jo, souhlasím, atmosféra je moc pěkná :o)
bez souvislosti s prosou, co je ve sbírce je to na nic, milí lidé
ok dík, asi se tam mrknu :o)
hele, chybí mi tam čárka, tak si ji domyslete...
sakra!
Tvý texty jsou dvouhodinový čtyřrozměrný obrazy. Někdy delší. A větší. Víš, jako že máš obrovskou plochu a můžeš se do ní koukat dlouho a vždycky najdeš další a další věci hloubějc a hloubějc... Halucinace. V Rimbaudovi sem dneska našla tebe: Ó, hukoty a vidiny!
To je výřez z povídání Joelova s Bohem, viď?
jsi nejchytřejší
a já ti za tebe děkuju
kolena se mi podlomila
hehehe sem si řikala, že otázka naivním sopránem na konec vždycky zabere!
právě se propadám zemí, jako kdyby mě spouštěli do hrobu na hedvábné dece...
jsem šťastnej, šťastnější se nořím hloubš a dál...
na písek, kde si i Ikelos hrál...
néééééééééééééééééééééé!!!! (žmoulám párající se nitku z tvý hedvábný deky a zoufale a nechápavě civim)
narazil jsem na problém, musum se vrátit a šlohnout někomu hedvábnou deku...
aby se mi lidé nesmáli, že kloužu po hedvábné dece, bez hedvábné deky....
neveda ničeho, spaje... přirozeně...
probudí tě až studená zemina(bez špetky humusu) na nose...
Třeba se propadneš až k protinožcům! A z hedvábný deky tě vymotá Skipy...
náš kamarád Skipi!
onehdá jsme si to zazpomínali s biologikářkou...
že prej má odpor ku klokanímu, Skipímu masu...
Já bych Skipyho (je náš kamarád) taky nesnědla (a to neguje to tvrzení že prej: Skipyho má každý rád)
o moc bys nepřišla, nevim jak Skipy (mám ho rád, je náš kamarád), ale jeho kámoši chutnaj jako kráva...
takže: krávy je za stejný prachy víc! (kráva je větší kámoš!)
krávy sou krásný.
Albín Milka je ale dobrá kámoška!
a 'sou užitečnější, po jejich lejnech se dá klouzat____
hehe! už se těšim na léto...vyrazim si na Šumavu tam jich je šest půlek a z kopce to rychlejc jede!!! Jodlleýýdýýý!!!
musej bejt suchý...
pak musí zapršet....
tak tehdy
to bude Bezstarostná jízda!
bacha na elektrickej ohradník a na dráty plůtku!!!
neboj: to nadskočim a pak zas nasednu... nejsem přece žádný efko!
že je to chm souhlasný...
je to sice hodně dlouhý, ale mně se to líbilo...leč trochu bych upravila. tip
-> ten prvni radek me teda nedojal...proc musi byt nekdo vyrizena troska bez nekoho...a jenom s nekym byt neco vic:-). Kdyz si vyrizena troska sam...tak ses porad troska i kdyz si s nekym.
Jsou tam nektere veci, ktere se mi moc libily, ...rekla bych, ze tady by platilo mene, znamena vice....jeste bych na tom zapracovala...:-)
jsou zajímavé, ty jednoverše...
("Kalim"???)
cho, chó!
Andulko, já vím... (původně jsem to psal jako tkový playlist na sbírku, řekl jsem si, že jednou ji zkusím napsat metodou od názvů...... ještě na to nebyl čas; vložil jsem to sem hlavně proto, že jsem to objevil po napsání Někdo zpívá. Ať je zelená, uvědomil jsem si, že to má dost společnýho; s tou troskou to máš tak... Opočno bez oken je troska.... Mám to takhle, když se cejtim s někym hrdě, božsky a jinak skvěle, tak bez něj (resp. bez ní) si připadám jako mrtvej bůh... a tak..) :)
katugiro: to mi řekni, jaks na to přišel? (ne že by to nebylo nezjistitelný, ale jednoduchý to zrovna není...
nó, viděl jsem, že tam stojí tak osamoceně, tak jsem si řekl - ty určitě budou zajímavé! :)
to byla jenom sranda... já ani nevím, pročítal jsem si nějaká dílka 00 - 02 a někde mi to tak trochu cvaklo, tak jsem naslepo vystřelil... ale stejně mi není moc povědomý ani jeden nick :)
chceš říct, že máš někde stažený moje starý věci...
a teď ti to přišlo podobný?!
nebo jak? to prostě nechápu
ne-e, pročítal jsem si náhodně vybraná dílka profláknutějších autorů z uvedených let a někde v kritikách tam snad Kalima někdo oslovoval ch_34, nebo tak podobně to bylo... ani jsem si nebyl jistý tím písmenem a číslem, zkrátka jen takové mimochodní osvícení :)
tak to je uvěřitelnější
četl jsi turandot?
vím o něm/ní, určitě jsem něco četl, leč nepamatuji si... :)
kontrola - á, ano... pročpak?
jen jsem přemejšlek, kde by mohli dokonale znát mé identity
turandot a její kolektiv vědí dost
a jen tak mimochodem: ona je ta za měsícem...
aha, tak to jo...
přeju výdrž :)