Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedívám se
10. 12. 2003
4
0
5307
Autor
Lasy
stojím
skrz
střešní okno
dívám se
do
Slunce
a má práce
nepohnula se
ani o píď
stejně vím
nebudou
na mne
křičet
jen se usmějí
pokrčí
rameny
a půjdou
pryč
jsem opřen o
stěnu o
Zeď
a dívám se
mrazivým
oparem
na
Slunce
Elyn :
spíš proto, že jsem se v noci lehce uklikl . . .
snad jsem Tě příliš nerozhněval :o)
ale nerozhněval, já se musím usmívat...
a vzhledem k debatě, kterou jsem s Růženkou vedla včera se už skoro chechtám..
To nic..;)
Aha, docela se teda bavíš. Jenže já zase nevím o jakou debatu jde, takže mám pocit, že se bavíš na můj účet :o)
Nebo ne?
Lasy.
přemýšlel jsem tehdy a napadlo mne, že nejlepší básně jsou vlastně ty co prožívám doopravdy a tak jsem napsal o posledních pár minutách . . .
díky za podporu
to sleeping:
dneska asi prasknu pýchou ;o)
Lasy.
Ta je ze života... a mimochodem, asi máš velice tolerantní nadřízené :-))) T
Zachycení okamžiku, ale ... něco tomu chybí... Buď to mělo být pracovní haiku a nebo mít trochu víc pointu..;)
(a nebo jsem taky totálně mimo, což je možné..:)
Přijdu se kouknout na další..
Souhlas s Elyn...neco tomu chybi....Mohla by se jmenovat....Jak se nudim pri praci...a dat na konec vtipnou pointu...pak by to bylo moc fajn...:-)
Jenomze, ja se pri praci nenudim . . .
Pointa je v prostred basne, konkretne tady:
"stejně vím
nebudou
na mne
křičet
jen se usmějí
pokrčí
rameny
a půjdou
pryč"
ale zda se, ze jsem to mel nebo nemel napsat jinak . . .
nevadi . . .
i tak diky
Lasy
já to nepovažovala za pointu... prostě tě chápou, asi dobře pracuješ a drobet jsi podivín jako šici od počítačůch...a máš je možná tak trochu na háku..
;) (esli něco vedle, tak i to je možný..:)
nee, bohuzel jsi to netrefila - lakonicky receno:
je jednodusi se usmat a odejit, nez vysvetlovat blaznum, aby neblaznili . . .
ale nevadi . . .
holt se neumim vyjadrit presne, ale nakonec neni prave o tom poezie?
Lasy
Lasy. tak, přesně to jsem tím myslela - že je máš na háku (= vysvětlovat něco bláznům je nemožné..;) ale pokud dobře pracují, tolerovatelné...- třeba jejich úlety do slunce přes střešní okno..)
OK? ;)