Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozpálení a zmatek
21. 11. 2003
4
7
7435
Autor
Milly
Řekl jsi,
že jsem Tě rozpálila.
I mně se to líbilo-
tak proč si teď připadám
jako malá
znásilněná holčička?
Pro trochu líbání
a těch věcí kolem...
Jdu vyndat své panenky a autíčka!
7 názorů
Milly jasne, ze sa rad hram - a tu hru na princeznu beriem, za podmienky, ze budem princezna :)
nejak nemuzu uchopit ten pocit, pocitam ze jsem ho mel jen jsem asi neutikal za hrackama, tezko rict
Stačilo pár a už je mi nějak tak prostě líp:-) i díky této tvé "maličké"!
Joo...., dík za další návrat. Tahle moje se mi líbí pořád. :-), Mysho, uff, jestli hodláš číst všechna má díla tady, tak bych se vsadila, že Ti bude líp, než to všechno přečteš. .-)) Díky..
Bazi, a kolik tam vidíš významů?? ;-)
Medvídek: mně se ty barvy taky líbí. :o) Díky..
Aramisi: ještě si rád hraješ?? .-)) (zrovna dneska mi napadlo, co si tak zahrát na princeznu..)
Minstreli:nooo...., po několikaletém výzkumu bych skoro řekla, že často ano- ovšem panenky a autíčka se aspoň nehádaj.. a tak.... .-) Někdy by to mohla bejt dobrá relaxace ještě dneska..
Darksky: o, o, o, opět mne těší... ;-)
No zasáhlo to mé nynější rozpoložení, připadám si jako malá holčička a hlavu bych na čas měnila s panenkou:-)! Líbí se mi jak píšeš, než se tím prokoušu, snad mi bude líp!*-*
animovaný medvídek Pú
19. 07. 2007
Jéééé, darksky, tos mi udělal velkou radost!!! :-)))
Aspoň že někomu se líbí, co jsem napsala....- občas se mi zdá, že tu každej píše líp, než já......
DÍKY .-)
mne sa naopak posledná vetička veľmi páči a dáva tomu prekvapivé rozuzlenie. je to celé super. ( 2.-5. verš nemá páru = perfect!!! ). aoj
Opět, má to hloubklu myšlenky, proto líbí. Dala bych to do nerýmovaných básní.
pilna_vcelka
15. 02. 2004
To by mě ale docela zajímalo co budeš dělat s panenkama a autíčky..chlap je lepší ne???
Ty´s nečet kritiky! Vždyť říkám, že mi to vydrželo 2 dny! :-)
Lepší...no, jak kdy... ;-)
myslienka na hracky a auticka ma drzala asi 5 minut... :o))) a potom som na hranie s hrackami ani nepomyslel... :))) (hoci sa tiez rad hram... :)))
To je překrásné zmatení duše pod náporem krásy jinak, které ti panenka ani autíčka nedají...ale vrať se k nim, budeš se vracet čím dál tím méně...moc líbí...
Aha, aramisi! 8-) A jak dlouho pak bavily Tebe? ;-) Taky 2 dny? :-)
Gepere, díky, však já se k nim vracím-jako třeba na tom kurzu o vnitřním dítěti...Já si ráda hraju! :o)