Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOni
21. 12. 2003
7
0
2792
Autor
meanka
Oni=on+ona
Uvězněni v tmy pevném objetí,
dlouze...snad hodiny tu stáli,
jak rodiče náhle bez dětí,
nosy schované v jistotě šály...
On=oni-ona
Nutností stalo se křičet,
však lehčí bylo zůstat němý,
dnes už mu ale
křičet dovoleno není...
Ona=oni-on
Můj rozum usnul mi v Tobě,
teď v této absurdní době
jsem vedle Tebe
-a Ty v hrobě...
hůů hůů hezkoučký:) čoveče já mám vždycky po přečtení tvejch básniček pocit že tě vůbec neznám a je mi z toho docela smutno...ale píšeš fakt krásně.................................................
.....................................................tip....................................
no jo rovnice jsou i pro me nekdy naprosto nepochopitelny...
tak te mam moooc rada andüsku... :o)
meanko,tahle se mi mooc líbí,i když musim přiznat,že mi chvilku trvalo než sem vzpočítala ty rovnice...nejkrásnější je:nosy schované v jistotě šály ttt(mtmmmmmmmmmmrrrr/r(a)(d)a)
Nezlob se, ale já nemám rád ty otřepané rýmy - Tobě, době, hrobě...
Nezlobte se na mě.
kramny: ja se nezlobim...taky si myslim, ze tyhle rymy jsou dost otrepane, ale jedine temi poslednimi absurdnimi versi je nejlip prekryt smutek reality, kterou jsem popisovala.
proste jen takova lehka absurditka jako zakonceni...
paranormality
22. 12. 2003
snuff: přesně tak
Vinki: je to spíš zachycení momentální nálady...
paranormality: vracej se jak je libo...jsi vítán :) ...Seregil taktéž :))