Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDEN
24. 07. 2000
1
0
2164
Autor
Skorpil
…a tak přišel
ten den,
nechám ho v sobě být,
snad někdo pochopí,
a když ne
nemusí hned chtít,
abych odešel.
Můžu zůstat?
Můžu však i jít!
Kam?
Vědět bych měl sám,
hlavně když přestanu
dokola si opakovat
co jsem kdy chtěl…
for all: neřikejte pořád jen co byste chtěli, ale ROVNOU TO DĚLEJTE, jinak nemá život cenu...
Tak tohle jsem dneska od tebe četl prvně a i když jsem to snad přímo neprožil tak asi vím o co jde...
Stejně se těším až se v klidu sejdem u piva a pokecáme....
"...tebe bych soudruhu tady nehledal..."
Člověku se nechce věřit, že se tohle nestává jen v písničkách.
A stejně se v tom úprku k činům může člověk až unáhlit. Je to pravdivé, ale musí se s tím opatrně...no žejo...?
fakticky zajímavá zkušenost. nemůžu hodnotit, vlastní nemaje. jinak je v tom spád a jak by řekl klasik: má to drajv
for all: moc VAM dekuju za utechu, pomaha to a dost, verte mi..., je krasny si pomahat, mam VAS rad i kdyz VAS neznam, krome Blinkyho teda.
Merle: e bida... se vztahuje k urovni basne nebo ke skutecnosti jako takovy? Dik.
škorpil: daným tématem je pro mě básnička nekritizovatelná, a i kdyby, na hodnocení "bída" to rozhodně není ;-))
kdyz.. ono holt je od slov k cinum vetsinou daleko, ze?)) ale jinak.. mas PRAVDU..
tá posledná veta je strašne krásna.Vieš mojim heslom je:,,NAjlepší spôsob, ako prestať sniť o svojich snoch je uskutočniť ich!" Má š úplnú pravdu. AAaa suhlasím aj s Jester, kopec rečí, ale skutek utek. Tak sme dopadli...