Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se blizit ke konci
25. 12. 2003
3
0
1565
Autor
Avonek
Zatímco čas Vánočni je, já tu sedím opět sám
dušička okoralá
bolest temná
budoucnost nejasná
důvod žít žádný
Děkuji všem , kteří mi dali najevo, že já jsem jim fuk
nechám Vás tu samotné
a pujdu tam, kde me někdo rád mit bude
Spálím všechna pouta a klidně můžu jít
Deprese to je , presne ono, ten duvod je pouze uvnitr nas samych ..presne tak ..
Takze i kdyz je to proti tomu co bych chtel, tak jsem to upravil :)
Dobrou chut Ctenari :)
Protoze basne jsou treba pro nekoho zdrojem myslenek a pocitu. A proc ne, nechci si nechavat pocity jenom pro sebe.
To by bylo asi sobecke
ale když si říkáš "co jsem to zase vyplodil", tak mi to přijde spíš jako exhibicionismus než altruistický zájem probudit něco ve čtenářích
určitě dobře víš, že na Písmáku jsou tisíce dílek, která mohou být zdrojem a přesto... jsme tu kvůli literatuře :)
Jasne, uz to chapu, to slovo "zase vyplodil" melo byt v uvozovkach ..nebyla to zast nad tim co jsem slozil ba naopak prave to podiveni, ze jsem to dokazal, neco opravdu vytvorit a publikovat :)
no jo...pak se div, ze mas depresi, kdyz si sam a litujes se....musis mezi lidi...zavolej, pozvi je na veceri...zaskoc na navstevu... trochu pohybu a zajmu o druhe do toho umirani...:-)
hatlalinka
26. 12. 2003dismorphia
26. 12. 2003
hatlalinka: moje rada je minena sarkasticky, teda jenom ta prvni cast....s tim cerstvym vzduchem to by bylo mysleno vazne! Ja o tom vic nepotrebuji vedet, je to moje reakce na basen kde se autor lituje, ze je sam a nikdo ho nema rad a v prologu vysvetlil, ze ho chytila deprese!
Deprese chyta obcas kazdyho z nas, a je treba ji okamzite vymytit. A divila by si se, jake treba pul hodina behani anebo hodinova prochazka muze s tebou udelat divy...:-). Takze si myslim, ze je to opravu mnohem lepsi rada, nez kdybych tu psala, jak tomu rozumim, jak s nim soucitim a jak mi je ho lito....
Jak si to tu ctu, je to zajimave konecne slyset nazory na moje dilka ..ale jak jiz bylo receno ( Dekuji Andulko) Tak je to pouze vplod deprese. Vazne nemam problem s tim si zit ve spolecnosti a tak. Pro me je tohle forma "jak si utopit" vlastni deprese.
Nerad bych nekoho necim zatezoval a nebo mu zpusoboval
Tohle je ta "nezna" forma
Kazdopadne dekuji za Vsechny nazory, jsem rad ze si toto vubec nekdo precetl a je to pro me voditkem napsat sem prave ty pozitivni basne :)
kacky, carky ee? hmmm
a vis, ze tohle neni nic prevratneho, ze? tohohle tady moc...
To by nebylo rozumne.Cloveku neni vlastni se vzdat, ale bojovat...Proto je na svete takova zabava **dávám ti tip.Pekná teskna basenT***