Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřirovnání
05. 12. 2003
16
0
2850
Autor
SarahMarieSchwarz
Jako
pouliční osvětlení
pavlačový kočky
binomická věta
ponožky za skříní
strach ze smrti
a smrt ze strachu
sídliště v půl pátý ráno
a ty tvoje podivný šedý voči
- tak strašně jsi jednoduchej!
A nebo tak složitej.....?
teda, Sarah...prolog je kozelnej a dílko tak..tak ze života..:-)))
tip
Takže ten člověk je jako ponožky za skříní...
Dovol mi technickou. Jak dlouho tam ty ponožky byly?
Nakonec ale uděluji TIP protože se mi ohromně líbí ta -smrt ze strachu-.
Cavalera - Hochu, ty bys tomu byl sebral pointu! Bez té poslední věty by to nebylo úplný. A hlavně by to nebyla Sára Schwarz.
Sarah soukro: Teď jsem se fakt zasmála u jednoho dílka. Máš na ně avízko.
tu poslední větu bych tam vůbec nedával .. řekl bych, že to degraduje ... *!
Zase tak lichotivě jsem to nemyslel - jenom prostředek se mi líbí. Jinak mi tam něco občas nesedí. Ale jde vidět, že ses za tu dobu něco naučila. Rosteš holka, rosteš
muflonšnek
07. 12. 2003
strach ze smrti
a smrt ze strachu
- jestli jsi to někomu nesebrala, jsi génius
SarahMarieSchwarz
05. 12. 2003
takový hustě sirový,studený a realistiský,žee ti za to musim dát tip....
Swedish_Nigg
05. 12. 2003
No hurá, Růženko, a pak že se neurodí. Je to krásné. A je to prima, že jsi to vložila. ****************
Hele, já už vážně frčím. Bo su taká babka blbá, že budu cukrátka pro děti a vnuky kupovat na poslední chvíli, a ta moje ovečka zrzavá už určitě čeká:-)
A pak ještě ta rekonstrukce zevnějšku kvůlivá tomu divadlu. :-)
A včera jsem poseděla v hospůdce s našim muzikantským sdružením, a stihla ještě Dylanovsky laděný koncert - krásný, a bohužel hodně piva - a su bledězelená a no... prostě vypadám na svůj věk. :-)