Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePevná víra
20. 11. 2003
22
0
7225
Autor
Seregil
Stále věřím.
V lehkost vánku.
Ve vůni vášně.
V jemnost polibku.
V teplo objetí.
V slzy radosti.
Věř také.
Je to ... snazší.
Sergil: Já Tobě díky za hezkou miniaturku, musíme žít v naději, jinak ten život nemá smysl a úsměv? Už ho mám na rtech.
verit tomu je jedna vec ale realita je vec jina
davam tipek za ten kalisek optimismu
Inu je to o pocitu, ne tolik o výběru slov Pišto.. ale díky... aspoň vím kam se dívat dál...
Pišta_Hufnágl
09. 01. 2004Navždy_Tvůj
25. 11. 2003Navždy_Tvůj
25. 11. 2003ManonLescaut
21. 11. 2003
Každý věří, třebas v něco jiného, ale věří:-)
A ta víra nás udržuje při životě a přitom zabíjí...
Těžší pro toho kdo nevěří a snažší pro toho kdo uvěří. "Sakriš", vždyť to vše pochází od Boha, ne? Tak proč tomu nevěřit?
Ale více méně věc na zamyšlení, než se tomu vyjadřit. Jednoduché a jasné. Tak to má být.
Tak to nevim, jestli je to snažší, panž když na to přijde a ty zjistíš, že to tak neni, bolí to o to víc.
Cannisho.... dokážu psát kdekoliv....
Quinn.... víš někdy je snazší věřit... a unikne spousta detailů...samozřejmě máš pravdu, že to bolí o to víc.. ale to už je život...
Dík všem....Vinki .. to mě těší...
Abyss... nikdo nechce ztotožňování... jen pro ten pocit...proto je to napísnuté...
Andulko... je to snazší...
beatrice... myslím, že to není naivita... někdy to tak je....
Hezká sic netipnu, ale líbí - až na tu poslední větu. při druhém čtení jsem ji vynechal:-)
Fil...muzes verit v Boha, ve vyssi system, v sebe sama, v cokoli.....a kdyz pevne veris (v cokoliv)...vsechno je snazsi. Protoze kdyz veris, vis kam jdes a nemas strach....proto je to snazsi.....ale ja se zase dostavam k filozofovani...promine..:-)
Věřím v Jů a Hele. Jedině Jůhele nás psasí a sejme z nás ty naše vyměklé plyšové hříchy.
Nekritizoval jsem význam slova věřím, pouze jsem vyjádřil svůj pocit z básně... Prostě mi tam ta poslední věta neseděla. To jestli je snazší věřit - nad tím jsem se nepozastavoval. Každý v něco věří. Ale zaleží v co. Někdy je snazší nevěřit-v případě, kdy mi to usnadní práci, či mé počínání-nebudu se muset zaobírat tím jestli věřit či ne. Prostě nevěřím a smetu to ze stolu. Ale to je fakt nějaký filozofování, který má vždy 2strany a každej má pravdu-záleží na podání. Toť vše a nehodí se o tom diskutovat pod dílem.Tečka ode mě:-)
Líbí. Hodně moc líbí. Svým způsobem, když se vžiju, tak bolí. Tip, samozřejmě. Pokud dovolíš. Souhlasím s Vinki, taky tě ráda čtu.