14.03.2013 17:11 | K dílu: Milující | j_i_r_i_k |
Ano, podstatu jsi vystihla velmi... odborně. :) |
||
14.03.2013 17:10 | K dílu: Včerejší | j_i_r_i_k |
Díky za sdělení, o čem to je... Opravdu upřímně, já sám si tím totiž jistý nejsem. :) |
||
13.03.2013 11:38 | K dílu: Sjednocující | j_i_r_i_k |
Systematický přístup k hledání poezie? Matematik se nezapře. A coby (pravdu už pár let bývalý) kolega tleskám. |
||
12.03.2013 23:03 | K dílu: Včerejší | j_i_r_i_k |
Ač si nejsem jist, zda u deset let starého díla můžu stále tvrdit, že jsem jeho autorem... Tak děkuji. :) |
||
12.03.2013 23:02 | K dílu: Sjednocující | j_i_r_i_k |
Juj, děkuji za opakované čtení, nejsem si ale jist, že má další tvorba poskytne jakékoliv vodítko... Místo toho bych mohl nabídnout výklad jednotlivých obrazů a asociací, jenž by snad obhájil tezi, že ono vršení protikladů rozhodně není náhodné... a snad ani násilné. Jenže báseň vyžadující komentář je mizerná... Tak snad jen, že jako jinde se i zde snažím, aby název šel k podstatě... Což ale může být též zavádějící. Mimochodem, jak se čtenář tohoto portálu dostane k pět let starému dílku? :) |
||
26.12.2012 15:39 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Čaji ovocnými milci čajoví nejspíše by pohrdli... Jejich smůla. :) |
||
26.12.2012 15:36 | K dílu: O sluncích a planetách | j_i_r_i_k |
Jééé, deset let zpět, kdeže ty časy jsou... Díky za znovuobjevení, takový poctivý kus archeologie. :) |
||
29.08.2012 00:00 | K dílu: Kam se schováš, literáte? | j_i_r_i_k |
Asi se zeptám hloupě, ale proč bych se měl schovávat? | ||
27.08.2012 19:37 | K dílu: Nahá | j_i_r_i_k |
Opravdu silně mi to připomnělo píseň Quijote od Klíče... A doby, kdy ještě hráli. Za to velice děkuji. Ovšem i bez toho... Prostě síla, deset stránek komentářů už určitě obsahuje vše, co bych mohl dodat. | ||
27.08.2012 19:32 | K dílu: O ženách I. | j_i_r_i_k |
dd: :) Jo, teďs na to kápnul, to bude ono. | ||
27.08.2012 19:30 | K dílu: Sedlácká | j_i_r_i_k |
Delirius Tremenson: Díky za nízký průlet nad mými blbůstkami... A jsem rád, že pobavily, mission complete. :) | ||
10.08.2012 22:15 | K dílu: O ženách I. | j_i_r_i_k |
unisex: To ale říká něco jiného, ne? Aspoň já tedy ten Sartrův výrok chápu tak, že jedinec sám si volí své hranice (či mříže, jak je libo), já naopak tvrdím, že bez ohledu na naši vůli nás vnější realita omezuje tisícery způsoby a chceme-li postulovat, že jsme svobodní, jediná možnost je si hýčkat iluzi, že se na stanovování těchto hranic aktivně podílíme jejich přijímáním, což implikuje nevyslovený předpoklad, že máme na výběr, jenž ale musí zůstat nevyslovený a tudíž neprozkoumatelný. | ||
09.08.2012 23:00 | K dílu: O ženách I. | j_i_r_i_k |
duchamplný diskutér: Nejdřív poděkuješ za jakékoliv názory a pak napíšeš, že hovořím o něčem zcela jiném? Copak jsem nenaplnil zadání "jakýkoliv názor"? | ||
09.08.2012 22:57 | K dílu: O ženách I. | j_i_r_i_k |
unisex: To je Sartre? A já myslel, že já... No jo, dnes už není možné být originální. | ||
08.08.2012 13:09 | K dílu: O ženách I. | j_i_r_i_k |
Můj názor? Svoboda je přesvědčení, že okovy, jimiž nás spoutali druzí, jsme si zvolili sami. Stačí? | ||
16.07.2012 18:40 | K dílu: Neperspektivní | j_i_r_i_k |
Ještěrčí král: No, zrovna dneska jsem četl dva články - "opilý cyklista naboural do zaparkovaného auta a málem vykrvácel" a "opilec na podomácku vyrobené koloběžce zkusil sjet strmý svah a skončil v nemocnici"... Takže od alkoholu k náhrobní desce vede, zdá se, stezka sice klikatá, ale vlastně nijak dlouhá. ;) | ||
10.07.2012 22:41 | K dílu: Pravdivý příběh | j_i_r_i_k |
Reka to vyjádřil záplavou otázek, já zkusím totéž jinak. Totiž, aktuálně mám v hlavě obdobnou myšlenku alternativní reality a svým způsobem se podobá té Tvé... A narazil jsem na zásadní problém - alternativní svět musí mít nutně alternativní pravidla. Co to znamená? Ty jsi vzal příběh z našeho světa (přepadení banky a jeho průběh) a přecedil jednotlivosti skrze svůj nápad. To je rychlé, levné a minimálně autorovi to skýtá nemalé potěšení. Jenže, kdybys to chtěl brát poctivě, musel bys jít hlouběji, kromě částí transformovat i celek - mohlo by ve světě, kde každý může slovy přetvářet realitu v míře dané jeho literárními schopnostmi, dojít k přepadení banky takovýmto způsobem? A jsou tam vůbec banky? Jak fungují? A jsem zase u těch otázek. Co jsem chtěl říct je, že to, z čeho jsi uhnětl tohle dílo, je výsledkem první fáze - klouzání po povrchu. Místo seskládání mozaiky jsi nasypal na hromadu střepy a já výsledku nevěřím, Myslím, že abys mě přesvědčil, musel by ses stát Egonem Hattenschweilerem a ten vesmír skutečně stvořit. Nakonec ona i ta myšlenka konfrontace obyvatele oné reality s tou naší "jen" plyne z prvotního nápadu, z celku cítím primárně horečnou touhu podělit se o svůj nápad se světem. Přiznávám, že potenciál má podle mě značný, ale cesta od ideje k literárnímu skvostu je "o chlup" delší. Na druhou stranu musím přiznat, že jsem dílko přečetl jedním dechem a za avízo jsem rád. | ||
09.07.2012 14:33 | K dílu: Dávka (geneze zamilované básně) | j_i_r_i_k |
moh bych bejt básník mam to v kostech střevech dásních chce to jenom práci a na to já nejsem Tak tomu říkám střízlivé zhodnocení vlastní tvorby... A nejen vlastní, přijde mi, že takových tu je šest půlek... I když na rozdíl od mnohých Ty občas vykouzlíš/vypotíš zajímavý obraz. | ||
01.07.2012 13:14 | K dílu: Jo takhle... | j_i_r_i_k |
Ha, přízrak minulosti... Ježíš povstal z mrtvých na třetí den, Tobě to trvalo tři roky... Ale taky dobrý. | ||
26.09.2011 20:45 | K dílu: Sebelítostivý blbečci.... | j_i_r_i_k |
"Když to zvládneš ty, zvládnu to taky." Já "zvládám" češtinu. Přemýšlej o tom. | ||
27.08.2010 00:15 | K dílu: Vybíjená | j_i_r_i_k |
Koukám, že asociace tohoto dílka a Krylových textů z dob, kdy byl zrazen tím, zač bojoval, nebude zřejmě vycházet čistě ze mě... | ||
21.08.2010 15:01 | K dílu: Utrpení mladého Ajťáčka | j_i_r_i_k |
Milly: Díky za avi, vezmu si tuto říkanku k srdci a do přírody se budu vydávat zásadně bez techniky (jinými slovy do přírody ani nepáchnu)... :) | ||
01.03.2010 21:01 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Ahoj, chtěl jsem si zkusit nějakou tu korekturu a koukám, že než se do toho pustím, radši se poradím. Jaké je stanovisko klubu ke korektuře poezie, co se interpunkce týče - pokud autor sem tam nějakou tu čárku či tečku použije (a když už, tak dokonce na docela vhodném místě), zatímco na jiných místech chybí? Je interpunkce v poezii považována za výrazový prostředek pod kontrolou autora? | ||
13.02.2010 13:15 | K dílu: Tři novinky ze sexuologie | j_i_r_i_k |
Tito amatérští terapeuti na to jdou ovšem špatně, neboť se producírují povětšinou v umolousaných pánských kabátech pro ženy prakticky nezajímavých. Přitom by stačilo málo a metoda by byla značně efektivnější, přechodného zrychlení srdečního tepu by bylo možno docílit výměnou kabátu npař. za norkový kožich. A co se klínů týče, nejsem si jist, že vrážení klínů do hlavy by výzkumu pomohlo (výzkumníkům pravděpodobně ano, leč zkoumané objekty tuto metodu předem vyloučily s námitkou, že by se vědcům vykouřil z hlavy smysl výzkumu), ovšem je pravdou, že ani opačný postup prostě nefunguje. Proto se pro další fázi výzkumu počítá hlavě s koncepcí (kominovanou s antikoncepcí kvůli zajištění stabilních pomínek) opakovaného vytloukání klínu klínem. | ||
12.02.2010 22:19 | K dílu: Tři novinky ze sexuologie | j_i_r_i_k |
Možná to tu už padlo, ale 1) Zjevný deficit v dávkování obecně dostupných možností léčby pohledem je jediným funkčním krokem důchodové reformy spočívající v krácení (nebo aspoň neprodlužování) průměrné délky života. Nyní se intenzivně pracuje na vypořádání se s drobným nedostatkem, že na ženy toto odpírání nezabírá (nabízí se otázka, zda to neni způsobeno dostupností léčby svépomocí), bude třeba jim odepřít něco jiného (pracovní verze se zmiňuje o kyslíku, leč jde o první návrh navíc narážející na odpor dokonce u většiny členů komise, která s návrhem přišla). 2) Dle zdrojů blízkých věhlasné klinice je průběh léčby velmi volný a z velké části ponechán na pacientovi, který se ze své nemoci prostě musí vylízat. Dávkování je na pacientovi, klinika poskytuje akorát potřebné medikamenty dodávané ve výhodném balení s život prodlužujícími prostředky zmíněnými v prvním bodě. 3) V souvislosti s tímto výzkumem stojí za zmínku náhodně vyslechnutý povzdech jedné Britky, kterážto se ho zúčastnila v roli zkoumaného objektu, cituji: "Už mě to fakt nebaví, měli by do toho přestat strkat nos". Uvážíme-li navíc, že leckterý z britských vědců je studený psí čumák, stává se jistý chlad ostrovanek vcelku pochopitelným. | ||
07.01.2010 01:26 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Přihazuju nesmělé ahoj a ač jsem sice obecně proti vystavování ocásku na veřejnosti, tak v tomto případě udělám výjimku a hlasuju pro, neboť budou-li vidět naše ocásky, třeba to pomůže některým autorům se odhalit a poradit se s námi před tím, než jejich dílo napáchá nenapravitelné škody v srdcích citlivých češtinu milujících čtenářů. | ||
31.12.2009 22:23 | K dílu: Chvála zadečku | j_i_r_i_k |
"Pozadí jen tak neočůráš." No, bráno čistě z praktického hlediska je očůrat pozadí mnohem snazší než spolehlivě provést tento úkon s obvykle poněkud výše umístěným popředím, nedojde-li tedy k eliminaci této nevýhody nositelkou obého, čímž však může zároveň dojít k neúměrnému navýšení pravděpodobnosti náhodné urinofágie, kterážto nemusí být nutně žádoucí. Ale jinak si tipnu, že... Ano. | ||
14.11.2009 22:12 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Au, toto je veliká omluva všem korektorům, Derovi a zároveň i má rezignace. Dero: Předně se musím omluvit Tobě, neb jsem si Tvé odpovědi z 9.12., která následovala do půl hodiny po mém posmutnělém příspěvku, všimnul až po tři čtvrtě roce, během něhož jsem žil v domnění, že na myšlenku tohoto klubu prostě kašleš. Omlouvám se Ti tedy za obrázek, který jsem si o Tobě utvořil a svou nevědomostí živil. A nyní ještě větší omluva všem korekcí chtivým písmákům. Kombinací falešného pocitu ignorace a náročného projektu v prácí jsem letos víceméně vzdal Písmáka jako celek a tento klub dvojnásob. Nyní se na Písmáka vracím coby příležitostný čtenář (ano, tušíte správně, projekt skončil), nicméně na rovinu říkám, že nemám zájem být "vůdcem" klubu korektorů, zejména proto, že své fungování na Písmáku nejsem schopen zaručit - ač to těm, kteří to tu drží a mají rádi, může znít tvrdě, Písmák pro mě není prioritou. Na druhou stranu věřím, že tento klub má smysl, stejně jako téměř rok starý návrh leenai "aspoň" na fungování stylem "vložte sem dílo a někdo ho možná opraví" s tím, že by tato žádost byla podchycena ve formuláři pro přidání díla. Pokud se toho někdo z vás, kdo máte elán, ujme a stanoví pravidla (tedy věci, které už se tu řešily - zda každé dílo se žádostí o korekturu opravdu musí být opraveno, jak řešit neopravená díla ležící v klubu více než x dní apod.), případně rozhodne, že (minimálně prozatím) žádná pravidla nebudou, rád vypomůžu jako více či méně občasný korektor (ano, podle hesla "je snazší se přidat k něčemu, co funguje, než to sám rozjet"). Shrnutí: 1) Je zde někdo, kdo klub převezme a s Derem dojedná fungování klubu tak, aby šlo o oficiální styčný bod mezi čtenářem a korektorem (což je v tuto chvíli jediný udržitelný rámec, který vidím)? 2) Dero, pro případ pozitivní odpovědi na prvn bod, jak se předává klub? :) 3) Ještě jednou se omlouvám všem, jejichž naděje jsem zklamal. | ||
05.07.2009 10:01 | K dílu: G_B Show je plagiátor | j_i_r_i_k |
Delahaye: To to teda pozor, kočkomyší válka vůbec není kravina! Co by na takový výrok asi řekli Tom a Jerry, případně Pišta a Fišta s Fousem? O to, že je kočkomyší válka něco trochu jiného než žabomyší, se nehádám... I když, nebyly ony ty kočkomyší války nakonec také takové žabomyší? | ||
25.05.2009 18:23 | K dílu: Spolykat všechno- mam hlad... (28.10.2008) | j_i_r_i_k |
Teda ten trčící přesah "spolykat všechno od starýho", to je na Tebe vyjádřeno dost natvrdo, ne? :) | ||
25.05.2009 18:21 | K dílu: O čem si chlapi povídají a ženy by to raději neměly vědět (1) | j_i_r_i_k |
Správně, kecat furt o autech a fotbale je úchylný a co mi hlava nebere, na to se vysrat, ovšem až poté, co to rozeberu ze všech stran. | ||
25.05.2009 18:10 | K dílu: Lehké hořekování na téma "už nikdy" (23.10.2008) | j_i_r_i_k |
Nevím, zda se něco děje se mnou nebo s Tebou, ale tohle se mi prostě líbí. | ||
14.05.2009 19:21 | K dílu: Jak na lišku | j_i_r_i_k |
:))) Teda na konci druhé sloky jsem si říkal, že tahle je nějaká slabší, ale pointa vše spolehlivě pojistila. :) | ||
14.05.2009 19:19 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
Aki: To jsem rád. Tak pravil bojovník za právo očí na rozklepání, vlastní klávesnicí. :) | ||
31.03.2009 23:44 | K dílu: Vemte si slepici! | j_i_r_i_k |
Včera jsem rozečetl Snídani šampionů a zrak mi spočinul na povědomém jméně. Tak jsem si řekl, že je to znamení. A asi fakt jo, tohle je lahůdka, která by mi patrně unikla. Díky za pobavení. :) | ||
27.03.2009 21:46 | K dílu: Básnička | j_i_r_i_k |
Uzavřeme sázku, že ulovím krásku, proměním jí v lásku svou výplatní pásku milerád jí odevzdám, jen když už nebudu sám. Tak o co, že na to mám? A co lucík poví nám? | ||
27.03.2009 14:49 | K dílu: Básnička | j_i_r_i_k |
papouch: Náhodou, tohle čtyřverší je svou koncentrovaností prohřešků prostě geniální: Ptáci zpívají, sluníčko mě hladí, zvony cinkají, hudebníci ladí. GeorgeGray: Se bojím zeptat, v jakém ohledu že to máš rád desetiletá děvčata... Lucik0006: Nenech se našima řečma odradit, my jsme starý a už nám to tak nemyslí. | ||
27.03.2009 14:42 | K dílu: Jarní povzdech učitele informatiky | j_i_r_i_k |
:) | ||
27.03.2009 14:32 | K dílu: Proč jezdím na dovolenou s cestovní kanceláří | j_i_r_i_k |
:) Tak tomuhle se dá vyhnout i jinak než se upsat povinným mantinelům cestovky. A naopak, i když pojedeš s cestovkou a místo jejich programu se vydáš na vlastní pěst, tak se tomuhle nemusíš vyhnout. | ||
27.03.2009 14:26 | K dílu: Večeře s vytápěním. | j_i_r_i_k |
Nepřijde Ti škoda, že první čtyřverší krásně plyne, kdežto druhé klopýtá a šlape si na nohy? Mně jo. | ||
23.03.2009 09:37 | K dílu: STROM | j_i_r_i_k |
POKÁCEN ._ ._ ._ | ||
21.03.2009 18:44 | K dílu: Škola ako cesta k zvrátenému pokrytectvu | j_i_r_i_k |
Hmmm, zvláštní, já nemám potřebu si stěžovat na úroveň školství, to patří k tomu hezkému životu? Ale jo, beru to a přeju Ti, ať Ti vše vyjde přesně podle Tvých představ. | ||
20.03.2009 10:35 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
Přeju úspěšné chycení se. :) | ||
19.03.2009 21:55 | K dílu: Škola ako cesta k zvrátenému pokrytectvu | j_i_r_i_k |
Hmmm, autor možná není studentem základní ani střední školy, ale zdá se, že jím byl před dostatečně krátkou dobou na to, aby cítil rány, které tam utržil. A víš co? To ještě nebylo nic proti tomu, co Tě čeká, tak se drž, svět může být pěkně ošklivé místo a nevhodně zvolená poznámka učitele je to nejmenší. | ||
19.03.2009 21:20 | K dílu: Moje mysl zhrozená | j_i_r_i_k |
Škoda toho škobrtnutí v cílové rovince... | ||
19.03.2009 21:18 | K dílu: Písmáci dětem | j_i_r_i_k |
Písmáci dětem? Já to nechápu. :( Nejsi náhodou básník? A není nakonec všechno jenom jeden velký zelený chrchel? | ||
19.03.2009 21:16 | K dílu: Já nick, já literát | j_i_r_i_k |
učekaná: Já nezapomněl. A dokud jeden nezapomněl, vesmír nic neztratil. :) | ||
19.03.2009 19:14 | K dílu: Odpovíš mi, botaniku? | j_i_r_i_k |
:))) Tu otázku nezodpoví nik, než snad zkušený botanik. | ||
19.03.2009 19:09 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Ranní slunce do perutí, olíznutí kočičí, proč jsou k sobě lidé krutí, posílaj se do... čičí, mňau. :) | ||
19.03.2009 19:06 | K dílu: Já nick, já literát | j_i_r_i_k |
Milly: No jo, ale taky kolikrát ty úplně vobyčejný věci bývají úplně vobyčejný. A co hůř, někdy i věci, který sou pro nás nevobyčejný, se druhým jeví býti úplně vobyčejnými - a vyprávět o takových už je docela trapas. | ||
19.03.2009 19:03 | K dílu: Já nick, já literát | j_i_r_i_k |
Diana: No jasně, že jsem dostal strach, musím eliminovat každou možnost, že budu spatřen, aby se mi nezhroutila má zdejší reputace neviděného a tedy zajímavého. :) Třeba kdyby mě spatřil Vaud, těžko by mě mohl v úvodníku použít můj nick tak, jak ho použil. Naštěstí u něj je to pokryté, neb sídlí v končinách, kam jen tak nezavítám. | ||
19.03.2009 16:38 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Vaud: Tak tos to teda vylepšil, místo urážení dam přímo jsi se pustil do jejich partnerů, manželů, případně ratolestí, kdo bude další? :) | ||
19.03.2009 13:53 | K dílu: Já nick, já literát | j_i_r_i_k |
Tak holky, držte si co uznáte za vhodné, jdu se pářit (pro předejití nevhodným asociacím - to je synonymum ke slovu naparovat). čekanka: pňu. :) A začínám se bát, že byla poslední, neb na zkazkách o mém zkažení může být pár koleček pohnojené pravdy. Janina6: "milé blbůstky, ale dost chytré kritiky" - chtěl jsem poděkovat, ale co to ale? To nazanačuješ, že ve dvojici "milé blbůstky" a "dost chytré kritiky" hodnotíš jedno pozitivně, zatímco druhé ne? Tak to teď mám dilema, zda bych měl zošklivit blbůstky nebo zhlupákovatět kritiky. A korektoři spíše nefungujou, mohl bych se vymluvit na nedostatečné technické zázemí, ale pravdou je, že když něco nefunguje, může za to vedení, takže je nejspíše čas to přenechat někomu, kdo by se tomu měl čas věnovat. Milly: Tak švihlej jiřík rozhodně je, párkrát jsem ho potkal a mohl bych vyprávět... tedy kdyby nebyl švihlej způsobem, který nestojí za řeč, uznej, že pak by to vyprávění pozbylo smyslu. Diana: Já bych ty glorifikující pomluvy uvedl na pravou míru - jiřík je (či býval) "miláček, zlatíčko, pusinka" v čistě virtuální podobě, osobní setkání tento dojem spolehlivě zruší (důkazem budiž to, že nikdo z písmáků, kteří mě kdy viděli na vlastní oči - a že bych je na prstech jedné ruky nespočítal (mně to s číslama nikdy moc nešlo) - tu na mě chvalozpěv nezapěl). A budovat si místo v cizí duši z výchozí pozice "přesvědčit, že jsem úžasný" mi přijde jako oboustranně neférová výzva, takže... tak. Vaud: Héééj, Ty sis toho sedmidenního savce vymyslel? Teda ulovit mě na moji ješitnost... Ale na co jiného chlapa lovit, že? Nicméně ještě jednou Ti zde veřejně děkuji za mé zviditelnění (to my introverti opravdu milujeme) a všem diskutujícím dámám vzkazuji, že pro mě rozhodně Vaud miláček i zlatíčko je, pusinku si musím ještě rozmyslet. | ||
19.03.2009 13:13 | K dílu: | j_i_r_i_k |
A to Ti není ani trochu blbý čtenáře, kteří přidali názor k Tvému úvodníku, nazývat nickami? To si teda příště pořádně rozmyslím, než Ti někam něco napíšu. :))) | ||
19.03.2009 11:07 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Vaud: Jééé a kde se na to můžu podívat? :) Teda v tomhle poblázněném světě je možné už úplně cokoliv... Teda počkat, krásný savec týdne... Proti komu jsem vlastně soutěžil, nebyla to soutěž ve stylu kyselinou znetvořená gorila, lvy roztrhaná gazela a já? :) Milly: Vrňau? Odkud vítr mňouká? | ||
12.03.2009 23:37 | K dílu: Konvoj Krvavé Obsese V. | j_i_r_i_k |
Poplatky lámou mě a není úniku? Hezké... Neučesané, zbytečně vulgární, namířené špatným směrem, ale myšlenku to má. | ||
12.03.2009 23:33 | K dílu: Sexuální úchylky - najdete se ? | j_i_r_i_k |
Ing_Kareš: Juj, to jsem celý já, slon v porcelánce. Tak tedy pšššt a má omluva. :) Notreal: A ono je k čemu? Ale jinak že děkuju. | ||
12.03.2009 13:10 | K dílu: Sexuální úchylky - najdete se ? | j_i_r_i_k |
Ing_Kareš: Podivně utvořenou úchylku koprophilia se snaží nahradit logičtěji odvozená coprophilia, snad to cacání zvládne. Notreal: Vyšlo mi jednociferné číslo - to je doufám dostatečně mlhavé na to, abych nemohl být automaticky považován za úchyla ani za suchara. :) | ||
04.03.2009 22:26 | K dílu: Nechtěná | j_i_r_i_k |
To je kuřátko? Ještě že ne z každého vyroste slepice... Z některého kohout. A z jiného menu v KFC. Takže kudy dál? | ||
04.03.2009 22:18 | K dílu: Prach hvězd | j_i_r_i_k |
Milly: Věděla jsi, že aby průměrný uživatel internetu vůbec uvažoval o tom, že by něco přečetl, nemělo by to přesáhnout tři obrazovky? Mám docela velké rozlišení monitoru a jsem v tomto nadprůměrný, ale čeho je moc, toho není málo... | ||
04.03.2009 22:12 | K dílu: Halucinace ticha | j_i_r_i_k |
Milly: A ukázali nápisy \"! Neklepat !\" A ona neposlechla a zaklepala... bačkorama. \"! Nerušit !\" A ona neposlechla, zrušila zbytek budoucnosti. \"! Nekouřit !\" A ona poslechla, už nikdy... tedy až na toho úchylného patologa. Dík za avi. Mea: Určitě zajímavé, sice mě to neoslovilo, nenaplnilo... ale kdyby ano, byl bych zklamaný. | ||
21.02.2009 21:47 | K dílu: | j_i_r_i_k |
document.getElementById('obsah').innerHTML='brm brm';
|
||
21.02.2009 21:46 | K dílu: | j_i_r_i_k |
document.getElementById('obsah').innerHTML='brm brm...';
|
||
21.02.2009 21:41 | K dílu: Dopis telešopovi | j_i_r_i_k |
:))) Smutně pravdivé, my příliš inteligentní pro tento svět to máme těžké... Že bych zažaloval rodiče za duševní újmu? Milly: Asi poprvé díky za avi. | ||
19.02.2009 13:06 | K dílu: Ukrutná | j_i_r_i_k |
A ty náhradní ocásky máš taky pro případ, že bys svůj někomu půjčil? :) | ||
18.02.2009 23:01 | K dílu: Ukrutná | j_i_r_i_k |
papouch: Tak to bacha, aby ses jednou nepřepočítal, bo papouch se dvěma zobáčky by mohlo být větší neštěstí než jedinec zobáčkuprostý. | ||
18.02.2009 22:59 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
345k: :) Ano, kokusím je rozhodně schválně a má stejný zdroj jako sloveso otokat, bližší info by mohl poskytnout třeba Pišta Hufnágl. | ||
18.02.2009 13:08 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
martinez, 345k, jejdavilda, Merlin70: Díky za vaši návštěvu a přízeň. :) | ||
18.02.2009 13:03 | K dílu: Ukrutná | j_i_r_i_k |
papouch: Tak Ty mi půjčíš zobáček, navíc ochotně... A nebudeš pak vypadat blbě, nemoha ani pípnout (neb kde zobáčku není, ani papouch nepípne, jak praví staročeské přísloví)? | ||
18.02.2009 13:00 | K dílu: Lahodná | j_i_r_i_k |
Zde není problém s evokováním, to jest radostí autora, že jeho slova ve čtenáři něčím pohnou. Problém je, že se v dílu schovává (přesněji není zvýrazněno) něco, co jiní jinde vystavují na odiv, a experimentálně se tak ověřilo, že to prostě čtenář sám od sebe nenajde. :) | ||
18.02.2009 12:57 | K dílu: Sváteční | j_i_r_i_k |
Psi se mění, neboť kdo chce psem být, holi se vždy vyhne... To jen stánkařky zůstávájí... a dělí se o vše, co si zaplatíš. A lišejníky krásný bejt můžou, což ovbšem nic nemění na jejich parazitické podstatě, to je něco jako s těma stánkařkama. | ||
18.02.2009 07:17 | K dílu: Povzdech roznašeče letáků | j_i_r_i_k |
:))) Jééé, papouchu, prozářil jsi mi den mým vlastním úsměvem, tohle je blbůstka deluxe, takové se už dnes nevidí (kva, nostalgie tu a záře je tam, kde se už jiní ztratili). | ||
18.02.2009 07:14 | K dílu: Sváteční | j_i_r_i_k |
Opět se obdivuji Tvojí pozornosti, první dva řádky jsou dílem, zbytek je parazit, lišejník visící ze zdravé větve myšlenky. Fuj, takhle ošklivě mluvit o svém dítku, špatnej jiřík, dostane novinama... nebo novinu, radostnou, tak a má to, huš. | ||
18.02.2009 07:12 | K dílu: | j_i_r_i_k |
To je ovšem krutá pomsta, nad tím budu muset zase podumat já, je snad vorvaň metaforou? A ano-li, čehopak? Když vorvaň pláče, jsou jeho slzy větší než krokodýlí? A stihne jimi naplnit vanu, na což jsme zapomněli, dříve než se na vzduchu udusí? Je tedy vyjádření smutku a bolesti prostředkem sebespasení? A čeho je symbolem vana, pro vorvaně tak naprosoto nedostačující prostředí? Nejde zde snad o klece, do nichž dobrovolně těsnáme svá vědomí, úzce zaměřeni na vybrané aspekty objektivní reality, ty, které nejlépe korespondují s naší představou o ní? Tolik otázek a tak málo patníků... | ||
18.02.2009 07:06 | K dílu: Lahodná | j_i_r_i_k |
CREDO? No, nevím, zda je to správný klubík, toto dílko je podle mě dosud zcela nepochopeno, leč to už musí autor čtenáři odpustit, že vidí slova a ne autorův záměr. :) | ||
18.02.2009 07:01 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
Milly: Koukám, že sis všimla patrně všech drobností, díky za pozornost. :) | ||
18.02.2009 06:59 | K dílu: Milující | j_i_r_i_k |
Milly: Jééé, já jsem v klubu, díky, to si vyříznu z monitoru a pověsím na zeď... Nebo zkusím tiskárnu (ano, pověsím ji na zeď. :)) | ||
18.02.2009 06:57 | K dílu: Ukrutná | j_i_r_i_k |
Ale kdepak, naklofnout se... to by byl přece jeden naklofnutej... a to by mě teda vážně nakloflo, no řekni, mám to zapotřebí? :) | ||
10.02.2009 10:55 | K dílu: Mlčení akvarijních rybiček | j_i_r_i_k |
Vaud: Jasně, sledujme ten řetěz asociací - srdce, cévy, přidaná hodnota, živočišná výroba... No nezní to jako námět na horor? :) | ||
09.02.2009 19:46 | K dílu: Mlčení akvarijních rybiček | j_i_r_i_k |
podezdívka: :))) Dobrý. Akorát mi to nějak asociovalo pokračování "tak pojďte, děti, chytneme se za ruce a zavoláme je"... A pouštět tento film šestiletým ratolestem na nedělní dopoledne by nemuselo vůbec dopadnout dobře. Vaud: Uf, jaký jsi to vlastně dochtor, když děláš i do živočišný výroby? U Tebe bych se tak nechal ošetřit, leda s kamerou TV Nova v místnosti. ;) | ||
08.02.2009 16:30 | K dílu: Go for it Viktorka! | j_i_r_i_k |
Vaud: No jo, 38, zítra s tím jdu k doktorce. :) | ||
08.02.2009 13:24 | K dílu: Go for it Viktorka! | j_i_r_i_k |
Škoda, že Tvůj výčet jedinců, jejichž hudební preference poznáš z toho, co mají na sobě, je omezen jen na ty, kterým by v hospodě ještě neměli nalít, případně ty, kteří duševně v tomto období zůstali. Časem leckterý člověk zjistí, že hudbu není třeba dělit na kvíkvá a zbytek (kde za kvíkvá lze dosadit cokoliv, nejlépe to, co zrovna "frčí"), ale dostatečné dělení je na "pro mě zajímavé" a "teď ne, uvidíme za pár let" - když Ti řeknu, že poslouchám folk, punk, blues, rap, pop, rock, jazz, vážnou hudbu, hip hop, world music, ska a x dalších žánrů, u nichž ani neznám označení, nejlépe v kombinaci dvou-tří žánrů na kapelu, co to o mně vypovídá kromě toho, že jsem dosud nenarazil na metal, který by mě zaujal? Takže ani v hudbě to být nemusí, je třeba hledat jinou metodu, jak člověka poznat, aniž bychom s ním museli dlouhodobě interagovat. ;) | ||
08.02.2009 13:02 | K dílu: Mlčení akvarijních rybiček | j_i_r_i_k |
A nevytváří ten překlad svou nesmyslností jakousi přidanou hodnotu? Sice podle mě jehňata klidně mlčet můžou, ale pokud si někdo myslí opak a přiměje ho to se o to dokonce podělit, třeba to někoho i přiměje se na film podívat... Dnes už to tedy není pro tvůrce takové terno jako před osmnácti lety, ale i tak... Je to něco jako přeložit American Pie jako Prci, prci, prcičky, ať už si o stupiditě překladu budeme myslet cokoliv, věřím, že na cílovou skupinu rozhodně zapůsobil. | ||
14.01.2009 20:36 | K dílu: Klonovaná | j_i_r_i_k |
:) Krásně uhlazená, jak má blbůstka být. | ||
10.01.2009 20:58 | K dílu: Přísaha | j_i_r_i_k |
Lepší hrát si takhle veřejně s vlastním nickem než s vlastním, že? | ||
10.01.2009 20:56 | K dílu: Tragická ztráta | j_i_r_i_k |
Jééééé, Aki je zpět a koukám, že cestu mu dláždí tenká hnědá čára, vítej zpět, blbůstkářský velmistře a dovol, bych Ti svým pláštěm utřel Tvoji inspiraci z... no prostě... ale nic. | ||
10.01.2009 20:51 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
j.nick: Hej, tak to teda nevím, jak Ti mé stěžejní dílo mohlo uniknout. :) To máš teda u mě velký černý punt (to je jako puntík, ale větší). Ale že si blbůstkář, tak Ti ho zas z protekce mažu a navíc Ti přidám červenou teku (hádej, co to je? :) ) za to, žes to tu pozdě, ale přece našel. | ||
05.01.2009 01:59 | K dílu: Ze života ptáků a jiných potvor | j_i_r_i_k |
Tak kosí mě zkosila, stručně a vtipně, satannáš v plné síle. :) | ||
05.01.2009 01:57 | K dílu: Z domova | j_i_r_i_k |
Nádherné shrnutí roku, ale nějak mi nenaskakuje melodie, škoda... moje. :) | ||
05.01.2009 01:55 | K dílu: Mazací hlava | j_i_r_i_k |
Asi jsem MIMO, na mě moc... vzletné? Asi to bude kus kvalitní poesie. :) | ||
26.12.2008 11:32 | K dílu: Hlavolam | j_i_r_i_k |
Vcelku nezajímavý kousek od autorky, která se tu už (alespoň pod tímto nickem) pár let nevyskytuje... Nějak to avi nechápu, tohle není diamant, jen kus sklíčka ze staré flašky. | ||
25.12.2008 23:09 | K dílu: Částečně Kovový Filozof hodnotí elektronku | j_i_r_i_k |
Z celého textu mě opravdu zaujala jen věta "zrovna když se Kryštof opět zapálil"... Ovšem vzhledem k těm několika vykouřeným cigaretám předtím se bude jednat jen o překlep, což mi přijde škoda. Ale to je můj problém. | ||
09.12.2008 22:18 | K dílu: | j_i_r_i_k |
chytrá_jak_radio: No, tři měsíce stará zpráva od nejvyššího zde hlásí, že už se to nachyluje, tak to už určitě musí být za rohem. :) Ale jak tak koukám, nový kabátek je důležitější než mít v obsahu samotném méně hrubek... Nu co už, my nejsme ti, kdož stanovují priority. leenai: Co takhle Dera přepadnout ze zálohy, odtáhnout ho od kompu k jinému kompu, kde by naťukal, co potřebujeme? :) | ||
09.12.2008 22:14 | K dílu: | j_i_r_i_k |
Ay'Le: Základní myšlenka tohoto klubu je nevnucovat se tam, kde nejsme vítáni. Jsou autoři, kteří ve svých dílech hrubkami nešetří, vědí o tom a svým způsobem jsou na to hrdí - ať už z jakýchkoliv důvodů. Dá-li... no, nemiřme vysoko, dá-li Dero, bude tu jednoho krásného dne technické zázemí pro to, aby autoři u svých děl mohli vyjádřit názor na korekturu svých výtvorů - tedy zda korekturu požadují, zda jim nevadí, či zda ji vyloženě odmítají. Za takových podmínek budeme moct smysluplně pracovat bez případných strkanic a hádanic, do té doby tu prostě jsme a když si nás někdo najde, poradíme. | ||
01.12.2008 20:06 | K dílu: Novej Písmák je děsně děsnej!! :-) | j_i_r_i_k |
Tak dobře, abych zachoval správné pořadí: a) UÁÁÁÁ, APOKALYPSA SE BLÍŽÍ, ROZDEJTE SVÉ HMOTNÉ STATKY, AŤ PŘED BOŽÍ SOUD PŘEDEJDETE ČISTÍ. b) Tak já bych si teda rád postěžoval, dobíhal jsem dneska bus asi padesát metrů a stejně mi zavřel před nosem a odjel... A to mě určitě musel vidět. Jo a taky nám nějak padá koruna, to se mi lyžovačka za hranicema prodraží... c) haf haf, vrrrrrrrr haf. No, nový vzhled se mi nelíbí už jen z toho principu, že to není ten starý (ano, jsem hrozná konzerva a všechny změny jsou mnou považovány za špatné, dokud neprokážou, že takové nejsou), na druhou stranu, kdyby mě to hodně trápilo, tak si napíšu vlastní styl... Takže jsem spokojený, protože čertit se kvůli něčemu, co můžu napravit, to přece nedává smysl. Horší je fakt ta klesající koruna. | ||
24.11.2008 18:34 | K dílu: Obrození | j_i_r_i_k |
Jeden z řídkých případů, kdy název dílo obohacuje... Slastné ááách. :) | ||
21.10.2008 22:03 | K dílu: Vrták Venca | j_i_r_i_k |
:) Výborně. | ||
16.10.2008 18:57 | K dílu: Pamatuje si na Gamebooky? | j_i_r_i_k |
Matně si na ně vzpomínám, leč nikdy mě RPG nijak zvlášť nebraly, asi že dost rolí hraju v reálu. Ale máš-li to hotové, prostě to sem frkni, věřím, že se čtenáři najdou. A ten StvNův návrh na realizaci zní dost dobře. | ||
16.10.2008 18:50 | K dílu: Poslední (s)bohem | j_i_r_i_k |
Já nevím, a tak mlčím, neboť ti, kdož mlčí, často vypadají, jako by věděli... Ale dovedu si to představit jako poměrně schopný song, máš tam Charóna, víru, stigmata, síru, duši, proroky i slovo obnažen, takže kombinace sexu a mystiky, to nikdy nevyjde z módy. | ||
15.10.2008 08:03 | K dílu: Roztěkaná | j_i_r_i_k |
diderotka: No víc ani netřeba, úsměv čtenářův jest mým cílem nejvyšším. :) |