08.02.2016 14:57 K dílu: Petrklíč KILL11

na můj vkus hodně popisu, po chvilce to začne nudit. Přiznám se, že jsem to celé nedočetla, málo akce. 

06.02.2016 17:17 K dílu: Odejít tak valčíkovým krokem... KILL11

na to nebudu reagovat, umazala bych si PC

06.02.2016 17:17 K dílu: Odejít tak valčíkovým krokem... KILL11

na to nebudu reagovat, umazala bych si PC

06.02.2016 17:16 K dílu: tráva voní po rose KILL11

to jsem čekala Radovane. Po mé kritice na tvůj účet je to od tebe trochu primitivní zpětná reakce

05.02.2016 17:14 K dílu: Literární stonožka KILL11

to je prostě strašný, tohle zařazuješ jako smíšené verše?

05.02.2016 17:14 K dílu: Literární stonožka KILL11

to je prostě strašný, tohle zařazuješ jako smíšené verše?

04.02.2016 18:25 K dílu: Starochův iPhone KILL11

souhlasím se sue

04.02.2016 18:25 K dílu: Starochův iPhone KILL11

souhlasím se sue

12.02.2013 11:23 K dílu: oktet střech KILL11

mám problém s tou nepravidelností, která je teda zásadní. A skládáš k sobě myšlenky, které k sobě vůbec nejdou, vytváří to pak spíš z celku chaos.

12.02.2013 11:18 K dílu: Do prázdnoty KILL11

no, dobrý.

08.02.2013 16:04 K dílu: Otázka a odpověď..... KILL11

to jako myslíš vážně, že je to o level vyšší druh poezie? Tak to bych chtěla vidět, jak vypadá podle tebe normální stylová báseň. Vždyť je to nenáročná vázaná rýmovačka, bez obsahu a s jasně naservírovanými myšlenkami. No, může si to najít své čtenáře, ale určitě ne mezi tím skutečným dobrým, co tu je. Na level vyšší druh poezie to nemá ani zdaleka. Bylo by asi dobrý si přečíst třeba printa, eileen , zbora a pochopíš.

08.02.2013 16:00 K dílu: Otázka a odpověď..... KILL11

to jako myslíš vážně, že je to o level vyšší druh poezie? Tak to bych chtěla vidět, jak vypadá podle tebe normální stylová báseň. Vždyť je to nenáročná vázaná rýmovačka, bez obsahu a s jasně naservírovanými myšlenkami. No, může si to najít své čtenáře, ale určitě ne mezi tím skutečným dobrým, co tu je. Na level vyšší druh poezie to nemá ani zdaleka. Bylo by asi dobrý si přečíst třeba sidoniu, eileen  a pochopíš.

08.02.2013 15:48 K dílu: Světlo a tma KILL11

tohle bych z toho vyjmula:

a tušit nechce

že láska nad vším zvítězí, že s láskou jde všechno lehce

(do celku se to tam nehodí, a je to naprostý klišé)

víš jak všechno a neděláš níc= co to je? Víš jak všechno= ale co?To mi jaksi uniká a nedává to smysl.

 

a opravdu je v tom trochu zmatek, páč v jednom úseku něco vzýváš a následně to zas popíráš. Takže pokud něco začneš, tak to rozveď dál, neusekávej to, vypadá to, jak kdybys nevěděl/a, co s tím pak jako dál. Uchop myšlenku a pohrej si s ní.

07.02.2013 16:49 K dílu: oranžová KILL11

povedená.

07.02.2013 16:42 K dílu: výprask ocelovou tyčí KILL11

neobratné.Co to je termoska citů?

07.02.2013 16:39 K dílu: Stín pouště, rozbořené citadely KILL11

citeru (citaru?). Ty protiklady jsou povedený.

07.02.2013 16:24 K dílu: tri KILL11

když to srovnám, teď píšeš o něco  líp. Tohle je trochu neohrabané, jednoduché. Když použiješ "málo slov", musíš se trefit do emoce, do popisu. A když se netrefíš, je z toho jednoduchá říkanka.

 

07.02.2013 16:05 K dílu: Nebo KILL11

neboj se emocí.  Chápu, že na popisu se nedá příliš zkazit, ale po půlce se to už nedalo číst. Tahle je, myslím, nejhorší, kterou jsem zatím dnes četla. Chyběl tomu celkově nějaký náboj, důvod, proč číst dál, až do konce.

07.02.2013 15:59 K dílu: sedíme stále vedľa seba KILL11

méně popisu a více emocí. Popis ubírá hloubce, je to škoda. Často se v básních opakuješ s "máváním rukou, zdviháním rukou, letem, křídlami". Ta poslední, cos napsal je dobrá, ale není možný se k ní vyjádřit.

17.10.2012 18:28 K dílu: akvarel KILL11

vybrala jsem část, která se povedla: ...a prsty mi eště cítit z rannej súlože--- voniaš.... Proč  tuto krásnou část vkládáš mezi "z juhu sa valia vtáky a čas bije" a  "uprostřed stmívání na zem padá špinavá voda" ? Tuto krásnou část zbytečně ubíjíš v popisu...není to škoda? Nechtělo by to si s tím víc vyhrát než to utopit?Hm?

17.10.2012 18:17 K dílu: Nebo KILL11

na začátku vážeš moc slov a forma Ti moc nedrží. Je to znát. Při čtení jsem musela častokrát zastavit. Méně znamená více. Bohatě stačí členění, které používáš v druhé půlce : možno ludia ---čo už na všetko zabudli---povedal druhý----a dým z cigarety eště stúpal do neba...Už roky--- im bola zima---a mňa stále--- bolel chrbát...atd.

17.10.2012 17:58 K dílu: tak sme KILL11

po nějaké době opět čtu a líbí se mi směr, kterým jdeš...

20.09.2011 19:21 K dílu: omlouvám se všem Romům KILL11
to je prostě strašný.
20.09.2011 19:17 K dílu: - dospívání - KILL11
já nevím, ale připadá mi to, jakoby bylo sesbírané několik textů a ty byly poskládané nesouvisle dohromady. Tok textu není prostě přirozený, ať si říká kdo chce, co chce,takže mně se to určo nelíbí.Promiň.
17.09.2011 15:42 K dílu: nočný let KILL11
někdy mám pocit, že s krátkým vyjádřením myšlenky bojuješ, ale tady u této to vypadá, jakoby jsi s ničím ani nebojoval, že to prostě spontánně vyplynulo jako nic
17.09.2011 15:36 K dílu: cyklistika v daždi KILL11
je z toho cítit vnitřní klid,a to už jsem dlouho u tebe "nečetla"
17.09.2011 15:27 K dílu: pyramída KILL11
dazdozienko, přiznám přímo, že pro mě je to dost těžké, jak píšeš, a musím se často při čtení zastavovat a přemýšlet o tom, co tím chtěl básník říci. Text volně neplyne, a to je vždycky průser. Dalším průserem je, že nenecháváš čtenáře, aby si pro sebe v tom našel "to svoje", ale vedeš ho a určuješ mu cestu, po které má jít.Je to jakoby jsi hrála jen solo...a buď to čtenář přijme nebo ať to nečte, to není dobrý. Já si myslím, že můžeš psát hodně dobře, ale takhle prostě nikdy ne...Jestli nedáš čtenáři prostor pro vlastní představy, jen prostor pro ty svoje, vždycky budeš mít jen omezenou /malou/ skupinku čtenáčů, které oslovíš. Zato ale věrnou...Neřekla bych, že je to intelektem čtenáře, páč já třeba akademické vzdělání mám a rozhodně mě to intelektuálně nenabíjí, o duševnu ani nemluvě. A v některých věcech se moc intelektuálně "pitváš". Připadám si spíše jako na studenské přednášce nebo při "bouření mozků". Promiň. Máš na to psát líp...
17.09.2011 14:56 K dílu: Málá smrť indiána. KILL11
Je v ní až příliš popisu, to ubírá body té lepší části. Kdo Tě nezná, tak si přečte prvních 5 řádků a nedočte to a odejde. Prostě je to tak. Na začátek bych asi nikdy nedávala popis,páč ten je vždycky nudnější, a když je pak ještě dlouhý, tak už to může celkem vadit, ale to je můj názor. Máš moc holých vět, to by tak moc nevadilo, kdyby jsi do nich chvílemi vmněstnal emoci či nějakou pointu, ale ta tam není, takže stále čekám a čekám a nic mi to při tom čekání nedá. Jsi silnější v přímé řeči, takže bych se jí nebála a normálně bych ji tam nastřílela, ať si každý počte.To je asi tak všechno, co mi tam nejvíc vadilo.
20.08.2011 17:54 K dílu: v noci ticho KILL11
mám pocit, že se Ti to povedlo. Zaslouží si to tip
24.02.2011 18:25 K dílu: Rutina KILL11
-jestli mentální diskuse nebo posouzení "talentu"
24.02.2011 18:21 K dílu: Rutina KILL11
je to škoda, protože umíš psát. Otázkou je, co chceš, aby bylo pak zpětnou vazbou...
24.02.2011 18:06 K dílu: Rutina KILL11
promiň, ale mám pocit, že stále víc směřuješ spíš k nějaké recenzi či diskusi než k básnickému, prozaickému,...tvaru. Když kouknu na něco z dřívějška, můžu říct za sebe, že jsi o něčem psala, teď to říct nemůžu. Prostě mentální nuda, vata, ale každé zboží si najde svého kupce...tak proč ne. Nechci Tě urazit, není to účelem.
24.02.2011 17:49 K dílu: Ušatá nebe KILL11
zajímavá.
24.02.2011 17:43 K dílu: Síla návratů KILL11
nějak mi to neladí. První půlka je totiž psaná jinak než ta druhá a jako celek mi to prostě neladí. Navíc skloňuješ jaksi "nezvykle". Obsah je vyhnanej až do určitých absurdit.
09.02.2011 18:51 K dílu: I kdyby KILL11
Začátek dobrý, vyběhl/a jsi pln sil, ale v půli Ti podle mne došel dech. Někde uprostřed cítím, že nevíš "kudy ven" a přestože se Ti všude opakuje slovíčko "i kdyby"(4x-ošemetné, přesto by měl text v závěru nějak gradovat (stačí 2-4 slova ke gradaci, struktura tvého textu tak i plyne. Když ten tok textu usekneš nebo jenom uzavřeš, pak ho celej pohřbíš. Ten závěr se Ti podle mne nepovedl. Závěr jsi nedotáhl/a do konce, byl spíš oproti předchozí části "submisivní", zbytečně vypisován na 2 věty, které nevystihly stejně podstatu, takže to dopadlo tak, jak to dopadlo.
09.02.2011 18:33 K dílu: Jaro ve vlasech a vysoko nad Prahou KILL11
vypadá to tak, jakoby jsi psal myšlenky tak, jak tě zrovna napadly. Text je plný holých vět bez jazykového citu,žádná zvukomalba, zabarvení.Nejde o to, aby jsi plýtval ohromnými jazykovými obraty, ale text na mě fakt působí těžkopádně, stroze a bez fantazijních prvků. Nejvíc se mi líbilo asi jen tohle:A srdce uneslo tu tíhu. Trochu málo.
09.02.2011 18:21 K dílu: kraj KILL11
je hezká. Dá se v ní cokoliv najít a pak to uchopit. Tok je plynulý, takže se v tom ani neztrácím, když to čtu.
04.01.2011 22:10 K dílu: Bylo nebylo KILL11
snažil jsi se o vtipnost, ale žel vznikla trapnost. Promiň, že to takhle musím napsat. Trochu v tom vidím, že nemáš cit pro jazyk, používáš zvláštní obraty, který si myslím, že by tam být neměly. Ale každé zboží má svého kupce, takže určo budeš mít své obdivovatele.
04.01.2011 22:03 K dílu: Ráda tě mám?! KILL11
ten střed mi připoměl text jedné komerční písničky. Vyznání je vždycky ošemetné, protože sklouzne do osobní melancholie, která nebývá ani trochu čtivá a hlavně zajímavá. Tobě se přesně tohle podařilo. Příště bych se osobnímu vyznání vyhla. P.S.: osobní vyznání mi ani nepřipadá vhodný zveřejňovat...
04.01.2011 21:49 K dílu: Smířená KILL11
abych pravdu řekla, připadá mi to jako školní práce. Lampa svítí do noci, a já trochu veselá a živá, už nepláču ani nejásám, možná trochu drze a dětinsky...dost holé, nemyslíš? Mám z toho pocit, že ani nevíš, jak jsi se vlastně cítila a z těch protikladů na jednom řádku ani nevím, jestli si mám vybrat, že jsi byla trochu veselá nebo skoro živá, nějak se mi to tam pere. Tak buď trochu nebo moc. Ale ne oboje. A hlavně jsem z toho nepochopila, "proč" ho tak moc chceš.Lidi chceme a máme rádi z různých důvodů, není jen jeden důvod. Jinak stačilo napsat, že ho k sobě přitáhneš a chytneš za ruku, to je téměř totéž jak nenechat odejít. Nemusela jsi to ještě objasňovat: nenechám Tě odejít...(střed) Na závěr jsi napsala, že nechceš, aby šel pryč. Vlastně totéž, co uprostřed. Proč to píšeš několikrát? Závěr se Ti vůbec nepovedl vygradovat, překvapit, ale totálně celek pohřbít. Někdy stačí jenom špatný závěr a celý text je na vyhození.Vůbec jsem nepochopila, o čem to vlastně má být? O tom, jak jsi se cítila? Nebo o tom, že sis uvědomila, že odchod nechceš? Já to nevím. Napiš mi to, prosím, o čem to mělo být?Dík.
03.01.2011 22:22 K dílu: Starý muž KILL11
jo, asi máš pravdu. Ta první má asi fakt obsah, četla jsem ji pro jistotu ještě jednou. Nicméně ta první má pro mě určitý směr, který taky určitým směrem vede a já nechci být vedena...chápeš, co tím myslím? Když je mi dán směr, nemám možnost najít si v tom "to své" pro sebe,takže to pak není pro moc důležitý. Je to náhled někoho jinýho-jo fajn, dobrý, ale co dál? Co mi to má dát, když si v tom nemůžu sama najít něco pro sebe?(-číst mezi řádky...místo prvotřídního servisu přímo až do postele).Jinak nic proti tvému písmáctví
19.12.2010 13:09 K dílu: Starý muž KILL11
interpunkce a úprava textu nepřebije obsah. Takže bych na tomto tak nevysela. Zrovna ta druhá se mi čte mnohem lépe než ta první a nedovedu si představit, že bych je obě četla ve stejné struktuře. Ta první mě bohužel nijak nedostala. Ten obsah u ní prostě chybí a nic ji nezachrání.Ani sluneční den.
19.12.2010 13:01 K dílu: rozchody KILL11
dávám tip. O bolesti se píše vždycky snáz...je mnohem lepší než to, co napsali někteří staří autoři tady, kteří jsou vybráni s tebou do výběru.
19.12.2010 12:51 K dílu: AŽ PŘEKONÁM PÍSMÁK MASTURBACÍ KILL11
mně to příjde vtipný. Dám ttip za vynalézavost. A doufám, že o prsty nepřijdu taky...
19.12.2010 12:41 K dílu: Šťastně až navěky KILL11
To si děláš srandu?
19.12.2010 12:17 K dílu: pre lásku KILL11
nepsala jsi tady čistě náhodou pod jiným nickem?
19.12.2010 12:15 K dílu: šepot je fyzický KILL11
dobrá. Tip určo. Je napsaná tak, jak má být-nic víc a nic míň.
19.12.2010 12:06 K dílu: Geriatria KILL11
mně se líbí první 3 řádky. Už jsem se těšila, že tu bude něco zajímavé, ale bohužel to ustalo tak rychle, jak začalo. Nelíbí se mi u všeho věta: tak prečo by to mali meniť. Celé je napsáno popisem, jen tato věta v tom popisu jaksi nesedí. Nechala bych to na každým, ať si na tu situaci utvoří názor, když to celé chceš psát popisem,budiž, ale tou jednou větou všem servíruješ svůj pohled, který byl až doposud v popisu nestranný...a to mi fakt vadí. Ale nic si z toho nedělej, chyby tohoto typu děláme všichni, že se do toho angažujem až příliš, páč si myslíme, že by to jinak asi čitatel nepochopil...
15.12.2010 18:37 K dílu: Skleněné ampulky KILL11
nejsi debil, jen jedeš na jiné vlně...:)sorry
15.12.2010 18:36 K dílu: tráva voní po rose KILL11
jsou to náhodně poskládané myšlenky. Jinak ani psát neumím. Souvislost musíš hledat, ne se na ni dívat, proto je to přesně tak napsané, tak to čteš. Že Ti nic nedala, to se nedá nic dělat. Nebyla prostě pro Tebe.
13.12.2010 23:02 K dílu: kytica hviezd KILL11
ztrácím se v tom. Přemíra "hovorového" dialogu,která je na celou stránku A4, je toho moc. A všechno je typu: otázka----odpověď, otázka----odpověď, jak ve škole. Pochybuju, že každý takhle reaguje. Všichni byli v pohodě a svět byl fajn...Možná je to hloupost, ale možná by stálo za to víc si pohrát s tím úsekem, kdy ti dva sedí v klidu vedle toho bezdomovce a nepřijde jim ani jejich vlastní situace zvláštní, že jim nedochází, že jsou taky bezdomovci, ale trochu jiným způsobem ...než popisovat na půl strany, že zakouřili, nabídli si tolulen a vytáhli 20,- pro bezdomovce a šli zřejmě domů, protože byli vánoce ...atd. Co myslíš? Hloupost?
13.12.2010 22:22 K dílu: joe KILL11
je dobrá. Je tak jednoduchá, že jsem měla pocit, že to nakonec celé přejde až do bizardnosti, ale to nestalo. Nakonec Ti to vyšlo v dvojsmyslnost, s čímž jsem tak trochu nepočítala. Hm,ano...
13.12.2010 22:10 K dílu: ja KILL11
a koukám, že jsem někdy dřív už psala komentář. S odstupem se na to dívám už trochu jinak. Jen nevím, jestli je to dobře nebo špatně.
13.12.2010 22:06 K dílu: ja KILL11
je dobrá. Volně plyne a tomu, co je v ní psáno se dá věřit...
28.10.2010 14:51 K dílu: někam dál KILL11
už jsem se zaradovala, že je tu konečně něco, co se dá už číst, ale jsem opět zklamaná. Dobře to zní, krásně si hraješ se slovy, tok textu přiměřený, ale nemá to žádnou dostatečně hmatatelnou myšlenku ani žádnou emoci, prakticky tohle se mnou ani nehnulo. Co si z toho mám odnést? Jo, celkem dobře napsané. A co s tím jako?
28.10.2010 14:43 K dílu: Meditace-tiché hučení KILL11
Když se tak dívám, co je zařazováno do výběru kritiků, jeví se mi tohle zatím dnes(28.10.)jako nejlepší. Struktura a tok textu nic moc, ale aspoň to má trochu nějaký obsah. Když je dobrý obsah, dají se snadno odpustit i technické chyby.Na tip to ale nestačí.
28.10.2010 14:34 K dílu: Krajina chleba KILL11
když jsem si tohle přečetla jako "výběr kritiků", pochopila jsem tento výběr buď jako vtip nebo jako nezkušenost těch, co vybrají. Omlouvám se, ale tohle prostě není dobře technicky zvládnutý a obsahově-katastrofa. Myšlenka možná byla dobře nastavená, dala by se přetvořit v dobrou věc, ale hlavní pointa "textu" chybí, nejsem schopná si ani sama udělat asociace, páč je mám v textu přímo naservírovaný a literární obraty typu: vznešenost prince krajiny...mi přímo zvedá vlasy na hlavě. Co to je "vznešenost prince krajiny"? Nechápu tento obrat, vysvětli mi ho!Tento obrat je pro mne jako čtenáře nepochopitelný. Nesmyslný. Dalo by se to napsat naprosto jednodušše 2 slovy a né se pitvat v "krásně znějících " nelogičnostech. Dále nenecháváš žádný prostor pro to, abych si sama něco představila a tím si pro sebe z toho něco našla, takže k čemu to vlastně číst? Promiň.
28.10.2010 14:10 K dílu: Do mlhy jako do osudí KILL11
na strukturu nemám celkem námitek, ale vůbec nerozumím obsahu, nemá to hlavu ani patu, takže i když to technicky není špatný,na tip je to trochu málo. Obsah toho, co jsi napsal/a by měl pochopit i "pomalejší čtenář" jinak nevím, k čemu vlastně takové psaní vůbec je...a co mi to má vůbec dát
23.08.2010 15:07 K dílu: Jasemine KILL11
Ber to jak chceš.
16.08.2010 17:53 K dílu: Jasemine KILL11
to byl můj názor, brát ho nemusíš, ale potom nechápu proč stojíš o kritiku. Ale jestli tu chceš jen kladné názory na svou tvorbu, stačí říct, narcistům kritiku nepíšu.To, co jsem napsala, za tím si stojím, mě některé slova v tom, co jsi napsal tahají za uši a připadá mi text v některých úsecích přehnaný. To je vše. A je jedno jestli to sedí zrovna ode mne nebo od někoho jinýho. To, že zrovna nestojíš o můj názor ještě neznamená, že jiní jsou slepí a hluší..., ten názor Ti napíše dnes nebo zítra klidně i někdo jiný. A bude to třeba člověk, od kterého to "bude sedět"-pak to určitě bude pro tebe lepší a přijatelnější, jak správně chápu.:)Nemyslím si, že tohle je kvalitní, ale to neznamená, že něco jinýho cos napsal, být nemůže. Další tvý věci jsem nečetla. Mohla bych, ale proč...
15.08.2010 16:37 K dílu: rádoby rád KILL11
ale tady J.O.E. nejde vůbec o konvenční poezii, kdybys znal některé staré autory tady, jistě bys věděl, že konvenčními nejsou. Navíc tady u lidí vítězí většinou "nekonvenční" díla, protože tito lidi mají konvenční dávno za sebou...stačí si přečíst třeba jen sidonii atd. a pochopíš, co tím myslím. Na tvé tvorbě nevidím nic špatného, klidně piš dál tak, jak píšeš, ale pro mě v tomto co jsi napsal není nic, co bych si chtěla odnést, co by mi něco dalo, takže Tě vyhledávat nebudu. Ale to neznamená, že tvá tvorba zaujme někoho jiného, každé zboží má svého kupce. Hodně štěstí.
14.08.2010 17:18 K dílu: Sedmá noha od stolu KILL11
no, nepravidelnost a neuspořádanost dost razantní, všechna čest, není v tom ani logika, myšlenky tak na půl cesty, nejsou dotaženy do konce. To je asi to hlavní, co mi tam vadí.
14.08.2010 17:10 K dílu: Na baru KILL11
Vůbec nevím, o čem to má být. Je to osekaný, ok, ale i v té sekané hledám něco, čeho bych se chytila, co by mě vtáhlo do děje, něco, v čem bych se mohla dozvědět nějakou informaci, ale spíš v tom cítím nějaký problém, který řešíš přes povídku, protože v ní není autorův nadhled.
14.08.2010 17:00 K dílu: rádoby rád KILL11
hra se slovy v tomto případě nezabírá. Celek by aspoň měl dávat smysl, ale to nedává. Hra se slovy je ošemetná v tom, že se pak v přesmyčkách může autor ztratit, jestli ti o to šlo, tak účel tento "smíšený verš" splnil. Vůbec tomu co jsi napsal nerozumím a žádná originalita v tom určo není.Nedá se to číst. Lepší by bylo psát tak, aby tomu rozuměl i méně chápavý čtenář a hlavně "o něčem".
14.08.2010 16:53 K dílu: milost!paní KILL11
zajímavá, některý slova tam ale neladí a spíš celek nabourávají. Ale když to neva jiným, tak proč ne.
14.08.2010 16:49 K dílu: Jasemine KILL11
no, i když je tu napsáno hodně blahořečení, mně dost tahají za uši slova, která nemají s češtinou nic společného a jsou tu vsazeny hlavně asi proto, aby to bylo "in".Myslím, že by se klasik obracel v hrobě...hraje si to na něco...takže za mě tip určo ne. To je pro změnu můj názor.
14.08.2010 16:40 K dílu: milovci KILL11
mně to připomíná ruskou literaturu, nenadchne, ale i neurazí.
14.03.2010 14:26 K dílu: ja KILL11
ten začátek se mi taky líbí, ale pak musím souhlasit s Jinovatkou, že to jde nějak do ztracena a spíš popisně a popis má skoro vždycky sestupnou tendenci záživnosti, skoro žádné emoce=něco, čeho by se mohl člověk při čtení chytit, myslím, že o tomto problému jsem Ti napsala už dřív - u nějaké povídky, že děláš pořád stejnou chybu a je to škoda, jsem ráda, že to píše už taky někdo jiný,že nevypadám jako blázen.
14.03.2010 14:09 K dílu: pochopitelně KILL11
status quo je výborný tím, že je tak přímočarý, není co dodat, jenom piš tak dál přímočaře.
02.12.2009 00:26 K dílu: V na jeseň KILL11
není to špatné, Dunaji. Ale takhle tu píše, bohužel, každý. Nevím, ale třeba opravdu dobrou prózu nebo povídku jsem si tu už dlouho přečetla. A ty ji píšeš dobře, i když někdy nemusí vyjít zrovna ideálně. Ale člověk nemůže mít vždycky všechno....
13.11.2009 14:58 K dílu: vzadu za domem KILL11
to neva, není dobrý věci lámat přes koleno, jít to jde i po něčem...
08.11.2009 16:46 K dílu: vzadu za domem KILL11
konečně. Pěkné. Ale trval Ti návrat zpět.Opravdu pěkný.
20.06.2009 17:32 K dílu: Brainwashing KILL11
no, za dnešek asi nejlepší-co jsem zatím četla. Trochu smutné, příteli... Protože tak trochu "o ničem" ( ale o to asi nešlo )a přitom dnes nej...jinak jak jsem četla ostatní kritiky, nejsi přístupný jiné kritice nebo "humoru" než jaký se Ti zrovna hodí,dopad na zem bude asi časem tvrdý...
20.06.2009 17:20 K dílu: vyšinutá KILL11
celkem rozházený, no, myšlenky dobré, akorát tomu chybí forma, to trochu kazí a hůř se to pak i čte.
20.06.2009 16:57 K dílu: nebyl jsem tu KILL11
pomalu se navracíš zpět-do tempa a stylu, chce to čas a ono to zase půjde. Chce to jen zbytečně se netrápit.
22.05.2009 16:59 K dílu: Sen KILL11
píšeš velmi jemně. A to fajn, čte se to dobře a přitom to nemusí být "duchaplně hluboký".
22.05.2009 16:55 K dílu: modlení KILL11
Nevím, mám pocit, že poslední věci, cos napsala, už jsou trochu unavené. Jakoby už Tě přestávalo pomalu bavit psát tak, jak jsi psala doteď. Je to škoda. Ale to je jenom můj názor.Neříkám, že je to špatné, ale psala jsi dřív líp.
19.05.2009 15:58 K dílu: Májová KILL11
vtipné, člověk by neřekl, že i takhle to jde. A vůbec nevadí, že to nemá nějaký "běžně očekávaný" náboj.
19.05.2009 13:51 K dílu: Palatka KILL11
povedla se.
19.05.2009 13:49 K dílu: Jen čas... KILL11
jo, celkem dobře a vtipně napsaný.
19.05.2009 13:42 K dílu: Lámání chleba KILL11
dnes asi nejlepší co jsem četla.
19.05.2009 13:37 K dílu: Zakázaná láska KILL11
No, to tvé "zamyšlení" není zase tak špatné. Když zůstaneme jen u "zamyšlení"-tak je to dobré.Ale pro nějaký hlubší smysl se to nehodí, ale pro ten máš určo zas v rejstříku jiné věci.
19.05.2009 13:30 K dílu: když mě bolí.. a pořád KILL11
myšlenky dobrý, ale nejsou do textu dobře zapracovaný, takže jako celek, bohužel, nic moc. Škoda.
19.05.2009 12:57 K dílu: prach KILL11
omlouvám se, že budu zas kritická, no,ale až moc popisného dialogu mezi těma dvěma a málo dějovosti, jakoby ty osoby, o kterým píšeš, při té rozpravě nic moc nepociťovaly,ani se jim nic nezobrazovalo ve tváři při nějaké třeba konkrétní větě, žádná gesta třebas místo slov,žádné nečekané reakce, jak to v životě bývá, když třeba nevíme, co na to říct, tak místo toho zvláštně zareagujeme a hledám v tom taky důvod, proč a k čemu celá debata mezi nimi vede. Aspoň to na mně tak působí, někdo může mít zas jiný názor. Ale píšeš, že je to z roku 1992, tak na druhou stranu musím říct, že ses za tu dobu dostal dost daleko. Nějakou prózu na pokračování si zas přečtu.
17.05.2009 17:23 K dílu: Dotýkat se sametových křídel KILL11
ne, nečetla. Ale mrknu se na ni.
06.05.2009 21:50 K dílu: ...až si jednou řekneme KILL11
plácnutí do vody to není. Pišta Hufnágl pravdu nemá. Téma je sice už tisíckrát obehrané, ale na to správný téma určitě časem příjdeš, důležitý je to, že skladba a struktura je docela dobrá. Cvikem na to příjdeš.
06.05.2009 21:43 K dílu: Piest KILL11
má to všechno, kromě jednoho:smysl Myslím, že by víc jednoduchosti neuškodilo. Je na tom vidět, že ses až přespříliš snažil, až je to pro KILL11 nesrozumitelné. A hlavně v tom marně hledám nějakou pointu. A o hloubce nemůže být řeč.Ale o té jsi asi ani nepřemýšlel.
06.05.2009 21:35 K dílu: Přechody KILL11
no, zatím to nejlepší, co jsem dnes četla. Ale vedle jiných tady fakt průměr. Ale pořád je lepší den začít s průměrem než s podprůměrem, ne? Chce to víc přidat.
06.05.2009 16:42 K dílu: o ní KILL11
ale naučíš se, jak si sám pomoct.
06.05.2009 16:41 K dílu: Teorie v praxi KILL11
no, začátek bychom už měli. Můžu Ti možná jen poradit, aby jsi začal cvičit úvahy. Protože nějaká úvaha, něco,co by někoho oslovilo v tvých dílkách bohužel chybí.Je to jen krátká omýlačka pěkných slov. Co si z toho mám vlastně vzít?Když si tvé dílko přečtu, co si mám z něho odnést?Je něco vůbec, co chceš druhým sdělit? Jestliže ano, tak k tomu přece stačí pár výstižných slov nebo náznaky, každý si pro sebe pak domyslí pointu, která je jen pro něj důležitá.Ať si v tom, co napíšeš najde každý to, co potřebuje. Zatím to tam není, a lidi se právem zlobí.
06.05.2009 16:28 K dílu: o ní KILL11
má to podobu lidové písničky, nemůžu si pomoct.
05.05.2009 23:04 K dílu: mechanika vetra KILL11
Dunaji. Marně přemýšlím, co napsat. Tvoje věci, myšlenky, pointa, to "gró" všeho se vždycky dřív zobrazilo až v prostoru, v tom to mělo něco do sebe, v tom to bylo fajn , skoro jakoby jsi na všechno potřeboval čas, ale v posledních věcech, co jsi napsal ten prostor svým věcem strašně zmenšuješ, není tam prostor pro to, aby ty myšlenky vyšly na povrch. Utahuješ to a to, co bylo na tvých věcech vždycky tak zajímavé už tam chybí. Někdy je na škodu pocity zmrsknout na malou plochu (Haiku neHaiku), pocity přece nemusí mít hranice.Po dlouhé době jsem si přečetla i prózu. Proč jsi ji přestal psát?Měj se hezky, Dunaji.
03.04.2009 17:45 K dílu: ...Martinovi KILL11
Omlouvám se, jestli jsem Tě urazila svým názorem, to nebylo mým cílem. Ale využiju situace a přidám ještě jeden, se kterým nebudeš souhlasit ba budeš asi dost proti, ale budiž:ty toho kluka nemůžeš ochraňovat jako "kvočna", on sám, pokud cítí bezpráví si musí říct o pomoc nebo se mu musí postavit, zvolit si sám,ty mu akorát můžeš nabídnout možnosti řešení, neexistuje jenom jeden způsob, který si myslíš, že je nejlepší. Bezpráví patří k životu, a ty ho tím, že ho "ochráníš" nevymítíš ze světa, akorát je třeba to uznat, že "je" a jak se dá proti němu bránit. Neznamená to konec světa nebo katastrofu. Ta je v podobě AIDS, chudobě,nedostatku vody, očkování...a ta má jiné rozměry než diskriminace roma v základní škole. Navíc rodiče musí vyvíjet úsilí a tlak na školu, inspekci. Né učitel samospasitel. Promiň, ale tak to vidím já.
03.04.2009 16:38 K dílu: ...Martinovi KILL11
Ahojky martinez. Víš, ono je to těžký.Školský systém je nastavený tak, jak je...pracovala jsem chvíli s nimi taky(speciální pedagogika)a vidím to trochu z jiné stránky. Není to chyba jen ze strany školy, chyba je holt systémová-od začátku do konce napříč resorty, nevinila bych školu z toho, že se v tom jen veze. A hlavně, ta "prvotní"chyba je rodinná...a tu ty nenapravíš...Jinak mů názor na Pověnované: líbilo se mi moc to, co jsi napsala do prologu a už déle si myslím, že próza od Tebe by byl asi můj šálek kávy...myslím, že na to máš talent,ale nevím, proč se stále držíš "volných, vázaných,... veršů." Je to škoda. Z veršů-spíš jak co...
20.03.2009 17:22 K dílu: krása KILL11
řekla bych, že se Ti tohle psalo dobře, protože je to taky přirozeně napsané. V jednoduchosti je krása. Prostě je to tak.
09.09.2008 00:33 K dílu: letná sezóna KILL11
jemně napsaný a podařilo se Ti tu vystihnout atmosféru a "pocit" a to je moc důležitý. Je to fajn, takhle ano.
09.09.2008 00:20 K dílu: farebne biela KILL11
pěkná. Líbí se mi.Měj se hezky, dunaji.
12.06.2008 15:28 K dílu: Doškové střechy KILL11
*
31.05.2008 13:14 K dílu: Okamžik s tebou KILL11
nemyslím si, že písmák je jen pro "oduševnělá" dílka. I pro tohle typ je tu místo, dokonce bych řekla, že je lepší takové emoční vyladění než stokrát kopírovaný Kundera, Bukowski, Neruda,...pravdou také je, že tohle nepatří k těm "lepším" věcem, možná, že kdyby to bylo občas proložený nějakou přímou řečí(jen jakoby nahodile)-návrat v myšlenkách do minulosti nebo něčím jiným,nějakým kontrastem, tak by to trochu strhalo ten celkový stereotyp při čtení, nevím. Ale nemyslím si, že bys měl(a)napřed říct, proč to vubec chceš psát, jak uvádí výše H.Tohle je zase můj názor.
31.05.2008 13:00 K dílu: ľúdia sú odfarbené deti KILL11
vítej zpátky, dunaji, symbolismus Ti příliš nesvědčil.
Nahoru