Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVylomená tužka
30. 12. 2003
3
0
2525
Autor
SarahMarieSchwarz
Psala po tmě vylomenou tužkou.
Napsala ti dopis a v něm to všechno bylo.
Potom ten dopis složila do obálky.
Nadepsala tvoje skutečné jméno.
Sirka chytla až na třetí pokus.
Dopis dohořel.
A ona vyvětrala.
Nikdy se nedozvíš, co ti chtěla.
Ona to neumí říct.
Nikdy to neuslyšíš
Tak odejdeš.
Myslíš, že to neví?
Odejdeš. Určitě. Nelži.
Ona si pak jenom
Podřeže žíly.
A v duchu bude řvát.....
Já tě kurva potřebuju!!!!
Potřebuju!
Potřebuju!!
Tolik tě
.
.
.
Lollita: Každá pořádná literatura je okořeněná omáčka, pokud nemiluješ Zlatý stránky, zákoníky a recepty... ;-)
SarahMarieSchwarz
08. 07. 2004SarahMarieSchwarz
06. 03. 2004
Každá kritika je moralizací.....ať kladnou, nebo zápornou.
Souhlasím s Vinki.
Nemam co promijet, mam nazor, za ktery bys mi nemela nadavat, ci mi jej vycitat. Tusim, ze to byl Holan, kdo rekl, ze by basnik mel umet mluvit sproste, aby byl schopen psat krasne, ale...
Uff, ale vždyť ti nenadávám. To bys koukal, jak umím nadávat. Tady do tebe lehounce ironicky šťouchám. :-) Je mi to jen k úsměvu, takové moralizování. :-)
Vinki, promiň, ale někdy mi připomínáš malého úředníčka, který dohlíží dle regulí, formuláříčků a razíteček na poezii.
Kurva, tohle je o síla vichřice. :-)
potme uz jsem psal... zajimavy. jinak pravda pravdouci. vzdycky to tak dopadne, i kdyz delam, co muzu, aby to bylo nakonec jinak. ale jednou se to podari a pak...
SarahMarieSchwarz
03. 01. 2004
podle mě stačily poslední čtyři řádky, aby bylo jasný, jakej je skutečnej stav věci.....zbytek je jen mírně kořeněná omáčka:)
SarahMarieSchwarz
02. 01. 2004
.......tak teď jsi uštědřila pohlavek ty mně....ale nemysli si, že tebe se to netýká :-)
Za trest ovšem nedám tip.
já bych taky byla sprostá:)... mne tam ty vulgarismy sedí - je to nouze a dobrá