někdo kvůli jednomu slovu peskoval. Zatvrzele si vždy najdeš něco, co můžeš napadnout či si vyložit po svém. Raději místo toho přemýšlej, jak to bylo myšleno - a neříkej mi, že to nemůžeš vědět, máš vlastní hlavu, která je evidentně schopná logicky uvažovat.

3) Nevím, jak Ty si představuješ, že by se měly psát kritiky. Kdybych psal ke všemu: "podle mého názoru", "myslím si" nebo "mám za to", tak se ozve zase ta druhá strana, že jsem vyhýbavý. Vím to z vlastní zkušenosti. Navíc na to ani nemám čas - inteligentní člověk pochopí, že něco takového, co nelze dokázat, nepokládám jako dogma, axiom, ale jako svůj názor. Jsem kdykoliv schopný to připustit. Ano, i v tomto případě se jedná pouze o můj názor, ze kterého jsem vycházel při své (= subjektivní) kritice.

Kdybych měl ve všem úžasně jasno, tak tady netrávím svůj volný čas tím, že píšu své názory ke zdejší tvorbě. Moje kritiky nejsou záporné proto, že by mě to těšilo, či bych si chtěl léčit komplexy. Sám nepíšu nejlépe, ale mám trošičku načteno a tak myslím si, že mám občas co říci.

Jak to autor přijme, to už je jeho věc.

S pozdravem
-- Dero
01.03.2005 00:00:00inlajn
...mám přemýšlet, jak to bylo myšleno?
Nemožný, neuskutečnitelný, zrádný a zcestný: : když už hodí kdokoli cokoli na "papír", jde si to samo svou cestou - můj názor. A k tomuhle jeho "dítěti" se můžu vyjádřit. Pokud bych měl "přemýšlet, jak to bylo myšleno", OK, ale pak pozvu- a rád - autora na skupinu do Bohnic, artererapie ted´ a můžeme to probírat hodiny... v horším případě se z toho zbláznim sám, a to bych nerad.
"Zatvrzele" nehledám, ani nevím, kolik "kritik" jsem napsal, ale můžeš mi věřit, že se zaraduju pokaždý, když mi nějaká věc sedne, dokonce i veme...a rád to autorovi sdělím stejně jako v případě, pokud mi na monitor hodí ještě teplej bobek.
S pozdravem
-inlajn
01.03.2005 00:00:00John_Ceder
Dero cože?

"Kdybych psal ke všemu: "podle mého názoru", "myslím si" nebo "mám za to", tak se ozve zase ta druhá strana, že jsem vyhýbavý."

není to právě naopak?

01.03.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Dá se říct, že není. (to je vyhýbavá odpověď)

Není. (to je můj názor, za kterým si stojím do chvíle, než mi ho někdo vyvrátí - asertivita)



01.03.2005 00:00:00John_Ceder
c je správně: říkám, že není. ano i tvé: není, je správně..když vedeme něco jako rozhovor..ale pokud reaguješ v nějaký diskuzi na problém, tak by si měl mluvit za sebe tudíž to zdůraznit, zvlášť, když jseš ten redaktor, jinak vlastně říkáš, že všichni redaktoří si myslí co ty, se domnívám..


01.03.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Johne, máš i nemáš pravdu. Kdyby všechno fungovalo, jak má, tak bys měl celou celičkou pravdu. Ale post redaktora na písmáku nic neznamená, zvlášť pokud nemůžeš odlišit, kdy glosuješ jako běžný přihlížející, čtenář a kdy hodnotíš jako redaktor. Zbláznil bych se, kdybych na to měl v každé reakci upozorňovat, to snad uznáš.

Redakce už dávno není ničím výjimečným, je to hrstka lidí, co vyplnili dotazník. I když se nás pár snaží každý den připojit alespoň pár názorů, tak minimálně polovina je redaktory jen proto, aby mohla dát tu a tam výběr a aby se cítili důležitě. Většina autorů, co na písmáka přispívají častěji, ví, že titul "redaktor" vlastně nic neznamená a vybere se stejně ty své kritiky, o kterých ví, že jim mají co říci. Zatím jsem se vlastně jen setkal s tím, že slovo "redaktor" se tu skloňuje jen v pejorativním smyslu - když autor neunese kritiku. O to těžší je se na takovou práci nevybodnout, pakliže nejsi z těch, kteří jen autorům mažou med kolem úst.

Ano, tohle měla být tak trochu obhajoba - to je moje zkušenost, tak to vidím já.
01.03.2005 00:00:00John_Ceder
já plně souhlasím s tím co si napsal..taky to vidím..

(pro mě si jeden z mála z redaktorů, kterej to tam nemá jenom napsáno, ale je za tím titulem vidět upřímná snaha, tu funkci plnit)
01.03.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Johne, díky.

(taky za to, že přemýšlíš a máš vlastní názor, který umíš jasně a klidně podložit argumenty - dobře se s Tebou vede diskuze, člověk ví, na čem je)
01.03.2005 00:00:00John_Ceder
jasně a klidně podložit argumenty, v tom někdy pokulhávám..ale dyť mi je teprv 22;)
21.02.2005 00:00:00Vespa
Checht, dobrej upgrade autorský :o) (promiň, že ti tu dělam bordel, ale tohle jsem prostě nemohla nechat jen tak) :o)
13.02.2005 00:00:00Empty
Je mi ctí, že mě má jeden z nejtalentovanějších autorů mezi oblíbenými...:-)
13.02.2005 00:00:00pozorovatel
a já ti jako nejsem dost dobrej, jo?!!!! Jaktože nejsem oblíben?!!!!

už s tebou nikdy nebudu spát!
tak
13.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vždyť jsi nespal, tak jaképak copak!
13.02.2005 00:00:00pozorovatel
počkej příště!
natrhnu ti invenci!!!
11.02.2005 00:00:00premisil
Tak já věnuji Derovi básničku a on se raději kouká po klokanech..
11.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
No jo, to bys musel poslat avízo...
11.02.2005 00:00:00premisil
Ale to není ta z dneška..
11.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Právě proto, nemůžu číst úplně všechno. Jak jsem se o tom dílku měl dovědět?
11.02.2005 00:00:00premisil
Intuice.. No já jen žertuji.. Ostatně klokánci jsou opravdu zábavní..
06.02.2005 00:00:00kvetinova_vila
neviem, akymi komplexmi trpis, ale aj ja mam par vyberov. Takze asi to az take zle s mojou tvorbou nebude...
Okrem toho, nedavaj kritiky na moju osobu k mojim dielam, lebo ono je na to miesto pod profilom, vies? To ja len tak, ak si si to nevsimol.
Ale inak, je velmi zaujimave, ze doteraz si sa k mojim dielam nevyjadroval a zrazu...
Velmi pozoruhodne :o)
Prajem pekny vecer.
06.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Pěkný večer.
06.02.2005 00:00:00devi
vílo, mně taky něco takovýho na stránku...prosím :-)

dík za upozornění, dero
a přemýšlej o svých komplexech !
06.02.2005 00:00:00devi
jo a - kritik nesebekritických autorek jsem já a ne Dero...jak si asi myslíš :-)


06.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
devi, jsem dosti komplexní, vím to.

Pracuju na nápravě. Přední.
06.02.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
dum dum na zádum č nó*
06.02.2005 00:00:00kvetinova_vila
ja vim, sleeping_beauty, zes to byla ty.
06.02.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
jů, devi, já jsem sice střední rod, ale nechtěla bys mi plesknout něco škandálního na autorskou stránku, moc by mě to potěšilo
06.02.2005 00:00:00devi
no vidíš

a proč takový legrace píšeš jen derovi na stránku
já se chci bavit i u sebe
06.02.2005 00:00:00devi
dítě : já ? Já na to nejsem spešlista; to tuhle květina vílovitá produkuje dobrý hlášky
06.02.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
aha, požádám ji :)
06.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Přátelé, ale už vážně: Přidat vlastní názor - kritiku NELZE!!!
06.02.2005 00:00:00devi
my tu moc žvaníme, že ? :-)
takjo
pardón

pló :-)
06.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
:o)

Eště rozloučit a spát.
06.02.2005 00:00:00devi
dobrou noc

a už jdu
06.02.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
jsem ještě shánělo tapetku do pokojíku
cangaroo.jpg
na malé promiň *
06.02.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ale ta je moc krásná.

Jen se bojím, že nějaký jiný malý klokánek skončí v kanále, to bylo nezodpovědné.

Nebylo za co promiň, tedy Ti budu dlužit úsměv - potažmo vísknutí ve vláscích, dítě. :o)
06.02.2005 00:00:00dítě_na_skleníku
né, dýroušku, on támhleten v těch červenejch montérkách zase přijde a znovu kanál zabední a zase se to bude opakovat :)
klokani jsou klokani, a vísknutí jako beru!.)
29.01.2005 00:00:00Empty
Mezi oblíbenejma? Jaká čest:-)
26.01.2005 00:00:00mermaid
42.JPG
slečna princezna čeká:)
18.01.2005 00:00:00dismorphia
je to krásná fotka
páč dýroušek má krásný ruce
totiž :)*
18.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Rď, rď, rď ...

Od někoho, kdo je krásný celý (hlavně uvnitř, víš?), mne tohle nevýslovně těší! :o)*
16.01.2005 00:00:00Chudák_ernie_dohnán_k_založení_a

fak jů

zasranej komouši
16.01.2005 00:00:00Chudák_ernie_dohnán_k_založení_a
jenom tak něco zkoušim
jestli ti tu můžu nechat kritiku socialisu jako
ne, že bych ěco tušil...
16.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ale Erneste, vždyť si tu kritiku socialismu zanech na své stránce a mě tím neobtěžuj.
15.01.2005 00:00:00romale
Tamarín vousatý!!!
(promiň, Dero, že tu kecám, ale nemohl jsem si pomoct)
13.01.2005 00:00:00sk8ergirl
pokud máš nějakou averzi vůči kočkám, tak se předem omlouvám, ale mám nějakou kočičí náladu :o)

3573CRW_1746-med.jpg

btw kdyby byl libo jiný tvor, stačí říct :-)
10.01.2005 00:00:00Vespa
tak tahle fotka je fakt lepší... neni na ní nic vidět, tak se ani neni čemu smát... :o)
10.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vespi, drahá, Ty jsi byla vždy milá osůbka. :op
10.01.2005 00:00:00Vespa
Já vim a sem na to patřičně hrdá. :o) Ale ta kytara je fakt kus, nechceš mě seznámit? :o))
10.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vespi, přijeď, seznámím, strunu daruji, na krček připnu. :o)
10.01.2005 00:00:00Vespa
Tak počkej, kde si říkal, že je to Brno? Skončili sme u Egypta jako záchytnýho bodu... :o)
10.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Tak přesně naproti deltě Nilu je Turecko ... no, a to už je pak slabá půlhodinka pěšky na severozápad. :o)
10.01.2005 00:00:00Vespa
Hmm, možná se stavim, ale slyšela sem, že z Prahy se tam dá taky dorazit :o)
10.01.2005 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Tak to Tě teď dokonale zmatu, z Prahy totiž musíš na jihovýchod! :o)
10.01.2005 00:00:00Vespa
Dobře, jdu od Turecka a tuhle poznámku radši budu ignorovat. :o)
A je to ta slabá půl hodinka, nebo spíš slabá půlročenka pěšky?
03.01.2005 00:00:00hovno_z_labuťe
hovno_z_labuťe_je_zpátky
23.12.2004 00:00:00Elyn
:) Hezký Vánoce, Deroušku...

a06-t.jpg
23.12.2004 00:00:00Elyn
napravuju... ať tu máš něco veselýho..;)
(mmch - hezká fotka..;)

vanocni%20hvezda4.jpg
23.12.2004 00:00:00sidonia
pěkný svátky a v novém roce jen to dobré
přeju

23.12.2004 00:00:00a2a2a
redaktor poezie
image001.jpg

Milý Jardo,

Děkuji za každou hezkou chvilku
a každičkou návštěvu,
ale také za odbornou pomoc, kdykoliv jsem o ni požádal
a osobní nasazení, které Písmáku věnuješ..
Na Štědrý večer v duchu vyslovím Tvé jméno
s přáním pokojné mysli

Jirka

19.12.2004 00:00:00kouzelná_květinka
krásné vánoční .... a pohodu.... lásku a tak všecko.... :-))
378017_01.jpg
17.12.2004 00:00:00Pišta_Hufnágl
8025103757x.jpg
17.12.2004 00:00:00Petr_Pan
Čau

Jak to vidíš ve středu ? Budeš OK ? :-)
29.11.2004 00:00:00sleeping_beauty
ach, tak to byl pro změnu kompliment; nutno ti přičíst k dobru, že už mě začínáš chápat; třeba ta tvá příští poem nebude až tak špatná :-))); mám tě ráda, pěknej večer
22.11.2004 00:00:00child
taky poslouchám blur
22.11.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Tak tak, tu a tam scratch, pixelate, smart a gauss ... ale jen přísady koktejl netvoří, bohužel, budu na sobě pracovat. ;o)
22.11.2004 00:00:00child
:))
potěšils
jak seš chytrej:)
většina lidí moje vtípky nechápe:))
22.11.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Páč sou moc hóch, čajlde. ;o)
22.11.2004 00:00:00child
já nevím co je to hóch:)
znám jenom strážníka nóblhócha, ale to je zase jiná kapitola
21.11.2004 00:00:00Minim_Sladkyj
potulny bard ? ;) ale lepsie ako to romaticke foto predtym ;)))
20.11.2004 00:00:00aramis
nova fotka :))
tak to aby som si tie fotky kopiroval, ukaladal a tlacil :o))
20.11.2004 00:00:00aramis
teda na tlaciarni, nikde inde by som si netrufol ;o))
15.11.2004 00:00:00dlhagi
ejha nové foto:)
15.11.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Enem chvilková záležitost, řekl bych. :o)
11.11.2004 00:00:00sleeping_beauty
děkuju
10.11.2004 00:00:00Inkaso
Hej! Co že ti nefungujou stránky??? Opravit! Dodělat! Vzkazat až bude na co koukat!
08.11.2004 00:00:00jan(ek)
Dyž už seš on, prej si včera míchal swan čaj, zas jsem o něco přišel...
:-)))
08.11.2004 00:00:00jan(ek)
Ty se mnou nemluvíš?
07.11.2004 00:00:00Freya13
Jen tak náhodou,nemáš přezdívku podle zpěváka Oomph!?:))))))
28.10.2004 00:00:00sleeping_beauty
stejnej dotaz - a vobrázek je kde ? :-)

já semka chodím načerpat víru v budoucnost, životní optimismus a romantismus a ty mi uzmeš katalyzátor :-)
28.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vobrázek lehl popelem při povodni ... :o)


28.10.2004 00:00:00sleeping_beauty
ano
aspoň že měl romantický konec

doufejme ve spolek, že netrpěl
.-)
28.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vytvořil jsem pro něj v počítači soubor - dero.rip

Snad je mu v křemíkovém nebi hezky.

:o)
28.10.2004 00:00:00sleeping_beauty
ty kluku, hele já si eště jednou přečtu tvůj plynoucí dým, jo ? jsem tě tenkrát nějak nemjela ráda, či co :-)))

takže dotaz je - zda k té sbírce náhodou už nemáš výraznější odstup

24.10.2004 00:00:00child
kde máš vole Foto Nejkrásnější?
21.10.2004 00:00:00delete
tak tam mas svuj vek;)
21.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Přesně tak. ;o))
20.10.2004 00:00:00delete
to co tam mas za vek?
20.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
delete : no, mám tam svůj věk ... ;o)
17.10.2004 00:00:00Ejunka
Já asi nepochopila tu fotku. Je to sranda, z jedné strany sranda, z druhé myšleno vážně, nebo to myslíš vážně úplně?
17.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Chicht ... jj, o tom se vedou polemiky. ;o))
17.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ale je pravda, že už tu visí dlouho - kdo chtěl, viděl ... zpomaluje mi to načítání autorské stránky. ;o)
17.10.2004 00:00:00Ejunka
Právě proto se tě ptám. Myslím, že je to docela podstatné, jedna z těch variant je kritická-byla-li by to ta platná:)
10.10.2004 00:00:00Elyn
Nezmizela poslední Tvoje básnička, Dero?

10.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Elyn: Nezmizela ...
10.10.2004 00:00:00Elyn
Tak jsem asi blázen, mám pocit, že některá z posledních tu není...
10.10.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Všechny tu jsou. :o)
10.10.2004 00:00:00Elyn
Fajn :) V tom případě mě velmi těší, že jsem blázen a že nic nechybí :))


04.10.2004 00:00:00ewka1
...zo strachu pred tvojim názorom, F_L...:)

pardon
03.10.2004 00:00:00ewka1
teraz sa Picasso v hrobe asi posral
02.10.2004 00:00:00Francis_Lyron
Mít v knihovničce u postele
vedle sebe Fulghuma a Villona
musí být asi schizofrenie
ne?
02.10.2004 00:00:00ewka1
Francis_Lyron, väčší nezmysel som už dávno nepočula:)))))))

čítať treba všetkých autorov
pretaviť v sebe
znovuobjaviť spoločné styčné momenty

pretvoriť vo vlastnej krvi
byť svoj
a všetkých




btw. verejné tajomstvo o Picassovi je to (a nájdeš to aj v kunsthistorických zdrojoch), že "vykradol" všetkých do tej doby známych výtvarných umelcov...

a pozri sa ako to spracoval...

len s tým môžme pracovať, čo na tej zemi máme:)
02.10.2004 00:00:00Francis_Lyron
Picasso byl s dovolením cvok. Egocentrik, chorobně thetrální a psychotik... Pravda je, že kubismus moc nemusim, ale uznávam, že byl génius. Když říkám schizofrenik, nemyslím to jako urážku. (Osobně - mám Fulghuma i Villona rád...)
01.10.2004 00:00:00ewka1
Ďakujem za prečítanie a kritiku*

Čím skôr si musím nájsť čas a pozrieť sa na tvoju tvorbu
Vidím veľa nových vecí

: )
foto je dobré
29.09.2004 00:00:00Minim_Sladkyj
sexi rozopnuta kosielka ;))
27.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Jdi do háje, Doteku, sonete, hackere a já nevím, kdo ještě ... o tohle se Tě nikdo neprosil. Jako demonstrace v díle prosím, ale tímhle mě neštvi.
27.09.2004 00:00:00Elyanne
Mam z Tebe radost.
25.09.2004 00:00:00Andulka
To byl od tebe skvely napad....dat sem tu fotku...:-) Aspon vsichni vime, s kym mame tu cest...:-). Si krasnej kluk.....:-) urcite do tebe musi byt tajne zamilovana cela spousta holek...:-)
Zdravim...:-)) Srdecne...:-)))
24.09.2004 00:00:00sidonia
to seš ty? ty seš pěknééééééééj:)
21.09.2004 00:00:00Vissel_
ty jo, čumím na ten záběr literatury. by mě zajímalo, co budeš číst za deset let.
21.09.2004 00:00:00Cinky_se_vrací
POZOR! Tento redaktor každou chvíli někomu mění kategrie děl! Bojkotovat!!!!!!
21.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Pozor, tento autor každou chvíli vyvěšuje zbytečné diskuze a události, bojkotovat též. :o)
21.09.2004 00:00:00Cinky_se_vrací
A ještě je prolhaný!
19.09.2004 00:00:00Elyn
Stále nechápu, proč se ten mládenec vyhýbá zrcadlu?:)

Hecký den, Deroušku :)
19.09.2004 00:00:00cmukina
Dero preco ich stale klames?
19.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: Neklamu.
19.09.2004 00:00:00cmukina
ale klames......hovoris ze si to ty ale v skutocnosti si to ty ale prerobeny....prerobil si si pozadie a mohol si aj nos tvar a si pekny! keby som to vedela aj ja tak tu mam vela fotiek s niecim takym
19.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki ... mohl, ale neudělal, to by Ti mohlo stačit. :o) (avi pro pobavení)
19.09.2004 00:00:00cmukina
nie! neverim!
19.09.2004 00:00:00Elyn
:)
no, co už, no...:)
19.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Elyn ... ale uznej, to třetí oko by se nevyjímalo dobře, musel jsem ho vyretušovat ... :o)
19.09.2004 00:00:00Elyn
uznávám... a ten prst navíc taky asi ..no..:))
19.09.2004 00:00:00cmukina
hej! nerobte si srandu! tot je vazna vec lebo nas klame ako vyzera! aj child to potvrdil....aj ti to sem napisal ale uz to tu nie je ...si to zmazal?
19.09.2004 00:00:00Stevenson
Česká literatura ti zřejmě nic neříká, že ?-((
19.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Stevenson ... inu, pakliže usuzuješ z oblíbených autorů ... ten seznam je už notně zastaralý. Česká próza ani příliš ne (tak ještě K.Čapek, Běhounek ...), nicméně česká poezie ano. Pročpak se ptáš? :o)
15.09.2004 00:00:00sonet1
nezapomeň :
když bude všechno dokonalé,
nebude o čem psát !
----------
_:-) sonet
15.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
sonete,

dokonalost asi nezná ostružiní
zmoženého dálkami na pochodu
za větrnými mlýnky do strání ...

Protože kdyby ano, tak uvažuje ona o nás a ne my o ní ...

Děkuji.
09.09.2004 00:00:00dlhagi
to je akoze strach zo zrkadiel, ci co? :)))
09.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
dlhagi ... naprosto přesně. :o))
09.09.2004 00:00:00dlhagi
inak akoze vzdy ked si na teba kliknem, tak sa az nalakam, aky si Quasimodo:) Nie vazne chlape, ved ty nemas co skryvat, ba prave naopak, sak uz tu po mne zazera priatel, ze co si furt fotku toho modela obzeram:)
09.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
dlhagi ... Quasimodo je brácha, ale teď už mě Ježibaba nahání spát a že prý se mám co nejvíc zachumlat do deky, beztak jsem jen ošklivá ostuda rodiny . :o)

Okej, nechme toho, ju? :o)
08.09.2004 00:00:00Miroslawek
k fotce - vždyť si až kýčovitě krásný, co by jiní za to dali... baby na tebe musí nalétat jako vosy
08.09.2004 00:00:00dlhagi
neviem sice co sa nam tu snazis nahovorit tymi zdrkadlami, ale dajme tomu:)
08.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
dlhagi ... eisotrofobie ... :o)))
04.09.2004 00:00:00child
dero, nevím co tady cmukině nalháváš ale nepoužívej prosím mě jako osobu která tě v tom ještě podpoří - tohle přece nejsi ty!!
04.09.2004 00:00:00cmukina
presne tak!!!!! child ma pravdu! a si pamatam ze si mi posielal fotku a bol si tam uplne iny!!
04.09.2004 00:00:00alina
no .. já vím, že sem teď tak trochu vpadám "mimo téma", ale já jsem Ti sem kdysivává - užaninevímsamaproč - slíbila dát jeden obrázek ;) ... asi z radosti nad nějakou tvojí básenkou ... asi pro potěchu ... Ale to už je dáfno! ... No a tejdě sem ho konečně našla ;))
No, proublem je v tom, že ten malej je moc malej ;))... A tím velkým Ti to tady zase nebudu zapatlávat, žejo ;) ...
Tak zatím ten malej!!
Dybys chtěl toho velkýho.... ;) ....

tn_galerie_dospeli_0025.jpg

*o*
03.09.2004 00:00:00MeTB
Kampak zmizela povídka, Dero?
Přiznávám, i mě zarazilo, že ji pochopilo tak málo lidí (přestože to (řekl bych) bylo ouplně jasné), ale jeden to musí zkoušet dál, no ne?
03.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
MeTB: Jen do sbírky ... :o)
02.09.2004 00:00:00MeTB
Chápeme, přes Tvůj lesknoucí se nos není v oněch zrcadlech nic vidět. Často se fotografuješ před apokalyptickými scenériemi? :-)
02.09.2004 00:00:00malej_blazen
chacha to je foto!
01.09.2004 00:00:00cmukina
no myslim tym ze si si vybral nadhernu fotografiu....ale nie seba...aj maia mi to potvrdila
01.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Nie seba? To jako, že ten týpek na obrázku nejsem já? :o))
01.09.2004 00:00:00cmukina
nie, nie si
01.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: :o))))) LOL

Prosímtě, přemýšlej, vždyť mě tady zná spousta lidí osobně - zeptej se jich. :o)))

Jsem to já. :o)
01.09.2004 00:00:00cmukina
a kto ta pozna?? ale nie ten kto ma moze oklamat!!
01.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: Nechápu, proč mi nevěříš.

Zeptej se třeba papoucha, děvčete, Navždy_Tvého, childa, těhotného_hrocha, Perlina, sjuu, Mardou, Waaveho, Prokletího, Sarí ... zdaleka to nejsou všichni, určitě si vybereš.

Já Ti ale klidně odpřísáhnu, že to jsem já. :o)))
01.09.2004 00:00:00cmukina
dobre...spytam sa papoucha, děvčete, Navždy_Tvého, childa, těhotného_hrocha, Perlina, sjuu, Mardou, Waaveho, Prokletího, Sarí ...
01.09.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: LOL, Ty jsi kouzelná. :o)))

Spýtaj sa, spýtaj ... :o))))
01.09.2004 00:00:00cmukina
spytam
31.08.2004 00:00:00cmukina
TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO SI SI TY TY TY?????


31.08.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: No a?
31.08.2004 00:00:00cmukina
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!
31.08.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
cmuki: Cože?
28.08.2004 00:00:00child
kýčovitější foto nemáš kluku?
ale seš pěknej chlapec, to zas jo..
:)
28.08.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
čajlde, máš snad něco proti pro-babičku-do-vitrínky stylu ?? :o))

Dyk já jsem takovej usedlej hoch ...
24.08.2004 00:00:00Elyn
:)
I Ty kluku :)

vopovaž se to dát pryč :)
24.08.2004 00:00:00Madlen
Nechápu, proč se vyhýbáš zrcadlům. Spíš bych pochopila, (kdyby, nevím, jak jsi na tom) se Ti nevyhýbala pěkná děvčata !


24.08.2004 00:00:00alina
Aha.. chápu, proč se zrcadlům vyhejbáš!!!
Ona se Tě bojí, viď?!!!
To víš, zrcátka jsou křehké bytosti, na ty nesmíš dělat ošklivé obličeje ;).
Hnedka se rozpláčou a utečou do koutka ;)))

zrcadlo.jpg
21.08.2004 00:00:00Empty
také ti dám obrázek!

Dan24.jpg


27.07.2004 00:00:00alina
Tak jsem si tu u Tebe dušičku vyhřála a pohladila /a že mi toho bylo dneska nějako zapotřebí!../

Díky :o)*

*o*


jsem Ti sem chtěla dát jeden malilinkatej obrázek pro radost, ale nemohem ho najít... tak až ho najdu, máš ho u mě v záloze, ju ;)
23.07.2004 00:00:00dismorphia
jsme jubilejní a jenom pro Tebe :)*

chaplin2.jpg
06.07.2004 00:00:00Dragonangel
Všechno je to nádhera... já už fakt nevím co psát:)
Škoda že se nepořádají srazy i u nás ve městě, rozhovor s tebou by se mi moc líbil:(
04.07.2004 00:00:00sleeping_beauty
jejda...a já ti nepopřála k narozkám :-))
03.07.2004 00:00:00Eliána
No, takže ehm. Tedy víš, já...no zkrátka jsem si přečetla několik tvých děl, navedly mě k tomu různé kritiky, které jsem četla u cmukiny atd. Prostě chci jen říct, že neumím, nedokážu kritizovat každé tvoje dílo zvlášť. Snad jednou, až pořádně zasednu a pročtu pečlivěji.
Vím jen jedno, jsi velice dobrý autor!!!!! Pokud je ti opravdu 16, smekám :-)
30.06.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Funguje .. ?
30.06.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Jo ... ;o)
30.06.2004 00:00:00dismorphia
hurá, už se těším, až přijdu s balíkem :)
28.03.2004 00:00:00Dash_707
Přiznám se, že mne Tvůj příspěvek věnovaný autorům dostal. Pokud jsem místo podrobnějšího hodnocení poslal pouze smajlík, neznamená to, že Tvá práce za víc nestála, bylo jen proto, že mne honil čas. Pokud mne něco nezaujalo, neposlal jsem nic. Rád si opět od Tebe něco přečtu, jsi fajn, upřímně. :o)
28.03.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ale Dashi, já jsem upřímně rád za ty smajlíky ... já jsem vůbec rád, že sis mne všiml i v mých začátcích. ("Jo, líbí. :o)" mne vždy moc potěšilo :o)

Díky Tobě, taky jsi fajn, upřímně. :o)
26.03.2004 00:00:00Binna
no mlady pane, jak jsem rekla, tak jsem udelala, pocetla jsem si (povidky se mi tentokrat nechtello), dojala jsem se, potesila se, kulurne se obohatila, smekam. *** pridavam do oblibenych
04.03.2004 00:00:00aramis
clovece, za teraz som si ta precital :o)
vyvazujes to "ehm" prichazajuce v poslednej dobe na Pismaka... ;o)
mam radost...
04.03.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Já mám zase radost, že si to myslíš. Díky Ti.
04.03.2004 00:00:00aramis
nemas za co...
...a sam si za to mozes!!! :o)))
04.03.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Tuhle hlášku už jsem někde slyšet - ba co víc - já ji používám! :o))
04.03.2004 00:00:00aramis
no vidis... :o)
ja to pocujem az sem... :)

a nechci vediet, co som pocul vcera... no fuuuuj ;o))))))) tak sa nehovori... :o)))
29.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Vďaka za tie mačky, ewka. :o) Veľmi pekné ... :o))
29.02.2004 00:00:00hovno_z_labuťe
hovno_z_labuťe

29.02.2004 00:00:00zvedavec
Ty môj milý predrečník: Ty nič iné nevieš naklepkať?
29.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Prosím? :o)
29.02.2004 00:00:00hovno_z_labuťe
hovno_z_labuťe
29.02.2004 00:00:00Petr_Pan
Přišlo mi avi od toho egoisty a musím říct, že váhám mezi egoismem a omezeností - no - asi to nechám plavat ;-)

Dero> Zdravím Tě :-)
27.02.2004 00:00:00ewka1
Dero,vďaka za návštevu:))a mačičky na cestu*
11447.jpg
27.02.2004 00:00:00ewka1
prepáč,asi mačky nemáš rád:)
toto je ale skôr výtvarné dielo od môjho milovaného Warhola:)*
23.02.2004 00:00:00Petr_Pan
Také se velmi líbí...:-)))

Stejně jako Tvá tvorba - po změně nicku dávám dohromady novou (a lepší) družinu svých dvorních lyriků a tentokrát Tě mezi ně nezapomenu přibrat ;-)

815_0
22.02.2004 00:00:00ewka1
nemáš za čo:)*
21.02.2004 00:00:00zvedavec
Tak Ty si formát. Ty odpovieš ešte i na poďakovnie. :-)
21.02.2004 00:00:00ewka1
presne tak! Dero je to formát,odpovie aj na poďakovanie:)
...tak mu dáme Amy Lee..dúfam,že sa Ti páči:)jej hlas...
amytree.jpg
21.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
zvedavec: Formát ... ale ten nejmenší ... třeba takový A6 je proti mně ještě obr. :o)

ewka: Jejda, klaním se a děkuji Ti. :o) Velmi se mi líbí :o) její hlas. :o))
19.02.2004 00:00:00_Birkoff_
No jo chat:)) tak chceš do toho nebe nebo ne,jestli řekneš ne tak už se nestavím:))
10.02.2004 00:00:00
Sakra proč mi to tu tak připomíná xchat??
10.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Eh ... ? A kdo jsi?
06.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Nepřeháněj.

Co by se Ti stalo? :o)
06.02.2004 00:00:00Mishulda
Nu:) Asi by mě vzali do nebe... Tebe se ještě neptali???
06.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ahá ... tak to byl ten týpek v bílým kvádru ... safra ... to jsem zase něco prošvihl. :o)
06.02.2004 00:00:00Mishulda
Hi:) Zase přijdou. Ale radši tam nechoď... Neměla bych se pak nad čím divit:/
06.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Dobře, dám na Tebe. :o)

Dobrou noc Ti přeji. :o)
06.02.2004 00:00:00Mishulda
Taky:) Pá!!!!!!!!
05.02.2004 00:00:00Mishulda
Tobě je fakt 15? nevěřim:))
05.02.2004 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Na to máš svaté právo ... :o)

Ale můžeš směle věřit - mám na to svědky. :o)

Hezký pozdní večer přeji.
05.02.2004 00:00:00Mishulda


Tak to se klaním:) Umět já co ty... už tu nejsem:))


25.12.2003 00:00:00Kolega
Tak příteli, kde to vázne? Člověk chce kulatit a ono žádné nové dílko... :-)
25.12.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
To víš ... já nejsem nijak plodný ... (autor) ... (jako literárně) ... (vždyť chápeš) ... ;o)))
22.12.2003 00:00:00Vinki
uz tam ses, tak pis poradne :)
22.12.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Provedu ... a díky. ;o)
09.12.2003 00:00:00Bizkitfreak
Vhrálas. Napsalas "vivat Dero"
tak já říkám "vivat Mystifikejšn"
09.12.2003 00:00:00Nicollette
Bizkite: myslela sem to spíš jako Vivat, Dero ..... ne že bych vzývala Dera :)) zas tak daleko nejsme...... a nerejpej

Dero: dík, že si mi to řekl :)
05.12.2003 00:00:00Nicollette
To si mě moc nepotěšil :)) Stejně sem určitě o nic nepřišla :))
05.12.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Jsi velmi vnímavá ... ;)
30.11.2003 00:00:00Nicollette
buď byla tato debata hluboce intelektuální nebo mi to přišlo o ničem .-) Bizkit, tak nám nic nevysvětluj, každej máme svojí pravdu ... vivat Dero .-)
30.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Aah, bingo, Nicollette ... o ničem. ;-)
30.11.2003 00:00:00Nicollette
vyhrála sem první cenu? :-)
30.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Bohužel ... první cena propadá ve prospěch charitativních organizací ... ;-)
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
A krom toho, nedávno jsem vyhrabal starší texty. Považujme to za vývoj, kdysi jsem skutečně psal jako ty. Ale opravdu mi tam neplakali andělé, to fakt ne.
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Dobrá, Bizkite, řekněme, že píšeš jinak .. to ale automaticky neznamená, že já píši špatně. Nehledě na ten fakt, že mí plakající andělé si nevedou tak špatně ... třeba na nich taky něco bude.
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Tady je ten problém. Jestliže 95 % písmáků (Což není můj výrok) píše sračky, stejných devadesát pět procent je zákonitě musí žrát. To znamená, a nejspíš proti tomu budeš něco mít, že hodně natipované dílo nic neznamená. Sám autor by si měl říct, jestli to má na P dál ležet, nebo jestli to zkrouhne. Nebo příbadě zkrouhnout na základě kritiky někoho, kdo na to má. Takové kritiky tě ale zatím vždy jen naštvaly. Někoho mi to připomíná. Že by Borec? Já vím, to bylo ošklivé.
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Prosím? Jsi trochu mimo. Ne, pardon, hodně mimo. Dokážu přijmout jakkoliv negativní kritiku, pakliže má něco do sebe. Nehledě na fakt, že podtitulkem Písmáka je "Amatérské literární umění", takže tady neprobíhá žádná soutěž v psaní co nejgeniálnějších děl. Stejně tak si myslím, že mnozí, ač třeba neumí příliš psát, tak přeci jen umí rozeznat špatné dílo od dobrého. Co se tipů týče - a teď se zaměřím na ty mé, pak si nemyslím, že by třeba takoví Dash_707, Šalvěj, Rowenna, Rimmer, alina, (závorka) a další a další, kteří, i přestože, jak říkáš, má díla jsou "sračky", si u některých tipli, byli z těch, kteří neumí psát ...

Spíš si myslím, že kdo má jiný vkus než Ty, je automaticky ubožák. Že by nový směr? Bizkitcentrismus? No potěš.
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Ale, pánové, tipuju vás oba :o) OK...
Bizkit- nevím, proč to tu nenechat?
Dero- rozeznat špatné od dobrého, na to přeci není návod a u každého je to jinak..
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Šalvěj: No, spíše mi jde o to, rozeznat v díle myšlenku a dokázat ho subjektivně posoudit ... nic víc.
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Dero: no, spoustě děl tady nerozumím, líbí se mi, zanechávají nějaký pocit, to je pro mě důležité
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Přesně tak ... o tom to je. Proto nechápu Bizkitův přístup: "To se mi nelíbí, je to sračka, vyhoď to z Písmáku. A nejen ty, ale i dalších 95% lidí tady."
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Dero: počkej, tak teď nevím... Jak teda hodnotíš podle sebe ta dílka tady? Podle myšlenky- obsahu nebo podle pocitu?
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Podle obojího ... stane se, že třeba dílo plně nepochopím, ale zanechá ve mně určité pocity, něco mne nutí se k němu pořád vracet. Pak je podle mne to dílo dobré. Stejně tak, pokud dílko třeba vyjadřuje určitou zajímavou myšlenku ...
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
No, nevím... proč ne... stejně nechápu, proč jste se hádali.. To že Bizkitfreakovi přijde, že píšeš špatně, je jeho názor, ne? Taky se ti něco nelíbí a jiným zrovna jo.. v čem je teda problém?
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Samozřejmě mu jeho názor neberu - vadí mi jen, jakým stylem ho prezentuje. Samozřejmě, že i mně se některé věci nelíbí, ale proto nebudu snad autora napadat. A už vůbec ne se mu posmívat.
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Hm, tak jsem si konečně přečetla celý váš dialog.. Pokud je teda celý.. Já ti nevim.. Když někdo nepíše podle tvých představ, tak se ti to třeba nelíbí. To chápu. Zatím teda B. neodpověděl, proč by to měl dotyčný hned stáhnout, ale nevadí. A že ti vadí jeho způsob prezentace? To je tvůj názor..
Sem-tam se to zvrtlo do urážek, zbytečný a hájit se tím, že máš tipy od lidí, kteří (opět podle tebe) píší dobře, je k ničemu.
Ale díky za zatažení do debaty :o)
Pořád nevím, kde je problém, jsem blbec :o)
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Nehájím sebe, hájím ty lidi ... myslel jsem, že tohle pochopíš.
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Tak to zkus ještě jednou, uniká mi smysl
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
1) Dero, stále děláš, že to nechápeš, možnás to skutečně nepochopil. Proč se uráží, jsem napsal už několikrát.
2) Šalvěji, nemyslel jsem smazat, i když by to všem v dost případech prospělo, ale měl jsem na mysli vylepšit se, vylepšit dílo (I když jsem proti menění napsaných děl)
3) Asi nebudu mít sílu mlít dokolečka pro blbečka stejné kecy, pokuste se mi, prosím, vyjít vstříc a myslete. Dík
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
K bodu dva - kéž by to šlo tak snadno.
K bodu tři - pokus se vyjít vstříc Ty mně a taky se zamysli nad tím, co vlastně říkáš.
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
B: Pokouším se ti vyjít vstříc, nerada bych tě vysilovala
Proč upravovat něco, za čím si stojíš a nelíbí se to druhým?
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Stějně tak se vám asi nebudu snažit vysvětlit, k čemu je snaha o psaní na efekt. Dero, možná by jsi si měl uvědomit, že jiný názor v této věci je pouze nedostatkem informací...
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
To by mě zrovna docela zajímalo.... Nu, tak ne, neuděláš nic
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Víš co, Šalvěji, je mi to líto, ale tohle je fakt jako mluvit do betonu. Ne, že by to nikdo nechápal, nikdo to prostě chápat nechce. Co s tím? Eutanázii pro 9 500 autorů.
28.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
avi
28.11.2003 00:00:00Šalvěj
Taky je mi to líto
28.11.2003 00:00:00MeTB
Dero, ted nevim, proc jsi mi poslal avi.
28.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Omylem, sorry ...
26.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Záleží. Kdosi zkritizuje dílo, potom záleží jen na autorovi, jestli se na základě kritiky polepší, nebo zda-li se se naštve. Pokud se naštve, nezbývá vám než ho urážet, protože to prostě JE lemra.
25.11.2003 00:00:00MeTB
Tohle nechapu...Birkoffe, proc se do Dera tak navazis? Necetl jsem jeho kritiky u Tvych del, ale jelikoz on reaguje slusne, zatimco Ty...takhle, pocitam, ze chyba bude nekde bliz Tobe. Kritizovat = hodnotit, NE urazet, kdy to konecne pochopi kazdy!
25.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Díky, že ses mne zastal ... ale to nebylo na mne, že nic nepochválím atd. atp. To bylo na jiného zdejšího autora. Ale díky. ;)
23.11.2003 00:00:00_Birkoff_
nechat to být???Koukni na moje dílka a kritiky od něj a pochopíš:))))) VON MI NIKDY NIC NEPOCHVALI A JA PAK PO VECERCH PLACU!!!!!!!!!:)))))))
23.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
To nevadí ... pochválí jiní ... ;)
22.11.2003 00:00:00Morbid_Pimple
áno, nemáš žádný tušení o básni, evidentně, járo.... co je do hajzlu špatnýho na tom, že ve svý básni poukazuje sám na sebe?! myslim, že právě teď si tak nějak nechtěně definoval lyrickou báseň:)) - a nesejde na tom, jak moc je ta básnička zahoustlá jinotajema a epitetonama a jambem nebo daktylem nebo čimkoli jinym - šmarja, používá jiný prostředky, no a?... kdyby to tak nedělal, mohl by klidně skončit u básní na předpis, na efekt a vůbec, rádoby básně..... to je na hovno, to by pak byl druhej já:)) ......chápeš?..nebo třetí Ty:)

jeromá, šmejde!! a co já?! se mnou to bylo fájn:-))
(btw, kerouac rulezz, jsem Ti moc vděčnej, chlapíku..:)
22.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Jj, máš recht. ;) Tak, teď se ještě tak nějak zamyslet nad tím, jestli to náhodou nebyla epická báseň a je to super .. ;) Protože já tam pořád vidím děj v časových souvislostech ... no, budiž. ;)
22.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Ách déro, ách déro... Tady je jasně vidět, že jsi z těch, co proti mě něco mají ne proto, že by měli důvod, ale proto, že proti mě něco mít chtějí. Dobrá, vypadá to, že ti to jakožto rádobydůvod stačí, alespoň by to svědčilo o "mírné" omezenosti tvého myšlení. Nikdy jsem neokradl stařenu, nikdy jsem nenavedl hrající si dítě do rušné dálnice a snad nikdy nebudu tancovat po ústech hloupých klišojebů. Co když mi ale nedáváš jiné šance? Jeromemu děkuji, že se mě zastal i ve věci, která rozhodně nepotřebovala inteligentní obhajobu, (Viz MP - písnička na přání). Jestliže někdy napíšu dílo vymykající se tvým pravidlům správného psaní básní (Jak se dělá báseň - autor Viewegh, nebo nějaký podobný efekťák, místo původu koš v antikvariátu, pět korun ceny), je to pouze z toho důvodu, že v poezii nabízí písmák jen tři kategorie. Abych to shrnul, dokud budeš svému ehm... mno... pro nedostatek správných termínů použijme slovo myšlení bránit pochopit některé věci, nepochopíš je. Osobní averze si sám rozmysli, brzdíš tím sám sebe! Resp, aby ti to vlezlo do hlavy: Osobní averze by sis měl rozmyslet, brzdíš tím sám sebe!
Jo a ještě něco, o tom, že jsi mírně "mimo mísu" svědčí i to, že považuješ poezii za něco, co by mělo být plné jinotajů atd. Pustil bych se do toho hlouběji, kdyby to už přede mnou neudělal MP.
Jo, a Jerom má pravdu. Pražáci jsou na *...
Ahoj dero. Liv in píc, spoustu dětí, květi, najdi si nejbližší centrálu hippies, tam nějakou naivní holčičku s myšlenkami na spásu světa a přečti jí své básně. Třeba o velrybách.
A pokud nezemřeli, žijí tam dodnes
Jestě jednou Ad honore iesus
22.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
ins.gif
22.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Sayonara, Bizkite ... a o mé myšlení se neboj, přeci jen je pořád ještě mé ...
22.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Možná právě v tom je ta chyba
22.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Ne, není. Do mého myšlení jak Tobě, tak nikomu jinému v podstatě nic není ... a Ty to víš.
22.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Správně, Já to vím, ale též vím, že je nebezpečné. Kdybych ti udělal něco zlého, nemyslíš, že by prostředky světily účel?
22.11.2003 00:00:00Bizkitfreak
Pokud by účel nebyl svátost sama, jak to vypadá, v tomto případě asi je
17.11.2003 00:00:00Elyn
:) jo, Remarque... když mi bylo tolik, co tobě, taky jsem ho hodně četla ;)
(jo, buďme rádi, s dochtorama jsou jen potíže..;)

17.11.2003 00:00:00Jerome
klub přátel šachu
proč andělé pláčou?
rád šokuji jsem z prahy mám patnáct let a děsivej intelektuál
já jsem remarquea četl ve třinácti
taky rád šokuji..
ha ha :))
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
To se mi líbí ... jak někteří lidé dokáží osobně napadat, i když nemají ani tucha o tom druhém člověku. ;) Ano, rád hraji šachy a rád přemýšlím. V Praze nebydlím. A Remarqa jsem četl již v jedenácti, nicméně jsem mu nerozuměl.
17.11.2003 00:00:00Jerome
asi nevíš jak vypadá napadání..heh, jenom jsem opsal to co máš uvedený trošku výš, to je podle mě teda dost podlý napadání, což?

rád přemýšlím
ty seš vtipnej kluku, opravdu..
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Buď po sobě neumíš číst nebo trpíš ztrátou krátkodobé paměti, Jerome. Kde jsem tedy napsal, že jsem z Prahy a že jsem "děsivej intelektuál" ? ;)
17.11.2003 00:00:00Jerome
z prahy nejseš, já jenom že většina podobnejch tipsonů jsou pražáci, to je osobní zaujatost ( i když znám několik dobrejch lidí z prahy )

no a děsivej intelektuál, na toho si přece hraješ ne?
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
No jo, zaujatost proti Praze jako takové je hodně rozšířená, to je pravda. To o něčem svědčí.

A na tom, že jsem "děsivej intelektuál", jsi byl kde? Kdy jsem si na něj hrál? ;)
17.11.2003 00:00:00Jerome
ta zaujatost svědčí o čem? prostě většina lidí z prahy který jsem potkal byli kreténi, to se nedá nic dělat..

a hraješ si na něj pořád, prostě to tak cítím..že nejsi upřímnej..už to že píšeš svoje reakce spisovně, ty tak doopravdy mluvíš?
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Svědčí pouze o problému předpojatosti ...

Ano, mluvím tak. Každý jsme nějaký. A když já zrovna nepoužívám ve svých kritikách expresivní výrazy a hovorovou řeč, jen proto jsem "děsivej, a navíc neupřímnej, intelektuál"?

Tak to mě mrzí, ale opravdu mě neznáš.
17.11.2003 00:00:00Jerome
jo..jenom takovej tipson jako ty kterýmu z kapes koukají šachy a kterej si v životě ani neuskrne piva může říxt že "tohle není báseň" a že "nepoužívám expresivní výrazy"

všechno je poezie..a nikoho nezajímá že ty to nechápeš..
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Nemáš rád šachy ... ? To je škoda, je to fajn hra.

Já si spíš myslím, že Tebe to velmi zajímá, že já to "nechápu", jinak bys se mnou tady nediskutovaĺ, není-liž pravda?
17.11.2003 00:00:00Jerome
ne, zajímáš mě ty jako osobnost, protože se mi pořád nechce uvěřit že by někdo jako ty existoval
poezie se totiž musí především žít a až potom psát..
a šachy mám docela rád, ale moc je neumím, nedokážu ani nehybně sedět natož tak se soustředit na figurky..to fakt není pro mě..

a pořád jsi mi neřekl jak vypadá lyrická báseň, co?


17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
No, třeba jsem jen chyba v Matrixu ... ;)
Souhlasím.
Tak co Ti vadí na tom, že je hraji já?

Ne, neřekl. Ale to Bizkitfreakovo dílo jí není. To je spíše povídka.
17.11.2003 00:00:00Jerome
nevadí mi to si sakra hrej co chceš, jenom jsem tě tak popichoval :)
ale asi toho nemáš moc načteno, pokud nepočítám remarqua, takových básní jako píše bizkit je na světě spousty a ta jeho je podle mě ještě nadprůměrná..
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Takových děl, jako je Bizkitovo, je spousta, to ano. A kdyby to bylo v kategorii povídka, nemám námitek. Ale, prosím Tě, vždyť se podívej, je to souvislý děj, žádné jinotaje. Karty jdou hned na stůl, melodika, na báseň, pokulhává. Je to osobní vyjádření pocitu. Něco mezi popisem a vyprávěním. Kde vidíš tu báseň? Možná je chyba ve mně, ale já ji opravdu nevidím ...
17.11.2003 00:00:00Jerome
protože máš jinou představu o básni než já
charles bukowski, ivan m. jirous a spol. neznáš? jako by jim bizkit z oka vypadl a jsou to světoví básníci!
17.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Bukowského znám, čtu.

a challenge to the dark
-----------------------

shot in the eye
shot in the brain
shot in the ass
shot like a flower in the dance

amazing how death wins hands down
amazing how much credence is given to idiot forms of life

amazing how laughter has been drowned out
amazing how viciousness is such a constant

I must soon declare my own war on their war
I must hold to my last piece of ground
I must protect the small space I have made that has allowed me life

my life not their death
my death not their death...

(citace z bukowski.wz.cz)

Když to porovnáš. On poukazuje na nešvary tohoto světa, ve všech svých básních, zatímco Bizkit svým posledním (říkám - posledním) dílem poukazuje jen - eh - sám na sebe.
12.11.2003 00:00:00Lee
myslím, že docela chápu... já mám například právě rozečteného Bacha, Dostojevského, Waltariho a nějaké scífko od bůhvíkoho... přeqapils mne svým mládím, jen kuLEEm očka... :o)
12.11.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Rád šokuji - díky. :)
07.10.2003 00:00:00Bizkitfreak
Jen nechápu, že dokážeš vedele sebe číst Asimova, Remárka a Fulghuma. To nejde dohromady, ne?
07.10.2003 00:00:00Dero
ADMIN, korektor
Proč by .. ? Nejdříve byl Asimov, pak Fulghum a teď mě chytl Remarque ... co je na tom nepochopitelného ... ? :)
06.10.2003 00:00:00Andulka
diky...:-)))


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře.