Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlet s Tebou
20. 11. 2003
5
0
5819
Autor
Milly
Včera...
my dva
proti sobě
v našem společném náručí
hřála se
dvě malinká koťátka
My čtyři
heboučké šťastné
kočky
Potom...
cesta
a
únava
ticho
touhou
bych Tě
roztrhala
Ty: "Není dobré
kombinovat výlety
a mazlení-
pak si člověk
neužije
nic"
Na chatě...
kdyby bylo léto...
ve svetrech
to není ono
Večer...
běh na vlak,
který pak
přijel pozdě
( jak symbolické )
Prázdný vagón...
jen
Ty
a
já
bezmála jako
jedna bytost
Doma pak...
smutek
proč má láska
stále zůstává
jinde?
Ráno...
bylo to
jako sen
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-)
Co se Ti na tom, prosím, tak líbí?
Jako že dávám díla napřeskáčku?
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-)
Co se Ti na tom, prosím, tak líbí?
Jako že dávám díla napřeskáčku?
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-)
Co se Ti na tom, prosím, tak líbí?
Jako že dávám díla napřeskáčku?
kláááása
sakra kd uz se to zacne radit podle datumu :-) takhle aby se v tom prase vyznalo...
no nic TÍPnu si tu :-)
takové tulivé, trošku smutné ... kvůli těm svetrům a konci ... ale jinak zahřálo t*
Podle toho, co je právě důležitější....asi by to chtělo dva roky prázdnin na puťák ve dvou, aby si člověk stih pořádně užít všeho... ;-))
Důležitější? Mohlo by být důležitější to, kde jsi, než to, s kým jsi (je-li to "puťák ve dvou")? Pak to asi není ten pravý a krajina je jedinou útěchou...
Tak to není! Já to myslela tak, že bysme se tak nasytili sami sebe, abysme spolu mohli vnímat okolí...protože ráda vnímám přírodu při procházkách-a když jsem s ním, tak se na ni často nedokážu soustředit.
Nevím, jestli je pravý, ale je pro mě důležitý...
Nasytit se sebe - dva roky? No, prý ve druhém roce vztahu přichází jisté zevšednění, tak asi jo :)...
"Není dobré kombinovat výlety a mazlení - pak si člověk neužije nic"
:) ale uzije, len ten vylet je ochudobneny :)
..;) možná by se dalo ještě krátit, slova osekat, ale přijato s po-rozuměním..
držím palec
;)