Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkandalní odhalení
18. 12. 2003
2
0
1902
Autor
Myshak
Člověk je už z principu hříšník -
chtěl by stihnout tolik věcí,
které nestihne ani Bůh...
Proto bychom se měli vzdát svých
vášní a soustředit se jen na to,
co máme rádi!
Mně se líbí ta druhá sloka.Také si totiž, (i když je to alegorie) nedovedu představit, že by Bůh něco nestíhal (je všudypřítomný v prostoru i čase). To druhé je pravda. Často pro vášeň rozbijeme (ne)vědomky to, co máme vlastně opravdu rádi! Ale bohužel na to přijdeme až mnohem, mnohem později :-(((. A právě za tuhle pravdivou myšlenku Ti dávám T*.
Malé dítě: Jak jsi to mohl dopustit? Třeba jsme Tě i vyhnali (v nevědomosti je síla), ale musíš nás brát s rezervou, jsme malí, mladí, rovoltujicí...
Co odpoví Bůh?
Myshak
Věnuji Ti tento krátký rozhovor.
Malé dítě: Proč jsi Bože dopustil smrt dětí ve škole, na kterou dopadla bomba?
Bůh: Protože jste mě ze školy vyhnali.
Adam_G: Spíš by měla tvá otázka znít, co chce a nechce stihnout. A to co záměrně nechce stihnout, je vidět každý den v televizi (zjednodušeně řečeno).
Snad všichni mají rádi své vášně.
Myshak
Jenom by mě zajímalo, jak víš co Bůh stihne a co ne.
pozorovatel
01. 01. 2004
Ta první věta mi zní jako výmluva, jako snaha ohlušit vlastní svědomí, které křičí, že to tak není.
S těmi vášněmi souhlasím. Jenže vzdát se jich to není tak lehké, pokud to člověk myslí vážně, tak trvá moc dlouho, než se jich zbaví. Ze dne na den to nejde.