Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se21:30, stručná úvaha nad gravitací
19. 12. 2003
14
5
8335
Autor
MeTB
Z plakátu usmála se na mě
asexuální žena
Podrprsenka push-up, ptám se
slečno, nejsou vaše ňadra
poněkud podtížena?
5 názorů
Něžný_debil
24. 08. 2008Nicollette
06. 02. 2004
Pěkně jsi mi pozvednul úsměv, jen co je pravda:))) Nechám ti tu jeden tipík a půjdu si zkontorolovat na zahradu svýho ocelovýho ptáka...snad tam ještě stojí;)))
Na mě se taky jedna každý ráno (no dobrá, každý poledne:) na Palmovce smála....jenže pak se jí jednou udělal takovej sprejovej opar a už to ňák není ono;)
:)))
Kdybych já nosila push-upku, už by nemuseli hlídat vzdušnej prostor nad ČR:)
ne, dělám si srandu:)
textík pobavil:)
tip
t + t - za blbůstku a za dialog s Elyn :-))
gabio: si myslím, že ten prostor nad ČR by nemuseli hlídat vůbec ... nevím, co tady máme tak zvláštního, že by nám to chtěl někdo ukrást :-))
Aššurballit
20. 12. 2003
gabio: to jo, to bych opravdu nechtěl!!! ... ale nejsem si jistej, jestli by ho ty vyřazený gripeny nebo efšestnácky, co nám sem chtějí nacpat, byly schopný ochránit :-))
kdyžtak si přecejen tu push-upku vezmu:)
ale ještě jsem nedostala zbrojní průkaz(na prsa)...aby mě nezabásli:)
Aššurbalite: Skoro jsi mě rozesmál, diky. :-) *Život přináší různé situace.*
StvNe: Usmivaji se na kazdem rohu, tu svou si nech. :-)
Gabio: Vida ji! Jsi skutecne tak nebezpecna ? :-)
Guyi (a Gabio taky) : Dekuju za starostlivost. Stihacky nase vlast nutne potrebuje, abychom mohli chranit vzdušný prostor zemi okolo sebe (nebot na obrim uzemi CR stihacky udelaji kupodivu jen FRRNK a jsou v Nemecku, Polsku ci v jinde v zahranici). Na co potrebujeme univerzity, kdyz nemame dost letadel? Copak dneska muze studovat nekdo, kdo nema na zahrade stihaci letoun?
Tom
oprášíme stará hesla
dokuď se držíme vesla
ač je prázdno v státní kase
půjčíme si jinde háky
jen ať můžeme mít zase
svoje ocelové ptáky :-))
Já chci taky ocelovýho ptáka.
teda. Chtěl jsem říct, že s vámi upřímně soucítím.
Nemám zahradu.. Asi proto mi to studování trvá tak dlouho...
Kroužím a kroužím ... Kde přistát?..;)
(poslyšte, nebylo to původně o holce z plakátu?:))
Ano... Letci a jejich ocelovi ptaci. :-)
Elyn: pristat se da snadno (jen si mozna nabijes pusu :-) ), tezke je vzletnout. Viz bri. Mongolfierove. :-)
:) tak fajn, z Guye máme majora... Hlásí se ještě někdo?:)
MeTB: budu raději kroužit:)) a pak rovnou do rakve... asi..;)
:) tak mám pocit, že někdy by push-up-ku potřebovaly naše ústní koutky..;)
(a se jí nesměj..;)
Jsem dozajista jeden z nejstarsich mladych carodeju, ktere znas. :-) Je ti tolik, na kolik se nekdy citis.
(neřekla jsem mladý ale malý...;)
a bylo to myšleno ne jako urážka..;)
(jinak - to už bych taky mohla být v důchodu:))
Jsem tedy dozajista vetsi maly carodej nezli Ty. :-) A minim to jako justovni odpoved urazene jesitnosti slecne (ci pani?) duchodoveho veku. ;-)
Esli měříš víc jak 164 cm¨, tak budeš dozajista větší:)
(justovat ani dupat nemusíš, my stařenky stejně špatně slyšíme..;)
No jo, drak, co mu zakázali tmavě červenou barvu..;)
Taky jsem drak:)
Nejsem překvapený; každý byl aspoň chvíli drak, než mu kdosi cosi zakázal. Já prostě jen tehdy míval tmavě červenou barvu. :-) Podprsenka v koutcích úst - dneska se dává libovolný piercing všude - i když...tahle představa je zajímavá. :-) Push-up zvedá něco, co samo zvednuté není, ne? Vypadali bychom jako Jack Nicholson v Batmanovi. ;-)
:) jo, to dopadli... ale to byl jen příměr, že..;)
A proč tobě zakázali tmavě červenou barvu?
Nechci ti brát iluze, ale ta se smála na mě. I když to bylo vlastně na Pražskýho povstání, tak to byla asi jiná.