Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo živí duši?
27. 07. 2000
11
1
6048
Autor
Yeziiinka
Usínání bez bolesti
v míruplném pokoji,
co pak zbyde na pelesti,
Když se duše zahojí?
Jsou to slánky zaschlých slzí?
Citoslovce plamenná?
Když se duše stane tvrzí,
co to pro ni znamená?
(Není provždy ztracená?)
Klid a ticho tělu sluší,
tohle oko ocení.
Není ale mízou duší
Bouření a Bolení???
1 názor
Dost dobrý /*
závěr: bouření a bolení dost často v poslední době prožívám.
krásné a pravdivé...a tak trochu teď, chybí mi slova :)
Hmm... k čertu se slovy.... ty víš co jsem chtěl říct :)
Divím se, že jsem tohle od Tebe nečetl:-) ... je to skvělý .. hodně moc dobrý ... a dovedl bych si to představit s trochu dramatickým přednesem .... možná by tomu neškodilo to i nastavit ... krásný ....
Všiml jsem si, že jsem Ti kdysi psal u nějaké básničky, že máš lepší, měla 11 tipů a tahle je jedna z nich a přitom jich má míň ... no jo .. pamatuju si, jak jsi tu začínala poněkud přehlížena .... alespoň je důvod se vrátit, protože člověk zjistí, že taky něco přehlédl a bylo to na škodu .... krása, tip!!
taky znám ty pocity, a líbí se mi co napsal Maxi, a nelíbí se mi ta závorka. Když už něco říkám tak to říkám.. A když se ptám tak na otázce trvám, nebo spíš na odpovědi ?
MaxipesFik28
20. 10. 2000
Ano, velmi podařené. Ten řádek navíc by mi nevadil, a ještě méně, kdyby druhá sloka byla třetí a on byl na konci..... tip.
řádek v závorce se mi tam moc nelíbí (technicky), jinak je to dost dobrý...
BTW: malá bolest tě povzbudí a popožene, velká tě zlomí...
Merlík: Díky. Ten řádek...původně tam vlastně být neměl, měla jsem ho jen připsaný jako variantu posledního verše druhé sloky, ale protože jsem se nerozhodla který tam chci nechat, zůstaly obaja. :)
Usínání bez bolesti se zdá jako pouhý sen...
Přál bych si to před usnutím skoro každý den...
Replicant: Všechno je pomíjivé a "všechno je relativní", tak nezoufej! :)
Všem vám moc děkuju.