Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč to děláme
Autor
ondrech
Sedím takhle v hodině chemie (máme ju v informatice) a vidím, jak vedle mě jeden spolužák vyhledává něco na internetu, přestože by měl být na výukovém programu. A já bych měl být taky, ale píši tady toto. Další spolužák hraje na počítači, což je snad ještě více zakázáno, než vyhledávání porna na internetu, pročež nikdo z nás v tom nepřestává, pokračujeme.
Náhle učitel vstane a všechno se změní. Ti, co jsou na internetu, hned přepínají do nového okna, kde mají výukovou stránku (napsal bych její název, ale byla by to skrytá reklama). Ti co hrají, okamžitě dávají Alt + Tab a hned se hlásí k něčemu jinému, "legálnímu". Zajímavé. Když učitel má podezření, že žák dělá něco "nemravného" Už ho jde zkontrolovat. A když dole v liště uvidí nějakej jinej spuštěnej program, tak se hned zeptá, co to je. éééé, to je jen.... to už tady bylo zminula. Trapná výmluva. Ale učitelům stačí, když to vypnete.
A mě by zajímalo, co nás na tom tak strašně baví. Zvláště, když jsme v hodině a máme se učit, tak děláme něco jiného. No jo, ale myslím, že kdyby nám učitelé řekli, že máme hrát pořád jednu a tu samou hru celej den pořád dokola, taky by nás to nebavilo. A třeba kdybychom měli hledat sprostý obrázky, tak by jsme se klidně učili a rádi. Ale jak zase školy bude víc, tak nás zse bude bavit to, co je zakázaný. Zvláštní je, že kdyby nám někdo řekl, že "bychom zrovna na tyhle stránky chodit nemuseli, aby nebyl problém" Tak by to bylo snad lepší.