Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKokos klan
20. 07. 2000
6
0
6064
Autor
Merle
Od kokosu ke kokosu,
koukáme si do zornic,
kokousavě - bez úkosu.
Krom kokosů kolem nic.
V přímém palmy ko-přenosu
děláme tu vopičky.
Nakuklíme si z kokosu
dvě kulaté kupičky...
Pak dáme na dálku -
kokosoválku.
Mike : Takovýhle blbůstky od tebe miluju.
Merle vytáhne z kapsi kokos a trefí Mika do hlavy
(Mike radostí poskočí a vrhne se na další dílo.)
*Kokos klan: ne blbůstka, spíš blbost přímo koko(t)ská...ale no tak, tohle přeci nemáš zapotřebí... hloupý, zbytečně zabírá místo na P. --- >:(
m.
Koordinovaná kohra komplementární ke koexistenci kokolidské komunikace. Koko!
ach jo... super říkanka, ale příjde mi, že sem to fakt už někde slyšel (nebo ne?)
Sqělý, jedna z nejlepších věcí, kterou jsem od tebe četla ! (I když není věnovaná mně :-) )
Nejde mi to nejak na kokos..
dosvedcuji, ze Merle je docela normální! :o)
sonatina: bojím se, že jsem trapně normální
castan: téda, udělal si mi radost :-)))
ostatním dík...
No ale priste bud rafinovanejsi a pouzivej jen spravne tvary, jde to i bez vytvareni novotvaru, ale chce to fakt chvilku osviceni, to uznavam.. :o) Baj baj a nemysli si, porad tu jsem! :o)
jó, takovýhle věcičky já prostě můžů...
ráno, v poledne, večír zas...
aspoň sedmkráte za den, sper to ďas :-))
hmmm... ještě se naučit počítat, ale to se mě nikdá nemůže povést :-))
(*)
)))))))) no... koko-valky do obalky, pod kokosi pecet.. aby nam to ani z dalky raci nikdo necet..) TIP..)
Hm, ano, souhlasím s kategorií. Přijde docela roztomilé. Teď mi došli i poslední dva verše. Já totiž pořád četl místo "kokosoválku" "kokosováhu" a nějek jsem to nemohl spolknout. Inu, to je tak.
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
začal jsem z toho kokokokokoktat
Miroslawek
20. 07. 2000
Kdybys u toho nebyl podepsaný a nevěděla, že jsi schopný prakticky všeho, nevěřila bych, že jsi to psal ty, krásná hra s češtinou a významy. Bibi tleská radostí jako mimi. Líbí!
vim, že to neni asi to, co jsi tim chtěl vyvolat, ale teď bych si dala kokosovou tyčinku.