no mě příjde, že bydlíš s bráchou, ale jezdíš dom enom na víkendy protože si někde na intru...
dílko na mě velice zapůsobilo, ale možna, když si uvědomíš to všechno špatné tak, tak si myslím, že víš jak se k lidem chovat, abys jim neubližovala, protože víš, že to moc bolí...tip
Chápu Tě....úplně přesně...
*
Rád bych si to poslechl od samotných InterPUNKerů...
Tak to se Ti bohužel nepoštěstí, protože, jsme to dohromady nedali, nejdřív se přejmenovali(defekační reflexy:) a pak zkoušky jsou akorát kvůli bubeníkovi co je z krumlova a v čb je na intru přes týden, takže... jsem pro změnu vypadla já:( ale jsem alespoň jejich první a sklaní (a zároveň jediná )fanynka:)
Ta myslím nebyla, byl to můj "oblíbenec" silverArrow ale moc jsme si nepadli do noty, tak bych to neřešila...
Jsem ráda že tě to zaujalo, alespň někoho... bylo mi jednou doporučeno abych přestala rýmovat, když to neumim... :)
od Sleeping_beauty? To si tak neber, je to velice přísný kritik.Ale je to tak asi dobře...Aspoň myslím.:o)
No sice punk zrovna neposlouchám, ale ta syrovost a drsnost textu se mi doost líbí, je to přímočaré jako třeba některé Landovy texty a jám mám Dana docela rád...
Každopádně - zaujalo...*t
To je na psychopata, teda psychologa...
No to si myslim i o Tobě, že jsi trochu víc psychicky narušenej
promiň asi...to nechapu, tak jako ty to nebude asi nikdo chapat jako ty potut tě neznají hodně moc...a cely tvuj život...mě jen našel sem v tomto díle něco co mi připadalo, jako z mího života ne všechno, jen něco, a bolest...mirisku bolest je vždycky stejná proto sem tam napsal chapu...
promiň Kuřátko, já mám teď fakt vcí nad hlavu a víš kdo mě jedinej asi chápal? Kvíteček... a já jsem teď totálně úplně a fakt mimo.... fakt promiň.... a hlavně po otm jak jsme se potkali v pátek tak to mě sebralo...
to jsem moc nepochopila... jako doma? je fakt že tohle je o mém domově...
Doufám, že ne to bych Ti nepřála, vždyť Ty jsi taková úžasná ZÁŘÍCÍ bytost( a není to jen kvůli jiskřičce...)moc se těším na Dálavu, a doufám že tam budeš!!! jinak se vyučím nekromantem a pak si mě nepřej...:)
***tvrdé, ale jako text písně ano. :-)
Opravdu chápeš? jen dvoum lidem jsem byla schopná to vysvětlit... nikdo jiný se neodvážil zeptat , jenom řeknou Chápu... vůbec nic nechápete!!! dokud Ti to neřeknu, nevíš to, promiň Kuře, já to tak vidim... a hlavně tu bolest pochopí málokdo...