Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePapír
Výběr: Kid_A
15. 12. 2003
41
0
10247
Autor
Jeheheman
Na stole ležel papír
pomačkaný..
a tak nějak smutný
svou prázdnotou
Tak jsem naň napsal
několik slov
Jenže byla naivní a zbytečná
a papír ležel na stole
tak nějak smutný
svou zbytečností
A tak jsem ta slova
úplně začmáral
že vůbec nešla číst!
A papír ležel na stole
jakoby šťastný
svým tajemstvím.
Nekteří by to "proškrtali", ale myslím, že je tu každé slovo na svém místě a určitě víš, proč jsi to napsal tak a ne jinak. Tip.
Tak tohle je trefa do černýho..jako,že se fakt líbila..tebe,tebe já prostě čtu!.. (a Pixies budou.:))?
příliš milé?? to je opravdu velká vada, asi to smažu:)))
dík že ses stavilo
Mala_Princezna
14. 01. 2005malinka_hvezdinka
14. 01. 2005Mala_Princezna
13. 01. 2005
tomu moc nerozumím princezno, na jednu stranu píšeš, že se ti tahle líbí a na druhou píšeš, že se ti nerýmované nelíbí..
Přitom tahle je taky nerýmovaná.. a dala jsi mi tipa:o)) zmatek..
(tak já ti časem napíšu nějakou rýmovanou jo?:o)
Je pěkná.
Kdysi jsem psal podobnou. Jmenovala se "Večer v herně"
Začínala... "jsem prázdný jak ten list papíru,
než začal jsem naň psát..."
Pak jsem ji ztratil.
Máš ji pěknou.
*
cup_of_tea
22. 12. 2004pozorovatel
15. 12. 2004
Iggy ty šmejde!!!:o)), za toho talenta mi cálneš aspoň tři pivka, já ti dám mluvit se mnou jak s desetiletým frackem:o))) Už ti nikdy nepučím biochemku (to je vlastně fakt:o)
Andřich_Nepojal
11. 12. 2004
milé...hodně milé
a papír tam leží dodnes
svou něžností
a tajemstvím
připomíná štěstí
s0i_kowb0i
09. 12. 2004Sainte_Berenique
05. 12. 2004
Všem posledním co jsem ještě nedíkoval díkuju, takhle vás mám nejradši:)) (Sainte: tvůj tip mi vůbec nepřibyl, to se musí napravit;o)))
Sainte_Berenique
05. 12. 2004
jéé, to jsi nemusela, to já jen tak hecoval, děkuju Bereniko (apropo jak se to řiká podomácku?:o)
Sainte_Berenique
05. 12. 2004Slůůůníčko
21. 10. 2004
tak na tve doporuceni / precel jsem / - idkyz s velkym opozdenim - ja jsem tak trochu.
me to zaujalo, proniklo dovnitr a kouse, libi, ale musim precist vic a je jich dost, takze zatim se mej
elektro_nick
27. 09. 2004odpoledni_mlceni
06. 07. 2004
jo tohle znám - prázdná stránka mě děsí (tak trošku:) a přijdu si bezradná a pak to, co na ni napatlám nestojí za nic:-/ ale spíš to pak zmuchlám a ta satisfakce nějak nepřichází, protože se objeví nová bílá stránka...
Pindulenka
04. 03. 2004
Moc moc se mi to líbí. Je to možná i takový tip, co bych měl udělat se svými básněmi :) Výborný nápad. Slova jsou vždycky zbytečný. Co s nima? Ale něco, co je tajemný a dráždí, to chtěj všichni.
*tip
Swedish_Nigg
18. 12. 2003
e-e to bych neřek, pointou má být štěstí po smutku na ne tam nesmyslně najednou hodit dospělost..
Don´t_worry
15. 12. 2003
Jehehe...:)
Hezký, jen - nezdá se mi tam slovíčko "jenže", nějak mi tam nepadne..
a drobet bych proškrtala, ale nápad dobrý..;)
(jen mám porád pocit, že to umíš chytit mnohem líp ten okamžik..;)
elyn: Mně se tam líbí (rozhodně víc než ubleblaná konstrukce "alebyla") a k proškrtávání nic nevidím, to už by nebylo tohle, alébrž něco jiného
Ale dík za kríťu:o)
Musím naprosto souhlasit s Elyn. Jako by mi četla myšlenky.
Elyn, Elyn, ty potvůrko jedna..., jak sis jen mohla dovolit mi je ukrást... :-)))
To víš, kolego, tě znám...(ale bych tu už moc nekecala, už jsem toho tu nakydala na chudáka Jehehe - a že je to sympaťák - dost..;)