Vylechtaná langusta :DD **
znovu jsem si pošmákla
snad ještě víc než poprvé.
No po přečtení první sloky sem očekával nějaký rozvedení toho, co si v ní prováděl...(oklepávání, zastrkávání..). Ale jestli to vidíš tak jak já, tak tomu nic vytknout nejde...:))
aabbatd: To už je lepší, snad si nemyslíš, že si o tom myslím něco lepšího:)) Jen nechápu kde jsi viděl ten smysl, který to pak někde dál začlo ztrácet;o))
Tak za prvé se mi nelíbí už ten název. Je nechutnej. (ostatně jako první celá sloka). ty asociace mi příjdou taky ubohý. Pak nevím jestli střed vědomí je v dásních a s Zubizarreta spojenej s tím...to je moc vynucený, ztrácí to smysl => je to nesmysl, samý žvásty páty přes deváty, postrádá to hloubku. Čtvrtá sloka je snad nejvíc ubohá z celé básně, no a ta šipka se mi taky nelíbí, nemám rád nějak graficky upravenou poezii. Zkrátka máš tady i povedenější dílka.
podmiňuješ kritiku obsahem (předpokládané) odpovědi?:o))
Přece není důležito co odpovím, ale jestli máš názor nebo to jen předstíráš:o) ale dík i za tuhle nepovedenou kritiku:))
Nuda. Když řeknu, co je na tom blbý, stejně napíšeš, žes to tak blbý chtěl..Takže nějaká vážnější kritika je stejně zbytečná..
moc se my to lýbý toto.....
to je svěžííííííííí....mimochodem najdi autora jménem Rook a zkus si přečíst jakoukoli cokoli, třeba mu porozumíš...aspoň kvůli těm lamám
No teeeda krasný vodvaz. A taky zpráva o to, že žiješ...
Vissel, Rowenna, psychouš, čtenářka: Díky dík, jste jasem mého chmurného bytí:o)))
děkuju, bože, za ty dary, které se mi občas zalesknou před očima*
Jé voe to je ale Tipová volovina ale tipa ti nedám, si mě totiž nasral s tím ukulele:o)
Asi neska taky zkusím něco naladit
já vím:) Zubizarreta už stejně nechytá a na ukulele neumí.
Teda co..? Nebo jo-jo...Pompo gró
To je jasný, když končil kariéru, tak eště musel zajít na výstupní kontrolu, tak asi někdy v tý době. Od tý doby tam , troufám si říct, nebyl. Tip plus avízo
Hodně zajímavý... monolog... nechám prostor dalším...
V ruce lanoví a směr strom! Avízo jak vyšité!
Jehehemanovi dávám tip snad vždycky, už je mi to skoro trapné:)* a taky avi
Tohle spořádám moc ráda. Uvolněné, moc bezva. Jen v souvislosti s Visselinou kritikou mě napadlo, že jsme všichni asi tak trochu magoři. Jenom si to většinou nedeklamujeme v tramvajích. I když já se občas přistihnu, že si nahlas taky nadávámm. Ale bohužel hodně prozaicky.
To já bejvala "prodlouš". A něžně se mu chvěl hlas. :-)