Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový rok
01. 01. 2004
0
0
2180
Autor
LucyH
Bylo zvláštní pozorovat ten okamžik. Na začátku večera byli všichni střízliví a hlídali si každé slovíčko, které jim uniklo z úst, ale teď. O půlnoci celý ten okamžik, jakoby v sobě měl příchuť elegance, ale značnou dávku nespoutanosti. Nyní, o půlnoci bylo všechno jiné, novoroční a přitom tak známé. Tanec, hlasitá hudba, alkohol, zaneřáděný stůl, to vše k silvestru patřilo. Na začátku večera by si ani jeden z nás jistě nepomyslel, že se odhalí tak, jak se odhalil. Přišlo mi, že o dnešní noci , duše i životy nás všech zůstaly navždy, tedy alespoň pro rok 2003, obnažené. Každý z nás se dozvěděl něco nového, o sobě, o ostatních, o tom, co s ním dělá alkohol a ta "síla okamžiku". Alkohol zcela jistě nebyl osvobozením ani novou cestou, ale byl pro dnešní večer asi tím nejsilnějším, co nás ovlivnilo. Alespoň na pár vteřin si všichni zažili jednu z nejtěžších chvil nebo zkoušek, které museli chtě nechtě překonat v životě a ve zdraví. Nezáleželo na odvaze, ale na síle každého z nás. Jako jedinec by každý z nás asi ztroskotal, ale jako parta jsme asi obstáli.
to ne, ale mluvím tu ne o silvestru jako takovém, ale jen, že díky tomuýhle silvestru, vlastně prvním, kdy jsem byla mimo domov jsem otevřela oči a viděla jinak nejen svoje přátele, ale i sebe samotnou a to právě na silvestra. O tom to je.
jo tak... no... ale z některých vět "Alespoň na pár vteřin si všichni zažili jednu z nejtěžších chvil nebo zkoušek, které museli chtě nechtě překonat v životě a ve zdraví." to vyznívá trošku jinak... nicméně, je to můj úhel pohledu 8)
je sice fakt, že známý lidi vidíš na chvíli v jiným světle, ale myslím si, že s vašima životama to nijak nezamává
copak se člověk radikálně mění vždycky jednou za rok, na silvestra...?
Karabekian
11. 01. 2004
beatrice:
No jo, i když nevím ... já nijak zvlášť nepiju a kouřím jen když mám hodně velkou depku, ve svým životě jsem kouřila tak 4x ... a opila se opravdu jen asi jednou a to asi ani to ne, že bych byla vyloženě opilá. I když, musím oponovat, že není opít se jako opít se ... můžeš se ožrat jak to prasatko z chlasu, ale mužeš byt opila nějakou chvílí, to se mi stalo ... párkrát jo ... a souhlasím, že ožrat se do němoty je nicotný, ale na druhou stranu se zase poznáš, jak hluboko můžeš klesnout ...
Twardowski
01. 01. 2004
master_sam, beatrice:
Takhle to nebylo, ti lidi nejsou ožralci. Chtěla jsem jen poukazat na to, že ten okamžik a všechno kolem z nás můžou na nějakou dobu udělat mnohem otevřenější osobnosti. A navic, jsou to moji kamarádi, mám je ráda ... Lidi se umí bavit i bez alkoholu a cigaret ... je to neuvěřitelný, ale jde to.
master_sam, beatrice:
Takhle to nebylo, ti lidi nejsou ožralci. Chtěla jsem jen poukazat na to, že ten okamžik a všechno kolem z nás můžou na nějakou dobu udělat mnohem otevřenější osobnosti. A navic, jsou to moji kamarádi, mám je ráda ... Lidi se umí bavit i bez alkoholu a cigaret ... je to neuvěřitelný, ale jde to.