Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezpověď
Výběr: sleeping_beauty
18. 12. 2003
3
0
4010
Autor
Craerassy
Po noci pošlu
v rozbitých zrcadlech
nastavím tvář...
Nenapoví
Obrátím naruby
zvenku už nespatříš
uvnitř však můžeš číst
Nenajdeš, hledáš-li...
Neodpoví
Zmatenej nepřítel
Milenec vypitej
ve sklence na dně
Nejsi to ty
Zůstáváš na rtech
Prohrávám pod tebou
Vyhráváš ve mně
Nenapovím
Probouzíš ráno
Provázíš den
Uspáváš do noci
Na vzkazy ve snech
neodpovím
Hluboko v mysli
Hluboko ve mně
na klíně zpovědnice
vyhrávám já
Zůstáváš ty
Nejde se zpovídat
bez pokory...
Nejdříve jsem chtěl napsat jen tolik, že nemám rád slova končící na -ej, ale pak jsem se přistihl, že se mi asi nejvíc líbí právě ta pasáž, kde se tahle slova objevují. Zní mi to až syrově, ale ne bez citu.
Zajímavé. I ty reakce. Zpovědi jsou skvělá věc a pokud je člověk k sobě upřímný, pak se ve chvíli zpovědní nestačí divit, co se o sobě dozví. Dobré téma *
zapisovatel
23. 01. 2004
nejde se zpovídat
bez pokory...
...občas (když o to vážně stojím a samo ve mně se to vyvolá) se pokouším přijít na alespoň částečně přesnou definici pocitu, který mě nutí přemýšlet snad víc než bych si přála..přemýšlet, jestli....se mi to jen zdá, nebo vážně jsem to já, kdo chápe (do posledního slova chápe), co tu čtu...a s čím se ztotožňuju...
(někdy bych se sama před sebou vůbec raději neotevírala, abych neutekla a nezalekla se toho, co všechno ve mně přetéká a pění...abych nehledala..co tam není)
...anebo našla to, co ani možná vědět nechci...jsi velmi vnímavý človíček, angelik..:-)
Elyn : Díky...ale měl jsem skvělou inspiraci, takže to až tak moje zásluha není ... :-)
nejde se zpovídat bez pokory...když ta pohřbena pod třemi zámky prázdnými slovy...ještě víc mlčením a obavami a klíče najde jen, kdo vysloví...že prohrají všichni, kteří se bojí ...