Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVitez
08. 12. 2003
14
0
5509
Autor
Mila_cik
Není vítěz, kdo bojoval a zvítězil,
ale ten kdo miloval,
zklamán byl
a přece odpustil!!
podezdívka
21. 01. 2005
No, verš zjevně nemusí citátu přidat na významu. :-)
(kdo je tedy ten, kdo bojoval zvítězil, když ne vítěz?)
to MeTB: když já nevím jestli se v lásce dá mluvit o vítězích....:-) v lásce se přece nezávodí a nesoutěží..
Blackcurrent
09. 09. 2004
Já bych to pozměnila:
Není blbec, kdo bojoval a zvítězil,
ale ten kdo miloval,
zklamán byl
a přece odpustil!!
A znova zklamán byl a znova odpustil a znova.... etc.
To mi ttiž někoho silně připomíná, kdo jako blbec...ale co, to sem nepatří.
Jinak za dílko TIPík :)***
:o) jo to je pro některé velké hrdinství... i pro mě.. :o) jestli to tak vůbec můžu říct..
hezky řečeno.. tip :o)
otipnu Ti to, už proto, abych si namluvila, že jsem zvítězila
ale fakt, líbí
StvN.....ten druhý nemusí být hned poražený (i když někdy je), ale stačí třeba ... "nevítěz" ..dal do toho zbytečně mnoho.
Romantická_dušička
13. 12. 2003
Myslim si, že v některých věcech se nesoupeří. Mě totiž přijde nemyslitelný, že bych neodpustil dívce, kterou bych miloval.
hm, je to možný.Já jednou milovala tak moc, že jsem nebyla schopná odpouštět...ale jo, možná to vlastně ani nebylo milování. To je jedno. Už nevím, co víc bych k tomu mohla napsat.....;)
myslím, že to není myšleno tak, že by v lásce šlo o vítězství, ale tak, že za vítěze se může považovat ten, kdo přes všechny ty trapné a bolestivé blbosti kolem toho všeho nakonec dokázal odpustit...apoň takhle jsem to pochopila já..
Ano, to je tam napsané, ale proč vítěz? Když je někdo vítěz, je někdo jiný poražený.