hmm, moralizovani...no, jsem pritelem predevsim sveho vlastniho moralizovani, moralizovani tech ostatnich se mi totiz zda neautenticke :-)))
ne vsak v tomto pripade, akorat mi tam chybi odpusteni sobe samemu. Kdo neumi odpustit sobe, neumi odpustit ani druhemu.
chmmmm
prijde mi to jako hora citatu moudrych osobnosti, ktere navazuji
(tedy kvalitni)
t
No.. to máš asi sakra pravdu studanko...
... tak toto je hluboce pravdivé... si myslím..
tip a avízko...
odpustit je někdy těžké...
neodpusti je někdy ještě těžší...
Veľmi zaujímavá úvaha. Aj ja som už neraz rozmýšľal podobne. Myslím, že odpúštať je veľmi dôležité. Ani nie tak pre osobu, ktorá o odpustenie žiada, ale hlavne pre seba samých. Aby sme mohli aj naďalej žiť v pokoji. Tiež si myslím, že si hlavné veci vystihla presne.
hrozně mrňavoučké, ale pár věcí dává k zamyšlení a dost z toho je pravda*
Šťastný život jenom z odpouštění? jestli ti to bude dělat radost, tak jo.
A pak ten závěr si protiřečí s tvojí snahou.
ale fajn úvaha
nejlepší je nemít co odpouštět
(vanu neplnit po okraj)
podle mě tohle nejde zobecnit ... je mnoho úrovní ... podle mě některý věci prostě odpustit nejdou ... z díla vyplývá, že tvá konkrétní asi jo ...
(myslím si, že ti v poslední větě vypadlo před tím člověkem jedno slovíčko - "ztratíme" nebo "nenajdeme" možná :-))
Chybu jsem opravila a omlouvám se za ní.
guy: neřekla jsem, že se dá odpustit všechno...řekla jsem jen, že je lepší odpustit, než neodpustit.
Nezazlívám - neodpouštím.
"Odpustit bez zapomnění, ale zapomenout bez odpuštění?" !!!
Velmi nadprůměrná úvaha ... pár vět, pár hřebů přímo na kůži ... ****
Myslím, že je to trefně napsaná úvaha. TIP
Vynikající. Máš takových klenotů víc?
tak to je po dlouhy dobe konecne neco, co me donutilo trosku se zamylet... diky za to
T
Vynikajici tema na uvahu......ale jako uvaha by to chtelo jeste trochu propracovat. Posledni veta nedava gramaticky smysl: Vždyť co se stane, až člověka, který by o naše odpuštění stál?....jinak bych rekla, ze si vystihla podstatu odpusteni....ze ani neni dulezita z hlediska druhych, ale je velmi dulezita pro nas samotne. Pokud sami nedokazeme nekomu odpustit, jsme to zase sami, koho to zzira....:-)....Videla jsem matky, jejich deti byli zabity mladymi vrahy..(napr. mlady kluk opily autonehodou zabil jejiho syna)..ty matky dokazali nejenom odpustit...ale snazily s ve vezeni podporovat dotycne mlade lidi, aby dalsi zivot nebyl uplne zmaren. Obcas obdivuji, jak lide dokazou byt velci...:-)