Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBarvy
26. 12. 2003
5
0
3286
Autor
Feanor
Svět je černobílý, jen obloha je šedá,
když vychází a zapadá slunce.
Šeď jako šeď, v ní člověk nikdy nepozná,
jestli je ráno anebo večer.
Aššurballit
30. 12. 2004Rezavej_řetěz
21. 04. 2004
tak a ted tam maj bejt ty tipy ctyri a jsou tam ctyri, ale jelikoz tam bejt jeden nemel, tak ho tam asi ten, kdo ho tam nedal dal a pokud to tak nebylo, pak zkusim i ja tam dat ten tipik znovu, a pokud se tam objevi, pak si zaslouzim tvuj dik romane, ze jsem ti zprijemnila cteni:c)))
tak a ted tam maj bejt ty tipy ctyri a jsou tam ctyri, ale jelikoz tam bejt jeden nemel, tak ho tam asi ten, kdo ho tam nedal dal a pokud to tak nebylo, pak zkusim i ja tam dat ten tipik znovu, a pokud se tam objevi, pak si zaslouzim tvuj dik romane, ze jsem ti zprijemnila cteni:c)))
Tak aby ti to nebylo líto tak jsem si to znava přečetl a je to lepší než když jsem to četl poprvý dávam tip
Tak aby ti to nebylo líto tak jsem si to znava přečetl a je to lepší než když jsem to četl poprvý dávam tip
No já většinou poznám když je ráno, poněvadž v tu dobu obvykle vstávám. Večer zase chodim spát nebo jdu do hospody. Horší pak je, když v tý hospodě skejsnu do rána a když vycházím, totálně namol, také občas přemýšlím jestli je to ještě večer, nebo už ráno. předpokládám že ses možná tímhle inspiroval.. Přece jen z té hospody až tak často sám nechodím...
A teď tu máme exkluzivní odhalení!!! Podle zde napsaných údajů, by měli být na tuto miniaturku 3 typy: Trancy, krimi a dizzy. Ale!!!!! Když se podíváte na vrch, spatříte, že typy byly dány jen dva, ha! Něco tu nehraje, taky vám to došlo? Který z těchto tří tipařů nás tahá za nos, vytahuje se a přitom očividně ani tip dát neumí????!!! Je to snad soutěžící číslo 1,slečna Trancy? Nebo snad soutěžící číslo 2 pan krimi? Anebo je tím proradným skunkem soutěžící číslo 3 slečna dizzy. Typy pište sem! Šťastnou ruku a dobrý typ!
spíš trošku depresivní odevzdanosti osudu...ale rozhodně bych nezkoušela nic jednoduššího jen aby to všichni pochopili...je to velmi dobré:c)) tipík