Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečlovíček
Autor
Zeet
Je to stejně zajímavý. Jak to začíná... Třeba když se narodí mimino. Je malý, nevinný... Dál je jen na něm, jak s tím, co ho čeká, naloží. Jak vlastně ten jeho nevinnej začátek zkončí.
Začne růst. Zajímaj ho dudlíci, plenky...
Přeorientuje na houpací koníky a na záchod.
Když vyroste ještě víc je jeho maminka úplně na měkko, protože se její díťátko chystá do školy. Koupí mu model nějaký SUPER aktovky a človíček celej natěšenej vyráží za novejma poznatkama...
Všechna snaha rodičů, kteří se snažili potomka vychovat jako řádného občana, je zmařena. V človíčkovo šuplíku, ve kterém dosud byly jen barevné pastelky a omalovánky, se najednou objeví jisté časopisy a gumové prostředky zabraňující otěhotnění.
Začne chodit na diskotéky a stýkat se s lidmi, kteří holdují kouření jakési rostliny. Človíček se naivně nechá přemluvit a jejich kruh se zvětší a jeho maličkost.
Pominou časy, kdy človíček gumové prostředky natahoval na nohu židle a rozhodne se, že onen prostředek vyzkouší na čisto.
Jeho kamarádi z diskotéky přejdou na další stupeň holdování a on s nimi...
Človíček udělá další důležitý krok v jeho životě a nastoupí na střední školu. Jeho maminka sice už není na měkko, ale stejně je plna očekávaní, co dalšího střední škola človíčka naučí.
Uplyne pár let a kamarádi z diskotéky ho zasvětí do dalších tajů jejich světa. Tentokrát se spolu se svými kamarády rozhodne holdovat jehle.
Jednoho krásného dne ho gumový prostředek zradí...
Kamarádi z diskotéky přestanou být kamarády, každej se vydá svou cestou...stejně se ale potkaj na konci.
Človíček přestal být človíčkem a stává se člověkem. Maminka už není maminkou a stala se babičkou.
Člověka ale stahuje to, do čeho ho kdysi kamarádi z diskotéky zasvětili.... Stahuje ho to tak, že už není schopnej ani normálně přemejšlet, nechce se s těma svejma kamarádama potkat na konci, ale na začátku..... Ví to, uvědomuje si to... Ale nemůže...
...a tak to končí