Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTranscendentální cesta tramvají
20. 11. 2003
10
0
2220
Autor
vauriena
" Někdy, když si vzpomenu na to, co jsi řekla nebo udělala, tak se na Tebe nemůžu ani podívat."
" Ano"
Tramvají zavane
vítr spící
třebaže
jela jsem po silnici.
Wow! Tohle je celkem hodne odvazne, ale libi :). Ve kterem meste ta tramvaj jezdi?
... *
a do nosu tě udeří pach močoviny na zádech toho muže v manšestrovým saku.
Chtěl jsem Ti napsat něco hezkého, ale Tobě by to bylo zase málo. Takže: nic nekopíruju, nemám radost z toho, že mě nutíš nenapsat, co si o tom myslíš. Je to odvážné. Téměř transcendentální. Je to močovinové.
Proc vsichni mluvi o mocovine a jak je to odvazne?
Mne se to libi, ale ani jedno, ani druhe v tom nenachazim.
Tom
v močovině hledej poznání. prostovlasí v ní hledají vitamín močamín, proslulý svými blahodárnými účinky na růst vlasů. ale kde už vlasu není, ani močamín nebere. laponci v ní hledají útěchu, dlouhým večerům dávají námět. takových kultur je spousty, které se klaní močovině. i ten člověk s manšestrovym sakem je z nich.
a teď i vinky dává hlasitě najevo, že ano, i on se klaní pohanským bůžkům. i pro něj je močovina modlou.
důkaz, jak snadno pravdu vytvořit. ani nepotřebuješ provazy a pětačtyřicítku.