Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRealita
18. 11. 2003
2
0
3780
Autor
Ikru
Realita je tvým snem, když ztrácíš se v iluzích a sen se stává skutečností, když zaň tvrdě bojuješ.
Rufus: To máš pravdu, někdy se to nevyvede (asi to nebylo v danou chvíli dáno), ale člověk by neměl ztrácet naději a pokusit se o to znova, někdy se to vyvést musí...
jenže musíš si nejdříve uvědomit za jaký sen bojuješ, ale jak říkáš někdy je lepší nechat věcem volný průběh...
Já jsem spíš zbabělý. A závidím všem, kteří si tohle heslo vezmou k srdci.
marbl:to ano, ale někdy je to mnohem těžší než se vypořádat s tím, že ty sny jsou neuskutečnitelné...
Co je štěstí? Dobrý plán, tvrdá práce a ještě něco navíc... James Clavell: Král krysa
Štěstí je jen pomíjivé jako všechno tady...
štěstí přeje připraveným, neb štěstí je jen muška zlatá:-)
Štěstí, když myšlenka pouhá
to šťastná býti bych měla
Štěstí
pomocí slov
rozdávám
i hatím...
:-)
to se snažím, však někdy nejde to..
teď mě napadá štěstí mohou být i činy pouhé..
však
štěstí je jen mihavé světlo v temnotě...
.. citát jako takový je zajímavý, ale nelze hodnotit, je to takový postřeh k zamyšlení.-)
pozorovatel
20. 11. 2003
Známej trik. Stačí trochu složitě formulovat nějakou banalitu a je z toho dílo.
S tim se dá jenom souhlasit. Zkrátka co je doma, to se počítá.
To je pravda, ale někdy se hodí jednoduchost trochu ozvláštnit, neboť by byla příliš obyčejná, fádní...