Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚtěk z útulku
06. 01. 2004
10
0
6620
Autor
Carrie
ta kočka je chromá
třístopá
vždyť běží jen o maso
velkou cenu kafilerie
po ukouslém prstu hlad
po králíkovi bobky
potkaná kocovina
působí to smutně ... asi mělo ... nebo možná proto, že mám příliš rád zvířata ... některá víc než některé lidi ... ***
měla ta potkaná kocovina evokovat potkany, nebo ne?
(stalo se...) :)
*
Dr_Mephisto
08. 01. 2004
Doktore, někomu s tvým nickem by se tohle mohlo líbit, to je fuckt ;o) děkuju!
jé, človrdo, dík za hnusklub :oD
Honey: chápu, není to ani milé, ani sladké, ani romantické, ani zamilované ;o)
je to trochu na efekt - ale nějakej efekt to přeci jen má - což je plus:)
Ten_co_dává_avíza
06. 01. 2004
jo, potkaní kocovina by tam možná seděla líp, i když potkaná taky nezní špatně
a taky bych změnil ukouslém na ukousnutém ;-)
:-)
tedy nevím, jestli tady ten úsměv vypadá patřičně. Abys mi nevynadala, že se "lochčím", jak ušák.
mirku, jenže k potkané kocovině můžeš navíc jen tak přijít cestou :o)
původně bylo ukousnutém, ale myslím, že ukouslém tam rytmicky mnohem líp zapadá
dík za komentář :o)
jo. to jsem pochopil, proto jsem psal, že potkaná taky nezní špatně, zvlášť když za tu potkanou můžou potkani ;-)
...asi to čtu jinak, mně tam totiž právě rytmicky líp zapadne ukousnutém ale důležité je, jak to zní tobě ;-)
Perchtičko, kde se vzala ta asociace s Vltavou, hodláš snad topit koťata? :o)
Potkani běhaj po nábřežích...
a ty seš chlap anebo babička, že mě voláš zdrobnělinou?
dobrá asociace, já to kočku vidím spíš na zadních předzahrádkách... a promiň, chtěla jsem být jen milá, asi špatný pokus :o)