Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se???
07. 01. 2004
8
0
3102
Autor
Lolita´s
Proč tu není nikdo,
kdo mě vezme za ruku a utře slzy.
Kdo mě k sobě přitiskne,
a řekne : " taky mě to mrzí "
Někdo,
kdo mě po mých vlasech pohladí.
Někdo,
kdo mi se vším poradí.
Někdo,
kdo pofouká mi místečka bolavé.
Někdo,
kdo zaplní mé srdce děravé.
Někdo,
kdo je semnou stále rád a všude.
Někdo,
komu nevadí co dělám,
jak žiji-Vždyť jsme jenom lidé.
Někdo,
kdo by o mě stál.
Někdo,
kdo by mě miloval.
Navždy_Tvůj
18. 03. 2004
No,mě se líbí básnička,moc-tip.
Ale já naopak nevím k čemu je vztah,když počítám s tím,že skončí.Nebo prostě si řeknu,že přijde někdo jiný,tak to ukončím...ale to je jen můj názor.
"Kdo pofouká místečka bolavÁ" - smysl básně by měl být důležitější, než rým, který se dá určitě přepracovat ;-)
Poznámka Twardowskiho by si zasloužila TIP ! :-)
Lilitko - teď si představ, že bys to dala dohromady s romantikem, jako jsem já a po ňákym čase by ses rozhodla, že toho máš dost, žes potkala borce, kterej je neokoukanej, tak čau, protože - "přece jsem si nemohl myslet, že je všechno dané" - Tvé vyjádření se je mírně v rosporu s obsahem dílka. Kdyby po něčem takovém netoužili asi všichni, upozornil bych Tě na to, že je to sobecké - ale - to si jakožto rozumná bytost určitě uvědomuješ - jen doufám, že z toho nemáš takový depky jako já ;-)
Začal bych do textu šťourat co se týče sociálních anomálií, které se tady vyskytují, nebo do chybek, ale - nemyslím, že je to nutné...:-)
Navždy_Tvůj
08. 01. 2004
Já žiju srdcem a zapomínám myslet.Proto nemůžu slíbit věrnost,ani věčnou lásku,ani že se nebudu hádat,ale k čemu by byl vztah,kdyby všechno bylo předem dané?!
Lolita´s.. nebylo by to k ničem... láska je složitá záležitost v lidském srdci...
Já mluvila o básničce, jak žiješ, je tvá věc, díftko..;) Jinak máš pravdu, nebylo by to k ničemu a bylo by to nudné...asi..;)
Velmi pěkné.... jen poslední sloku bych se nebál vynechat... jinak... pěkné....
je to ze života, až zamrazí... lépe bych to sám nedokázal formulovat... ani nevíš jak s tebou sdílím a cítím... Bohužel takových situací je v životě mnoho. A i ve chvílích, kdy si myslí člověk, že už se to nestane... ***
k té poslední sloce...místo posledního mě..bych dal mne..aby se to mě neopakovalo..a taky to pak lép vyzní- teda aspon mě:o).
a k té předposlední...je tam moc slovíček..ael nenapadá mě jak to upravit:o)
Jinak je to fakt pěkný...*
já bych vynechal jenom poslední dva řádky. zdá se mi zbytečné dodávat aby tě někdo miloval. nechal tu báseň jenom to tak jemně naznačovat.
jinak je to na (T)
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004Pišta_Hufnágl
07. 01. 2004
hezky ufňukané a Pišta má pravdu... trpím, když tohle čtu...
Nesmutni... on bude ;)
Twardowski
07. 01. 2004
Twardowski - to znamená tvrďák?
Ne, že bys neměl díl pravdy, ale každý má, co si udělá, jak to stojí v jisté písni. A to i ti nebozí egoušci opuštění, znuděnými nanynkami......přeji hezký večer!