08.08.2024 12:59 | K dílu: Leaving | cvrcka |
28.04.2024 21:40 | K dílu: Alef | cvrcka |
Pořád aktuálně prozitelne. Děkuji.. |
||
28.04.2024 21:33 | K dílu: Poločas rozpadu je 16 taktů | cvrcka |
Prohrabovani vlasů. |
||
28.04.2024 21:24 | K dílu: Do hajzlu s tím jménem | cvrcka |
Super, těšim se. |
||
18.04.2024 16:28 | K dílu: Každej kdo přijede na oslu není Kristus | cvrcka |
Já vím dávno, že píšeš boží texty. A jsem ráda, že je to konstantní.
Zkusím pak připsat i nejakej konkrétnější dojem. |
||
20.03.2024 12:13 | K dílu: Smějeme se jakoby se nás to netýkalo | cvrcka |
Když čtu nebo takovyho, zapomínám, že jsem v online prostředí. Vlastně že jsem vůbec v nějakém jenom prostředí. Zní to tak povedome, jako kdybys mi podával hrnek při návštěvě u sebe doma. Nebo to byl můj hrnek u nás doma?
Zní to naprosto skutečně. "Víš, ani můj život se neodviji teď zrovna bosou nohou trávou." Něco takovyho. Dík za slova. |
||
20.03.2024 12:08 | K dílu: Smějeme se jakoby se nás to netýkalo | cvrcka |
Díky za slova. |
||
08.03.2024 11:51 | K dílu: K. | cvrcka |
Tenhle ten K :)
Mám moc ráda slovo kavka . I Kafka. Škoda že v psanem je nelze zaměnit. Točí se mi tam ptačí hlava. A velmi prijemnej závěr. |
||
15.12.2023 09:57 | K dílu: nomos lymphae | cvrcka |
Díky a2a2a a Uličný za tipy |
||
06.10.2023 09:37 | K dílu: Spím se svou kytarou | cvrcka |
Počkat, zkusíme jinak... |
||
06.10.2023 09:37 | K dílu: Spím se svou kytarou | cvrcka |
Díky, Rhode :) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Le_Violon_d%27Ingres |
||
30.09.2023 16:19 | K dílu: zatím | cvrcka |
Díky, Zeanddrichu, je tam "S nadějí křísit kroky za smyslem světa" - tedy lyricky subjekt nevěří, že by se ještě někdo po smyslu světa pídil. |
||
28.09.2023 19:06 | K dílu: Spím se svou kytarou | cvrcka |
Raději píšu ještě jednou Díky všem! Písmák nějak záhadně filtruje moje komentáře a z posledních dvou tu nechal jen jeden, inu.
Benetko, mám radost! |
||
25.09.2023 10:02 | K dílu: Spím se svou kytarou | cvrcka |
Aa, tak se povedlo! Jinak teda, já mám každopádně spící kytaru, která skládá leda ve snu ;) |
||
05.07.2023 08:50 | K dílu: m.c.escherova kaskáda | cvrcka |
Hehe, law, slovo se stalo tělem provlečeným potokem, vždycky mě překvapí, když na mě ze zrcadla (vašich vjemů) vybafne moje rádoby utajovaná hrubost, kous do rtu. :) Dík za slovo! Dík za více čtení |
||
02.07.2023 01:28 | K dílu: m.c.escherova kaskáda | cvrcka |
Not too bad this one |
||
25.06.2023 13:23 | K dílu: děkuješ_už nebudeš | cvrcka |
Miluju Spíš čokoládu Ještě mě to veze k jedu: Jed sem //jed tam// sněd jsem Zdířka hladu To je super intelektuálně vulgární! Úplná ústořiť, ještě s holou!
Bože Hodný holky nezvracejí Prostě virtuos jsi, co mě vtáhl prvním veršem do první řady na divadle poezie Umně šumně. Krásná věc. |
||
23.12.2022 19:01 | K dílu: praskliny | cvrcka |
Aru, to mě mrzí. |
||
23.12.2022 19:00 | K dílu: praskliny | cvrcka |
Děkuji. je skvělé, že tady na písmáku jsou tyto pronikavé oči. a je skvělé, že jde vytvořit provokativní, drze neúplný náčrt. A ty, čtenáři, si v tom buď sám.
|
||
23.12.2022 12:30 | K dílu: praskliny | cvrcka |
Díky Norway, nepíšu texty s názvama. Píšu většinou, abych nějak přečkala skřípání vlastních zubů |
||
08.12.2022 17:42 | K dílu: než přijde nirvana | cvrcka |
Svatý! Díky za vjem, zajímavé.. je to zase naprosto open scream of my desperate spirit, ale chápu, že prostě ... co není v citu, na trhu nekoupím! |
||
08.12.2022 17:23 | K dílu: než přijde nirvana | cvrcka |
Danny :) na takový můj táta vždycky říkal: Vokaž! :) Teoreticky to asi máme zmáklý kde kdo, hehe. díky Luzz, dík, těší. Anas, díky...moje věčné bilancování jsem rozbila kladivem tentokrát hned v začátku :) Phil - smutek tam míněn nebyl, díky za vjem! Goro :) pointa jak pár facek :) Kočkodane, nezbývá mi než doufat. |
||
02.12.2022 18:31 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
dík Law nejvíc bolí taking pains :) |
||
02.12.2022 14:55 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Tak nakonec jen droboučká úprava přímo v textu // předposlední verš//nepostřehnutelné takřka |
||
29.11.2022 17:12 | K dílu: Mezera mezi školou a knihovnou | cvrcka |
Variabilita a specializace. Možností je dnes natolik nedozírně, že mládež (i ta moje teprv budoucí) bude používat už vůbec i jen mozek velmi jiným způsobem. Nevím tedy přesně, co mi píšeš slovem kanonická, ale kombinace poznání se dostávají do zcela nekanonických koktejlů a možností odpovědí na to, co mládež později bude pálit. Jednou. Až nám absolutně ujede vlak. Brzy.
Takže - já jsem takřka spokojený rodič čtyř značně digitalizovaných hrubě příležitostných čtenářů. Nespokojená hlavně z principu nutkání přemýšlet a šťárat. |
||
29.11.2022 14:24 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
opakuji se - je mi ctí.šedo všade. popel nebo šátek, nebo drátek. |
||
29.11.2022 11:45 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Kočkodane! Žádné verše v ústrety!? ach... inu, prostor především! (i když dobrých ludí sa prý vejde... :) ) |
||
29.11.2022 10:14 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
:D Zřejmě budu muset být o poznání rafinovanější! |
||
28.11.2022 20:49 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Ještě k tomu upalování. Nejspíš to je tak zakopaný podtext, že se k němu moc nejde dohrabat, ale mám za to, že dožije-li se čarodějnice určitého věku, je buďto velmi zlá (a mocná) anebo naprosto vypořádaná se svou minulostí, ať už byla jakákoli.
|
||
28.11.2022 20:44 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Theo, děkuji za spolčení. To místo je pro mě důležité. A to, co jsem v něm měla nejvíc, je troufalost (až cynismus, který ovšem měl právě posledními dvěma verši zjemnit. Bez ohledu na věk. ) (Předchozí kritika patřila Safiánovi) |
||
28.11.2022 20:41 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Obraz je to výmluvný a pokud chápu správně zahořklost, pak pro mě žel, dezinterpretující. Což je ovšem dobré vědět. :) Děkuji, vážím si. |
||
28.11.2022 16:22 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Safiáne, to je k textu, nebo k helgardovi? |
||
28.11.2022 15:34 | K dílu: | cvrcka |
I don't think we should beware of addiction in this case. |
||
28.11.2022 15:14 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Luzz, díky, vážím si úvah. Jistě to není vždy bezpodmínečně nutné, ale provázané to je. Není nutné ztratit, abys získala prostor, ale když ztratíš, tak získáš. Je to pro mě důležitej paradox bolesti. |
||
28.11.2022 15:10 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Loki, děkuju za vjem, vážím si. A děkuju za text - inspiruje. |
||
28.11.2022 15:09 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Alenkar, jj, iluzi je nutno udržet přesvědčivou zejména pro vlastní potřebu vitality ;) jakákoli vitalita se v důsledku přičítá k dobru. Tož! do tanca! |
||
28.11.2022 15:06 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Goro, díky za podtržení, vážím si. Snad se mi to podaří ještě o něco lépe dopsat. Vložím pak do komentáře. |
||
28.11.2022 15:05 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Mark Rabie, děkuji za interpretaci. |
||
28.11.2022 15:05 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
helgarde, děkuju za vjem, vážím si. Příště třeba zas více utáhnu. |
||
28.11.2022 15:04 | K dílu: stárnu pomaleji než druzí | cvrcka |
Anas, díky za vjem, vážím si. Ano, cítím, že závěr se v tom kontrastu rozmělňuje. Možná se toho zas jednou pokouším vyjádřit moc najednou. Konec nechctěl být trucovitý. Ztráty sakra bolí, tehdy i teď. Hm! už jsem blíž. Vložím pak do komentu. |
||
18.11.2022 16:21 | K dílu: svět je kašírovaná žába_autogafé | cvrcka |
Jako obvykle... svěží, trochu trpké, jak naříznutí prstu kvůli úpisu. Někomu zásadnímu. :) Díky, že nám píšeš. |
||
07.11.2022 18:59 | K dílu: Mother within | cvrcka |
Pozdrav vzdálený, echo ch echa, děkuji vy dvě z posledních <3 |
||
07.11.2022 14:15 | K dílu: Má sta starostí | cvrcka |
to vskutku potěší, nelžu. :) Hezký den. |
||
06.11.2022 13:47 | K dílu: netvor | cvrcka |
<3 Andrei, děkuji za návrat, snahu i zpětnou vazbu. Vzácný vždycky... pochopení nejvíc :) tak . |
||
05.11.2022 12:31 | K dílu: Tělem textu je převážně tělo | cvrcka |
Andrei, je to moje práce, vizualizovat tělesné pochody. :) Rem, zajímavé, že tam čteš vášeň. Díky za zpětnou vazbu. Goro, děkuji :) Arů, kolik posledních veršů Tě zaujalo ? Díky moc :) Black, těch kloubů je tam více, ale pozjistuji, který máš na mysli Ty! Tak vzdělaná zatím nejsem :) |
||
01.11.2022 16:43 | K dílu: Tělem textu je převážně tělo | cvrcka |
Nice, díky oběma - law, je to celý prostě jak sacuju, kde všude v těle sidlim. Takže od těch rukou k řasám to mám kus. Ale jasně. Poezie se píše že slov ne z pocitu, good. Díky. |
||
02.08.2022 12:23 | K dílu: Americký sonet | cvrcka |
No a tohle mi přijde fakt krásný. Komprimovaná skutečnost. Takže přeloženo bravurně. Co je mi po angličtině, kterou jsem žila jen na pětník. Připomínás Kerouaca. Krásnej česko americkej text.
|
||
31.07.2022 22:13 | K dílu: Břitkost | cvrcka |
Pokud by to měla smět být břitkost , musely by pro mě větné celky vést od nekud někam.
Nabidnu své omezené chápání Písek z lastur atd, to jsou perly Zbyl jednou provždy ~ zůstal navždy sám (anebo zůstane i když už všichni pominou, ale tam by pak nelicovalo "byť", protože pokud měl ve slovech perly, tento osud nutno předpokládat) tak tedy zůstal sám. A toto vysvětleno (vždyť) tím že svou invencí """zaplní všechen prostor, který by jinak mnozí využili.. jinak" potud to stále sedí jak literárni mapu, - wtf. Ok, tak třeba Jak úzkoprsost, kde se dovede rochnit laskavě, s porozuměním a zanechávat i pro samotného škarohlída srozumitelné nesmazatelné stopy jeho vlastní absurdity. Tady už mi nesedi ta původní samota. Tohle přece vyznívá pozitivně, jako kdyby mě být dvorním bláznem, kterého v důsledku kazdy vidi rad.
Ač k basnim je další kolosální wt. nebýt montér ani kaput ve vztahu k basnim jako (doplněk?) chápu. Ale proč "ač". Nota bene kdyz pokračujeme "což". Hm. Kryt jihočeskou pláž /a zbytek látkou~ hodně fantasmagorii Ok, Othellovo lichocení nerozklicuju, na to jsem málo vzdělaná Co kraj. Jako "tak jako kraj(širší publikum)" tvé stránky bučí? Tvé stránky Lichotit. Takže něco jako Velká sebedůvěra, kterou hned podrývá samotné dílo~ jako "brzdi brzdi" (?)/! Kdepak ctitelatko. To je snad obsah bučení. Snad. More interpretaci opět : žádný ctitel, ctitel je tele, sam sobě jsi ctitelem i teletem, plus možnost pátého padu jako Ženo! ~ plus opět laskavost jemnosti telátko.
A pokud ano. To je snad k fantasmagoriim. Anebo k Othellovi. Tak třeba ty fantasmagorie. V tichosti to taj. Buď skromný buď a nechlub se, svou vlastní nadměrnou invencí, anebo nebuď blb a fantasmagoriemi se nechlub vůbec.
Vím. Mimo a vím pro VK. Využívám tu jen toho, že text je, na Tebe, krátký a ilustruji, co se mi u Tvých děje převážně.
Žádná vážně míněná kritika.
|
||
24.07.2022 21:36 | K dílu: sága ~ pokračování | cvrcka |
Janino, díky za přízeň i pobídku :) slova mi zraji pomalu :) zas to přijde ;)
|
||
16.07.2022 23:32 | K dílu: Stávat se matkou | cvrcka |
Trochu jsem se těšila, že ke svým nihilistickým a svérázně odmítavým mateřskym textům najdu protipól v nějakém transcendentním posvátném přístupu :) ale zda se ze máme obecně blíže k beznaději než k Sursum corda.
Zajímavé. Asi to bude podobné jako o lásce. Když to není hluboce mé, tak mě to nijak zvlášť nerajcuje. Jako text. Text na mě působí jako odsuzující, distancující se, izolující. I kdyz nenápadně, tak mi to nesedí. |
||
15.07.2022 11:15 | K dílu: Amnestie jedné promlčené lásce | cvrcka |
jop, džanký, je to tak... a ještě mnohem víc.,v marastu a blátě... http://www.piste-povidky.cz/autorske-dilo/98839 mrtví romantici, zmrzlí v zákopech něžným chraptivým hlasem zpívají nejkrásnější dílo Ludvíka van Beethovena
také to byli lidé
a teď
jsou to jen jména.
ahoooj, ;) |
||
13.07.2022 21:02 | K dílu: Nábor: Litera Borovička (21. 7. 2022) | cvrcka |
21. tábořím, pozvání je moc milé, užijte si to. |
||
13.07.2022 04:48 | K dílu: z kraje světa | cvrcka |
K Tvoji poetice mám tak hlubokej vztah... Pro mě jsi geniální básnířka, proboha už ve dvaceti! Co z Tebe jednou bude! <3 Postrachem někde nějaké Tvoje úvahy. Když nečtu...ztrácím odvahu. |
||
13.07.2022 04:43 | K dílu: Z poznámek a glos | cvrcka |
Vybavuje se mi moje recitační interpretace.... Silná vazba. Díky za tyhle kousky. |
||
13.07.2022 04:40 | K dílu: Alef | cvrcka |
Neustále se opakovat je snad až příliš ostentativní, ale nechat se zmítat sluncem a hltat. Dlouho jsem tu nečetla samozřejmou svěžest, lehkost. v takové stopazi Jinak samozřejmě lawenderr je pro mě svěží a briskní s lehkostí. |
||
13.07.2022 04:33 | K dílu: Arrivera le jour | cvrcka |
Mmm... Děkuji, prijemny přesvědčivý zážitek. I přes tu fólii. |
||
10.07.2022 19:45 | K dílu: Cyklus Fe | cvrcka |
tě tu ráda čtu. za mě V. řeže do živýho. |
||
10.07.2022 19:29 | K dílu: vše se k tobě vrátí (epilog) | cvrcka |
"co na tom že......cílem ovšem zůstává" když tam je co na tom, ovšem už je duplicitní.
včetně tohoto verše ovšem pro mě skvělé, pak už se mi vnímavost vůči textu rozpadá. za ten začátek tip |
||
10.07.2022 16:37 | K dílu: sága ~ pokračování | cvrcka |
Celistvě vložím na závěr. Duplicitně. Burn the pozitivist.
|
||
10.07.2022 02:05 | K dílu: Břicha mračen | cvrcka |
Skrab.... mit spáry jako kočka, vyrvala bych si písně z břicha a skrabala je do kůry... Skelná vata bol! Akcent. Skrab. Břicha mraků. Bezedný. Je mi to blízký. |
||
09.07.2022 15:04 | K dílu: BALADA O NADÝCHANÉM HOVNU | cvrcka |
Nenudilo. Bavila jsem se. :) |
||
09.07.2022 14:25 | K dílu: Přírazy | cvrcka |
Těžko se k takovýmu stavět nějak explicitně. Trochu mi zvedá žaludek v kontextu toho, ze nejsem s to pochopit, proc někdo akceptuje nebo dokonce integruje sebedestrukci, nota Bene vleklou. Teda racionálně to pochopit dovedu, ale tělu se to samovolně příčí. Nicméně jako textu tomu uznávám sílu a není to sepsané úplně planě a marně. Pak bych samozřejmě měla tendenci nabízet pomoc, což je nejspíš úplně mimo. Hm. Díky za podnět k zamyšlení. |
||
09.07.2022 14:04 | K dílu: BALADA O NADÝCHANÉM HOVNU | cvrcka |
To sahá až do záhrobí :D |
||
09.07.2022 13:31 | K dílu: U ticha | cvrcka |
Zaujalo mě, jak se postupně rozehrává. V začátku mimo můj zájem, druhá strofa chytla oslata a ve třetí už to docela sviští. Zajímavý počin. Z mého pohledu zdařilý. |
||
08.07.2022 15:14 | K dílu: Nevzdávej se | cvrcka |
Fajné :) Hurá, když pojde mu kráva.
forma u Tebe jako vždy hladká, obsah tentorkát pro mě svěžejší :) měje k zamyšlení. nad moudrostí, dravostí, hranicemi, odolností. trochu i provokativní - protože mír nerovná se podvolení... vzdání může klamat. |
||
08.07.2022 14:50 | K dílu: Antidepresiva, antihypertenziva, antikoncepce | cvrcka |
je to jasnej punk. :D |
||
08.07.2022 14:50 | K dílu: Antidepresiva, antihypertenziva, antikoncepce | cvrcka |
je to jasnej punk. :D |
||
08.07.2022 14:30 | K dílu: Antidepresiva, antihypertenziva, antikoncepce | cvrcka |
Líbí se mi rým úžeh/ kůže a že neni povoleno víc než mít hypotéku a dovolený. Jako akcent to není úplně marný. (obsahem) Zamyšlení u mě docíleno. Melodie? |
||
08.07.2022 13:40 | K dílu: dopis mámě | cvrcka |
Chápu potrebu nějak se se současnou situací vyrovnat, ale je mi velmi nepříjemné číst v techto okolnostech neautentický text, který se tváří jako něčí ústa... ..zvlášť v těchto okolnostech. Citankovy text. Příliš bolave. |
||
08.07.2022 13:32 | K dílu: Svá černá křídla havraní ... | cvrcka |
První dve strofy naznačují možnost příjemného prožitku z textu. |
||
08.07.2022 12:11 | K dílu: Bez přesahu | cvrcka |
:) Uf, ještě že tak málo komentuju, určitě bych bych zaujmula čestný post v cestě nějaké dobře mířené pecky :) |
||
08.07.2022 09:49 | K dílu: Křivokostelí | cvrcka |
ok, dejme tomu :) inspiraci Ti tedy nevnucuju, náhodná podobnost v mých očích vytvořila dojem pokřivený. mizím :) |
||
07.07.2022 20:48 | K dílu: Nedělní oběd u potenciální tchyně | cvrcka |
sebevědomí je také důležité. hodně štěstí. |
||
07.07.2022 20:33 | K dílu: Křivokostelí | cvrcka |
Přečetla jsem a jako velkému fanouškovi Zeměplochy a Kantůrkova briskního umu v kombinaci s Terryho nezaměnitelností... nelíbí... odvar z převaru. Odpusť. |
||
07.07.2022 20:30 | K dílu: Nedělní oběd u potenciální tchyně | cvrcka |
Tak jako když čtu různé inspirace Pratchettem, málokdy jim uznám svébytnost a originalitu, tak i zde nemohu než vzpomínat na Šimka a Grossmanna a s omluvou vyjádřit, že Tvé dílo bylo pro mě překonáno a styl humoru doveden k takové virtuozitě, že odcházím nespokojena. |
||
06.07.2022 23:40 | K dílu: pod hubami | cvrcka |
Aww u! L.L. skvělá, obě kontrastní, vemlouvave. Pod kůži i pod nehty jdoucí. Au! Vypsat se z toho a zahodit pryc. Realita textu zúžená na nechci za žádnou cenu a blízko az k nenadechnuti. Sedlo mi. |
||
06.07.2022 15:44 | K dílu: Třicátá vážná známost známého básníka | cvrcka |
Pokud by to bylo o životní partnerce a smrti, což je moje první interpretace , ke které mě to vede, tak velmi zvláštně, blízce střídmý a při tom silný text. Ten název ovšem k tomu příliš nesedí a pokud je to jen o nezdařené známosti... Tak mě to míjí. |
||
06.07.2022 14:11 | K dílu: voda podle m.c.eschera | cvrcka |
Radovane, díky za obsáhlý dojem. Jezera tuší napitá :) ale díky za čtenářský vjem i preferenci.
Jsem s úklonou. |
||
06.07.2022 11:24 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
Silene, myslím, že jsi nenapravitelně velkorysá. Velmi často Tě prostě jenom nestíhám. |
||
06.07.2022 11:12 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
06.07.2022 10:53 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
Moje srdce pro tu očividnost tlouklo cca odhadem tak šest let tady i jinde. Díky. |
||
06.07.2022 10:46 | K dílu: Má sta starostí | cvrcka |
:D Inu, možné to je. |
||
06.07.2022 08:54 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
Jenže já Ti žádnou Tvoji činnost nekritizuju. Mně nemusíš dokazovat, že jsi výjimečná, já to vidím. Ovšem respekt k Tobě ze me neudělá člověka, jehož srdce bude tlouct pro písmák.
Já se tou statistikou braním. Nepoukazuju na Tebe. Bráním se. Chci tím říct, že pro mě je teď čas, kdy pismak využívám (20 děl za rok jsem nevložila nikdy - spíš tak 2-4) Ano, jako zdroj pozornosti. Jako odkladiště textů, jako většina. Protože toho osobně mám v offline tolik, že absolutně není mojí prioritou ani vubec jeho existence. Když nebude písmák, budu totéž dělat na Facebooku. Nemám k pismaku žádnou nostalgii. Je jako velkoměsto. Pokud se nenaučíš všechny negativa ignorovat, a pouze jednat ve svém záměru (který může být i velmi bohulibý, zodpovědný a samaritánský, ale musí být tvůj ), semele Tě. Proto jsem nezůstala bydlet v Praze.
Zdravím Žižkov. Prahu čarodějnici.
Můj nos je červený, ale nesnáším nátlak. Sága byla vložena na truc. Rozhodně přijde 5:1.
|
||
05.07.2022 19:18 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
A právě proto, že si vás vážím, tak se mě tohle dotýká. A vím, že jsem blbá, že jsem to znova otevřela. |
||
05.07.2022 19:11 | K dílu: ze skicáře / | cvrcka |
A za poslední rok jsem včetně všech opakovaných vkladu vložila 20 textu a okomentovala 60 děl druhých autorů (ne že 60 kritik, ale 60 různých děl). 1:3 jsem vyvrhel.
A když tak apelujes Silene na mou sociální inteligenci, tak disponuju i základní matematickou a čiste statisticky Dané kritiky mínus obdržené děleno počet děl - ze sloupce oblíbených autorů je tam annnie na tom podobně jako já ( u ní 12:1 u mě 10:1) Aru, štírka, Veronika, arthurs, silaerob, dievca, biskup, - všichni horší skóre. Maximum 5:1
Bože. Všechna kritika na mou hlavu. Dvojí metr. Btw. Yss. |
||
05.07.2022 13:44 | K dílu: Mlíko po bradě | cvrcka |
Ano, virtuální prostředí je v tomhle naprosto pohlcující a zrádné.
Já zase jako komentující neumim nabídnout víc, než jak pripadne získat meho čtenáře. Necekam, že autor chce měnit daný text a navíc právě netuším tu ambici, se kterou vkladas, píšeš. Další věc je čtenářské období. Někdy mě oslovují texty hravé, jindy lkave. Někdy rozervanost zarezonuje jindy mě odradí... Líbí se mi, co píšeš o posunu. To se hned komentuje lépe. |
||
05.07.2022 12:34 | K dílu: sága ~ pokračování | cvrcka |
Alegno, to mě moc těší. Děkuju. |
||
05.07.2022 11:19 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Silene. Vázim si názoru. Zdimam. Zdánlivě nekonečný prostor. Který mi tvým prostřednictvím, neseš to břímě neochotně, ale statečně, právě říká dost.
Teď zdimam, až nebudu mít dvouleté dítě a tři školáky k němu, možná se budu nostalgicky vracet a komentovat týdny a týdny. A virtualita bude pořád stejně nekonečná. |
||
05.07.2022 10:57 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Ano. Nedivím se. Že to vzbudí moje emoce, to zas přijde pochopitelné mně.
Ale jak jsem psala, z mé strany mír. Nechtěla jsem nikoho urazit a chyby v komunikaci jsou virtuality součástí. |
||
05.07.2022 08:51 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Může kdokoli. "Proc byl napsaný" se týkalo obsahu. |
||
05.07.2022 08:41 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Na ten pocit máš plné právo. |
||
05.07.2022 08:32 | K dílu: Mlíko po bradě | cvrcka |
Některé Tvoje texty mě oslovují. Tento narazil na můj pocit, že jde o plytkou nostalgickou vzpomínku na naivitu, dekadenci .. snad i skromnost mladí. Neoslovil mě. Jen minimálně. Stát Té to může .. v tom je virtuální prostředí až vražedně užitečné :/ Měj hezky den i tak. |
||
05.07.2022 08:28 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Děkuji za umožnění reakce. Omlouvam se za svou sebestřednost v prostoru pismaku a nezodpovědnost vůči kolegům publikujicim. Prosim o shovívavost s prudkým vyrazivem - za furii i ochechuli se s radostí až hrdostí nechám kdykoli označit "na oplátku" a je to jediný důvod, proč jsem tato slova v prologu k / sáze použila.
Co se týče mojí dovtipnosti - můžeme se jen krátce podívat na statistiky a i když nemůžeme poměřit, kolik k svému a kolik k ostatním, tak jen poměr investovaneho počtu svědčí prakticky o tom, že zřejmě toho času máš Šílené reálně víc. Napříč posledními roky.
To, že píši "přijď kdykoli zas" v reakci na komentář u svého díla je nikoli pozvánka, ale ubezpeceni (protože nevím, zda si toho všimas, ale za svou profesionální a obšírnou službu komentátora a kritika máš velmi často snahu se omlouvat a v tu chvíli reagují vždy tak, ze mne opravdu nemusíš. )
Zřejmě tedy mohlo dojít k Tvému dojmu,že od Tebe žádám dalsi a další rady. A já pouze chci větší spektrum názoru. Byt o dva tři nové postoje. Ano, vim, že když budu díla obcházet a komentovat, automaticky to z toho vyplyne. Možná. Možná dnes už ano, když je vlastně aktivních uživatelů zde celkem dost malo.
Takže pro yss (jejíhož názoru i přístupu si vážím a nemínila jsem Te urazit a kdybys s furií sama nezačala - v nadnesu- vůbec by mi nepřišla na mysl) i pro Tebe, i případně pro Luzz (ne, omlouvám se, vím, že to není Tvůj případ) a kohokoli, kdo má pocit, že tady občas trapcim s nějakým starým textem jako proč ---- pokud vám nenapíšu osobní zprávu s uctivou prosbou, zda byste se ke konkrétnímu textu nevyjádřily, neberte prosim jeho zveřejnění osobne a necitte se povinny ho komentovat, ani když bude v aréně. Zvlášť, pokud jste ho již dříve komentovaly. Vkladem do arény očekávám reakce obsirnejsi než "líbí" , tedy i klidně jen "nelíbí" od kohokoli kolemjdoucího. Nehodlám skoro nikdy pracovat na daném textu v horizontu kratším než několik let. Neumím. Naopak nasloucham a občas tavim. A ano, dialogovou (osobně podbarvenou) paměť mám mhohem lepší než z textu studijní.
A připravte se prosim na to že "autorka nezacala komentovat". Jen ji rozbouřené vody vymackly z ulity. Ahoj světě.
A opravdu si myslím, opravdu upřímně si myslím, že jakkoli "každý komentář se počítá", tak komemtujici cvrčka písmák nezlepší. Snažit bych se mohla.
|
||
04.07.2022 23:01 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
ten podmiňovací způsob je zlověstný. na nic se neptám.proběhlo tedy to, co jsem měla v úmyslu a nadále se těším na plodné diskuze u jiných než mých děl! :) |
||
04.07.2022 22:58 | K dílu: sága ~ pokračování | cvrcka |
Díky Radovane za připsání dojmu. sága bude ještě pokračovat, Silene si přála ještě aspoň jednu, nejlépe však pět strof :) |
||
04.07.2022 22:48 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
No já vlastne totiž netuším, co se stane, když někoho označím za neoblíbeného. Jestli se tím rovnou blokuje možnost komentovat, nebo .. ? Vidím, že avíza mi posílat můžeš, simply Clever jsem to pravé už vyzkoušela, ale z druhé strany do toho nevidím. Teda R.L. nebo kdo si mě kdysi zablokoval, ale zas nevím, jestli tímto způsobem, nebo jak.
Jinak jsem pod Tvým zápalem úplně opět propadla iluzi, že to tady možná je něco víc než pískoviště. :) Je to vlastne celkem milé, když mi připomínas, že moje existence jako uživatele písmáků má smysl.. :) |
||
04.07.2022 22:39 | K dílu: (anebo) Komunikační prostor pro konstruktivní kverulantství a Uhorčíka | cvrcka |
Zajímalo by mě, jak si písmák vlastně poradil s tím, že Tě mám jako oblíbenou i neoblíbenou. Vyřešil se tim nás problém ohledně Tvého komentátorského servisu vůči mým autorským snahám? :) |
||
04.07.2022 21:47 | K dílu: sága ~ pokračování | cvrcka |
Rem, báseň vznikla ze Sileniny pobídky před měsícem. Dopsáno dnes.. Díky za nadhled nad mou ublizenosti :) :) a sebestredou :) a díky za názor na text. |
||
04.07.2022 20:42 | K dílu: Mlíko po bradě | cvrcka |
To uriznute ucho má zurcivy myšlenkový přesah .. nutí myslet... Jinak opět nevidim, proč bylo tohle dílo nutné napsat.
|
||
04.07.2022 20:38 | K dílu: Zloděj a dráb | cvrcka |
Přemýšlím, co mi tento experiment přináší. Že krásná řeč? Samoúčelné. Posunutí Wericha do nových kulis... Jediná pozoruhodnost je verš o řezníkovu psu. A to je na tolik slov málo. |