Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepierot
22. 07. 2000
3
0
4671
Autor
alina
Bílý pierot ztratil se
zabloudil v závějích bílého sněhu
kdo bude místo něj po světě
chodit a rozdávat nazdařbůh něhu
Petře_Pane ... umíš-li rozdávat něhu, pak ji rozdávej plnými hrstmi.. Je to nelehký úkol.. ale je to svým způsobem poslání :) ..
..... a dík za návštěvu u mých dílek
Třeba já - když už jsem zbytečnej - jinak..
Krásně jednoduchoučký dílko - TIP
Taky moc hezký a TIPuju...Všechno, co jsem si od Tebe přečetla, bylo nádherný, a díky za pěknej zážitek...Až se sem zase dostanu, budu pokračivat ve čtení....Měj se hezky a ať se Ti hezky píše. ♥
JohnieBass
12. 05. 2001
Alina třeba ty.
Bibša: zase se spoléháme, že to za nás někdo udělá :-)) /viz můj názor pod Alina - Advent/
Alinko, nevím kdo to je... ráda bych ti pomohla, ale nevím jak. Snad je jen dobře, že tu vůbec byl.
Četli jste někdo toho člověka, který v Písmákovi píše jako PIEROT???
Víte o něm někdo něco? Existuje ještě???!!!
Objevila jsem ho teprve včera, ale vypadá to, že jeho stopy končí v neznámu. Přitom je úžasnej!!!!
Help!!! Vypátrejte ho někdo!!!!
Po zimě vždycky přichází jaro a kostýmy netají, tak neboj!
Je to moc hezké.
Neboj, Ali, někdo se najde! Dobrých lidiček, co by se rozdali a oblékli pierotský kostým, těch je svět naštěstí stále plný. Líbí se mi krátkost, lehké shrnutí známého pohledu na svět a rytmika. A nejvíc ze všeho poslední verš!
:-) Přísahám, že jsem si to přečetla až po napsání té své bástevničky...:-)) To bude osud:-)
Btw - Pieroti ve sněhu se hledají podle černých bambulí na haleně:-) Pokud ovšem už neleží tváří k zemi...