Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod lupou
25. 07. 2000
7
0
2488
Autor
Aneta
Pozeráš na mňa zväčšovacím sklom
ako na plást medu
nehmatnú pokožku, voňavú pri dotyku
Uhrančivé oči žmurkli
rozkresali iskru
Noc zasyčala ako sladkosť
hodená do ohňa ku mne
Petula, to víš, že to umíš ! :o)
Ty jsi nikdy jako dítě, nedostala omalovánku k vybarvování ? sice nálady mají víc barev, ale jinak je to stejné, a vydrží to déle než chvíli :o)
Ahojky!
Jo, tak tohle taky neumím - to krásné vykreslení pocitů... ...vybavování si nálad a barev. Díky, svět je zase o něco hezčí. (Alespoň an chvíli!)
Ančíí
Tvé básně zas tančí!
Našla jsem něco, co jsem už dááávno ztratila,
zassyč blíž ke mě..
Ahoj, objavujme ďalšiu babu made in Sk (Silvinka sa ti už ozvala, sú tu ešte aj Bix, No head, Zázrak, Zly_Skriatok, Peto, Marek_Poet, Svetielko, Saint-Ex, noRRo, Avelon, ALOHA, Akado a nejaky Naso)
Pod lupou sa mi páči a myslím, že si ťa preskúmam pozornejšie!
Naso, preskúmaj lupou ALOHA, nebyť tých modrín, celá ja ! No ja som väčší pacifista :-)
Vitaj! Mne sa to tiež veľmi páči. Skúšala si niečo poslať do časopisu Dotyky? Myslím, že toto je chuťovka presne pre šéfina Dotykov. Dám Ti tip a nielen na privítanie! :o)
Naozajstně zaujímavé, :-). Zajímavej a poněkud "smrdutej" závěr, nebo ne - něco v tom ohni musí strašně nevonět, .-). A teď vážně - je to moc f pohodě.
*TIP*
LASY