Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se=Pro vás, přátelé= (vánoční)
10. 12. 2003
4
0
4193
Autor
_kxk
Oheň v krbu tiše praská,
v našich srdcích klid a láska.
Za oknem se sype sníh,
vločky tančí v závějích.
Pod stromky čeká letošní nadílka,
záclony provoní anýz a vanilka.
Krásný vánoční čas a u stromku pohodu.
A pod ním alespoň 365 dárků a v každém jeden krásný šťastný den!
Všem vám přeje nádherné svátky Kllárík :o)
Ty máš takový vlivný dílka, to nad mejma jen lidi ohrnou nos a jdou dál. U tebe se rozvine řízená diskuze. U mě je to jak na bitevním poli.Závist
Milé přáníčko Klárko:) Škoda že až po Vánocích:)))
Tady nebudu kritizovat, jen chvilku tiše postojím, uzobnu cukroví, zamáčknu slzu a zase půjdu....
Prazdnej_kruh
30. 12. 2003paranormality
25. 12. 2003
...já jsem takovéhle přání dostala minulý rok, jenom ale po ty vločky v závějích.
A ty barvy jsou dobrý nápad.
Krásné Vánoce.
Igor_Indruch
17. 12. 2003
Pořád si pamatuješ moje jméno....::o)))) ne sorrík to byla provokace....:o) krásný vánoce igorku (?):)
Dobrý nápad a já už mám tento měsíc s psaním utrum.. Takže se připojuji a opětuji..
ffrruukkoo
12. 12. 2003ffrruukkoo
11. 12. 2003
ffrruukkoo
Aspoň sis procvičil mozkové závity, nie?:o) když na to najedeš kurzorem a označíš to, to slovo se ti objeví tmavě.;o)
děkujééém:)...potěší to a zahřeje. Tobě to samé, ne-li víc, ať jsou ty dny protkané jen tím nejpříjemnějším, co tě vůbec napadne:)
..:-))) to je od tebe moc mile....taky ti, a vsem co se sem mrknout preju pohodove predvanocni casy...a spokojene vanocni svatky...:-)
Díky, jen mě mrzí, že nám nepřeješ dárek i na 29.února. Tak to bude smutný den ... :-)
Litochowitz
10. 12. 2003
Díky..... je to milé.... já budu rád, až svátky budou za mnou.. nemám na vánoce dobré vzpomínky... proto se zdržím dalších komentářů... užijte si ty svátky.. ;-/
me cekaji v predvanocnim case jeste pisemka a jedna zapoctovka, mozna i nejaky predtermin, takze... fuj. At uz je 20.12.!