Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlín
Výběr:
29. 07. 2000
29
1
7282
Autor
kalinka
Tam, co padl stín
no -
tak tam je klín
z kterýho mám splín
A ty do mý duše,
už tak plný hlíny
tlučeš
další blbý klíny....
1 názor
I já přisypu svojí trošku hlíny na tohle memento a jako třešnička na dortu TIP.. no jo, váhy :)
Slůůůníčko
25. 10. 2004
Marina Cvetajevova určitě nenapsala den bez lhani
byla to ruská básnířka, která žila i u nás
(a protože jsme ji měli jako povinnou četbu, tak o ní nic víc nevím)
:-)
a tohle dílko se mi moc líbí!
Tahle je vážně bezvadná. Dokonce mě donutila vytáhnout z náprsní kapsy propisku a opsat si ji.
malykuba01
05. 03. 2002malykuba01
05. 03. 2002malykuba01
02. 03. 2002
Nemyslím to zle, ale nechápu co na tom někdo vidí, připadá mě to kostrbatý, nudný a prostě o ničem. Jinak se nenechávej znechutit, třeba tomu jenom nerozumím
Janis: díky:o) Zajdi do galerie:o) Michalská 3, denně kromě pondělí od 12ti do 18ti
Fík: už plenim!:o) A se u toho křenim!:o)
Bobísek: Když mě pozveš?!:o))) Jsem socka!:o)
ještě anonym: máklá jsem, ale nikoho normálního taky neznám, tak se právě tímhle neznepokojuju:o))
Anonymní (jak jinak, že) projevy některých inteligentů svědčí o jejich inteligenci.
Jinak - mně se to líbí. Nezajdem na pivo , :-)
milej anonyme, fuck off!:o)))))
V pivu se fakt neutápim! A jestli mám svý nějaký prožívání, který ti není po chuti a nemáš ani na to, to pustit druhým otvorem ven, tak mě nečti, a bude po problému.
:o)))
čus!
kalinko, nejsi nejak moc premoudrela? Takovy sileny rozbory dusevna. Nejsi nahodou trochu makla? A neutapis se jen ve svych psychickych stavech? ( a v pivu?)
A takhle krásné dílko objevím až díky umístění v žebříčku! Sice pozdě, ale o tom upřímnější TIP.
Já se polepším. Číst všechny nemá asi nikdo čas, tak čtu ty, co mě někdy něčím zvlášť zaujali. A k nim teď už patříš.
Tak o to víc si cením tvého hodnocení!:o) Dík ti též!:o) Jdu se taky mrknout :o) - Na profíka!:o)
Stručný, jasný, věcný. Asi bych to líp nenapsal a to se (jaký to paradox) psaním dokonce živím. Dík.
NAJA: takžestonetípla?!:o) Děkuji za tiku!:o) Líbí, drbe libido a vůbec tak nějak... Pozitivní nálada?!:o) Was is das?!:O) Dávno tomu. Stejně to nebylo ničim podložený, možná tak projev přetaženosti permanentní smůlou!:O)
Měj se krásně a tvoř zdařile též.
Papa. Kal
Zajimave. Tak jsem Ti tam chtela nekolegialne najit neco, co by se dalo pokritizovat zaporne, abych ti zkazila tu pozivni naladu, co jiste mas od 30.11., ale musim ti tu nalada (sec nerada) jeste zpozitivnit.
Je to proste sqvele dilko.
(P.S. No tak se usmej prece.
P.S.S.: Kdyby to nebylo poznat, tak to mela byt opravdu kladna kritika a to tak, ze dost :=))
maxipes se stydí pochlubit:o) PRÁSK!
2000-11-06 15:20:55 MaxipesFik28
Ahoj Kálí !
Zase já , tentokrát k Tvýmu dílu " Klín "
Hej děvče !!!
Proč ten splín ?
Že by lapil Tě Tvůj klín ?
Mysli na jiné věci
není jen sex v životě přeci
NÉ , NÉ !!!
Já netluču Ti žádné klíny
mám na věc pohled jiný
Tak už se přestaň Kálí křenit
zkus sama mužské duše plenit !
:o))))
Zdraví zdravý dravý pravý hravý Fík
MaxipesFik28
20. 10. 2000
aha zato já mluvil o tom samým, ale v jiném významu, ale raději tě nedráždit, když tím klesá moje IQ ...
Nejhorší je vracet se k citům, které tě zklamaly a věřit, že napodruhé to bude lepší ...
Nic na světě se neopakuje
Klárka: není, věř mi, ani fakticky:o))
Somálec: jsem ráda, že to může i pobavit:o)))
Ostatním: klidně to sepsujte, nebojím se kritiky, ráda se nechám rozebrat na mraky:O)))
Kalinko, je to hezké a příjemně logicky navazující (jéje, já mám v poezii moc ráda logiku :-) ) - rozevírá se to jak kytička, plátek po plátku - o čem je vlastně řeč a proč.... a tak... zkrátka, možná proto, dumám, jestli to s tou hlínou není maličko úkrok stranou kvůli rýmu?
Velmi líbí. Pořád říkám, že se má psát proč, ale teď sám nevím, jak bych se vyjádřil. No prostě líbí. Tip.
sranda, skutečně, asi bych se neměl tak hlasitě smát, asi bych se neměl smát vůbec