Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBill
19. 11. 2003
14
1
3211
Autor
Hody
Bill byl účetní v jedné veliké společnosti. Byl v ní spokojen. Celý den Bill pracoval a večer odpočíval. Bylo mu dvacet. Pak čtyřicet a nakonec šedesát a Bill šel do důchodu. Byl v něm spokojen. Celý den Bill odpočíval a každé pondělí šel navštívit lékaře
. Pak i každé úterý a nakonec i každý čtvrtek a pátek a každou sobotu a neděli a také středu. Pak se to otočilo a lékaři prozměnu navštěvovali Billa. S tím byl Bill také spokojen. Byl to spokojený člověk. Nakonec umřel a s tím byl spokojen ze všeho nejvíc.1 názor
cekanka_ucekana
22. 11. 2003Romantická_dušička
22. 11. 2003
Opravdu myslíš, že bezcitný a netečný člověk může být šťastný? Spokojený ano, ale jen ve smyslu uspokojení životních potřeb které jsou dost spíše jen potřebami zvířete a s lidskskostí nemají nic společného. Bill tedy žil jako spokojené zvíře. Smířený, prostupný a ohebný. Ale všimni si poslední věty: Nakonec umřel a s tím byl spokojený ze všeho nejvíce. Když nepoznal život, nechyběl mu:-)
Lituješ svých hoří?
Lituješ svých citů?
Lituješ chvil, kdy jsi se cítila tak strašlivě mizerně?
Já ne..
:)))))))))))))))))))Tak tohle je vychytaný:)))))))))))))))))))))))))líbí*
totální_mrzout
19. 11. 2003
Při čtení mě napadla super pointa. teda taky takhle suchá, ale tak trochu originální.
čte se to dobře, nenáročně, člověk by řekl, že se měl Bill dobře, ale ten konec, z toho je tak cítit prázdnota, až to neni pěkný.
Povedené dílko.
cekanka_ucekana
19. 11. 2003
StvN: Díky, ale jakou pointu myslíš? To by mne vážně zajímalo.
Cekanko, osobně si teda myslím, že Bill byl ten nejnešťastnější člověk na celém světě.
Má pointa?
Jak tam máš například: Celý den Bill odpočíval a každé pondělí šel navštívit lékaře.
Tak něco ve smyslu, ale kromě těchto dní žil zajímavý a dobrodružný život.
Ne přesně tak, ale aby to vyznělo podobně. Jako že čtenáře balamutíš. Je mi aspoň trochu rozumnět?
cekanka_ucekana
19. 11. 2003
Protože v sobě neměl nic co by za něco stálo, nic lidského, nic, prostě nic. Nepoznal štěstí, protože nepoznal hoři, nepoznal lásku, protože nepoznal nenávist, atd. atd. blablabla... Žil a nic ze života neměl. Jakoby jen tak proplul stín. Je už pozdě a špatně se mi odpovídá, ale myslím, že mi rozumíš. že jen tak provokuješ a podněcuješ diskusi, proč ne, můžem se k ní vrátit později. Řekl bych, že bude velmi zajímavá.