09.12.2022 11:39 | K dílu: Sugar Buzz | Mystikuchař |
Bříza - dyť ty víš taky hovno, kamaráde... |
||
09.12.2022 11:39 | K dílu: Sugar Buzz | Mystikuchař |
Bříza - dyť ty víš tako hovno, kamaráde... |
||
08.12.2022 14:07 | K dílu: návrat na exkurzní lokalitu II | Mystikuchař |
Marcipánoid, krystal cukrkandlení v nicotě pecní výhně. Z neklidu kydy, sacharidy, kuléru hořká kóda. Slova se točí v kruhu, poslední písmácká móda. A v nitru proslazeniny, v jantaru uvízlá hysterie čeká na nulté narozeniny!
|
||
19.11.2022 20:51 | K dílu: Předvánoční | Mystikuchař |
Vraž tam dva tři kostely, ježíšek tip nadělí. Nebo (hned a bez cirátů) tiskněme d-inzerátů: "Od Aše až k-Karviný hledám flanďáky neviný." Je to projev marné snahy císař, papež - stejně nahý... |
||
19.11.2022 20:45 | K dílu: Psychiatrie | Mystikuchař |
Jestli s tím Silene není v souladu, musí autorka něco dělat správně. |
||
28.06.2022 00:41 | K dílu: Chci jen tak jít… | Mystikuchař |
Když má člověk kliku, dostane se z každého vězení... |
||
28.06.2022 00:40 | K dílu: Příště napíšu o vaření | Mystikuchař |
O vaření se píše dobře... |
||
27.06.2022 15:52 | K dílu: Soothing saké / Samosaj | Mystikuchař |
Janina6 - přesto se mi to s kýmsi nedávno stalo... asi proto, že na tyhle písně slyším, a jak muzika spustí, vstávám a tancuju... ;-) |
||
27.06.2022 15:49 | K dílu: Milý Jane, | Mystikuchař |
Andělka - jako obvykle si možná bývalý učitel zapomněl učit od svých žáků. ;-) |
||
27.06.2022 15:11 | K dílu: Tentokrát napíšu o vaření | Mystikuchař |
Andělka - shlédl jsem výtečný netflixový seriál "Peaky Blinders", a ačkoliv sám cikán nejsem, učaroval mi archetyp kočovníka, stejně jako Haškovy povídky o cikánech, a asi nejvíce si cením svobody, takže když se člověk začne příliš zaplétat, a někdo jiný začne mít klíče od všech dveří, je možná čas pěkně po cikánsku zmizet... aspoň na chvíli, než začne být ve dne člověku samotnému zima... a v noci smutno... nebo je to naopak? ;-) |
||
27.06.2022 15:06 | K dílu: Tentokrát napíšu o vaření | Mystikuchař |
Tak tohle byl super komentář, směju se na celé kolo, až ženě na meetingu vedle v místnosti poskakuje head-set! ;-D |
||
02.05.2022 11:16 | K dílu: Tuli-páni | Mystikuchař |
Někdo sežral ten obrázek s tulipánem. (Tak vidíš, Silene, přes veškerou tvojí "rozšafnost", které se v některých krajích říká "ta snad sežrala Šalamounovu moudrost?!", mám poslední slovo já! A odpovím Ti memem jednoho starhého hipíka jménem Hearn Gadbois: "Víš, svět se netočí jen kolem tebe, svět se točí kolem mně!" Take that, you ridiculous person drunk on an amusing concept of what poetry is and isn't!) |
||
02.05.2022 11:15 | K dílu: Tuli-páni | Mystikuchař |
Někdo sežral ten obrázek s tulipánem. (Tak vidíš, Silene, přes veškerou tvojí "rozšafnost", které se v některých krajích říká "ta snad sežrala Šalamounovu moudrost?!", mám poslední slovo já! A odpovím Ti memem jednoho starhého hipíka jménem Hearn Gadbois: "Víš, svět se netočí jen kolem tebe, svět se točí kolem mně." Take that, you ridiculous person drunk on a ridiculous concept of what poetry is and isn't!) |
||
21.04.2022 00:57 | K dílu: Soothing saké / Samosaj | Mystikuchař |
Janina6 - ve válečnických kulturách je to právě zvykem - středověcí rytíři, samurajové, letci z druhé světové války - ti všichni se chovali k nepřátelským profesionálním bojovníkům s respektem, protože věděli, že zítra je politický vrtoch může postavit v bitvě proti sobě. Takže jeden večer s někým popíjíš a hrajete v kostky, a druhý den si pářete břicha. Rozhodně o tom existuje bezpočet písní, básní i balad. |
||
15.04.2022 14:39 | K dílu: Tuli-páni | Mystikuchař |
Už to má grády, kdo řve, ten je mladý, pro mě popkorn a lístek do první řady!
(Silene šílená, na co si to prosím tě zase hraješ? Na ochránkyni literatury? Na strážkyni čistoty literárního serveru? Počítáš sebe sama mezi "talentovanější autory"? Osobně vím o několika lidech, kteří odešli poté, co jste si to tady s MajaXem "vzali do parády". Je vás všude plno, jen mezi řádky vašich textů vane jakési podivné prázdno. Jestli si chceš hrát na nějakého arbitra, tak přestaň cenzurovat ty, kdo mají odlišné názory - a to platí obecně!) |
||
23.03.2022 13:17 | K dílu: | Mystikuchař |
Neomlouvej se pořád tolik. Jseš dobrej, rozhodně lepší, než ti, co ti mudrují pod texty! ;-) Salud, kolego! |
||
23.03.2022 13:10 | K dílu: Nesmíš všemu věřit | Mystikuchař |
Hlavně ať se jak chce tváří, nikdy nevěř novináři, neb on musí (stůj co stůj) |
||
23.03.2022 13:08 | K dílu: Nesmíš všemu věřit | Mystikuchař |
Hlavně ať se jak chce tváří, nikdy nevěř novináři, neb on musí (stůj co stůj) |
||
23.03.2022 12:41 | K dílu: Malý Donbas | Mystikuchař |
Say, brother, have you been in 'Nam? Who cares about Joe or Jimmy, Tell us about the Uncle Sam! |
||
15.03.2022 00:02 | K dílu: Próza měsíce 22-02 (únor 2022) - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ | Mystikuchař |
Já vám dám "típne vyřídilka" vy Vizigóti... hehehe.... |
||
08.03.2022 09:54 | K dílu: Pod taktovkou (pro prozaiky) | Mystikuchař |
Shalquir - když budu mít náladu, vetřu se tam jako catering a trochu tam panstvu okořením ten zednářský kaviár pro vyvolené. ;-) Bude to ale dřina - v těchto kruzích je všechno dřina! ;-) |
||
06.03.2022 17:56 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
800 milionů lidí hladoví - právě teď, zatímco si povídáme. Západní blahobyt vykupuje svou existencí zhruba 40 milionů otroků. Obrovskému množství lidí musí stačit prostředky odpovídající jedinému dolaru denně. Peak conventional oil byl v roce mezi lety 2003-2008, teď jsme na sestupu dolů. Biodiverzita prudce klesá, toxicita prostředí stoupá tak, že začíná být problém rtuť v rybách, arzen v rýži - v normálním zboží, které vědomky - nevědomky konzumujeme všichni. Přechod na obnovitelné zdroje a zpomalení hlavní hrozby - změn klimatu - se zoufale nedaří. Zrovna včera mi jeden velmi vzdělaný člověk v hospodě říkal, že už je prostě příliš pozdě, že se mělo začít v osmdesátých letech. Marketing? Co ten s tím má co společného?! |
||
05.03.2022 18:46 | K dílu: Ri-zo-to-hle-snad-už-ne?! / Lost Memories | Mystikuchař |
O tom to je! ;-) Jakmile natáhneš ruku, přelud zmizí... celý svět jsou různě vrstvené přeludy. Jako dítě jsem si chtěl hrozně sáhnout na mraky. A jak už to s vroucnými přáními bývá, výsledkem bylo zklamání... |
||
05.03.2022 14:02 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
Kdyby zdroje nedocházely, proč by se někdo obtěžoval přechodem na obnovitelné zdroje s řádově nižším EROEI ? |
||
05.03.2022 10:45 | K dílu: [GAMING 4EVER!] - Přátelský pokec pro pařany. Puritáni - pápá... | Mystikuchař |
Tak co ten Elden Ring, kde to vázne? Kde kdo jste? |
||
05.03.2022 09:48 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
Kdysi kdosi dělal pokusy se zvířaty - zavřel je do výběhu, který nebyl dost velký pro pohodlnou existenci. Zjistilo se, že když se životní prostor zmenší dostatečně, tak začnou být agresivní úplně všechna zvířata, i ta, která se živí rostlinami a za normálních okolností volí útěk, a ne boj. Ze Země se lidem zatím utéct nepodařilo (Alfa Kentauri je daleko, a Mars neobyvatelný, Venuše nám pak připomíná, jak dopadneme), zdroje docházejí, lidí přibývá, globální změny klimatu zrychlují. Ergo bych nečekal zlepšení - bude to horší a horší, až nakonec jednoho dne nebudeme my. |
||
01.03.2022 14:29 | K dílu: Spolu | Mystikuchař |
@ ... (!)... (!!) ... (*).../^-^\...@ |
||
01.03.2022 14:08 | K dílu: putinovsko-oppenhaimerovský dovětek | Mystikuchař |
To bude na Putina hodně složité, takže se zřejmě nebude moci naposledy dosyta zasmát. Proslýchá se, že je úplně, úplně, ale úplně pitomý. Ale Norsko výborně chytil čerstvý popkulturní vítr, nemá to moc komplikované, tak mu věštím zlaté slavíky a čela žebříčků na MTV. |
||
01.03.2022 14:07 | K dílu: putinovsko-oppenhaimerovský dovětek | Mystikuchař |
To bude na Putina hodně složité, takže se zřejmě nebude moci naposledy dosyta zasmát. Proslýchá se, že je úplně, úplně, ale úplně pitomý. Ale Norsko výborně chytil čerstvý popkulturní vítr, nemá to moc komplikované, tak mu věštím zlaté slavíky a čela žebříčků na MTV. |
||
01.03.2022 14:01 | K dílu: Předkrm / Hors d'oeuvre | Mystikuchař |
Nesesesestrou neznám, musím se podívat do chronomapy, kdo to komu vlastně ukradl! |
||
01.03.2022 14:00 | K dílu: Předkrm / Hors d'oeuvre | Mystikuchař |
No vidíš. Včera jsem ještě brečel do kapesníčku (styď se, bambulo!), že mě zabili, a dneska jsem tomu rád. Byla to prima pirueta! A neboj se, už nikdy si nebudu myslet, že jsme nějací kamarádi, nebo co - můj učitel hudby taky nebyl, a kolik jsem se toho od něj naučil! Nakonec nedošly peníze, ani trpělivost, ale čas. Škoda... Mohl bych být Fénixem, pokaždé vstanu z popela s novými upgrady, ale neexisují křídla, která by mě dokázala uzvednout. Vypadal bych jako hořící prase! ;-D |
||
01.03.2022 13:32 | K dílu: V pohřební síni | Mystikuchař |
V předsálí Posledního soudu, čeká znuděně parta bloudů. Na co to čekají? Prý na spasení. Jenže se proslýchá: nebude, není! |
||
01.03.2022 13:28 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Mystikuchař |
Jestli ono to nebude tím, že někteří (")diktátoři(") mají podporu svých utlačovaných. Ovšem nenávist je vždycky slepá jako raněný býk v koridě, takže se vyplatí uskočit. |
||
01.03.2022 13:06 | K dílu: Drzá princezna | Mystikuchař |
Oni také všichni nafoukanci nejsou vždycky nafoukaní, Jamardi, někteří se prostě rozhodli v jeden moment, že vrátí každou ránu zpátky. A jak řekl Gándhí - "An eye for eye makes the world blind". Znám jednoho nafoukance, kterého ženy opouštějí pro "nedostatek sebevědomí". |
||
01.03.2022 12:44 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Silene - věřím, že neúspěšnými básněmi bys mohla zásobovat celou subsaharskou Afriku, a ještě by zbylo na recitály v Českém Krumlově. Mohly by se tak rozhánět punkové koncerty, kdyby policejní hrozby pro ožralost už nepůsobily. |
||
01.03.2022 12:42 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Luzz - proč si tak strašně podezřívavá? Kdybych chtěl podvádět, budu podvádět tak, že na to nepřijdete. A díky za to vádí - to jsem kdysi věděl asi správně, ale zapomněl jsem to. Jinak - pro účely básně je to putna, ale to ty víš, že? |
||
01.03.2022 12:40 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Luzz - proč si tak strašně podezřívavá? Kdybych chtěl podvádět, budu podvádět tak, že na to nepřijdete. A díky za to vádí - to jsem kdysi věděl asi správně, ale zapomněl jsem to. Jinam - pro účely básně je to putna, ale to ty víš, že? |
||
01.03.2022 12:38 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
No nevadí, naučíme se žít bez plynu a benzínu, a při houpání z větve na větev (tradice našich předků) nás jistě napadnou nějaké inspirativní verše: Kde sehnat med, to medvěd ví, možná je taky na větvi... Janina - po zvířatech to chtít nemůžeme, ale zvířata přesto vycítí, kdy to druhé bude bojovat na smrt, a zbytečně neriskují - nemohou totiž za sebe někam poslat armádu, a mají jen jeden život a zdraví. Ale máš naprostou pravdu - pokud bychom zvládli žít v rovnováze s okolním světem, nemuseli bychom se prát o tenčící se zdroje tak urputně, jako dnes... |
||
01.03.2022 12:35 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
No nevadí, naučíme se žít bez plynu a benzínu, a při houpání z větve na větev (tradice našich předků) nás jistě napadnou nějaké inspirativní verše: Kde sehnat med, to medvěd ví, možná je taky na větvi... |
||
01.03.2022 11:57 | K dílu: Drzá princezna | Mystikuchař |
Já si dovolím, pane Kočkodane, s tebou nesouznít prozaicky, sorry. Kdyby došlo na meče, budu se bít za královského spratka, protože s ním empatizuji! |
||
01.03.2022 11:09 | K dílu: Křís | Mystikuchař |
Jak se má ten japonský mistr meče, jehož jméno se rýmuje na "shit", Aleno? Je na dovolené, nebo taky pod drnem? |
||
01.03.2022 11:07 | K dílu: terminologická úvaha | Mystikuchař |
Chudáci lékaři, kdyby jen věděli, jak ochotní jsou lidé umírat - v zákopech na ukrajině, na nakažlivé nemoci, a podobně. Zajímavé je, že každý umírající antivaxer zatím říkal jen jediné - "proč jsem já jen byl takový pitomec"? |
||
01.03.2022 11:02 | K dílu: Z vyčerpání | Mystikuchař |
Norsko je realista, milá kočičko. Na redditu se podobným lidem říká "keyboard warrior". ;-)
|
||
01.03.2022 10:57 | K dílu: Jen dobré? | Mystikuchař |
... |
||
01.03.2022 10:56 | K dílu: JAZzyKoklam | Mystikuchař |
Vskutku, je to velmi kvalitní, nebo přesněji řečeno, vyfasoval jsem podobně laděnou klec. Možná s tím něco udělám, ale nebojte se, nejdřív se zeptám na svolení. A teď - do pracovní práce! Kapitalismus se sám nevybuduje! |
||
01.03.2022 10:52 | K dílu: Předkrm / Hors d'oeuvre | Mystikuchař |
Janina6 jde mi konkrétně o mou starou Mlhu nad pouští, konkrétně o rytmický ornament "nese se seker mlčení". (Tav mě v kotli a bij mě do hlavy, ale jsem na něj hrdý! ;-D ) Jde mi o to, když čtenář jako ty něco takového vidí (a teď už to nefunguje), dělá to s tebou něco, nebo ti to připadá jenom "divné". BTW musím říct, že vůbec neřeším ty tracheje a jamby - ano, přečetl jsem si to, ano, pochopil jsem, že v češtině jsou některé věci pořád stejně, protože máme přízvuk na první slabice, ale nemůžu se do té rakve vejít, připadá mi, jako by mi někdo přerazil nohy. Verše vždy vnímám jako text písně, vždycky mi při psaní hraje v hlavě nějaká imaginární hudba, a hodně mě ovlivnil hiphop a rap, kde prostě jedna slabika nerovná se osminová nota. Silene tvrdí, že bych s básněmi musel distribuovat i noty (proč ne? Zatím distrubuuji obrázky - multimédia, víc vjemů dohromady. Mám rozepsanou věc, která je omáčka na zvěřinu a báseň zároveň, jmenuje se to Máchův Splín, to se ke kuchaři hodí), jenže já si myslím, že stačí čtenář, která dokáže text básně dostatečně kreativně interpretovat. A co si myslíš ty? Já vím, že moc mluvím, ale vždycky jak pomine nějaká hrůza, tak se rozpovídám. Dočetl jsem se, že američtí indiáni také nebyli mlčenliví, stočtí nadlidé jak je líčí Karel May, ale že byli švitořiví a spontánní, až dětinští. Možná proto už skoro žádní nejsou! ;-D
|
||
01.03.2022 10:38 | K dílu: Drzá princezna | Mystikuchař |
Jojo, Češi si prostě své talenty vždycky ufackují k smrti, protože co vyčnívá z řady, to je nejlépe odseknout řeznickou sekerou. Znal jsem jednoho amerického muzikanta, který mi řekl "Můj problém s českými muzikanty začal v okamžiku, kdy jsem jim řekl, že oni potřebují víc mě, než já je." Já si myslím, že měl pravdu - slyšel jsem ho hrát a učil jsem se od něj, ale už je zpátky v Americe. Mě třeba řekl: "Vím, že jsi bloudil, a že jsi jako většina lidí prosil Vyšší moc, aby ti seslala nějakého průvodce, a vidíš, tvé prosby byly vyslyšeny, jsem tu já!" A nejlepší jeho výrok: "Všechno se netočí kolem tebe, abys věděl; všechno se točí kolem mě!" To bylo panečku sebevědomí! Mě pumpnul o všechny peníze, o které mohl, ale já jsem mu je dával rád, protože jsem věděl, že je kstáru v brutální, sociopatické Americe bude potřebovat víc než já. Chtěl jsem o něm napsat "medailonek", ale myslím, že k tomu není jediný důvod. Long story short - největšími nepřáteli Čechů byli, jsou a budou zase Češi. Souhlasím s tebou, že princeznu by měli nechat na pokoji, aby se nezbláznila. Já se v životě své dcery snažím také působit především jako konzultant, a nikoli biřic. Nechápu jak může někdo své dítě udeřit - já nepotřebuji většinou ani zvednout hlas. |
||
01.03.2022 08:38 | K dílu: Předkrm / Hors d'oeuvre | Mystikuchař |
(Vtipnou chybu v rodu nechávám - potkal jsem nedávno kohosi zajímavého, u koho to pořád pletu! ;-) |
||
01.03.2022 08:37 | K dílu: Předkrm / Hors d'oeuvre | Mystikuchař |
Je tam záměrně - ani rybu člověk nechytne na holý, chladný, ocelový hák, musí na něm být něco voňavého a lákavého (modelový čtenář, yada-yada). Ale všímáš si, že jsem vlastním nožem prořezala svou přerozkošatělost? Já si dobré lekce pamatuju! No ale když berou, tak co takhle teoretickou otázku - aliterace v češtině, či "čelný verš", nebo jak se tomu říká, ty to Janino budeš vědět spíše - funguje, nefunguje, má smysl se s ním vyčerpávat? Jde mi o úhly pohledu (sám mám, bohužel, jen ten svůj). |
||
01.03.2022 08:32 | K dílu: Čo s vojnou | Mystikuchař |
Hlas rozumu. Díky za něj! |
||
01.03.2022 07:15 | K dílu: Vesna | Mystikuchař |
Ditto. |
||
01.03.2022 07:14 | K dílu: PŘÍCHOD DÁMY V ČERVENÉM KLOBOUKU | Mystikuchař |
Pouštění žilou bylo dlouho oblíbenou léčebnou metodou, no a zabíjačky - prejt, jelítka, jitrnice, samé poctivé a tradiční pokrmy, které po letech chemických náhražek v podobě nezdravých hydrogenovaných tuků přicházejí znovu do módy... mňam! Byly tu nářky, že teprve vojna udělá z chlapce chlapa, a že je třeba se vrátit k tradičním hodnotám... tak úplně ta nejtradičnější metoda je sekeromlatem rozbít náčelníku jiného kmene hlavu, sníst před zraky rady starších jeho srdce a morek jeho kostí, aby do vítěze vstoupila jeho síla a jeho moudrost, nadělat jeho ženám kupu silných dětí, aby se zvýšil počet sekeromlatníků a lovců. K tomuto svéráznému revivalu přeji druhu Homo Sapiens z plna hrdla - "Dobrou chuť" |
||
01.03.2022 07:02 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Mystikuchař |
Karla9 - já celkem Putinovi věřím, že vůbec útočit nechtěl, a že celá ta operace je pro něj strategické fiasko, zatímco pro USA, které chtěly narušit spolupráci mezi Ruskem a Německem za každou cenu, je to obrovská výhra - peníze investované do puče na Majdanu v roce 2014 se jim bohatě vyplatily, protože teď je v háji jak Rusko, tak i Německo, které je ne ruském plynu zcela závislé, ale s ním i Česká republika, protože česká republika je orientována na dodavatelské zakázky s nízkou přidanou hodnotou právě pro německý průmysl - dříve značka "Made in Czechoslovakia" po světě něco znamenala, dnes jsme jen montovna a sklad, především pro Německo, se kterým zřejmě stojíme a padáme. Jak jsem se dnes dočetl v článku nazvaném "Plynem jsme letos topili naposledy" vypnutí SWIFTu pro Rusko (které Německo blokovalo, bohužel neúspěšně) bude znamenat katastrofu i pro české hospodářství. Jestli se někomu zdálo zdražení elektřiny z konce minulého roku drakonické, tak to byl teprve drobný zákusek, bez ropovodů a plynovodů z Ruska nebude lehké Evropu zásobovat, a zemní plyn není jen palivo a topivo, je to surovina pro chemický průmysl, vyrábí se z ní hnojiva, léky, atd., to by věděl nejlépe tadyhle pan Bačkovský. Čili pokud si někdo byl jist pohodlným místem a stálým platem, tak odteď není, a je na čase se ptát, jestli české posluhování americkým strategickým zájmům je rovněž i v zájmu našeho státu. Položil si vůbec někdo z diskutujících otázku, jaké jsou strategické zájmy našeho státu? |
||
01.03.2022 06:28 | K dílu: Státník | Mystikuchař |
S úsměvem sleduji, jak dnes čelo krabatíš; vždycky se sprchuji, když si naseru do gatí! |
||
01.03.2022 06:24 | K dílu: Křís | Mystikuchař |
To je hezké, jak si všichni říkáte křestními jmény. Jistě vám vzájemné sympatie nebrání hodnotit kvality svých děl okem nezaujatým a po pravdě bažícím, nemám pravdu? |
||
01.03.2022 05:23 | K dílu: Próza měsíce 22-02 (únor 2022) - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ | Mystikuchař |
K3 - dokázal bys svou radu aplikovat na postoj EU vůči Rusku? A, pardón, na Písmák přeci politika nepatří... |
||
01.03.2022 05:17 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Luzz - it takes one to know one, I guess! |
||
01.03.2022 05:12 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Tak, panstvo se na cizí účet napapalo, až se mu teřichy spokojeně lesknou, nastal čas platit, protože zrovna zavíráme. Kamamura už je dávno v trapu, takže kdo "zapomněl", že žádná žranice není zadarmo, toho osobně profackuji sám! Tohle je výběrový restaurant pouze pro vzdělané literáty, kteří vědí, jak se chovat, takže až se budete chtít příště zase naládovat, doporučuji do knihovničky zařadit i Gutha Jakrovského, a bude třeba se ještě naučit psát, což může být pro vás tři celkem obtížné. Moc toho tam ve svých dílech nemáte, možná proto, že si je z nedostatku sebevědomí sami mažete, možná proto, že tušíte, že nic pořádného napsat neumíte - nebo si to škudlíte pro nějaké knižní vydání, kteřé bude mít čtenářů, kteří by se dali spočítat na prstech opičí tlapy, to je celkem jedno. Luzz měla jeden granodiorit protkaný sideritem sebelítosti, zdobený malachitem melancholie a oričalkem osamění, a zaplatí šesti promarněnými léty. Majaks měl jako obvykle mísu kysela s pelyňkovou esencí, a dnes to má grátis, protože je mi ho fakt líto. Silene zaplatí svým vlastním životem (až přijde čas). Kočka je tu domácí, hubí obtížné hlodavce, takže je v této krčmě vždy vítána jako člen personálu. |
||
01.03.2022 05:01 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Tak, panstvo se na cizí účet napapalo, až se mu teřichy spokojeně lesknou, nastal čas platit, protože zrovna zavíráme. Kamamura už je dávno v trapu, takže kdo "zapomněl", že žádní žranice není zadarmo, toho osobně profackuji sám! |
||
01.03.2022 04:58 | K dílu: Kulturní Eintopf | Mystikuchař |
otevřhuba - "Je těžké najít kočku v temné místnosti... zvláště, když tam není!" - Arlam Aravidze ve filmu "Pokání" od Čingise Ajtmatova |
||
28.02.2022 11:40 | K dílu: Státník | Mystikuchař |
Kde nic není, ani smrt nebere. Vítězí ten, kdo se nažere! |
||
28.02.2022 11:38 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
I dřevěná miska ví, že celý svět je vlastně rýže. A když nemáš chuť na rýži, je tu Majaks ve spíži! |
||
28.02.2022 11:36 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
I dřevěná miska ví, že ví, že svět je vlastně rýže. A když nemáš chuť na rýži, je tu Majaks ve spíži! |
||
28.02.2022 11:25 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
I dřevěná miska rýže, ví, že svět je vlastně rýže. A když nemáš chuť na rýži, je tu Majaks ve spíži! |
||
28.02.2022 10:32 | K dílu: Kreténem zůstaneš | Mystikuchař |
Jako kulinární odborník tě musím, Silene, upozornit, že pokrm má prošlé datum expirace. |
||
28.02.2022 10:28 | K dílu: Suši blues | Mystikuchař |
Uřízlá hlava neznámého hrdiny s oblohou tuňáka modroploutvého, to je jídlo pro válečnou vřavu jako stvořené! |