Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...porodní bolesti
27. 07. 2000
0
1
2892
Autor
kalinka
Pohlcuje mě černá dospělosti,
utíkám k dětství - růžové..
Leč ta - k mé zlosti,
mění se v louži šedivé....
1 názor
Mám rád básně o všednosti všedního dne, žádná šedá není ost šedá na to to vyjádřit.. v jednoduchostije v tomhle případě síla. Tip ale nedostaneš.. nenávidím růžovou :)
Ve vzpomínkách se ale nedá žít ... BTW: čtu tě teď jednu za druhou a je zajímavý, že blbůstky a indispozice na mě dost působí
no, sůvičko, od toho jsou ty ťukací stresovače na přechodech pro chodce, co ti rytmem nalhávají, když máš bílou hůl a černý zasklení, nebo máš hokej v červený a zelený a jsi dost krátkozrakej na to, abys rozlišil panáčka go a stop, že žádný auto se tě nechystá přejet, když na ten bláznivej step vkročíš na neviditelnou vozovku:o)) Jinak barvy si dosaď dle libosti, co hrdlo ráčí, jen jsem to zjednodušila:O)))
soráček sůvičce, za záměnu pohlaví, ale snad to není taková trága,což?!:O)))
Brablenec_P
01. 08. 2000
je to praarchiv, což není omluva.Hlasování není třeba. Taky to vidím pokaždý jinak.Podle toho, kde zrovna stojím...:o))) Takže žádná definitivní definice o životě, jen ... áále,co bych to dovysvětlovala, kategorie blbůstka - byť ne mi zcela blízká pro zařazení - jiné nemaje, posloužila..Radno ji tak i tak brát, blboučce...:o))