23.02.2019 10:01 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
V poho, to já si dám pozor, s kym se tady bavim. Třeba se tu už leta pohybuje jedna šereda, píšící naprosto zjevný kokotiny a lovící (aspoň teoreticky) chlapi a redaktory na neuvěřitelný žblepty. Nebejt pro nikoho zajímavej a jen se mstít, no, však s tim mám z minulosti taky nějaký zkušenosti. Ale je to běsný, jak jí na to lidi skáčou. Zvlášť ti nejmoudřejší a "nejalternativnější." Ve svejch nicích mnohdy použí odkazy na fialovou;). Jsem měl na ní před pár dny kecy pod jejím „dílem“, ale teď mi dochází, že vlastně neumyslně pracuje, pracuješ, na tom samym co já. No jo no, k čemu jinýmu posmák.
(budu asi používat skupinová avi vždycky. kdo je tak hloupej a vůbec mi něco píše, zaslouží si) |
||
23.02.2019 09:59 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
V poho, to já si dám pozor, s kym sa tady bavim. Třeba se tu už leta pohybuje jedna šereda, píšící naprosto zjevný kokotiny a lovící (aspoň teoreticky) chlapi a redaktory na neuvěřitelný žblepty. Nebejt pro nikoho zajímavej a jen se mstít, no, však s tim mám z minulosti taky nějaký zkušenosti. Ale je to běsný, jak jí na to lidi skáčou. Zvlášť ti nejmoudřejší a "nejalternativnější." Ve svejch nicích mnohdy použí odkazy na fialovou;). Jsem měl na ní před pár dny kecy pod jejím „dílem“, ale teď mi dochází, že vlastně neumyslně pracuje, pracuješ, na tom samym co já. No jo no, k čemu jinýmu posmák.
(budu asi používat skupinová avi vždy. kdo je tak hloupej a vůbec mi něco píše, zaslouží si) |
||
23.02.2019 09:56 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
V poho, to já si dám pozor, s kym sae tady bavim. Třeba se tu už leta pohybuje jedna šereda, píšící naprosto zjevný kokotiny a lovící (aspoň teoreticky) chlapi a redaktory na neuvěřitelný žblepty. Nebejt pro nikoho zajímavej a jen se mstít, no, však s tim mám z minulosti taky nějaký zkušenosti. Ale je to běsný, jak jí na to lidi skáčou. Ve svejch nicích mnohdy použí odkazy na fialovou;). Jsem měl na ní před pár dny kecy pod jejím „dílem“, ale teď mi dochází, že vlastně neumyslně pracuje, pracuješ, na tom samym co já. No jo no, k čemu jinýmu posmák.
|
||
23.02.2019 09:31 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
Právě moje hodnota stoupla z 1,2 na 1,4. Jdu se radostí vožrat.
|
||
23.02.2019 09:26 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
Dybys chtěl hned, řekni si. Já zdánlivou kritikou redaktorství dpč, dělám posmáku nejpotřebnější službu. Oživuju mrtvolu. Jsem totiž zamaskovaný nad-nad-redaktor, víš, možná sám majitel ser-ser-vru;). |
||
22.02.2019 17:59 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
Ovšem přiznám se, že moje neskromnost po tomto úspěchu přestává znát hranic. Pokud bych získal oprávnění užívat titul i od jednoho redaktora alternativního (novoPosmáckého), převedl bych jeho jménem nemalý finanční obnos na Fond ohrožené kultury. Tak co? |
||
22.02.2019 17:50 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
Děkuji Zboro na sto tisíckrát. Zejména TVOJE povolenka k Právu výstavnímu mě dojala. |
||
22.02.2019 17:47 | K dílu: Chtěl bych upozornit, že jsem tímto DÍLEM překonal magickou hranici jednoho tipu na příspěvek v dlouhodobějším průměru (5děl/6t). Dovoluji si tak požádat veškeré redaktorstvo o udělení titulu Posmácký Umělec. Děkuji, Váš Péťa Miloučký Pusík | -dáme punk?- |
Děkuji ti Zboro na sto tisíckrát. Zejména tvoje povolenka k Právu výstavnímu mě dojala.
|
||
21.02.2019 16:20 | K dílu: Předposlední cigárko s bohem | -dáme punk?- |
No. Tak já taky využiju vzácnou příležitost a přiznám svůj názor, že jakákoliv aktivita, třeba i redaktorsky běsná, je lepší než nedělání nic. Měj se. |
||
21.02.2019 15:55 | K dílu: Předposlední cigárko s bohem | -dáme punk?- |
Děkuji ti a2a2. Nevím za co, což je absurdní, ale touha vše překonat, tedy i redaktorský Absurdistán, mě k tomu dohnala. |
||
19.02.2019 15:34 | K dílu: Tmavě modrá | -dáme punk?- |
Prokopová, pokus č.175. Ty mě jednou nasereš a já tu tvojí Rokycanku udám Gogýnovi. A ten bude urputnej, ty to víš! Měsíc bude sedět na schodech, než budeš muset aspoň jednou vytáhnout tu svojí šerednost z bytu. Hovno platný ti bude to tvoje obvyklý zkrášlování se nějakou rehabilitiační pomůckou.
|
||
19.02.2019 14:34 | K dílu: Něco novýho bobe? | -dáme punk?- |
Ty sis musel v životě s těmahle svejma afektovanejma reakcema vytrpět chlape.
|
||
19.02.2019 14:26 | K dílu: Něco novýho bobe? | -dáme punk?- |
Voe Mejla přece taky nechtěl dělat rebelii, chtěl si jen dělat hudbu po svym. Roli disidenta mu pak vnucovali až havlové, aby sobě namistrovávali kredit. Co jsem já za revolucionáře? A tady? Proč? Ty bys asi rád návrat starých pořádků, ale mně je posmák jen k zadržkování si, k ulevě od přetlaků na darebácích. Na škůdcích a hovadech, kteří zneužívající sice amaterských, ale kolikrát poctivých snah o porozumění sobě samým textovou tvorbou.
Js jsem -dáme punk?-, nic víc. Ani punker nejsem. Kdybych byl -dáme rejžovej nákyp?-, byl bych rejžovej nákyp? Nech takovýhle blboňovitý vývody jinejm. Není tu kritiků a podobnejch málo, očividně si v různejch redakcích vystačej i bez nás. Nazdar |
||
19.02.2019 14:07 | K dílu: Něco novýho bobe? | -dáme punk?- |
Nedělej blbýho, víš jak to je. Když to dám to Správný kategorie, do pár minut je u toho egil nebo jinej parchant a nejen že to přeřadí mezi Ostatní, ale bloknou mi i možnosti úprav. Tak k čemu by to bylo? |
||
18.02.2019 10:41 | K dílu: Vyšla mi kniha | -dáme punk?- |
Péťa nemá vzdělání a vychování, protože náš systém... to vcm nevyžaduje;). |
||
18.02.2019 10:24 | K dílu: Vyšla mi kniha | -dáme punk?- |
Ale ty si to přijdeš přečíst:))), musíš, můj šášo. Copak já jsem ten, kdo se zdržuje otvíránim tvejch textů? Ty vole kdo se mi sem sere, kdo mudruje, hodnotí a mektá? Já? Budeš číst VŠECHNO co píšu šašku, protože ti nic jinýho nezbejvá. MUSÍŠ, ty, howghu. Se sílou mý osobnosti nic naděláš;). |
||
18.02.2019 10:04 | K dílu: Vyšla mi kniha | -dáme punk?- |
Šermíř! Ty vole! Ale pohoda mušášo, jsi jen hloupý, to není trestné. I když soustavné na to upozorňování textem, to už je trochu za hranou pochopitelnosti. |
||
18.02.2019 09:57 | K dílu: Vyšla mi kniha | -dáme punk?- |
Ej můšo, jen zopakuju: před tebou hroty vidlí i zabetonovat, stejně si naběhneš. |
||
13.02.2019 20:22 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
Dik Zboro. Kdyby bylo nejhůř, ty od tebe pět. Furt teda ještě tři. Tak se uvi.
|
||
13.02.2019 20:04 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
Uznávám, že text nedosahuje žádných kvalit, je to jen hříčka. Ale já jednu báseň jednou napsal. Tady je. Tak tip případně za ni, jo?:
půjdu, a koupím si rohlík půjdu, a koupim si mlíko půjdu...
nepůjdu nikam dál už nepůjdu sednu si na lavičku budu jíst rohlík budu pít mlíko podzim je fajn
|
||
13.02.2019 19:51 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
Nikdy Jandlovu blízkost nepřestanu cítit. Já dítě, on starý muž, od sebe jen dva a půl vagonu. |
||
13.02.2019 19:41 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
co žádáš za tip haijine? |
||
13.02.2019 19:35 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
Zboro, já nejsem váš, ale dobrý. Lepší. Ještě nikdy jsi mi nic nenapsal, dnes poprvé, takže to je za tři tipy. Protože se to už nebude opakovat, vše co je poprvé, zaslouží pozornost. A dík. |
||
13.02.2019 19:24 | K dílu: Poděkování ČeskoSlovenslým drahám, že směl jsem před čtyřiceti lety ject společným vlakem z Prahy do Ústí nad Labem s Ernstem Jandlem. Vracel se z Vídně. | -dáme punk?- |
Chci deset tipů. Jestli je nedostanu, nikdy se na Písmák už nikdy týden nevrátim. |
||
12.02.2019 16:55 | K dílu: Kámoši jak hrom | -dáme punk?- |
To jo. Ale předevšim věděla, co jsem za rapla. :) |
||
12.02.2019 09:23 | K dílu: Radio Vulgar Canal | -dáme punk?- |
Voe ne že mě seřveš, že místo událostí Madajlonek O Nás. Ten se taky objevuje na titulní straně, nepletu li se. Chudák hájek:))). |
||
12.02.2019 09:20 | K dílu: Radio Vulgar Canal | -dáme punk?- |
Tak o odvaze to možná neni, ale máš pravdu, takhle vás srát, na to jsem nějak zapomněl. Udělám to. |
||
12.02.2019 04:47 | K dílu: Nasrať (celej básnickej komunite) | -dáme punk?- |
Souhlas. Pokud nezapomínáš, že i ty jsi tu dobrovolně a o své vůli, všechno je v pořádku. |
||
09.02.2019 10:24 | K dílu: Je to profesionálka | -dáme punk?- |
"Ale ona neprestávala a viete čo nakoniec vymyslela?! Že vieš, aké bude mať iniciály? S.M." ? SadoMaso?
|
||
08.02.2019 12:18 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Děti děti. Před váma vidle i do země zapíchnout, stejně najdete způsob, jak si na ně naběhnout. A já zase budu nevinej... Uuž se to točí uuž se to roztáčí!
|
||
08.02.2019 11:58 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Proč by jste se spojovali, vy totiž jedno jste. Teda, ty to možná nevíš Ášo, ale hájek se odkopal. Už si nevzpomínáš, kdy a jak založil ten svuj novo-klub? Majitel ho přijal do oficiální redakce, pak Někdo něco zapiskoval, tak jako odešel a... pak se začly dít takový divný:))) věci. A budou dál, budeš koukat, Áášo.
(do výběru zařadila pomerančová... a brzy přibudu i já - citrónek;)) |
||
08.02.2019 11:32 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
avi egilovi
to by bylo, aby se proti mně nespojili novo a staro posmáci! |
||
08.02.2019 11:31 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Já v tom taky provokaci nevidim, vždyť jsem to psal, dokonce opakoval. Jsi pozorný a bystrý čtenář Ášo (ale příště ti ty komy budu psát radši velkejma písmenama a kratší). |
||
08.02.2019 11:15 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Správně. Diskreditace. Posmáku SE VŠYM VŠUDY. Nikdy jsem se tim netajil. Ale s takovejhlema spolupracovníkama jsem fakt nepočítal. Nejsem já trochu provokant? Trochu néé, trochu to fakt ne.é!
A teď avi všem já. Jedém! |
||
08.02.2019 11:09 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
avi hájkovi:))) |
||
08.02.2019 11:08 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Yasně! Dva dny starej příspěvek, reakce za šest minut. Yasně! |
||
08.02.2019 10:59 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Ahoj Jano. Takže on někdo rozeslal skupinový avízo? Áša, to je jasný! No já se poseru!!! :))) |
||
08.02.2019 10:57 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Ahoj Jano. Takže on někdo rozesílat skupinový avíza? No Áša, to je jasný! No já se poseru!!! |
||
08.02.2019 10:56 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
Máš pravdu Ášo. Jsi staroposmák, já vím. |
||
08.02.2019 10:34 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
sorry kámo, ale tohle mi zrušil jako kom hájek pod svym alter Admin II, tak to dávám sám. Ty to možná nesmažeš, ale i když, ono se to paměti červeně stejně uloží. měj se: Názory čtenářů (Skrýt smazané) |< < 1 > >| 08.02.2019 10:03:57 haijin Toto si si niekde zabudol, tak si to ber: 08.02.2019 09:30:46 -dáme punk?-Začínám mít hájku pocit, že těmito počiny hodláš mě donutit k zamyšlení, nemá li egiloidní redakce posmáku přeci jen nějaký smysl. 08.02.2019 10:04:49 haijin Toto si si niekde zabudol, tak si to ber: "08.02.2019 09:30:46 -dáme punk?- Začínám mít hájku pocit, že těmito počiny hodláš mě donutit k zamyšlení, nemá li egiloidní redakce posmáku přeci jen nějaký smysl."
|
||
08.02.2019 09:30 | K dílu: | -dáme punk?- |
Začínám mít hájku pocit, že těmito počiny hodláš mě donutit k zamyšlení, nemá li egiloidní redakce posmáku přeci jen nějaký smysl.
|
||
08.02.2019 09:18 | K dílu: Jenom moře, celá kapka | -dáme punk?- |
Přesně takhle jsem to myslel! Proč bych psal víc, když už si smysl pochopila? |
||
08.02.2019 09:17 | K dílu: Jenom moře, celá kapka | -dáme punk?- |
Přesně takhle jsem to myslel! Proč bych psal víc, když už si smysl pochopila. |
||
08.02.2019 08:44 | K dílu: Brr | -dáme punk?- |
Panejo. Já to četl na webu, píšu sem. Panejo. K tomu bych se chtěl taky dopracovat. Jen hezky popsat popsat "nevýznamný" stav, nenutim se do mudračení. Dobrý Ty. |
||
08.02.2019 05:38 | K dílu: Jenom moře, celá kapka | -dáme punk?- |
to Kiii: Možná je to jen módní záležitost, ale doba si žádá maximální zkratku. A i kdyby to bylo špatně, pořád je to – dle mého – lepší než bezexperimentální protahování včerejších norem. Ale na osobní úrovni ti rozumím. |
||
07.02.2019 15:37 | K dílu: Odpočítávání | -dáme punk?- |
Klííd:))), já nejsem hysterickej vždycky. Když ho dáš s aspoň jednoslovnym popisem, snesu to. (Horší je ovšem podívat se, co mmj kladně hodnotíš i okolo. Protože... Takže se radši snažím tohle moc nedělat. Realitu a racio si netřeba vnucovat vždycky, ale to ještě moc neumim. Js většině lidí jsou emoce vlastní a rozumu se učí. A - některý spíš obráceně. Což mmj by mohl být důvod, proč si tak nějak sedneme). |
||
07.02.2019 07:02 | K dílu: Odpočítávání | -dáme punk?- |
Tip je prosba o osobní přízeň. Ale nepíšu ti to s žádostí o výměnu. Vlastně naopak. Ruším všechny žádosti. Neodvolávám v žádném případě víru v tvůj potenciál, přiznávám ale čerstvou nedůvěru ve smysl pokračování diskuze. Péťa Pusík, tč spíš Péťa zbytečně Uslintaný |
||
07.02.2019 06:41 | K dílu: Odpočítávání | -dáme punk?- |
:))). než jsem napsal tamto, ty tohle. Jen potvrzuje oba co v základech. Asi spolu v mnohém nebudeme souhlasit (tip korektní platidlo?! - neser!), ale kdyby jen za snahu, cením si tě. Tak uvidíme co dál. (ale s tou jasnější mluvou - prosím, zkus to. Aspoň vůči mně. Jsem přeci miloučký Péťa. Prosím, děkuju... tak prosím;)) |
||
07.02.2019 06:35 | K dílu: Do Kyjeva už vždycky jen přes Košice | -dáme punk?- |
(punk a Wíťa ořezávač dneska jedno jsou)
Kotě;). Smiř se s tim, že moje texty budeš spíš jednou učit nazpamět vnuky, než si je užívat aktuál tady. Posmák je mi na to, abych měl nějakej kontakt s realitou, jinak manicky píšu šestnáct hodin denně a – jinde skutečně zužitkovávám. Tvoje názory by mě zajímaly, ale to, za co jsem tě kdysi chválil, to mě v osobní rovině vadí. Nejasnost. Viz tenhle kom např. Přitom NEPOCHYBUJU, že už takhle, byť jen v otázkách, nese obsah, s kterým bych se MĚL seznámit. Ale ať to neprodlužuju. Chceš li mi něco říct, zapomeň na svoje sice obdivuhodné, ale pro podobnou diskuzi nepřípustné pohrávání si se slovy. Otázky klaď jako dítě z první třídy a vůbec: věnuj se jen mě, ser na zbytečný společenštění s povrchními tvůrci (nebo dostuduj klasiky, to nikdy neškodí;)) (tvůj) Péťa Pusík
(koukni mi prosím na chlupatou historii, potřeboval bych lehký poštuch... prosím a... děkuji;))
|
||
07.02.2019 06:16 | K dílu: dominice | -dáme punk?- |
Takže Mejlo, těžko si představit, že ti tady někdo porozumí. Natož aby pochopil, jakej kapitál ten text nese. Ale stalo se. Buď rád, ale – já jsem ještě šťastnejší. Teď mám na starost jiný věci, ale až k tomuhle tematu budu tvořit celek, projedu si tvý dílko pojem po pojmu a moc mě to bude inspirovat. Je fajn vidět zítřek, což? A nebo jestli to tak ještě nemáš, tak ti to říkám. Jsi správně nasměrován, jsi vizionář. Nakolik jsi s tím opravdu srovnán (nakolik si opravdu věříš, nakolik skutečně nepotebuješ „schválení“ většinou a pod), to nevím. Ale nezužitkuješ li svůj potenciál ty, tak já. Minimálně skrze tenhle text určitě.
Předpokládám, že jsi skutečně ocas jako já, takže to na nějakou hlubší spolupráci nevypadá. Ale přinejmenším skrze tenhle text zužitkován budeš. Možná by byl přesnější pojem „vykraden“, ale to už pro mě (a skrze mě pro budoucnost a svět) nehraje roli. Dílko je uloženo tam kde má, teď už nezmizí, ani kdyby si chtěl (ses posral). Snad si rád. I když spíš - určitě si rád. Lidi jako ty někdy věci chápou až přes tři zatáčky, ale chápou vždycky. Čus, tvůj novej obdivovatel, tvuj dlužník a zejnména tvůj osobní zloděj, Péťa Pusík ze Žižkova
|
||
07.02.2019 03:15 | K dílu: Pojď shořet společně | -dáme punk?- |
Pět kritik, náhodný výběr z posledních dvou let? Aha:)! Takže dokonalý, to mi vyhovuje. Podobný servery bohužel nemůžou sloužit ke kultivaci lit dovedností, k psycho hrátkám nás odchylů ale dokonale. Viď? Jen tak dál. |
||
07.02.2019 03:04 | K dílu: Pojď shořet společně | -dáme punk?- |
Čéče, to je fakt zvláštní. Proč mi v tomhle případě nevadí použití nejjemnějšího smirku? Vždycky takový věci beru jako povrchovost, povrchnost, ale tady to nejde. Že to děláš dobrovolně, zdá se, ne z nutnosti? Že to děláš radostně, bez sebemenšího tlaku? Kdo ví. Ale koukal jsem, že „jsi“ tu nová. Takže taky můžeš být dokonalej tester a manipulák. Což (a ani trochu mě to nepřekvapuje), by mě bavilo nejvíc;). Tak se uvi.
|
||
06.02.2019 17:38 | K dílu: spotrebitelia | -dáme punk?- |
(mND) Ano ano, vzpomínám si. Áša. Dost zaujatý komy, ale chytrý. Tohle taky tak. Bylo by si s tebou o čem povídat, myslí ti to. Jenže ty vole proč, proboha proč tomu dáváš tuhle podobu? Poezie je přece něco jinýho, ty to musíš vědět. Že tady devadesát procent lidí, blbejch lemplů, fláká text za rouškou poezie proto, že ho nejsou ochotný a schopný dělat pořádně, to přece neni důvod, aby si byl stejnej. Tvorba, psaní, práce s textem je... práce. Nebuď sráč. |
||
06.02.2019 08:48 | K dílu: Odpočítávání | -dáme punk?- |
Q-M: Já věřím, vím o svých čtenářích. Nepochybuju o smyslu své „práce.“ Moji lidé ale z určitých důvodů mlčí. Na posmáku dokonce musí, aby mmj neztratili důstojnost. Já věřím, nepochybuju, že i ty jsi můj člověk. Buď jím, prosím, dál. A možná ještě víc než dnes. Tedy - už mi nikdy nic nepiš, ano? Děkuju, Petr |
||
06.02.2019 08:35 | K dílu: VII. Revoluce podle Zdeňka | -dáme punk?- |
Tohle a takhle má smysl psát. Tip ti dát neumím, umím jen poděkovat. P |
||
05.02.2019 08:39 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
Vyjádřil jsem nevoli, proto na mé slabé místo cílíš? To není hezké. Ale snažím se to brát tak, že jsem tě k tomu vyprovokoval. Uvidíme, jestli se to už nebude opakovat, nebo si v tom – bohužel - najdeš zalíbení. |
||
05.02.2019 07:18 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
Tipaře sepsanýho nemám, ale vlastní algoritmus k převodu jejich fiktivních hodnot na skutečnější jo. Můj finanční poradce mi ho ale zakázal zveřejnit. |
||
05.02.2019 07:13 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
Pojď, budeme si povídat to jsem chtěl určitě;) |
||
05.02.2019 04:07 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
(šlas přes plot, v brance je přinejmenším foto past, jak TY dobře víš) |
||
05.02.2019 03:41 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
(Totog je muj čas. Přijde mi, jako by mi někdo vlezl do zahrádky přes plot a... hezký ráno:)) |
||
05.02.2019 03:10 | K dílu: Pojď, budeme si povídat | -dáme punk?- |
Uf. Možná to bylo těsně, ale dopadlo fajn. Tohle třeba totiž myslím vážně. A "potěšit" mě tipem jako takřka všechny okolo, to by mnou nepříjemně otřáslo. |
||
04.02.2019 05:15 | K dílu: O proměnách žen v nejsmutnější literární postavy | -dáme punk?- |
to E: Kdybych věděl Evi, jak moc moje písmenka budeš brát vážně (a psát to jen pro tebe;)), to poslední bych si určitě odpustil. Měj se. P |
||
02.02.2019 13:55 | K dílu: Tradícia | -dáme punk?- |
Zhruba takhle o tom taky přemejšlim. „Systém, ktorý má preveriť schopnosti migrantov dostať sa tam vlastnými silami“ a pod. Moje verze je, že je to vypovídávání si posledních nejasností před totálně nezbytným spojením krst a muslim, pro opětovný zprovoznění konkurenceschopnosti Číně (a podobným;))
I když, o tomhle špekuluju ještě víc: proč si pořád představuju, věřím, že u vás se válej odpovědi na všechny otázky běžně v pangejtech? (zvlášť na středně-jižním Slovensku, zdá se mi;))
|
||
28.01.2019 15:02 | K dílu: Bylo mi bez vás smutno | -dáme punk?- |
tak tak dáši, to je fyzikální zákon. hezkej den;) |
||
28.01.2019 10:13 | K dílu: Na samote u lesa | -dáme punk?- |
Ae no jo, uznávám, že to s tim střídánim nicků vypadá blbě. Ale já se tu učim jasnosti a průraznosti slov, který musej bejt jednoznačně nezávislý na recipročních tipech, na reálných lidí, na... Jenže ty bys mě asi fakt už vždycky poznala, i kdybych se nerozplýval nad beskydsko-karpatskými vílami a čarodějnicemi. Hezký den;). P |
||
27.01.2019 15:37 | K dílu: Lehká psychóza | -dáme punk?- |
Myslím, že radost ze psaní je to nejdůležitější. Piš bráško. Už jsi náš, vše co máš – ať vyšumí!
|
||
27.01.2019 15:35 | K dílu: Na samote u lesa | -dáme punk?- |
Tyhle tvý věci miluju. Tak nejdřív formát. Nic jinýho dnešní („většinový“) zákazník neskousne. Pokud psát pro druhý, aby nás četli, jinak to nejde. Ale jiný ti pochválim: vždycky tam máš nějaký praktický doporučení, jak se k životu stavět, abychom ho snášeli líp. Tentokrát „vykolejení“ dcery ze smutku přesně cílenou provokací s vtipem. Tyhle způsoby miluju a - tebe asi trochu taky. Čus P
|
||
27.01.2019 07:07 | K dílu: Romance Sumiko Kočinawy | -dáme punk?- |
Co by se mohlo dít dál? Sumiko chce víc! Třeba zhlédne film, který ji insipruje k akci. Třeba bude svědkem tragédie, která osvětlí kout její ztracené duše. Co kdyby si Movsare takhle pokračoval? Vysral se už na utržky a zkusil rozvinout život postavy? Sumiko chce víc, ty taky. Myslím si, že na to máš. |
||
25.01.2019 16:05 | K dílu: PRÓZA ROKU 2018 - HLASOVÁNÍ | -dáme punk?- |
Héj:))), láčkovej krove, mám u tebe stovku za propagaci soutěže. Nebo to chceš splatit v naturáliích? Vyjádři se (hehe hehe muhehe, aneb mám rád sebe debila;)) Vtipnej je taky ten tvuj první zmazanej prázdnej kom tady. Nicméně propagace se dělá jinak, koukej;).
|
||
25.01.2019 10:45 | K dílu: PRÓZA ROKU 2018 - HLASOVÁNÍ | -dáme punk?- |
Dovolím si požádat slečnu Prózu měsíce, aby se nadala odradit závistivci, že se s seznamu nenašli. Tato práce má smysl, druží kolektiv písmáčanů a jasně demostruje, o co tu jde. Kam dospěla kdysi asi poctivá víra, že podobnými servery lze prospívat literární tvorbě.
Ale ono to všechno bude mít smysl. Bude z toho Veliká humoristická kniha (možná i jedna divadelní hra). Sleduju vaše počiny s minimem komentářů už asi deset let, kocourkové a kočičky. Stovky stran poznámek a ukázek největších zmateností a namyšleností. A nemluvím ani trochu o autorech (snaha se cení vždy, ať je jakákoliv). Víte, panáčci a kozičky redaktoři? Vy budete jedinými aktéry. Víte? Nevíte, to vim taky že nevíte. Ale budete vědět. O to se postarám.
Děkuji za pozornost, Váš Péťa Miloučký Pusík
|
||
21.01.2019 07:23 | K dílu: Z kostele do postela | -dáme punk?- |
to tro: Přibrzdi trojánku trochu, ano? Ještě pár takovejch komů a pokousala by mě naděje, že tu někdo může rozpoznat vtip. Nazdar;) |
||
11.01.2019 11:18 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
to SM: Slavomíre. Už jsi tu byl a - na mojí žádost nedbáš? Pak se někdo div mejm způsobum. Jsem ze sebe projevil něco lidskýho, pro tebe je to radost z mý odhalený slabosti? Budeš si mě teď roztírat? Těší tě, že je mi to nepřijemný?
|
||
11.01.2019 10:49 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
to SM: Dobře. Věřím ti a vlastně si i vážím... Ale z vašeho klubíku mě prosím a hned vyjmi. Děkuji. P
|
||
11.01.2019 10:14 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
Wow! Nedějou se záhady, nejsem blázen. No nejsem. Ten teploměr se nevyvlíknul z háčku sám. Včera sem koupil novej a - teď jsem ji viděl. No straku! Zezadu jsou takový třpitivý spony, ty ji přilákaly. A dneska mi ho zkusila ukrást znova. Jenže já už vím!
Dobře, nebudu nic přehánět. Teploměr jsem pojistil, tenhle už nedostane. Ale chvilku ji se nechám snažit a... Až uvidím, že je to Ona, holka chtivá, náruživá a snaživá, dostane dárek. Takovýho Třpyta co ona dostane, žádná jiná straka na Žižkově mít nebude.
Chápete to? Jsem zamilovanej, už nebudu sám.
|
||
11.01.2019 09:39 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
Někdy přijdu a ty řekneš: Chci tě, hned! A jindy zase povíš Zmiz! dneska prcám se svym démonem.
Miluju tvojí spravedlnost, pravdu a ohledy. |
||
11.01.2019 09:26 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
Někdy přijdu a ty řekneš: Chci tě. Hned! A jindy zase povíš Zmiz! Dneska prcám s démonem.
Miluju tvojí spravedlnost, pravdu a ohledy. |
||
11.01.2019 08:23 | K dílu: Sklamanie | -dáme punk?- |
Drahá. Maskuju se tu za chlad, zesměšňování ap. Ale k tomuhle promluvím zcela vážně. Je chyba usilovat o vyjasnění si vlastní lit práce skrze druhé. A na podobných serverech už vůbec! Toto jsou místa smutných, společensky neúspěšných lidí. Zdejší "literatura" jsou prosby o pozornost, inzeráty s nabídkami "duší" (protože těla většinou za moc nestojí). Jde li ti čistě o rozvoj dovednosti psaní, NEEXISTUJE místo, kde by jsi o svojí chuť mohla přijít rychleji.
(Jako vždy upozorňuji, že toto je kritika všech místních, tedy i sebe. Jinými slovy, chceš li, abych si s tebou aspoň já povídal, zkus poslat fotku a... uvidíme)
|
||
11.01.2019 07:54 | K dílu: Jsem vždycky osobní a - někdy i o kousek víc | -dáme punk?- |
- Je to blázen. - Myslíš? Mně připadá, že ví co říká. - To jo, to on ví co říká. Ale nebere ohledy, jak to druzí prožijou. Je to blázen. - Tak tomu se neřiká blázen, tohle je Otíkův kamarád.
|
||
10.01.2019 13:14 | K dílu: Kudy kudy, do věčnosti | -dáme punk?- |
Chtěl bych si jako poslední přečíst knížku, jak se to s tím světem bude vyvíjet, až já tu nebudu. To blaho, ač by se tam psalo cokoliv! „Já jsem si svoje odsloužil, a myslím, že jsem nezklamal.“ Pak bych knížku zaklapl a nechal si od lékařů pomocí důmyslný chemie naordinovat tu nejvíc vzrušující smrt.
Knížka nebude, no;). Ale tamtu službu dnes bežně nabízejí na švýcarských klinikách. Peníze už na to bokem mám a mezi doklady nosím lístek že v případě nenadálého kolapsu - žádnou falešnou soustrast, žádné prodlužování. Takhle a jedině takhle. TO bych si přál.
|
||
10.01.2019 07:53 | K dílu: Kudy kudy, do věčnosti | -dáme punk?- |
(Ej, to je ráno, co? Jako za starejch časů: lososa, ještěrohlavce hnědýho a samozřejmě – mojvičky! Pro tebe plátky z bílýho masa a já… už zase drtím mezi stoličkama hlavy malých rybiček. Je úžasný, jak tě tím vzrušuju. Bez sexu se neodchází, dneska to řekneš ty) |
||
09.01.2019 14:14 | K dílu: Nuda a stres Dokonalého | -dáme punk?- |
Ideálem by bylo, kdyby tě jedna tě ponížila, jedna rozčílila, jedna vyděsila, jedna rozbrečela atd. A pak by zůstala poslední, možná ani ta by nebyla příjemná, ale tu by sis zapamatovala nadosmrti. A tak se budu snažit dál, protože já to jinak neumim a - zároveň nechci (není náhodou tohle sněný ideál Všech?;)).
|
||
07.01.2019 16:38 | K dílu: Eine kleine nachtmusik | -dáme punk?- |
A vida, tak jsi! stejnej chudák jako kdysi. To tě jen přísnost pozdnějšího životního údobí přiměla, lépe nedávat v komentářích najevo svou zahořklost. Ale na tom není nic divného. Ani na mé naivní naději, a ni na statistickém pravděpodobnosti, že zázraky se dějí jen zřídkakdy.
A je vás tady takovejch spousta. Ahoj Jani;). |
||
07.01.2019 16:37 | K dílu: Eine kleine nachtmusik | -dáme punk?- |
A vida, tak jsi! stejnej chudák jako kdysi. To tě jen přísnost pozdnějšího životního údobí přiměla, lépe nedávat v komentářích najevo svou zahořklost. Ale na tom není nic divného. Ani na mé naivní víře, a ni na statistickém pravděpodobnosti, že zázraky se dějí jen zřídkakdy.
A je vás tady takovejch spousta. Ahoj Jani;).
|
||
04.01.2019 09:55 | K dílu: Selfie Only (v.j. Soňa Jedináková) | -dáme punk?- |
Odejdi, nedocenila si jogurt. Opět jsem zhrzen:))). |
||
04.01.2019 03:05 | K dílu: V sedmém koutě kruhu | -dáme punk?- |
:))). jsem si tě spletl s jistou podobného nicku. Vůbec jsem nechápal, jak… ale teď jsem koukl na tvý věci, a jako jo, tobě by se to fakt líbit mohlo. Chápej, já jsem totemový autor s průměrem tipů dokonce pod jedna, musím být opatrný;). Tebe možná bude problém následujícími díly odradit, ale uvidíme. Uvidíme, jak nám to spolu půjde;). |
||
03.01.2019 03:34 | K dílu: Lehni! | -dáme punk?- |
to q:
héj, nech mě bejt zhrzenej:)))
jasně že plácam. kerekeš mě sice nebere zato kubuši, pauhof, jaco, vědkyně všechny, minich, javorček, tomaši, drobny zdravotní sestry všechny kolarovič, kubuši again... ne, neni jich ani málo;) plácam
A VŠECHNY JE MÁ DODNES POD PALCEM ZUZKA KRÓNEROVÁ! TOŤ ŽENA-NADČLOVĚK!
čau
|
||
30.12.2018 14:18 | K dílu: Radosti povánočního výprodeje | -dáme punk?- |
Když ti jí nepošlu, bude to vypadat, že se bojim konkurence. No, dneska mě dostal. :) |
||
30.12.2018 12:06 | K dílu: Jen jednu si nekoupíš, jen jedna neodejde | -dáme punk?- |
to q: Jiného. Ano, to bych prosil;). I já jsem jen autor, postava je postava. Literatura je tak trochu hra na schovávanou. Tak trochu proto, že v ní (na rozdíl od skutečných her) netřeba dodržovat žádná pravidla. A - to já rád;).
To sR: Rád bych se nad tvými slovy zamyslel, ale tentokrát to nepůjde;). V Jungovi jsem tak dlouho hledal odpovědi, až jsem se nejen ztratil, ale přímo ho začal nenávidět. Fakt nevim.
Mějte se oba. A 2x týdně čaďte trávu. Oba;). |
||
30.12.2018 12:03 | K dílu: Jen jednu si nekoupíš, jen jedna neodejde | -dáme punk?- |
to q: To bych prosil;). Já jsem autor, postava je postava. Literatura je tak trochu hra na schovávanou. Tak trochu proto, že v ní (na rozdíl od skutečných her) netřeba dodržovat žádná pravidla. A - to já rád;).
To sR: Rád bych se nad tvými slovy zamyslel, ale tentokrát to nepůjde;). V Jungovi jsem tak dlouho hledal odpovědi, až jsem se nejen ztratil, ale přímo ho začal nenávidět. Fakt nevim.
Mějte se oba. A 2x týdně čaďte trávu. Oba;). |
||
30.12.2018 08:42 | K dílu: Jen jednu si nekoupíš, jen jedna neodejde | -dáme punk?- |
Zkus zmáčknout tip bez slovního zdůvodnění a uškvařim ti tu pracku ve friťáku. Chápeš magore!? Já city nemám, proto je existenčně potřebuju. Od druhejch. Jsem hovado, jsem závislák, jasný? (Uf! Musim se vybít, zklidnit. Štěpánka je pak o to roztomilejší, co i já jsem takovým)
|
||
30.12.2018 06:46 | K dílu: Hron do toho! | -dáme punk?- |
No, a tak to je. Tady dneska všichni tvořej básně, a když maj napsat dopis, čuměj jak bukvice. |
||
29.12.2018 11:53 | K dílu: Hadi | -dáme punk?- |
Díky Rendle za reakci. Potřebuju si tohle dneska drobánko vyřikat. Takže, vidím to asi takhle: člověk se blíží době, kdy si svoje geny bude schopen určovat a plánovat. Pak si bude vybírat nastavení tak, aby emoce potlačil. Ano, emoce sice nás, lidi, přivedly tam kde jsme dnes, děkujme jim za to, ale teď už spíš jen překáží. Emoce nejsou např pro radost vůbec nutné, lze ji docílit i bez nich. Byly nástrojem k přežití (útěk, strnutí, útok), ale dneska je už nepotřebujeme. TOTO to otázka a úkol zítřka. Pochopit, zkusit, dohnat do extremu, takřka se zničit a - až pak se náležitě nově vyvážit. TOTO je otázka a úkol můj. Mnohdy si připadám, že jsem na to sám, ale nejsem. Ty už minimálně tušíš a přišel sis na to sám. Dík za úžasnou psychickou podporu.
|
||
28.12.2018 13:30 | K dílu: Otík a psychopat | -dáme punk?- |
Můšo! Ty nositeli špatné pověsti! :))) |
||
28.12.2018 13:12 | K dílu: Rumunská nezbeda | -dáme punk?- |
to q: Jojo, mám tě rád q. Už jsem ti to řikal párkrát, ale zmatená mym mnoho-nickem to nemusíš registrovat. Jistě, nasral mě tvůj tip u egila. Ale láska je láska, vždyť víš;). Típnul jsem si tři cíga do podpáždí a než čtvrtou, raději jsem se přiměl k lehké toleranci. Odpuštěno, Lásko.
|
||
28.12.2018 12:30 | K dílu: Vánoční koleda | -dáme punk?- |
Budeme si povídat, dneska jo (štěpánka nepřijde už určitě). Takže třeba pro zajímavost, já nejsem punkerka, punkeři jsou buď děti nebo zastydlouni. Já mám rád literární ser-Věry (obou pohlaví). Dřív jsem se na ně chodila koukat do zoo, ale je to dálka. A to vstupný – hrůza! Tady vás mám zadarmo. Většinou potřebuju inspiraci na nějakou postavu, dneska na upřimnou hodnou, ale dost hloupou holku. No kde bych na ní JÁ narazila? Já se s hloupejma bavit neumim, hned to poznaj, co si o nich myslim. Tak ztichnou. Tady ale ne! Na amlitech ne. Přeci - kdo má nutkání psát, neumí ztichnout, že? Však se známe;). |
||
28.12.2018 12:01 | K dílu: Vánoční koleda | -dáme punk?- |
Ano můšo, už tě znám. My holky si přece rozumíme. I kdyby nás bily, nadávaly nám, nepřestanem kvokat. Takže vzhůru! |
||
28.12.2018 11:44 | K dílu: Vánoční koleda | -dáme punk?- |
Můšo, že se mnou není "rozumná" řeč, všimla sis hned. Stejně pokračuješ v pokusech o diskuzi? Tedy ti dám příležitost dál si to nestěžovat a - vyjádřím se nediplomaticky. Víš naprosté hovno, jsi mimořádně hloupé. Ale moc nečekám, že příležitosti využiješ. Ty se zas vrátíš mi něco vysvětlit, vid? Ach jo.
(V pravidlech serveru je zákaz používat více nicků. Já jsem teď současně Whittle a -punk-. Doporučuji na to upozornit správce, diskuzi lze vést i tímto způsobem;)) |
||
28.12.2018 11:33 | K dílu: Rumunská nezbeda | -dáme punk?- |
V poho q. Těsně před obědem, zasedají určití umělci ke strojům a než se nadlábnou k další tvorbě, vyjadří se ke stavu poezie na zač 21.st. Nemůžou za to, mám pro vás pochopení. |
||
28.12.2018 11:27 | K dílu: Vánoční koleda | -dáme punk?- |
Můšo můšo. Vysáči se dodnes za punkery označují, nebyli jimi nikdy. Víš? A – o tom to je.
|
||
28.12.2018 11:25 | K dílu: Rumunská nezbeda | -dáme punk?- |
Už jsem si tě všimla Můšo. My dvě by jsme se nedohodly ani na definici poezie. Piš si spokojeně svoje věcičky, raduj se z přátelství a lásky... a i mně sem klidně piš další sebepřiznání. Já zase neumím vyšívat gobelíny, no. Je osvobozující umět si přiznat své nedovednosti. Ať k tomu také dospěješ.
|