03.12.2022 22:30 | K dílu: Boletice | Oldjerry |
Ona je tam uvás poblíže nějaká střelnice? no jistě: z miniatury to vyplývá... Dobroš T |
||
03.12.2022 22:27 | K dílu: Ráno je to vidět jinak | Oldjerry |
není to ono a já to vím - nedá se nic dělat: stáří není prostředek k růstu. Jen jsem si tu za těch 18 let podivuhodně zvykl a až odejdu, tak ze všeho najednou a na furt |
||
03.12.2022 22:22 | K dílu: Karty | Oldjerry |
Stárnu děvče - už i sám cítím, že to mé psaní už nemá >šťávu<... jen tu chci zůstat... je to přece jen místo na síti, kde se hraje fér - umíšXneumíš... dík |
||
02.12.2022 12:26 | K dílu: Boletice | Oldjerry |
To je fakt slyšet až v Krumlově? Jinak: bezvadná, sevřená a máloslovná miniatura s obrovským obsahem. Admini: co takhle Zlatý výběr račteodpustitžesevámserudokšeftu :-D |
||
02.12.2022 12:17 | K dílu: Boletice | Oldjerry |
To je paráda: slov málo - obsah jako bejk *** tři bych dal, či výběr , ale nemůžu... tak aspoň ten jeden, ale z hlubokého přesvědčení :-D |
||
02.12.2022 12:14 | K dílu: jinotaje | Oldjerry |
Občas mívám taky takové chvilky - ale zaháním je, aspoň dočasně :-D |
||
02.12.2022 11:43 | K dílu: Hluchoň | Oldjerry |
Milé kamarádky a vážení kluci všech věkových skupin - nazdar a dík... Jen na okraj: historka má pravdivou pointu a je stará 24 let - dnes tahle žabka je po VŠ a má parádního pravnuka - dvouletého koumáka... :-D |
||
02.12.2022 11:35 | K dílu: Hluchoň | Oldjerry |
Borci a milé dámy díky za každé slovo a případné hodnocení. Je to povzbuzení. Dostal jsem se z nejhoršího, ale furt!! mám napínáka. To nic - i na to se dá zvyknout... |
||
25.11.2022 22:35 | K dílu: Mám dva malé pravnuky | Oldjerry |
Jiří já čumím (račiž mi slovo to odpustit velkoryse) dvanáct slov stačí na příběh To musím na něčen vyzkoušet... ale je to tvoje - nebudu to publikovat |
||
25.11.2022 09:40 | K dílu: Vzpomínka 2022 | Oldjerry |
někteří mne sakra předběhli, ale nevzdávám život... moc mi toho nezbývá, takže je někde jistě dohoním... nějak mi ten nadhled nejde.... některé odchody mne překvapily... oldjerry
|
||
25.11.2022 09:31 | K dílu: Záliv | Oldjerry |
Inspirující pokles hladiny... jako když mi z kafe vyčoune náramek hodinek... |
||
25.11.2022 09:29 | K dílu: TD - Adventní čas. | Oldjerry |
Ukazuješ na sílu zdánlivě nedůležitých maličkostí. Fajné... |
||
25.11.2022 09:25 | K dílu: jinotaje | Oldjerry |
Z toho čučí nejen podzim 2022, ale i podzim života. Kopíruje to mojí cítěnku: podzim života s jizvou přes prsa. stovky tablet, vědomí blížícího se konce... jenže: stejně se rád směju, protože jsem zjistil, jak smích usnadňuje život ve všech jeho zatáčkách, do kopce s kopce a nakonec ani ta otevřená tlama poslední garáže mi nepřipadá tak hrozná... |
||
23.10.2022 11:50 | K dílu: Nádraží a dál | Oldjerry |
fusky - děkan |
||
23.10.2022 11:46 | K dílu: Mám dva malé pravnuky | Oldjerry |
Díky za tipy a srdečný pozdrav K3, blacksabath a trojortovi |
||
08.10.2022 08:56 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
aru - ď!!! a revírníče: na vládu moc pyšný nejsu, ale jinak jsme na tom a s i t a k stejně :-D |
||
07.10.2022 10:44 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
Kluci a dívky - najděte si na IT heslo fentanyl... ujišťuji vás, že účinky tam popsané jsou odvarem skutečnosti... Dnes jsem po operaci skoro osm měsíců a ještě při únavě (což v 85 letech je hned a skoro furt) cítím účinek... Neskutečné události, obrazy a vzory, barvy a světla tam, kde nemají co dělat... Ale jak jsem napsal: nevím, že mám srdce s výkonem pouhých 15% při diastole... nesmím spoustu jídel jíst a nápojů pít... Přesto mám většinou dobrou náladu a rád se směju... práce, válka a smrt mi mohou políbit záď...:-D Zato paní primářka ústecké kardiochirurgie je můj Bůh... |
||
07.10.2022 10:35 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
Kluci a dívky - najděte si na IT heslo fentanyl... ujišťuji vás, že účinky tam popsané jsou odvarem skutečnosti... Dnes jsem po operaci skoro osm měsíců a ještě při únavě (což v 85 letech je hned a skoro furt) cítím účinek... Neskutečné události, obrazy a vzory, barvy a světla tam, kde nemají co dělat... Ale jak jsem napsal: nevím, že mám srdce s výkonem pouhých 15% při diastole... nesmím spoustu jídel jíst a nápojů pít... Přesto mám většinou dobrou náladu a rád se směju... práce, válka a smrt mi mohou políbit záď... :-D |
||
07.10.2022 10:12 | K dílu: Mám dva malé pravnuky | Oldjerry |
Kočko+dívky: DĚKAN |
||
06.10.2022 18:57 | K dílu: Špitální... | Oldjerry |
X=inspirace dík |
||
06.10.2022 18:53 | K dílu: Chrupky | Oldjerry |
Krásná - jakýkoli rozbor by to jen poškodil... moc... T |
||
06.10.2022 18:47 | K dílu: Miluji zahradu i ten náš kraj | Oldjerry |
Dík, kámo... ono se to píše samo, jak to z člověka zrovna vytéká. Není to moc poezie... jen kus života s ní... Takový Písmák v praxi.... |
||
06.10.2022 18:36 | K dílu: Embrya | Oldjerry |
Jo, chápu... a ty chápej, že když všichni lidé zaujmou postoj"já na to hop!! nočník", tak se člověk jak druh nedozví nikdy nic. Vývojový potenciál, který nám byl dán je určen k poznání... jinak bychom dodnes jedli syrové maso a mlsali nezralé šípky ( no to asi ne, ty se taky vyvinuly z nižších rostli...). Jinak díék za názot, na nějž se dalo nějak reagovat... |
||
02.10.2022 11:21 | K dílu: Embrya | Oldjerry |
Dívky i muži: dík, že jste vkoukli a napsali... Aru: nesouhlasím s tvým postojem i když jsem si vědom, že je ti to fuk. On je zisk i kdyby se na nic nepřišlo. Mně už přichází zajímavé všecko - i to , že vlastně mimo nás - možnáááá!!! - nic není... I to je zjištění nějakého stavu... I kdyby to, co je kolem nás, byla jen nějaká iluze... zkoumejme, kdo si dal tu práci s tak složitým hologramem
|
||
02.10.2022 11:10 | K dílu: Miluji zahradu i ten náš kraj | Oldjerry |
Veliké dívky, vlastně díky... za vaše hodnocení a poznámky. Sdílené smutno je poloviční... ať se vámd daří - všem! Nazdar dívky i muži... |
||
01.10.2022 09:43 | K dílu: Chrupky | Oldjerry |
vzpomínka... mí dva bratři ještě žijí, čáry se zatím krátí jen mně. Vzpomenou si? |
||
01.10.2022 09:39 | K dílu: Vývoj | Oldjerry |
S chuťou si tipnem... |
||
17.07.2022 20:39 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
Kluci a dívky - tak už jsem se z toho svrabu drobátko vyhrabal, v což jsem už ani nedoufal... a už mám zaase blbý nápady jak za mlada... horší je to s některými orgánmi, jako srdcem, očima, mám začínajícího meniéra, ještě pár drobností........ ale furt mne napadají ptákoviny, rosťárny a blbosti a strašně rád se směju, no - spí chechtám. Snad ještě semotamo něco napíšu, ale nevím: mezi postiženými je i paměť. Srdce maká jen na 15% a nedostatečný tlak krve mi způsobuje občasné výpadky. (:-D Tak čau |
||
17.07.2022 20:27 | K dílu: Rodina a jiná zvířena | Oldjerry |
Míšo, zas jsem si od tebe něco přečetl a nějak jsem omládl. To je fajn, protože stimulace dokonce dvou elektrodou propojených stimulátorů mi nijak zvlášť nerozchechtává a já jsem na tvůj humor háklivý. Jediný zdroj smíchu jsou pro mne kousky mých dvou jedenapůlročních pravnuků - i když je to zase jiná kategorie srandy... přeju stále dobrou náladu a často důvod k zasmání, nejlépe huronskému... a stálé zdraví. |
||
13.07.2022 17:28 | K dílu: O smrti | Oldjerry |
Všechny ozdobné i zastrašující řečičky - i verše - jsou přede smrtí maličké a jediná by snad mohla být útěchou: definitivnost. No jo ale utěšujte se tím, že se nikdo nevymyká: hrozné je to, že ani vy. Razil jsem heslo, že je volovina bát se smrti - něčeho, čemu se nelze vyhnout... na smíření nám nezbyde ani jediná vteřina... tak co naděláme? Žijme tak, jako bychom tu byli na věky. Ať si myslíme co chceme - strachujeme se či předstíráme statečnost - konec je vždy týž. Fajn na tom je ten, kdo dokáže se smířit... ale... lze to vůbec? |
||
13.07.2022 16:19 | K dílu: Nové železo | Oldjerry |
Děkuji všem, co sem něco napsali a nebudu rozlišovat co to bylo. Snad už bude líép, i když přetrvává jedna závada, která mi dovoluje něco rozumného dělat jen velmi občas. Nedokrvení organizmu má dost blbé účinky, raději jdu na kafe... ahoj dívky a chlapi... |
||
13.07.2022 16:12 | K dílu: Nové železo | Oldjerry |
Už jsem podrženej... překonal jsem transplantaci očních čoček, omikron a covidu 19 jsem stačil uhnout. I tak jsem si užil 3 týdny nemocnice a teď už půl roku domácí péče (a moje žena je pečovatelka-velmistra...) Takže jsem už docela OK - před půlhoďkou jsem se vrátil z asi kilometrové procházky, když před dvěma měsíci jsem stěží došel na záchod. Báseň jsem napsal v kostře už před covidem, ale byla ještě syrová a pak brzy už na poezii nebyla ta pravá - a dokonce ani levá - nálada... tak až dnes... Váš Jarda, jinak oldjerry |
||
11.06.2022 17:43 | K dílu: Nové železo | Oldjerry |
Děkuji všem, ale asi zklamu: s tvorbou to bude na draka, prodělal jsem dost těžké chvíle , které nechaly - bohužel - dost blbé následky. Ale Písmáka mám rád, to má hluboké kořeny. Dal mi ochutnat to, po čemže jsem - nevěda - toužil. |
||
18.04.2022 19:11 | K dílu: Brácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D | Oldjerry |
Nestačil jsem to už napravit - ještě večer mne odvezli do Ústí na kardiologii, druhý den - následovala operace, po návratu odjezd do Průhonic na výměnu oční čočky, stalo se a navíc jsem tam chytil omikrona... další týden v nemocnici v neskutečném bordelu po dvou letech péče o coviďáky. Léčím se dodnes a do svého oblíbeného Písmáka jsem se dostal až dnes. Je samozřejmé, že v této situaci na samolibé dementní vtipálky seru (a to já vulgarizmy nepoužívám, trubko)!! |
||
18.04.2022 18:50 | K dílu: báseň je pes co neštěká v poledne (soused 2) | Oldjerry |
Vše, co bych napsal já už tady je... |
||
25.02.2022 11:37 | K dílu: | Oldjerry |
Jiří díky - jsi laskavý (ovšem to u tebe není vlastnost právě se zrodivší) jsem po operaci oční čočky, teď ladíme oku ku adekvátní korekci, potom jdu na druhou - 28.4. a zase ladění... trošku čtu, ale psaní trpí. Nápady, mrchy to zlomyslné, přicházejí - když je klid a okolí se zklidní - a najednou nápad a už to v duchu stavím s tím, že »tohle přece nemohu zapomenout!« Cha... ráno je řípa prázdná a já se vztekám až do příštího nápadu, který dopadne stejně... to je to stáří (konstatování, nikoli povzdech)... |
||
11.02.2022 11:46 | K dílu: Brácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D | Oldjerry |
Lidi, já vás mám rád. Vrcholové - a neznám nic podobného: tip za stařeckou demenci. Ale dík - na vděčnost ještě nezapomínám... |
||
11.02.2022 11:41 | K dílu: Brácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D | Oldjerry |
Jste laskaví... jen já asi vím, že blbnu a už se těším, až to zapomenu. Je to velice skličující mít ještě schopnost pozorovat, jak blbnu... |
||
11.02.2022 11:28 | K dílu: Jaképak stáří | Oldjerry |
Zlaťáčku dík... a fest zdraví |
||
11.12.2021 18:31 | K dílu: Za závorou | Oldjerry |
Nevadí - napíšu to znova: jsou témata těžká a témata snadno zpracovatelná. Pro tebe jsou jen témata - zpracováváš je tak, že člověk má pocit lehkosti psaní, tvorby - no - a víme jak to doopravdy je. Ostatně už jsem tady dnes jednou napsal, že tvá tvůrčí síla je v povídce... *** |
||
11.12.2021 18:31 | K dílu: Za závorou | Oldjerry |
Nevadí - napíšu to znova: jsou témata těžká a témata snadno zpracovatelná. Pro tebe jsou jen témata - zpracováváš je tak, že člověk má pocit lehkosti psaní, tvorby - no - a víme jak to doopravdy je. Ostatně už jsem tady dnes jednou napsal, že tvá tvůrčí síla je v povídce... *** |
||
11.12.2021 18:22 | K dílu: Advent... | Oldjerry |
Irenko, ať děláš co děláš - nejsilnější jsi v povídce. K tvým věcem se vracím, když výjimečně nevím »co bych tak«... |
||
11.12.2021 18:15 | K dílu: Až nebude | Oldjerry |
Paráda. úplně bolí, že nemohu... že nesmím!! závidět.... |
||
11.12.2021 18:11 | K dílu: Snídaně šampiónů | Oldjerry |
Je to pro mne snídaně, jak pro vášnivého kuřáka Memfiska.... |
||
11.12.2021 18:10 | K dílu: Brácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D | Oldjerry |
Sorry, text, který měl být nosný, jsem - bohužel - omylem smazal. Velice se omlouvám, ale už toho asi budu muset nechat - psaní... začínám blbnout. Kdybych to fakt! nastalo, tak všem Písmákům ahoj! Pokud ale se snad ještě s něčím, co svou blbostí nesmažu... vrátím...
tak se holt!! ten ahoj odloží - no.... |
||
18.11.2021 23:09 | K dílu: Snídaně šampiónů | Oldjerry |
Kluci a dívky - dík! |
||
18.11.2021 23:06 | K dílu: Poetika vsi | Oldjerry |
Nenapíši komu a tedy všem - kdo se toho chytí: poezie není jen nějaké fňukání o lásce. rudých listech podzimních javorů, pípajících ptáčatech a jiných citovečkách. Poezie je pohled na život a okolí z nevšedních úhlů, tedy i na takovéto surovosti - n ikdy se mlčením nad svinstvem - jakýmkoli - ještě nikdy nic hnusného neodvrátilo. Ale takto - to konkrétní, popisované zde - už ne, ale nějaké příští třeba už ano--- |
||
17.11.2021 22:28 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
Aru napsal jsem to tedy blbě - to je o něčem jiném - hmmm... asi to bude mým 84 letým jednookým pohledem na svět... (:-D |
||
17.11.2021 22:24 | K dílu: Nazdar, vole... | Oldjerry |
Děkuji vám za každé písmeno... |
||
17.11.2021 21:56 | K dílu: Ja a kto som | Oldjerry |
Cítím to podobně, jen už to nedokážu napsat--- |
||
17.11.2021 21:54 | K dílu: Skupenství | Oldjerry |
Snad měla k lidem více citu** |
||
17.11.2021 21:51 | K dílu: Poetika vsi | Oldjerry |
Tvrdý, ale reálný naturalizmus... dějová podstata však nesmí mít vliv na posuzování díla, tedy tip i za krutou realitu obsahu... Gora - Realita občas nehladí... a přesto je součástí života a dokonce i poezie. Se mnou to taky zatřepalo.... |
||
17.11.2021 11:49 | K dílu: Skupenství | Oldjerry |
Děvče jsi dobrá, ale stejně čumím jako péro z gauče, v kterým šuplíku si měla tohle schované. Nové to asi nebude, už je to hodně zralé, jako hruška týden na okně. Prostě bašta, já jsem si »štrejchnul«... |
||
12.11.2021 10:49 | K dílu: Vláďovo veselé vyprávění vyvažuje vážnost věci | Oldjerry |
Bříza, no jo já to bohužel našel v tomto dtavu - to už možná někdo zkoušel vydat za svůj kus a tak to pozměnil - ale holt!! blbě :-D |
||
12.11.2021 10:38 | K dílu: Štengar | Oldjerry |
Ú-žas-ná věc!! poměr obsah / objem je tak = 1000... tolik obsahu narvat do takového zdánlivě štěku, to by zasloužilo výběr. Já tedyx dávám svůj výběr - bohužel bezvýznamný... a ještě jednou : poklona, Goro... |
||
10.11.2021 19:49 | K dílu: Podzemí | Oldjerry |
Jak člověk stárne a kouká za sebe je to čím dál častější a hlubší |
||
10.11.2021 19:47 | K dílu: Zpátky do neminulosti :D | Oldjerry |
To ti muselo být opravdu těžko, nebo jsi se do někoho až příliš vžil... |
||
10.11.2021 19:41 | K dílu: blues | Oldjerry |
Lidi, kteří by byli schopni kus života vygumovat a ž na výjimky nemají nato, co by stálo za mazání. Jinak to beru - je to i o mně |
||
03.11.2021 17:16 | K dílu: Zpátky do neminulosti :D | Oldjerry |
Dobrá hříčka |
||
03.11.2021 17:15 | K dílu: Vzpomínka 2022 | Oldjerry |
Agátko - máš tam dvakrát blbouna nejapného - či byli dva ? Jinak i za sebe děkuji za vzpomínku na tyto známé a věrné Písmáky.... |
||
15.10.2021 19:20 | K dílu: Švestková omáčka | Oldjerry |
Bezva - já už nepíšu, ale rád se sem vracím... |
||
15.10.2021 19:17 | K dílu: Paradox sečtělého ateisty | Oldjerry |
A2a2a to napsal pregnantně. Já bych jakoby dodal, že nikoli každý příklad má reálné, nebo dokonce jakékoli řešení... s tím bych se netrápil, i když konturovaný obraz je vždy lepší, než žádný... |
||
15.10.2021 19:10 | K dílu: Zpátky do neminulosti :D | Oldjerry |
hezký... hm... to je, ale čím to je? Noloó - hezky složený kologizmus a alogizmus. Málo víděné složení básně a vůbec mi nevadí, že má lepší konturaci obsahu, než já. Dejte mu tip - já tedy v každém případě.... no jooó, já vím, že tu nejsem žádný příklad a všem vám pozdrav!! |
||
06.10.2021 18:09 | K dílu: Podzemí | Oldjerry |
Je to dobře napsané i když podle mne nebylo příliš šťastné napsat to v první osobě... nicméně za ten námět celkem dobře zpracovaný T |
||
06.10.2021 18:01 | K dílu: Paradox sečtělého ateisty | Oldjerry |
Nad provedením neřvu nadšením, ale obsah je na tip nejméně a vůbec nechápu zbytečnou a bokem mířící polemiku Karamůry... To je exhibiční úvaha mířící někam stranou, slohové cvičení jen jakoby náhodou se díla dotýkající. To fšecko už tady bylo. |
||
24.09.2021 17:23 | K dílu: Haiku a senrjú s křesťanskou tématikou -výzva autorům | Oldjerry |
Věřím v Boha, aniž bych ho potřeboval nějak definovat, perzonifikovat a pojmenovat. Rozhodněn jsem proti zbožnění snad i historických osob Ježíše, Marie a dalších svatých. Jejich zásluhy by měly být oceněny jinak i když teď sám nevím jak a nevím čím. Zásadně zastávám myšlenku, že Bůh je jen jeden pro celý Vesmír a jeho různá jména, vize a zosobnění jsou nejen historickým, ale dodnes trvajícím omylem. Bůh, Budha, Krišna, Šivu, Alláh, Jehova, Quetzalcoatl, Odin a nevím, kolik dalších Bohů... je vlastně Bohem jediným, kterého si nějak vybavily různými schopnostmi, pojmenovaly a perzonifikovaly tehdy ještě navzájem o sobě nevědoucí pracivilizace různými jmény, vlastnostmi a schopnostmi. Dokonce některé ho rozdělily podle specifických funkcí do několika Bohů. To nijak nesnižuje právo kohokoli věřit čemukoli, ale jistě to je schopné vysvětlit třeba rivalitu některých náboženství zejména tam, kde byli jedinci schopní stejné a dokonce hlubší analyzy a místo zbytečně vynaložených sil na osvětu a uvedení víry na pravou míru raději využili nutnosti lidí něčemu věřit a přizpůsobili si Bohy pro své potřeby vládnout jménem Boha. Myslím, že tohle ví i papež :-D |
||
24.09.2021 17:20 | K dílu: Haiku a senrjú s křesťanskou tématikou -výzva autorům | Oldjerry |
Věřím v Boha, aniž bych ho potřeboval nějak definovat, perzonifikovat a pojmenovat. Rozhodněn jsem proti zbožnění snad i historických osob Ježíše, Marie aa dalších svatých. Jejicu zásluhy by měly být oceněny jinak i když těď sám nevím jak a nevím čím. Zásadně zastávám myšlenku, že Bůh je jen jeden pro celý Vesmír a jeho různá jména, vize a zosobnění jsou nejen historickým, ale dodnes trvajícím omylem. Bůh, Budha, Krišna, Šivu, Alláh, Jehova, Quetzalcoatl, Odin a nevím, kolik dalších Bohů... je vlastně Bohem jediným, kterého si nějak vybavily různými schopnostmi, pojmenovaly a perzonifikovaly tehdy ještě navzájem o sobě nevědoucí pracivilizace různými jmény, vlastnostmi a schopnostmi. Dokonce některé ho rozdělily podle specifických funkcí do několika Bohů. To nijak nesnižuje právo kohokoli věřit čemukoli, ale jistě to je schopné vysvětlit třeba rivalitu některých náboženství zejména tam, kde byli jedinci schopní stejné a dokonce hlubší analyzy a místo zbytečně vynaložených sil na osvětu a uvedení víry na pravou míru raději využili nutnosti lidí něčemu věřit a přizpůsobili si Bohy pro své potřeby vládnout jménem Boha. Myslím, že tohle ví i papež :-D
|
||
21.09.2021 19:04 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
fusí - děkan. Trochu se zpožděním, ale to vyplývá z .....
|
||
21.09.2021 19:02 | K dílu: Srní | Oldjerry |
Už máš těch miniatur na slušnou knížku. Líbí se mi ty krátké obsažné řádky, občas nesouhlasím s jednotlivými slovy - ale to vedle toho obsahu nic neznamená. Je to pozoruhodná tvorba... |
||
21.09.2021 18:58 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Díky - dívky... mne potěší každé dobré slovo. Držte se, já se zkusím taky ještě podržet... i ta vaše slova jsou madla... |
||
21.09.2021 18:51 | K dílu: Vzpomínka 2022 | Oldjerry |
Zavzpomínal... dík Jiří... |
||
21.09.2021 18:47 | K dílu: dědek | Oldjerry |
syrový... svrchu studený a z vařícího vnitřku se hulí - ho... vím, jestli pára, nebo smrad z cigaret... ale ta řada obrazů, kterou si do děje musí člověk slepit sám, cloumá emocema. Tohle umět, tak se mi snad ani nechce umřít... |
||
11.09.2021 10:44 | K dílu: dědek | Oldjerry |
Natural střihnutý koncentrovaným hrabalovským stylem, jen bez toho životního optimizmu - vypadá velmi autenticky a pravděpodobně. Život i normálnímu člověku připravuje různá »vzrůša« ale tohle je obzvlášť hustý... nicméně tip |
||
08.09.2021 19:11 | K dílu: Cesta do dětství | Oldjerry |
Nazdar, tys mne chtěl rozesmát? V Úštěku má dům můj syn... ale máš recht: je tam nádherné okolí, houbařské lesy, spousta historie... Ta pláž je tam spíš nějak nepatřičná, ale je na každém, co v něm Úštěk vzbudí... T |
||
28.08.2021 10:16 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Víte, kamarádi, co je sranda? Vložil jsem to sem, ač jsem měl pochybnosti - připadalo mi to tak nějak bolestínské, fňukné... Při tom moje zásada je Je blbost bát se toho, co je neodvratné... Proto vám děkuji znova za každé slovo, všem vám přeji, aby se vám dařilo psát o věcech a dějích tak, aby se daly uchopit odkudkoli... já sám už toho moc nenapíšu a dost mne to sere (sorry, ale výstižnější slovo v češtině neznám (:-D...) Písmák byl v mém životě jedním z nejlepších období. Naučil jsem se tu hodně toho, co už bohužel nedokážu využít... Snad vás ještě někdy přindu pozdravit... |
||
28.08.2021 10:12 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Víte, kamarádi, co je sranda? Vložil jsem to sem, ač jsem měl pochybnosti - přpadalo mi to tak nějak bolestínské, fňukné... Při tom moje zásada je Je blbost bát se toho, co je neodvratné... Proto vám děkuji znova za každé slovo, všem vám přeji, aby se vám dařilo psát o věcech a dějích tak, aby se daly uchopit odkudkoli... já sám už toho moc nenapíšu a dost mne to sere (sorry, ale výstižnější slovo v češtině neznám (:-D...) Písmák byl v mém životě jedním z nejlepších období. Naučil jsem se tu hodně toho, co už bohužel nedokážu využít... Snad vás ještě někdy přindu pozdravit |
||
18.08.2021 18:38 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Spanilomyslné dívky a slovutní pánové (ne - to není ironie - nie!) Děkuji vám za všecky komentáře a jsem rád, že to nepovažujete za kravinu, jako na podobném serveru, jen toliko se lišícím, že si tamější kritici pletli volnou úvahu s tvrzením a nadávky s kritikou. Ať se vám daří a zdraví slouží vám přeje oldjerry
|
||
24.07.2021 00:08 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Aru- vysvětluje to jedna maličkost: život na Zemi nevstoupil - byl sem reziduovaný. Pravděpodobně jako experiment nějaké o miliardy let starší civilizace, nebo Bohem - chceš-li... |
||
14.07.2021 17:41 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Ano, my soudíme buď podle víry v boha, o němž nic nevíme. Podlemne je jisté, že to nezjistíme jako lidé, protože jsme podle všech známek (například všestranné nestability) nějakým pokusem či snad samovyvíjecí formou života s nejasnou budoucností a podle toho, co o lidech vím, beznadějnou. Pokud se člověk jako druh nezlepší ve vztahu sám k sobě a k prostředí v němž žije, je už teď odsouten k záhubě z prostého důvodu: nezvládnul psychiku technického pokroku. Zabije - jako druh - sám sebe a možná i všechny formy inteligentního života na zemi. Ostatně bílkovina je mizerný nosič života... když se podívám na sebe :-D |
||
08.07.2021 15:38 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Śťasten ten, kdo v reinkarnaci věří... |
||
08.07.2021 15:24 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
Děkan, Teji... Chodím sem už málo kdy... Díky vám, kteří jste napsali i těm, kteří jen přečetli. |
||
08.07.2021 15:22 | K dílu: VZPOMÍNKY NA PÁRU | Oldjerry |
nazdar, Janičko - stálé zdraví přeju... *** |
||
08.07.2021 15:20 | K dílu: Tobě dík | Oldjerry |
díkještě to není prázdno,ale přijde.... zatím se těším ze dvou pravnuků. Pravnučky ač spolu nebydlí jakoby si řekly, že odchod se musí oslavit dvěma příchody... kluci se mají k světu - už je jim dohromady tři čtvrti roku |
||
08.07.2021 15:14 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
Chodím sem už málo kdy... Díky vám, kteří jste napsali i těm, kteří jen přečetli. |
||
14.05.2021 10:52 | K dílu: Držka | Oldjerry |
Klidně na mne koukej z vršku klidně do mne zarej nemám sice blbou držku jenže jsem zas starej :-D
|
||
03.04.2021 09:52 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Ano, ale je to trošku drsné :-D |
||
03.04.2021 09:50 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
Phil: ano - vzpomínka již drobet střípkovitá je na léto 1940, kdy se tři rodiny sourozenců mé maminky vracely z chaty v lese u Zbečna na Berounce: strýc Karel se mnou v kočárku - sesličce - najížděl na zábradlí mostu přes Berounku a já ječel hrůzou. Nechápu jen to a až dnes, jestli už tehdy jsem věděl co by kdyby.... |
||
02.04.2021 15:44 | K dílu: Huby | Oldjerry |
Abakus netáraj - keď dáš ruky do vačkov a srátaš prstov, narátaš 11 (:-D |
||
02.04.2021 15:40 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
Dagmaram a všem tipujícím děkan |
||
01.04.2021 19:39 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
Safiáne - tak to zcela jistě nejsi mlaďas - to bylo v letech 1953 - 1959, jak mi to šlo? Dělal jsem směnového mistra a často jsem šel házet po noční... Kočkodane - to nevím, ale vím o jednom tesaři... Zvedavko, Křivodržko, Čudlo, Goro, Kočkodane, Revírníku přátelé.... díky, protože tady porušuji kvůli obsahu formu. Nikdo ani slovo - to jsem rád... |
||
01.04.2021 09:54 | K dílu: Řád věcí je pěknej neřád... | Oldjerry |
děkan, lesníče!! (:-D |
||
01.04.2021 09:51 | K dílu: Huby | Oldjerry |
No - a máš z toho triptych (:-D * |
||
01.04.2021 09:40 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Děkuji všem za každé písmeno, ač jsem se nakonec dověděl to. co jsem už věděl - no... a pár drobností navíc. |
||
31.03.2021 21:46 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Janino, Kočkodane, Okamžiku - díky, že jste se zastavili |
||
31.03.2021 21:44 | K dílu: Černá díra | Oldjerry |
Aru - dík nemám ponětí, co definuje karma - na příklad ta moje - 217014 ✩✩✩✩✩ Já připouštím, že život po smrti pokračuje jinak, identita ale končí. Něco jako housenka a motýl... a sám si to zpochybňuji. |
||
22.03.2021 22:13 | K dílu: VÍTÁNÍ JARA... pozvánka na výstavu | Oldjerry |
Ať se ti vydaří, Janinko... |
||
21.03.2021 22:22 | K dílu: (Ne)obyčejné příběhy holčičky Ivy - 4. Iva a pejskové | Oldjerry |
Bývala tu taková rubrika »Písmáci dětem« jestli se nemýlím.... tip |
||
12.03.2021 10:27 | K dílu: Setkání novoroční | Oldjerry |
Dík, Irenko... Šok ne, ale sranda to nijak velká není... pokud tě něco takového nenapadá, buď šťastná - jsi vlastně ještě mladá - jen trochu víc zkušeností :-D ale to setkání tě teprve čeká... |
||
10.03.2021 09:01 | K dílu: Světlo je dar | Oldjerry |
kdo ne? správná otázka... Ď |
||
01.03.2021 10:22 | K dílu: (Ne)obyčejné příběhy holčičky Ivy - 1. Iva a skřítci | Oldjerry |
V jednoduchosti je krása - literárrní perokresba... * |